PDA

View Full Version : Tyrone Spong veel aangekomen!!



vechter111
07-12-2010, 17:19
http://i55.tinypic.com/2qwnbzd.png

mario the count
07-12-2010, 17:25
is alweer effe geleden dat hij 86 kg woog. Hoop dat hij er trouwens wel iets afgetrainder bij staat op 11 december.

Petrosyan188
07-12-2010, 17:26
inderdaad hij lijkt nu qua postuur een beetje op zimmerman, mag wel wat meer ripped-off zijn

biggz
07-12-2010, 17:31
(Burger) King of the Ring?

Slome
07-12-2010, 17:31
http://i55.tinypic.com/2qwnbzd.png

Chane
07-12-2010, 17:34
Is dit een recente foto?
Kan me niet voorstellen dat hij zaterdag zo zal aantreden.

mario the count
07-12-2010, 17:34
ach ja, beter op een natuurlijke manier aankomen met een vetrandje dan je eigen volspuiten met STH en testosteron.

Petrosyan188
07-12-2010, 17:36
ach ja, beter op een natuurlijke manier aankomen met een vetrandje dan je eigen volspuiten met STH en testosteron.

zoals?

mario the count
07-12-2010, 17:38
zoals?

Niks zoals? Gewoon zoals ik het zeg, beter natuurlijk dan onnatuurlijk. Dat betekent niet dat ik iemand anders beschuldig.

bananenplukster
07-12-2010, 18:11
Warrrrr spong!!!!!!!!

wrestler_nl
07-12-2010, 18:49
Damn hij heeft wel een buikje lool
ik heb er in ieder geval zin in zaterdag

knift
07-12-2010, 19:32
Jongens hoe vaak hebben we die discussie al gevoerd laten gewoon hopen dat het weer een mooie finale word ja toch?
Wel anebolies geen anebolies de waarheid komen we toch nooit te weten en weet je het intereseerd me eigenlijk geen ene kont.
Talent kun je niet met een spuit in je reed spuiten en het gaat om de vechtsport met bijbehorende techniek en niet wie de grootste spierballen heeft klinkt misschien wel weer naief maar altijd iedereen maar beschuldigen terwijl er geen bewijs is is totaal zinloos imo.

Kemal
07-12-2010, 20:07
Jongens hoe vaak hebben we die discussie al gevoerd laten gewoon hopen dat het weer een mooie finale word ja toch?
Wel anebolies geen anebolies de waarheid komen we toch nooit te weten en weet je het intereseerd me eigenlijk geen ene kont.
Talent kun je niet met een spuit in je reed spuiten en het gaat om de vechtsport met bijbehorende techniek en niet wie de grootste spierballen heeft klinkt misschien wel weer naief maar altijd iedereen maar beschuldigen terwijl er geen bewijs is is totaal zinloos imo.

x2!

Soulbringer320
07-12-2010, 20:32
inderdaad hij lijkt nu qua postuur een beetje op zimmerman, mag wel wat meer ripped-off zijn

Heel klein beetje op Zimmerman dan, die is een heel stuk dikker..

amilster
07-12-2010, 20:51
Gave docu Tnx!

Slimmer worden we wel door mixfight.nl :D

T15Boxing
07-12-2010, 21:07
Dit is heel normaal hoor. Een mens kan nou eenmaal niet veel puur spiermassa kweken binnen een korte tijd. Dit lijkt op een poging om niet teveel in nadeel te zijn tegen Overeem's kracht en grootte dus heeft hij zoveel mogelijk geprobeerd om er gewicht bij te krijgen binnen korte tijd en Spong lijkt me niet iemand die makkelijk massa verkrijgt.

Dit is trouwens een misleidende foto. Met zo'n postuur lijk je veel dikker dan je bent.

mikeymcd
07-12-2010, 21:17
(Burger) King of the Ring?

Lol, maar zal idd wel een bulk periode geweest zijn. Dat moet nou eenmaal als je veel aan wil komen. Vreten, vreten en nog eens vreten.

The Bulldog
07-12-2010, 22:47
Ik heb al die onzin over gebruik en het taalgebruik naar elkaar toe verwijderd..... daarbij deze open post om alle openheid te geven.....

