PDA

View Full Version : Dana White zegt dat Alistair Overeem niemand (goed) heeft verslagen.



ZakKa!
08-12-2010, 19:55
Dana white beantwoord vragen van fans in toronto. Als hem wordt gevraagd wanneer hij Alistair gaat uitnodigen om in de UFC te komen, geeft hij het antwoord dat Overeem nooit iemand heeft verslagen die goed is en niet in de top 10 HW zit. Ben het er niet helemaal mee eens, overeem maakt naar mijn mening meer dan de helft van de huidige HW divisie van de UFC kapot.


Rond 4:30
http://www.youtube.com/watch?v=vbeO4_Gf8_k&feature=player_embedded#!

En voor meer: http://thegarv.com/Dana-White-Questions-and-Answers.html

Hij zegt overigens wel dat als hij geen contract meer heeft bij k1/strikeforce dat er wel gepraat kan worden maar goed...

dirk5
08-12-2010, 20:04
blaat blaat blaat

Hij kan moeilijk zeggen dat zijn eigen HW divisie niet zo veel voor stelt....

Hendy
08-12-2010, 20:08
blaat blaat blaat

Hij kan moeilijk zeggen dat zijn eigen HW divisie niet zo veel voor stelt....

idd! denk dat Ali ze allemaal opvreet daar..

mario the count
08-12-2010, 20:08
Die dana white is net een klein jongetje van 8. Als zo een jongetje verliefd is op iemand doet hij juist alsof hij haar niks aan vindt.

ZakKa!
08-12-2010, 20:11
Tegelijkertijd zegt ie wel dat Miller wel welkom is in de UFC...

Hij zegt wel meer rare dingen. Goed, zo kennen we hem.

rafi
08-12-2010, 20:13
maar jamilla zegt dat alistair de king is of everything.

El Bambino
08-12-2010, 20:24
Dana is een blaaskaak, Echter, hij heeft wel gelijk over Ali in de MMA. Behalve Rogers, welke topper heeft ie verslagen de afgelopen 2 jaar??

blackadder
08-12-2010, 20:29
Fuck Dana.

univers1l
08-12-2010, 20:30
gelijk heeft hij wel. ondanks ik denk dat ali zeker top 10 hw is, heeft ie zich nog niet bewezen met de echte top. brett rogers is de enige subtopper die hij heeft verslagen, maar zolang hij k1 blijft doen, zie ik hem ook geen top 10 hw worden. hij moet zich focussen op mma.

The Bulldog
08-12-2010, 20:32
dana blaast.....maar.....jds,valazques en mir zullen het AO echt wel zwaar kunnen maken ....denk ik.....


enne mee eens AO MEER IN MMA!!!!!!

Groundwork
08-12-2010, 21:12
Dana is een blaaskaak, Echter, hij heeft wel gelijk over Ali in de MMA. Behalve Rogers, welke topper heeft ie verslagen de afgelopen 2 jaar??

Hier ga ik wel mee akkoord. Alistair is volgens mij zeker in staat om iedereen het moeilijk te maken en om elke vechter die met hem in de ring/kooi stapt een zware partij voor te schotelen, maar zolang hij dit niet doet blijven het speculaties over hoever zijn vaardigheden hem zullen brengen in MMA.

ZakKa!
08-12-2010, 21:23
Hoop echt dat Alistair na de GP zich 100 procent gaat focussen op mma. Hij zou zich eigenlijk al dit jaar voornamelijk op mma gaan focussen. Straks is het te laat : (

El Bambino
08-12-2010, 23:13
Hoop echt dat Alistair na de GP zich 100 procent gaat focussen op mma. Hij zou zich eigenlijk al dit jaar voornamelijk op mma gaan focussen. Straks is het te laat : (

De ware toppers a la Fedor bevochten de beste vechters in hun toptijd en won van hun allemaal, Fedor verstopte zich niet. Overeem verstopt zich al jaren en daagt Fedor in de herfst van zijn carriere uit. Tja...als dat een topper is :-(

Strange Cutbean
08-12-2010, 23:18
De ware toppers a la Fedor bevochten de beste vechters in hun toptijd en won van hun allemaal, Fedor verstopte zich niet. Overeem verstopt zich al jaren en daagt Fedor in de herfst van zijn carriere uit. Tja...als dat een topper is :-(

