PDA

View Full Version : K1 nieuws en foto’s uit Tokio van Tyrone Spong en Hesdy Gerges



reat
09-12-2010, 17:44
Vandaag zijn de plichtplegingen van de K1 in Tokio begonnen, alle vechters verblijven in Ana Intercontinental in Tokio, een sjiek maar peperduur hotel in Tokio. Op Mighty Mo na heb ik alle toernooi vechters gezien, gesproken en “aangeraakt” (…de hand geschud), ook Allistar Overeem.
Uiteraard ben ik hier voor Tyrone Spong en Hesdy Gerges maar ik vergeet ook niet te genieten van de leuke sfeer die alle vechters, hun teamleden en supporters meebrengen. Bij het ontbijt kom je iedereen tegen en zit ik altijd wel te kijken wat er gegeten wordt voor zo’n toernooi, grappig is dat ik onbewust altijd met me vak bezig ben. Het eten is top, erg gevarieerd, veel verse producten dus de sporters komen hier goed aan hun trekken.
Tyrone zit netjes op gewicht, hij wilde wat steviger worden met behoud van zijn fitheid en snelheid. Dat is goed gelukt, zijn trainers Henry Hooft (die hem intensief heeft begeleid) en Ernesto Hoost mogen erg tevreden zijn. Zaterdagavond staat Tyrone tegen de grootste uitdaging van zijn carriere, Allistar Overeem. Deze partij is erg veel besproken met name omdat het vroegere trainingmaatjes waren en elkaar redelijk kennen.
Hesdy Gerges de trainingsbeest ziet er ook erg goed uit en voelt zich topfit (trainers Tom Harinck en Paul Lammoth mogen trots zijn). In de vechtsport mag je niemand onderschatten en moet je alert blijven, maar Hesdy is wel duidelijk favoriet in deze partij. Hij heeft gezegd in zijn intervieuw dat hij veel respect heeft voor zijn tegenstander (Yusuke Fujimoto) die zijn afscheidswedstijd vecht en hem een onvergetelijke kado zal geven. Wat dat zal zijn heeft hij niet erbij vermeld.
Voor enkele sfeer foto’s klik hier (http://reat.nl/nieuws/88)

tik_tok
09-12-2010, 17:45
Spong heeft tepelpiercings.. Blegh .. :s

Kemal
09-12-2010, 17:50
thanks reat!

Sadix
09-12-2010, 17:58
Spong heeft tepelpiercings.. Blegh .. :s


haha dat is precies wat ik dacht! maar het bewijst ook wel dat hij dus niet zo vettig is als die foto van gister.

The Bulldog
09-12-2010, 18:04
gewoon een monster geworden klaar......

Lady Dragon
09-12-2010, 18:06
Spong heeft tepelpiercings.. Blegh .. :s


LOL! Die heeft hij al een poosje hoor. Op een fotoverslag van een paar mnd terug had ik ze al opgemerkt.

Great Gambler
09-12-2010, 18:06
Je bent toch niet gay waarom een piercing in je tepel damn....

mario the count
09-12-2010, 19:09
Je bent toch niet gay waarom een piercing in je tepel damn....

Erg ruimdenkend als je tepelpiercings associeerd met gay zijn. Moet ik je andere posts ook lezen op mixfight, of mag ik er vanuit gaan dat je vaker zulke zielige dingen post?

Soulbringer320
09-12-2010, 20:20
Thx voor de foto's

berry500
09-12-2010, 20:40
idd spong ziet er goed in shape uit. de foto die in de ronde ging.. deed anders lijken als dat het is..

NESCIO
09-12-2010, 20:56
Erg ruimdenkend als je tepelpiercings associeerd met gay zijn. Moet ik je andere posts ook lezen op mixfight, of mag ik er vanuit gaan dat je vaker zulke zielige dingen post?

Kan ik er dan genoegzaam vanuit gaan dat jij ze ook hebt?

Richelieu
09-12-2010, 22:25
Thanks Rayen, leuk om te lezen en te zien!

Jackskiezo
09-12-2010, 22:51
Spong ziet er goed uit!

tonebizz
10-12-2010, 00:40
zooo spong ziet er zwaar maar getraind uit, hoop dat hij voor een verrassing kan zorgen

Ironmike.
10-12-2010, 01:23
Spong ziet er goed uit, alleen kleine borstkast, die zou die nog wel wat meer kunnen trainen maar voor de rest ziet ie er goed afgetraind uit.

War Tyrone en Saki

wrestler_nl
10-12-2010, 01:31
thanks voor de foto's.

reat
10-12-2010, 18:19
Vandaag 10 december, dag van de persconferentie, een dag voor de grote finale voel ik al weer echt de spanning. Veel fans en aandacht voor de vechters was er na de persconferentie, deze was zoals ik nu al gewend ben ronduit saai, geen vragen van de pers en ook geen spektakel van de vechters. Iedereen is erg respectvol en mild naar elkaar. Gelukkig is er een grote groep Nederlands aanwezig in de zaal die het met hun gejuich wat gezellig maakt als hun favoriet binnen komt lopen.
Tyrone is vandaag voor een groot deel gevolgd door Eurosport, hele gezellige en aardige mensen van Fightclub. Hij heeft getraind om 7 uur savonds in Goldsgym om nog even de scherpte bij te stellen en voor de laatste tactiche aanwijzingen. Tyrone gaf na de training even aandacht aan een grote groep kinderen die daar ook trainden, hij had er meteen 50 tot 60 jonge fans erbij.
Hesdy Gerges heeft ook kort maar scherp getraind in het Hotel, ook hij is er klaar voor en wil zo snel mogelijk korte metten maken met zijn tegenstander.
Beide heren hebben vanavond na elkaar gegeten in de Hardrock cafe.
Over Tyrone zijn extra gewicht heb ik veel gelezen, voor zijn trouwe fans heb ik een foto genomen op zijn kamer waar hij zijn sixpacks laat zien.
Voor de trouwe Hesdy Gerges fans heb ik dit keer te weinig prive foto’s gemaakt waarvoor mijn excuses.
Klik hier voor exclusieve sfeerbeelden uit Tokio (http://reat.nl/nieuws/88)
Voor de fans die niet live via internet kunnen volgen en exclusief informatie willen.
Vanaf morgen 7.00 nederlandse tijd (3.00 Japanse tijd) verzorg ik berichten via twitter. (http://reat.nl/component/content/article/70-twitter)

simtekf1
10-12-2010, 21:05
Leuke foto's :)