De volgende die ongegrond van zich af begint te schreeuwen met betijgingen van gebruik van verboden middelen krijgt een ban .... dit is puur bashen... betreft AO is al genog gesproken dus elke keer hetzelfde gaat nergens over...

Daarbij, is taalgebruik als hierboven is verwijderd niet acceptabel!!!!! hier volgen infranctions op.

Laten we gewoon reageren op en over elkaar en vechter oke?

Sendur
07-12-2010, 23:04
Dont let that fool you.

Look at Fedor ;)

bush1do
07-12-2010, 23:27
massa is kracht !?

Marchant
07-12-2010, 23:42
Ik heb al die onzin over gebruik en het taalgebruik naar elkaar toe verwijderd..... daarbij deze open post om alle openheid te geven.....

De volgende die ongegrond van zich af begint te schreeuwen met betijgingen van gebruik van verboden middelen krijgt een ban .... dit is puur bashen... betreft AO is al genog gesproken dus elke keer hetzelfde gaat nergens over...

Daarbij, is taalgebruik als hierboven is verwijderd niet acceptabel!!!!! hier volgen infranctions op.

Laten we gewoon reageren op en over elkaar en vechter oke?


Helemaal met je eens maar......WTF zijn infranctions???????

The Bulldog
07-12-2010, 23:44
hahahah waarschuwingen met negatieve punten...soort gele en rode kaarten.....tellen op tot een ban...

van die kinderachtige bullshit voor gasten die het hoe raar ook soms nodig hebben....

Marchant
07-12-2010, 23:45
Ah oke !

Thanks!!!!

mario the count
07-12-2010, 23:47
hahahah waarschuwingen met negatieve punten...soort gele en rode kaarten.....tellen op tot een ban...

van die kinderachtige bullshit voor gasten die het hoe raar ook soms nodig hebben....
Mogen we ook strafschoppen nemen als er zo een kaart is uitgedeeld:pimp:

Pride_187
07-12-2010, 23:57
Iemand er al aan gedacht dat dit misschien een trucagefoto is?

bananenplukster
08-12-2010, 00:06
Ik heb al die onzin over gebruik en het taalgebruik naar elkaar toe verwijderd..... daarbij deze open post om alle openheid te geven.....

De volgende die ongegrond van zich af begint te schreeuwen met betijgingen van gebruik van verboden middelen krijgt een ban .... dit is puur bashen... betreft AO is al genog gesproken dus elke keer hetzelfde gaat nergens over...

Daarbij, is taalgebruik als hierboven is verwijderd niet acceptabel!!!!! hier volgen infranctions op.

Laten we gewoon reageren op en over elkaar en vechter oke?

Juist!!! Ook gelijk het "bashen" van badr hari aanpakken ;)

Petrosyan188
08-12-2010, 00:09
Juist!!! Ook gelijk het "bashen" van badr hari aanpakken ;)

nee want dat is geen GG vechter hé... ze moeten hun status Pro-GG forum wel nog hoog houden

bananenplukster
08-12-2010, 00:32
nee want dat is geen GG vechter hé... ze moeten hun status Pro-GG forum wel nog hoog houden

Ze moeten dan wel consequent zijn badr hari geval is tig keer over gesproken dus diegene die het weer oprakelt moet een sanctie krijgen!!!!!!!

The Bulldog
08-12-2010, 01:56
Ik ben het helemaal met jullie eens dat dat ook een uitgekauwd iets is mannen.....

maar ik reageer op de zoveelste keer dat een topic over een vechter wordt verziek met het herhadelijk gezeik over een andere vechter....

het gaat hier over spong....gun deze atleet het respect dan ook en reageer over hem....


nogmaals ik ben helemaal tegen dat bashen...... 1 topic met iets vind ik wel genoeg ....en dan ook nog respectvol en onderbouwd dan zou het wel helemaal een topper zijn heheheh....


ik zou het te gek vinden als spong wint....bij ffc was hij toch echt staand suprieur aan ao....maar denk dat ao zoveel ontwikkeling heeft doorgemaakt op technisch en fysiek nivo dat hij het wint....

betreft het gewicht ...we zien het op de finaledag.....