Tja…

wrestler_nl
09-12-2010, 02:03
De ware toppers a la Fedor bevochten de beste vechters in hun toptijd en won van hun allemaal, Fedor verstopte zich niet. Overeem verstopt zich al jaren en daagt Fedor in de herfst van zijn carriere uit. Tja...als dat een topper is :-(

x2

Dana White heeft gewoon gelijk. Welke top mma vechter heeft Overeem verslagen @ heavyweight. Brett Rogers is imo geen topper.
Okay Overeem heeft mooie dingen laten zien in K1 maar MMA is anders.

redjuh
09-12-2010, 07:36
overeem is voor iedereen gevaarlijk. maar ik moet hem eerst zien tegen een sterke worstelaar

Richelieu
09-12-2010, 08:24
Dana White is een zakenman eerste klas. Tuurlijk zegt hij dit, de allebeste vechters zitten immers in de UFC. Alles wat daarbuiten vecht is plebs, dus ook AO.

bush1do
09-12-2010, 11:10
ze zijn bang bij de ufc, zeker voor mensen uit europa. ga maar na, wij zijn met b.v. kickboxen in de k-1 altijd de bovendrijvende factor.
wij zijn gewoon een top land met vechtsporten. en ik denk dat meneer white vreest dat wij weer gaan domineren net als in de K-1.

Fasada
09-12-2010, 11:16
Mensen kunnen lullen wat ze willen over wel of niet maar het feit blijft dat de 'fans' Alistair graag in de UFC willen zien. Wanneer is het voorgekomen (behalve Fedor) dat journalisten vragen aan Dana wanneer zij een vechter tekenen. Dat zegt voor mij genoeg..

"De ware toppers a la Fedor bevochten de beste vechters in hun toptijd en won van hun allemaal, Fedor verstopte zich niet. Overeem verstopt zich al jaren en daagt Fedor in de herfst van zijn carriere uit. Tja...als dat een topper is :-(

Fedor verstopt zich niet hahahahah laat me niet lachen, wanneer heeft Fedor nou gevochten?? Zijn management kiest zijn partijen uit want tegen Bigfoot Silva & Alistair willen zij niet.. Jullie gaan verbaasd zijn als jullie straks te horen krijgt tegen wie Fedor vecht in Strikeforce, mark my words hahahah

P.S. Hij had volgens jou dus Fedor moeten uitdagen toen die in zijn top tijd was, lekker lastig als je zelf een LHW bent...En jij maakt er van dat hij in de herfst van zijn carrière zit. Fedor is nog steeds nr 1 als je het mij vraagt dus die kan nog echt wel een paar jaar mee...

mikeymcd
09-12-2010, 11:38
Overeem is gewoon een top 10 vechter. PUNT!

Als ik de record van JSD of Cain erbij pak kan ik ook alleen maar concluderen dat ze tegen amper een top 10 hebben gestaan. Ik bedoel JSD laatste partijen wint hij van Struve, Yvel, Crocop (in zijn nadagen), Gonzaga en Roy Nelson. Toch staat hij hoog in de top 10 door de overtuigingskracht die hij heeft. Cain wint van Congo, Rothwell, Big Nog en Lesnar. Ook niet echt alleen maar toppers.
Naar mijn mening is Overeem een top 10 vechter omdat hij zo gruwelijk overtuigend zijn gevechten wint. Ik bedoel Brett Rogers werd als een veertje door de ring gesmeten. Daarbij heeft iedereen gelijk dat hij tegen mindere vechters heeft gevochten dus dat hij zich niet echt heeft moeten laten zien. Maar die partijen wint hij wel allemaal binnen enkele secondes, wat bij mij aangeeft dat hij gewoon aan de top staat.

Volgend jaar staan hem wat mooie partijen te wachten en ik verwacht dat hij niet teleur gaat stellen.

War Ali

rafi
09-12-2010, 12:22
maar noem een 4 toppers die alistair de afgelopen 3 jaar heeft verslagen.

Marco
09-12-2010, 12:28
attention whore dana, nare man.

Collina
09-12-2010, 12:33
Dana is een blaaskaak, Echter, hij heeft wel gelijk over Ali in de MMA. Behalve Rogers, welke topper heeft ie verslagen de afgelopen 2 jaar??


In mijn beleving heeft hij Cro Cop toch echt een pakrammel gegeven. De partij is vervelend geeindigd maar laten we wel wezen, CC had niets in te brengen tegen Alistair.

En CC was 2jr geleden toch echt wel hoog aangeschreven. Overigens was de partij tegen Mark Hunt (oke, dan wel niet een volwaaridge MMA vechter) toch wel een van de mooiste armklem die ik heb gezien...en wat betreft Rogers... daar zijn we alle getuige van geweest.

