PDA

View Full Version : [Videos] THAI FIGHT - FULL VIDEOS !



tom69330
07-12-2010, 17:51
THAI FIGHT - All videos of the 16-Man muay thai Tournament. - FFF - Free-Fight Fever - World Fight news Videos (http://www.olivier-angelini.org/article-thai-fight-all-videos-of-the-16-man-muay-thai-tournament-62548999.html)

Milk
07-12-2010, 18:27
Thnx! Weer iets om te kijken ;).

Anderson
07-12-2010, 21:54
Wat een gevecht de finale monster die Pinca laat die zich gewoon expres slaan en dan wijzen juist ja daar moet je slaan op m'n gezicht.

Wil zo graag Mootje tegen Pinca of Mosab Pinca op full muay thai regels.

payap
07-12-2010, 23:18
Lekker hoor! Die Pinca denk ik gelijk aan zijn slugfestpartij met Bovy.

Prachtige overwinning van een sterk toernooi door Pinca.

Djani
07-12-2010, 23:23
Wat een gevecht de finale monster die Pinca laat die zich gewoon expres slaan en dan wijzen juist ja daar moet je slaan op m'n gezicht.

Wil zo graag Mootje tegen Pinca of Mosab Pinca op full muay thai regels.

Nu ben ik wel onder de indruk:D Petchmonkong was de weg kwijt. Hoe denk je dat Pinca het onder K-1/It's Showtime regels zou doen?

mario the count
07-12-2010, 23:43
Wat een gevecht de finale monster die Pinca laat die zich gewoon expres slaan en dan wijzen juist ja daar moet je slaan op m'n gezicht.

Wil zo graag Mootje tegen Pinca of Mosab Pinca op full muay thai regels.
Mijn vcash zou op mosab gezet worden, mosab zou hem pakken.

payap
08-12-2010, 08:00
Nu ben ik wel onder de indruk:D Petchmonkong was de weg kwijt. Hoe denk je dat Pinca het onder K-1/It's Showtime regels zou doen?

Dat wil ik niet weten. Kunst moet je niet in een goedkope massaproduktie omtoveren.

Djani
08-12-2010, 14:27
Dat wil ik niet weten. Kunst moet je niet in een goedkope massaproduktie omtoveren.

Ik snap zeker wat je bedoelt, ik vind It's Showtimeregels ook belachelijk. Maar desondanks zijn veel It's Showtime vechters wel aantrekkelijke vechters. In Pinca's stijl staan clinchen, balans verstoren en ellebogen niet centraal en hij heeft bewezen dat hij kan knallen in drie rondes. Daarom zou een matchup met bijv. Amrani bij It's Showtime (wat dat is most likely) niet misstaan vind ik (bij gebrek aan beter/Muay Thai).

PinPoint
08-12-2010, 14:32
Ben ik de enige die zich verbaasd over het feit dat twee vechters tegelijk opkomen?

Deden ze dat overal maar K1 UFC etc.....kon het knokken gewoon meteen beginnen!

payap
08-12-2010, 18:05
Ben ik de enige die zich verbaasd over het feit dat twee vechters tegelijk opkomen?

Deden ze dat overal maar K1 UFC etc.....kon het knokken gewoon meteen beginnen!

Dit was voor Thaise begrippen al een hele show met de opkomst. Meestal zit men naast de ring te wachten tot de voorgaande partij is afgelopen. Bekend maken van winnaar en ring verlaten gebeurd in rap tempo en de volgende vechters sdie zitten te wachten tappen dan gelijk de ring in.

payap
08-12-2010, 18:10
Ik snap zeker wat je bedoelt, ik vind It's Showtimeregels ook belachelijk. Maar desondanks zijn veel It's Showtime vechters wel aantrekkelijke vechters. In Pinca's stijl staan clinchen, balans verstoren en ellebogen niet centraal en hij heeft bewezen dat hij kan knallen in drie rondes. Daarom zou een matchup met bijv. Amrani bij It's Showtime (wat dat is most likely) niet misstaan vind ik (bij gebrek aan beter/Muay Thai).

Voor een hoop vechters zijn die regels ook wel het beste. Maar om echte muaythai vechters erg te beperken en op die regels te laten vechten is zonde omdat men dan vaak een schim is van de vechter die ze eigenlijk zijn. En vaak wordt hun naam ten grabbel gegooid. Op muaythai regels zijn t toppers (al kent men ze vaak hier amper) en als ze dan op die aangepaste regels vechten verliezen ze omdat het hun spel niet is. En dan zeg men weer van zo goed zijn ze nou ook weer niet.

Anderson
08-12-2010, 21:36
Nu ben ik wel onder de indruk:D Petchmonkong was de weg kwijt. Hoe denk je dat Pinca het onder K-1/It's Showtime regels zou doen


Denk gewoon gemiddeld van Chahid of Warren Stelmans zie ik hem geen moeite mee krijgen met de wat technische tegenstanders is een ander verhaal.