Khanom Thom
08-12-2010, 08:50
Ik heb genoeg gelezen, gaat nergens meer over... [/]

Khanom Thom
08-12-2010, 11:29
Ik heb genoeg gelezen, gaat nergens meer over... [/]

Na overleg met wat mede-mods is ervoor gekozen om de topic toch open te houden. Wel graag ontopic blijven, gaan we weer offtopic gaat hij alsnog op slot.
Geen gezeik, geen gezeur... je mening geven mag, maar wel respectvol graag!

Vinand
08-12-2010, 11:43
Ik gun het Spong de overwinning, DUS WAR SPONG!!!. maar ik denk dat alistair zich door middel van low kicks om eerst zijn snelheid te minderen zich daaropvolgends naar een random KO zal brengen. Ik hoop dat Spong vanwege zijn toennemend gewicht hiernaast wel de conditie zal behouden voor dit toernooi.

GnP
08-12-2010, 11:52
ik hoop gewoon dat het een knalpartij wordt, gezien de technische gave van ty en de brute kracht van ali zou dit wel eens een spelletje "wie durft eerst" kunnen worden.

Surrender
08-12-2010, 11:58
Niks zoals? Gewoon zoals ik het zeg, beter natuurlijk dan onnatuurlijk. Dat betekent niet dat ik iemand anders beschuldig.

Zoals: ALISTAIR OVEREEM!!!! Speirgroei is 1 ding, maar zodra je kaak ook begint te groeien weet je dat er gebruik werd gemaakt van GH!!!!! En ja inderdaad al teveel over discussie gehad hierover, dus sorry....

Chane
08-12-2010, 12:03
Ik vraag me af…. Hij weegt nu 105 kg. Dat moet toch wel ten koste gaan van iets?
Ja, weet niet precies hoe het werkt, maar je kan toch niet alsmaar zwaarder blijven worden.
Bij al die partijen dat hij zo succesvol was, was hij -80kg. Nu weegt hij 25kg zwaarder. Dat is echt veel.
Niet negatief bedoeld hoor… maar vraag me gewoon af.

Facade
08-12-2010, 12:20
Ongetwijfeld zal het z'n snelheid/explosiviteit niet ten goede komen en zal ie eerder moe zijn omdat ie al dat gewicht mee moet zeulen. Dat zijn toch dingen die hij wel nodig heeft tegen Overeem en natuurlijk ook in de rest van het toernooi. Maar misschien is dit juist de perfecte strategie, we zullen er snel achterkomen...

Dragao
08-12-2010, 12:25
Ik geef hem weinig kans. Hij hoort gewoon niet bij de heavyweights

Tony Galento
08-12-2010, 12:28
Ik vraag me af…. Hij weegt nu 105 kg. Dat moet toch wel ten koste gaan van iets?
Ja, weet niet precies hoe het werkt, maar je kan toch niet alsmaar zwaarder blijven worden.
Bij al die partijen dat hij zo succesvol was, was hij -80kg. Nu weegt hij 25kg zwaarder. Dat is echt veel.
Niet negatief bedoeld hoor… maar vraag me gewoon af.

Is het bij overeem ten koste van iets gegaan?

Dragao
08-12-2010, 12:50
Is het bij overeem ten koste van iets gegaan?

Moest Spong gigantisch weightcutten om de 76 kilo te halen?

Overeem moest heel veel moeite doen om maar -93 kilo te halen. Daaraan zie je dat hij een natuurlije heavy weight is.
Spong daarintegen is geen natuurlijke heavyweight.

Boran
08-12-2010, 12:53
Sowieso verandert je zwaartepunt ook lijkt me en lijkt me dat je daar een tijdlang aan moet wennen.
Vergelijk het met een onhandige puber die net een groeispurt heeft gehad.

dirk5
08-12-2010, 12:57
Is het bij overeem ten koste van iets gegaan?

Dat weten we niet, sinds zijn overgang naar HW moeten wij hem nog in een echte mma war zien, daarna kunnen we pas meer zeggen...

Khanom Thom
08-12-2010, 13:00
Ernesto Hoost woog ook een stuk lichter in het begin van zijn carrière? Eind jaren tachtig begin jaren negentig woog hij ook -79 kg. Naast de K1 had de organisatie ook nog een K2 toernooi (76-79 kg) waarin Hoost vocht, hiervan werd hij in '93 wereldkampioen. En iedereen weet... Hoost won de K1 4 keer.