Maar je hebt gelijk, Dana is een blaaskaak en wil Overeem maar heel graag in de UFC hebben daar ben ik 100% van overtuigd.

Collina

Harrie Nak
09-12-2010, 14:35
Dana is een blaaskaak, Echter, hij heeft wel gelijk over Ali in de MMA. Behalve Rogers, welke topper heeft ie verslagen de afgelopen 2 jaar??x2. Het gaat er niet om wat Alistair mogelijk zou kunnen (hier zijn rankings ook niet op gebasseerd), het gaat er om wat hij daadwerkelijk heeft gepresteerd.

Wheelie
09-12-2010, 14:40
Dana wil Alistair echt wel in de UFC hebben.

Eerst die K-1 titel winnen en dan hopelijk meer MMA in 2011 ;)

Guile
09-12-2010, 15:24
Half jaar geleden waren Brock en Carwin de nummers '1 en 2', Brock won en was de 'baddest man on the planet', wil iemand beweren dat die gasten beter zijn dan AO?

Maar aub Alistair, richt je volgend jaar op MMA. Ik word zo moe van deze berichten, sloop die HW div.!!

Juul
09-12-2010, 15:39
De ware toppers a la Fedor bevochten de beste vechters in hun toptijd en won van hun allemaal, Fedor verstopte zich niet. Overeem verstopt zich al jaren en daagt Fedor in de herfst van zijn carriere uit. Tja...als dat een topper is :-(

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Na zijn titel bij Strikeforce in 2007 kon die organisatie heel lang niet met een tegenstander komen, omdat ze die niet voorhanden hadden. Toen kwam die handblessure. Daarna blokkeerde M1 een gevecht met Fedor met insinuaties, die bij Barnett dan weer geen probleem vormen. En M-1 wilde schijnheilig wel toen al bekend was dat Ali K-1 ging doen. Werdum wilde toen weer alleen een rematch met Fedor. Ook hield DREAM zich niet aan een belofte voor een titelgevecht als ik het goed heb.

Overigens denk ik dat als er al een Nederlander bestand is tegen het Amerikaanse worstelgeweld, dat Overeem wel is. Wel is de vraag of hoe het zit met de MMA-vorm en ontwikkeling door het gebrek aan sterke MMA-tegenstanders de laatste jaren. Al zal het hoge niveau van de K-1 daar toch wel weer een positieve bijdrage aan leveren.

Ik kan in ieder geval niet wachten tot 2011.

Straight
09-12-2010, 16:59
In mijn beleving heeft hij Cro Cop toch echt een pakrammel gegeven. De partij is vervelend geeindigd maar laten we wel wezen, CC had niets in te brengen tegen Alistair.

En CC was 2jr geleden toch echt wel hoog aangeschreven. Overigens was de partij tegen Mark Hunt (oke, dan wel niet een volwaaridge MMA vechter) toch wel een van de mooiste armklem die ik heb gezien...en wat betreft Rogers... daar zijn we alle getuige van geweest.

Maar je hebt gelijk, Dana is een blaaskaak en wil Overeem maar heel graag in de UFC hebben daar ben ik 100% van overtuigd.

Collina

Mark Hunt? Je geeft het antwoord al zelf.
Crocop 2 jaar geleden? Na zijn verlies tegen Gonzaga is hij echt niet meer de oude geweest.
Brett Rogers? Zie mijn antwoord hieronder.


Overeem is gewoon een top 10 vechter. PUNT!

Als ik de record van JSD of Cain erbij pak kan ik ook alleen maar concluderen dat ze tegen amper een top 10 hebben gestaan. Ik bedoel JSD laatste partijen wint hij van Struve, Yvel, Crocop (in zijn nadagen), Gonzaga en Roy Nelson. Toch staat hij hoog in de top 10 door de overtuigingskracht die hij heeft. Cain wint van Congo, Rothwell, Big Nog en Lesnar. Ook niet echt alleen maar toppers.
Naar mijn mening is Overeem een top 10 vechter omdat hij zo gruwelijk overtuigend zijn gevechten wint. Ik bedoel Brett Rogers werd als een veertje door de ring gesmeten. Daarbij heeft iedereen gelijk dat hij tegen mindere vechters heeft gevochten dus dat hij zich niet echt heeft moeten laten zien. Maar die partijen wint hij wel allemaal binnen enkele secondes, wat bij mij aangeeft dat hij gewoon aan de top staat.

