PDA

View Full Version : Aerts: Ik ben de knapste



Viper30
09-12-2010, 09:16
TOKIO - Peter Aerts begrijpt heel goed dat de Japanse K-1-organisatie voor Alistair Overeem heeft gekozen als het nieuwe gezicht van de K-1. Op posters en billboards in Tokio prijkt momenteel de beeltenis van de 30-jarige finalist uit Amersfoort, die met zijn enorme spierbundels erg populair is in het land van de rijzende zon.


http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00793/peteraerts_jpg_793532d.jpg Peter Aerts


"Alistair is dit jaar een van de kanshebbers voor de titel. De K-1 heeft jongens voor de toekomst nodig. Aan een 40-jarige vechter op een billboard hebben ze niet zoveel, al ben ik wel de knapste", vertelt Aerts lachend.
Dat de K-1 in zijn reclamecampagne niet heeft ingezet op Schilt, die als eerste vechter ooit voor de vijfde keer wereldkampioen kan worden, vindt Aerts logisch. "Alistair heeft meer uitstraling. Sem is een aardige jongen, maar heeft geen praatje."

Peter0711
09-12-2010, 09:26
Blijft lache,die Aerts! :D Leuk stukkie

Kemal
09-12-2010, 09:34
lol

detje
09-12-2010, 10:27
eigenlijk is het wel wat respectloos naar de grote kampioen schilt toe, maar goed, het is maar een poster

Milk
09-12-2010, 13:54
Niks respectloos. Schilt mag dan wel kampioen zijn maar hij doet 0,0 zijn best om het aantrekkelijk te maken voor de fan. Zijn interviews zijn saai en hij geeft altijd het gevoel af er totaal geen zin in het interview/gesprek. Dat is zijn goed recht maar ga dan niet vals reageren als de K-1 een poster maakt van Alistair of een andere voor het publiek wel aantrekkelijke vechter. Hij mag zelf ook wel wat meer zijn best doen om aantrekkelijk te zijn voor het publiek, doet hij dat niet moet ie gewoon lekker niet zeuren en dan ook stil en saai blijven. En dan heb ik het niet eens over zijn niet al te spectaculaire stijl van vechten. Ga dan niet verwachten dat hij gebruikt gaat worden als marketingtool als alles aan je enorm saai is.

The boy
09-12-2010, 13:57
peter mag van mij nog een allerlaatste keer schijnen!
En ze allemaal er met een high kick uit trappen :D

wrestler_nl
09-12-2010, 15:56
hahahaha lachen

Mister T.
09-12-2010, 16:10
haha grappig!
@ The boy X2

Semmy heeft er volgens mij ook helemaal geen behoefte aan dus hij zal er niet mee zitten.

T.

blackadder
09-12-2010, 16:34
Peter Aerts, for better or worse, kampioen der harten.