Spong heeft nog alle kansen, als iemand weet hoe het is om van licht naar zwaar te vechten is Hoost het wel!

Devillrider
08-12-2010, 13:05
Beste mensen,

Tyrone is een goede maat van me.. Ik heb hem 2 weken geleden nog gezien en gesproken.

En ik kan je verzekeren, dat de foto van een tijdje terug is. Tyrone is momenteel afgetraind en is helemaal klaar voor de Final.. Dus NEE tyrone ziet er zo niet uit...!!!

Dragao
08-12-2010, 13:07
De overgang van Hoost had ook te maken met zijn vechtstijl. Spong op -76 was een bully. Dat is zijn vechtstijl. Dat gaat hem helaas niet worden bij de heavyweights en daarom heeft hij er meer moeite mee dan Hoost.

Ik gun het hem zeker, want ik hield er altijd van om zijn gevechten te zien, alleen zie ik het niet snel gebeuren dat hij een grote impact maakt bij de heavyweights.

Tony
08-12-2010, 14:13
Beste mensen,

Tyrone is een goede maat van me.. Ik heb hem 2 weken geleden nog gezien en gesproken.

En ik kan je verzekeren, dat de foto van een tijdje terug is. Tyrone is momenteel afgetraind en is helemaal klaar voor de Final.. Dus NEE tyrone ziet er zo niet uit...!!!

Bedankt voor de opheldering.

dumble
08-12-2010, 14:27
(Burger) King of the Ring?

hahaha

Soulbringer320
08-12-2010, 16:11
1e ronde: Overeem loopt er dan weer bij als Bokito en begint als een gek te maaien. Uiteraard blokt Spong het grootste gedeelte.

2e ronde: Overeem zijn conditie is kansloos, en spong geeft Overeem 2x 10 tellen.

Fan1976
08-12-2010, 16:18
Het is hier nu 00:15uur, een dik uurtje geleden met Spong nog ff staan praten en foto'tje genomen enzo. Maar zo pens als op die foto heeft ie niet meer hoor. Kwam ook heel zelf verzekerd over. Spong, Aerts en Ghita die waren hier sinds gister. GG die vanuit Thailand kwamen die heb ik in de avond gezien. en de rest nog niet gespot. Morgen bij ontbijt zal ik ff wat fotos maken.

ik ga pitten want die vluchten waren een ramp hier naar toe, gecancelled en omleiding noem het maar op.

ciao

Sadix
08-12-2010, 16:29
topppertje fan!

Hendy
08-12-2010, 16:34
Het is hier nu 00:15uur, een dik uurtje geleden met Spong nog ff staan praten en foto'tje genomen enzo. Maar zo pens als op die foto heeft ie niet meer hoor. Kwam ook heel zelf verzekerd over. Spong, Aerts en Ghita die waren hier sinds gister. GG die vanuit Thailand kwamen die heb ik in de avond gezien. en de rest nog niet gespot. Morgen bij ontbijt zal ik ff wat fotos maken.

ik ga pitten want die vluchten waren een ramp hier naar toe, gecancelled en omleiding noem het maar op.

ciao

Cool! hou ons op de hoogte;)

Tsuki
08-12-2010, 16:35
1e ronde: Overeem loopt er dan weer bij als Bokito en begint als een gek te maaien. Uiteraard blokt Spong het grootste gedeelte.

2e ronde: Overeem zijn conditie is kansloos, en spong geeft Overeem 2x 10 tellen.

kan je iemand 2 x 10 tellen geven dan ?

lopez86
08-12-2010, 16:36
Ernesto Hoost woog ook een stuk lichter in het begin van zijn carrière? Eind jaren tachtig begin jaren negentig woog hij ook -79 kg. Naast de K1 had de organisatie ook nog een K2 toernooi (76-79 kg) waarin Hoost vocht, hiervan werd hij in '93 wereldkampioen. En iedereen weet... Hoost won de K1 4 keer.

Spong heeft nog alle kansen, als iemand weet hoe het is om van licht naar zwaar te vechten is Hoost het wel!