Volgend jaar staan hem wat mooie partijen te wachten en ik verwacht dat hij niet teleur gaat stellen.

War Ali

Dat Brett Rogers als een veertje door de ring werd gesmeten door die enkele actie van Alistair is leuk. Daarna zat Brett in een nare situatie en je kan niet van hem verwachten dat hij daaruit komt met zijn geringe grondervaring tegen iemand als Alistair.
Wat ik o.a. probeer te zeggen is dat je uit die ene actie (het weggooien van Brett), niet kan zeggen dat hij het 9 van de 10 keer weer had gedaan. Bovendien is Brett zeker geen top10 vechter.

Oftewel, Alistair heeft de afgelopen jaren niet van een MMA topper gewonnen.
Qua potentie staat hij bij mij hoog aangeschreven, maar daar blijft het ook bij.

Wat ik me afvraag is... Wat gaat Alistair doen als hij dit jaar de K-1 niet wint? Gaat hij dan nog een keer proberen om de K-1 titel in 2011 te behalen (als de K-1 dan nog bestaat ..). Hij zou pas rond Mei 2011 weer in actie komen (MMA partij - Strikeforce?). Misschien treed hij dan iets later weer op tegen een 'topper' in de PTA. De Final 16 rond oktober en dan de GP weer in december. Het jaar is volgeboekt en voorbij. Wat hebben we toch genoten van zijn MMA partijen, in de kracht van zijn leven, wat volgens hem zijn passie is...

Lang verhaal kort: Alles draait om geld. Praatjes vullen geen gaatjes.

Budokan
09-12-2010, 21:58
ze zijn bang bij de ufc, zeker voor mensen uit europa. ga maar na, wij zijn met b.v. kickboxen in de k-1 altijd de bovendrijvende factor.
wij zijn gewoon een top land met vechtsporten. en ik denk dat meneer white vreest dat wij weer gaan domineren net als in de K-1.

Weer gaan domineren? Geloof dat enkel Bas Rutten potten kon breken, wie heeft er nog meer gedomineerd?

We zijn hier wel erg positief over de nederlandse vechters zeg. Ik herinner me dat we dit ook waren over Mousasi. Niemand snapte dat hij niet op nr 1 stond in de LHW lijsten. We waren overtuigd dat hij de hele UFC zou wegvagen. We doen nu gewoon weer hetzelfde. Binnenkort doen we hetzelfde over Struve en zullen dit altijd blijven doen

bladetrinity
09-12-2010, 22:39
White heeft opzich gelijk. Toch als ik kijk naar Overeem zijn vooruitgang vermoed ik dat hij een pad van vernietiging gaat achterlaten.

Zijn striking is helemaal verandert. Hij verdedigt beter en geeft van uit die dekking dodelijke hoeken. Zijn eerste partij waar je dit goed kon zien was tegen zo'n korean.

Op de grond is het ook een beest. Het is geen werdum, maar heeft verscheidende bb gesubt.

Conditie is nog een terrein waar hij getest moet worden. Dat zullen we snel genoeg zien.

Ik ben iniedergeval fan.

bush1do
09-12-2010, 22:46
Half jaar geleden waren Brock en Carwin de nummers '1 en 2', Brock won en was de 'baddest man on the planet', wil iemand beweren dat die gasten beter zijn dan AO?

Maar aub Alistair, richt je volgend jaar op MMA. Ik word zo moe van deze berichten, sloop die HW div.!!
X2

The Company
09-12-2010, 22:51
Hij heeft wel een beetje gelijk maar toen Lesnar de HW titel won werd hij al de Baddest man on the planet genoemd. Hij had een record van 3-1 had gewonnen van een Koreaan wie niks voorstelt verloren van Mir gewonnen van een Amerikaan met een record van 2-2 in de UFC en daarna de titel gewonnen van een 45 jarige Couture. Niet echt iets om trots op te zijn. Carwin heeft ook niet gewonnen van de grote mannen en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Het is gewoon zijn werk om de UFC vechters te hypen en de vechters van andere organisaties te bashen.

tik_tok
10-12-2010, 04:11
Damn... Overeem moet de K-1 winnen.. Daarna kappen met kickbox en gewoon gaan richten op MMA.. Werdum verslaan en dan huppa naar UFC en UFC kampioen worden! Hij kan echt de UFC kampioen worden ik denk dat niemand tegen de kracht van Overeem kan.

Overeem (als je dit leest) ALSJEBLIEFT ga je meer richten op MMA!! Ik wil je zo graag in de UFC zien!