PDA

View Full Version : FLOYD MAYWEATHER VRIJDAG IN ANTWERPEN



el mustafa
08-12-2010, 18:10
Floyd money mayweather zonder twijfel de beste boxer aller tijden komt vrijdag in de lotto arena kijken naar het gevecht tussen OUALI - BAILLY . De winnaar van deze wedsrijd vecht volgend jaar voor de wereldtitiel bij de weltergewichten .De wedsrijd is in samenwerking met Mayweather Promotions omdat OUALI lid is van deze organisatie.

iconian
08-12-2010, 18:21
no way

wrestler_nl
08-12-2010, 18:30
Beste boxer aller tijden?!?

hell no

Djani
08-12-2010, 18:41
Floyd money mayweather zonder twijfel de beste boxer aller tijden........wtf?

DAWK1D
08-12-2010, 20:03
lol

Ronald
08-12-2010, 20:30
Grappenmaker :lol:

Myny
08-12-2010, 22:55
mss de beste van deze tijd, maar dat moet hij eigenlijk nog uitmaken in een gevecht tegen Manny ....

Sadix
08-12-2010, 22:59
de beste zijn is niet alleen kwa boxing skills maar ook de karakter die daar aan gebonden is.

En manny heeft zeker de karakter. Floyd vind ik maar een verwende, arrogante jongen. Zou hem never als de grootste zien.

Surrender
09-12-2010, 01:36
Ik haat zijn arogantie ook, maar zijn boksen is gruwelijk!!

citrusfruit
09-12-2010, 02:10
Toen hij nog bokste wel ja...... Lange tijd niet zo veel waargemaakt. Manny stond toch maar weer tegen, weliswaar geen wereldwonder, maar toch veel zwaardere Martinez

Marco
09-12-2010, 12:27
floyd is wel met voorsprong de meest arrogante bokser allertijden. dat dan weer wel...

el mustafa
09-12-2010, 16:48
kijk naar zijn wedsrijden en vooral de manier dat hij vecht en van iedereen uiteindelijk vrij makelijk wint , alles gewonnen en maar 1maal in zijn cariere 8 tellen gehad toen hij nota bena een blessure had en hij heefd in zijn cariere tegen praktisch alle toppers gestaan en het zou leuk zijn tegen manny maar uiteindelijk zou die ook overklast worden. ik geef toe dat ik een grote fan ben en dat hij wel een hele grote mond heefd maar over zijn kwaliteiten valt er niets aan te merken. IK HEB NOOIT EEN BETERE VECHTER GEZIEN.

GEEF EEN MENING OVER EEN VECHTER NIET MET JE GEVOEL MAAR MET JE VERSTAND.

Ronald
09-12-2010, 23:19
...en hij heefd in zijn cariere tegen praktisch alle toppers gestaan...
En dat is nou precies waarom "de grootste aller tijden" iets is waar bij hem in de verste verte geen sprake van is. Hij heeft juist alle toppers ontlopen. De absolute top van een jaar of twee geleden in zijn gewichtsklasse waren Coto, Williams, Margarito en Pacquiao. Tegen niemand van hen wilde hij vechten. Ondertussen zijn de krachtsverhoudingen weer aardig verschoven, dus nu zal hij vast wel weer willen, maar ook Pacquiao ontloopt hij nog steeds.

De grootste kun je alleen maar worden door het tegen de besten op te nemen (in de ring en niet met je mond er buiten). Hij had er alle kans voor maar heeft alles steeds afgewezen. Ondertussen wel steeds op iedereen afgeven en zichzelf de grootste verklaren. Natuurlijk heeft ie skills maar hij is vooral erg goed in marketing.

Marco
10-12-2010, 11:16
En dat is nou precies waarom "de grootste aller tijden" iets is waar bij hem in de verste verte geen sprake van is. Hij heeft juist alle toppers ontlopen. De absolute top van een jaar of twee geleden in zijn gewichtsklasse waren Coto, Williams, Margarito en Pacquiao. Tegen niemand van hen wilde hij vechten. Ondertussen zijn de krachtsverhoudingen weer aardig verschoven, dus nu zal hij vast wel weer willen, maar ook Pacquiao ontloopt hij nog steeds.

De grootste kun je alleen maar worden door het tegen de besten op te nemen (in de ring en niet met je mond er buiten). Hij had er alle kans voor maar heeft alles steeds afgewezen. Ondertussen wel steeds op iedereen afgeven en zichzelf de grootste verklaren. Natuurlijk heeft ie skills maar hij is vooral erg goed in marketing.

helemaal mee eens, beter kan je het niet verwoorden...

iconian
17-12-2010, 20:56
dit liep trouwens niet goed af. quali 2x neer in de eerste ronde en sprong toen de ring uit

el mustafa
18-12-2010, 19:37
heb hem in antwerpen ontmoet en ik moet zeggen dat hij heel vriendelijk was !!

nu zit ie wel weer in de bak , veiligheidsagent in elkaar geslagen!!!

T15Boxing
18-12-2010, 21:43
heb hem in antwerpen ontmoet en ik moet zeggen dat hij heel vriendelijk was !!

nu zit ie wel weer in de bak , veiligheidsagent in elkaar geslagen!!!

Vet. Hoe heb je hem ontmoet dan?