De tijd is verandert en de K-1 ook.
In die tijd was iedereen lichter.
Niveau is nu ook hoger.


Dat weten we niet, sinds zijn overgang naar HW moeten wij hem nog in een echte mma war zien, daarna kunnen we pas meer zeggen...

True, maar dit is K-1, en in het K-1 heeft Overeem al meerdere malen laten zien over een prima gastank te bezitten.


1e ronde: Overeem loopt er dan weer bij als Bokito en begint als een gek te maaien. Uiteraard blokt Spong het grootste gedeelte.

2e ronde: Overeem zijn conditie is kansloos, en spong geeft Overeem 2x 10 tellen.

Ik weet niet hoor, maar wanneer heb jij Overeem als een gek zien maaien???

Slome
08-12-2010, 17:16
kan je iemand 2 x 10 tellen geven dan ?

vast wel... maar niet @ K1 indd.. daar kunnen ze niet verder dan 8
ik zeg: sloom en scherp...

Mister T.
08-12-2010, 17:37
Ik weet niet hoor, maar wanneer heb jij Overeem als een gek zien maaien???

X2, de laatste partij van Overeem zag ik een tegenovergestelde Overeem.
Rustig zijn kans afwachten en paar zware hoeken geven.
En de ander lekker laten maaien.

T.

bananenplukster
08-12-2010, 18:06
Plaatjesupload.nl :: Gratis Plaatjes en Foto's Uploaden - Upload Plaatjes (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3290808.html)
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/12/07/1291740132-140.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/)
Overeem gaat eraan upset of the evening!!!!!!
Ik heb zelfs gedroomd dat schilt en overeem GEEN kampioen worden maar 1 van de underdogs zoals aerts spong saki ghita kon niet meer goed zien wie het was( dromen komen soms uit)!!

redjuh
08-12-2010, 18:11
hij heeft mijn speciale dieet gevolgd. dat was makkelijker om zwaarder te worden dan dat van alistair. misschien iets duurder, want gewichten hoef je maar 1 x te kopen terwijl je het meeste vette eten weer uitschijt.

mimoen
08-12-2010, 18:13
Plaatjesupload.nl :: Gratis Plaatjes en Foto's Uploaden - Upload Plaatjes (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3290808.html)
Overeem gaat eraan upset of the evening!!!!!!
Ik heb zelfs gedroomd dat schilt en overeem GEEN kampioen worden maar 1 van de underdogs zoals aerts spong saki ghita kon niet meer goed zien wie het was( dromen komen soms uit)!!

Hej hej, sinds wanneer droom jij over K1?kifesh?

mario the count
08-12-2010, 18:15
Ik heb eens gek gedaan en V-cash op spong gezet als winnaar tegen overeem. ALs toernooiwinnaar heb ik ghita.

bananenplukster
08-12-2010, 18:18
Hej hej, sinds wanneer droom jij over K1?kifesh?

Ewa ja dromen heb je niet in de hand ben waarschijnlijk in barzaq geweest(zoek maar ff op). En zoals je wel weet(gehoord) hebt kunnen dromen afkomstig zijn van 3 dingen waar ik niet al te veel zal uitwijden :d

Al met al mark my words spong wint dit : o

Slome
08-12-2010, 18:35
reps voor Bananenplukster..

Biiyen
08-12-2010, 18:52
Ik hoop dat hij het gewicht goed kan dragen en dat het niet ten koste gaat van zijn vechtsstijl.

dirk5
08-12-2010, 18:53
Ewa ja dromen heb je niet in de hand ben waarschijnlijk in barzaq geweest(zoek maar ff op). En zoals je wel weet(gehoord) hebt kunnen dromen afkomstig zijn van 3 dingen waar ik niet al te veel zal uitwijden :d

Al met al mark my words spong wint dit : o

1 dag weg en dan al zijn naam verkeerd schrijven, uit het oog uit het hart. Die jongen zijn naam was petrosyan188

;)

WAR Spong en Ali, gewoon lekker knokken!

mario the count
08-12-2010, 18:54
Je ziet tyrone wel veel oefenen op trappen richting de lever.Zou hij alistar proberen te pakken op zijn lever?

Hendy
08-12-2010, 18:56
Je ziet tyrone wel veel oefenen op trappen richting de lever.Zou hij alistar proberen te pakken op zijn lever?

Levertrappen is iets wat Spong altijd al veel doet in zijn partijen;)

iconian
08-12-2010, 19:00
Je ziet tyrone wel veel oefenen op trappen richting de lever.Zou hij alistar proberen te pakken op zijn lever?

dat is wel zn zwakke plek mag je aannemen

mario the count
08-12-2010, 19:01
Levertrappen is iets wat Spong altijd al veel doet in zijn partijen;)

Klopt, maar het lijkt net of hij er extreem veel op traint nu. Kan ook komen doordat het zelfde filmpje 10x gepost wordt.

Marchant
08-12-2010, 19:02
Plaatjesupload.nl :: Gratis Plaatjes en Foto's Uploaden - Upload Plaatjes (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3290808.html)

Overeem gaat eraan upset of the evening!!!!!!
Ik heb zelfs gedroomd dat schilt en overeem GEEN kampioen worden maar 1 van de underdogs zoals aerts spong saki ghita kon niet meer goed zien wie het was( dromen komen soms uit)!!

Had jij verleden jaar ook niet zo'n droom?? kan me herinneren dat je al eens zoiets gepost had?

mario the count
08-12-2010, 19:03
dat is wel zn zwakke plek mag je aannemen
Volgens mij wel ja, hij heeft een redelijk hoge dekking en heeft zijn hoofd meestal goed beschermd. Door zijn brede bouw is het ook moeilijker voor hem om zijn lichaam af te schermen. Alistar moet je op het lichaam of op de benen pakken.

iconian
08-12-2010, 19:05
Volgens mij wel ja, hij heeft een redelijk hoge dekking en heeft zijn hoofd meestal goed beschermd. Door zijn brede bouw is het ook moeilijker voor hem om zijn lichaam af te schermen. Alistar moet je op het lichaam of op de benen pakken.
inderdaad,

alistair beschermt zijn kin goed, maar zijn eerste reactie is om een stoot naar het hoofd te blokken ipv te ontwijken, en dan te anticiperen op een counter, mooi moment om nog ff een body shot te landen

mario the count
08-12-2010, 19:07
Spong wint dmv een combinatie als volgt, linker hoek, rechts direct linker trap op de lever. Of rechter hoek linker trap op de lever.


Of niet.

iconian
08-12-2010, 19:11
Spong wint dmv een combinatie als volgt, linker hoek, rechts direct linker trap op de lever. Of rechter hoek linker trap op de lever.


Of niet.

hij zet zijn trappen meestal niet op, gooit ze vaak los. hooguit een los jabje met links als afhouder

als hij combineert eindigt hij vaak met lowkick binnenkant of met knie, wat tegen alistair niet veel zal uithalen.

The Bulldog
08-12-2010, 19:14
idd maar dan is dat verschil in lichaams gewicht toch best belangrijk...en.....

dat spong 3 partijen achter elkaar op de leverstoot/trap/knie won in de 76 kg klasse.....was de periode dat ze samen trainde toch? dus zal ao wel op beducht zijn.....

mario the count
08-12-2010, 19:19
hij zet zijn trappen meestal niet op, gooit ze vaak los. hooguit een los jabje met links als afhouder

als hij combineert eindigt hij vaak met lowkick binnenkant of met knie, wat tegen alistair niet veel zal uithalen.
Hopen dat ernesto daar verandering in brengt dan.

bananenplukster
08-12-2010, 19:43
reps voor Bananenplukster..
dat zijn groene puntjes toch? Hoe geef ik die : o


Had jij verleden jaar ook niet zo'n droom?? kan me herinneren dat je al eens zoiets gepost had?

Ja dat klopt micha beweerde dat karaev met badr af zou rekenen omdat hij altijd als laatst de gym verliet diezelfde dag had ik een droom dat badr af zou rekenen met karaev en mogelijk overeem(halve finale) in de 1e ronde, de finale was een grijs gebied en kon daar dus niks over zeggen:blush:

Nogmaal eens ben ervan overtuigd dat zowel schilt als overeem het niet winnen!!!!!!

war spong, war aerts, war saki, war ghita en war kyataro(mighty mo schrijf ik af hij kwam niet in mijn droom voor).

Marchant
08-12-2010, 19:47
Ja dat klopt micha beweerde dat karaev met badr af zou rekenen omdat hij altijd als laatst de gym verliet diezelfde dag had ik een droom dat badr af zou rekenen met karaev en mogelijk overeem(halve finale) in de 1e ronde, de finale was een grijs gebied en kon daar dus niks over zeggen:blush:

Nogmaal eens ben ervan overtuigd dat zowel schilt als overeem het niet winnen!!!!!!

war spong, war aerts, war saki, war ghita en war kyataro(mighty mo schrijf ik af hij kwam niet in mijn droom voor).


Haha zie je wel! verleden jaar was ik het idd niet met je eens(Tenminste met je droom) denk dat je dit jaar wel eens gelijk kan hebben!!!
Er hang volgens mij ook een verrassing in de lucht!!

bananenplukster
08-12-2010, 19:50
Haha zie je wel! verleden jaar was ik het idd niet met je eens(Tenminste met je droom) denk dat je dit jaar wel eens gelijk kan hebben!!!
Er hang volgens mij ook een verrassing in de lucht!!

Hahah je hebt een goed geheugen :D, ik hoop dat ik gelijk heb het zal wat zijn als een underdog zoals aerts/spong/saki of ghita het zou winnen en schilt/overeem met lege handen komen te staan.

Slome
08-12-2010, 19:52
het sterretje links onderaan een post

Chane
08-12-2010, 22:01
Wel grappig om te lezen dat iedereen steeds meer gaat geloven dat Spong van Ali gaat winnen.

Marchant
08-12-2010, 23:39
Iemand er al aan gedacht dat dit misschien een trucagefoto is?

nee dit is een trucage foto


http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs973.snc4/76666_110149895720509_100001764980237_63827_264247 _n.jpg

ZakKa!
08-12-2010, 23:42
nee dit is een trucage foto


http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs973.snc4/76666_110149895720509_100001764980237_63827_264247 _n.jpg

I dont know... Looks legit to me

spiegelei
09-12-2010, 12:24
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs953.snc4/74667_178790228813822_145112918848220_584444_23740 93_n.jpg

Hij ziet er toch stevig genoeg uit om met Alistair stevig te knokken. Ik denk dat Spong hem gaat pakken.
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs953.snc4/74667_178790228813822_145112918848220_584444_23740 93_n.jpg

Khanom Thom
09-12-2010, 13:01
http://assets.sbnation.com/assets/455983/Overeem_vs_Spong.jpg

Hammerkick
09-12-2010, 17:05
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1176.snc4/154860_178790192147159_145112918848220_584442_7418 750_n.jpg

El Bambino
09-12-2010, 20:45
WOW wat een monster is ie geworden zeg (Spong). Puur natuurlijk lijkt mij. Vraag me af of ie geen last zal krijgen van zo een megaverandering.
WAR Spong!!!!!!!!!!!!!

spen
09-12-2010, 21:00
vind tepelpiecings toch maar niks hoor.

mimoen
09-12-2010, 23:26
Ewa ja dromen heb je niet in de hand ben waarschijnlijk in barzaq geweest(zoek maar ff op). En zoals je wel weet(gehoord) hebt kunnen dromen afkomstig zijn van 3 dingen waar ik niet al te veel zal uitwijden :d

Al met al mark my words spong wint dit : o

Ik weet wat de barzag is en daar ben jij nog niet geweest, geloof me. En wat betreft die 3 dingen, dat zal waarschijnlijk een droom zijn van de shaitan, want dat is 1 van die 3.

bananenplukster
09-12-2010, 23:32
Ik weet wat de barzag is en daar ben jij nog niet geweest, geloof me. En wat betreft die 3 dingen, dat zal waarschijnlijk een droom zijn van de shaitan, want dat is 1 van die 3.

Haha misschien wel( ook in me dromen), we zullen het zaterdag zien : o

bananenplukster
09-12-2010, 23:33
War spong!!!!!!!

superstucie
10-12-2010, 20:06
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1176.snc4/154860_178790192147159_145112918848220_584442_7418 750_n.jpgdamn!! hij is zeker gegroeid,wat schelen die twee nou? een kilo of twintig?