PDA

View Full Version : Server problemen



Justinian
11-12-2010, 11:28
Het is bijzonder druk deze ochtend, sterker nog, dat is het de hele week al. Hierdoor ondervinden we problemen met de server. Op korte termijn gaan we over op een nieuwe server en dan zijn deze problemen naar verwachting verholpen. Excuses voor het ongemak!

Sadix
11-12-2010, 11:50
ik kan al 2 uur er niet op. gelukkig nu weer wel.

BiCkOnE
11-12-2010, 11:52
ik kan al 2 uur er niet op. gelukkig nu weer wel.
X2

Justinian
11-12-2010, 12:00
Erg vervelend allemaal, maar het enige dat we er aan kunnen doen is overstappen naar een nieuwe server. Contract daarvoor is getekend en ik verwacht komende week over te gaan, er zijn nog een paar kleine issues die moeten worden opgelost.

marcelt
11-12-2010, 15:10
Kon er idd. ook een hele tijd niet op, maar goed nieuws w.b. de nieuwe server!

bananenplukster
11-12-2010, 15:26
Goed nieuws de vorige keer was het ook het geval, moest uitwijken naar de buren : o

Richelieu
11-12-2010, 19:29
Goed nieuws de vorige keer was het ook het geval, moest uitwijken naar de buren : o

Daar was het vast mega druk?

bryan
11-12-2010, 19:34
zijn jullie niet in connectie gebracht met wikileaks ?? ;-)

Harrie Nak
11-12-2010, 20:09
Erg vervelend allemaal, maar het enige dat we er aan kunnen doen is overstappen naar een nieuwe server. Contract daarvoor is getekend en ik verwacht komende week over te gaan, er zijn nog een paar kleine issues die moeten worden opgelost.Al eens aan gedacht om bepaalde gedeeltes alleen voor members te maken? Denk aan een apart forum waar links naar event video's in worden gepost. Ik denk namelijk dat we teveel mensen over de vloer krijgen die alleen maar op zoek zijn naar de video's, en het hele forum verder gestolen kunnen worden.

Kemal
11-12-2010, 21:15
goed nieuws!

http://lh6.ggpht.com/_6EIohKWRs0I/Sp2VhjtyR8I/AAAAAAAACmA/d_Fx74CDrdE/s400/server-down.jpg

Wheelie
11-12-2010, 21:35
Al eens aan gedacht om bepaalde gedeeltes alleen voor members te maken? Denk aan een apart forum waar links naar event video's in worden gepost. Ik denk namelijk dat we teveel mensen over de vloer krijgen die alleen maar op zoek zijn naar de video's, en het hele forum verder gestolen kunnen worden.
Geen gek idee ;)

bananenplukster
11-12-2010, 21:44
Daar was het vast mega druk?

Ha ha :fp: Maar herinner me dat dit ook het geval was bij een ander toernooi van dit jaar of vorig jaar toen zouden jullie ook naar een andere server gaan(het liep ook uren vast). Stel het altijd zeer op prijs om hierop te kijken tijdens een gevecht dus ik hoop dat het in de toekomst verholpen wordt

Justinian
11-12-2010, 22:00
Ha ha :fp: Maar herinner me dat dit ook het geval was bij een ander toernooi van dit jaar of vorig jaar toen zouden jullie ook naar een andere server gaan(het liep ook uren vast). Stel het altijd zeer op prijs om hierop te kijken tijdens een gevecht dus ik hoop dat het in de toekomst verholpen wordt
Je hebt gelijk en vorig jaar zijn we ook naar een andere server gegaan. Dat heeft een tijdje geholpen, maar na verloop van tijd bleek dat ook dit niet voldoende was. Nu hebben we dus een nieuwe partij ingeschakeld die voor ons de hosting gaat regelen. Dit is een aardige investering voor ons, maar het betekent hopelijk wel dat we in de toekomst van dit soort problemen verlost zijn. Het pakket dat we nu afnemen is makkelijk aan te passen. Of het in de praktijk ook allemaal soepel gaat lopen zullen we vanzelf merken. Ik hoop dat we komende week definitief over kunnen, maar dit is afhankelijk van een aantal factoren. Zodra het zover is zullen we het laten weten, bedankt voor jullie begrip in ieder geval!

Naj85
11-12-2010, 23:09
Zoiets stelde ik ook voor in de k1 gp discussietopic. Op momenten dat het druk wordt, dat de members dan voorrang krijgen op het forum. Omdat veel gasten hier dan alleen komen voor de gratis stream links. Maar jouw idee lijkt me beter
Al eens aan gedacht om bepaalde gedeeltes alleen voor members te maken? Denk aan een apart forum waar links naar event video's in worden gepost. Ik denk namelijk dat we teveel mensen over de vloer krijgen die alleen maar op zoek zijn naar de video's, en het hele forum verder gestolen kunnen worden.

Kemal
11-12-2010, 23:17
Al eens aan gedacht om bepaalde gedeeltes alleen voor members te maken? Denk aan een apart forum waar links naar event video's in worden gepost. Ik denk namelijk dat we teveel mensen over de vloer krijgen die alleen maar op zoek zijn naar de video's, en het hele forum verder gestolen kunnen worden.

wel een leuk idee, maar dan zul je zien dat ze allemaal een account aanmaken, waardoor de drukte toch nog blijft bestaan..

Naj85
11-12-2010, 23:34
exclusieve forum gedeelte dat alleen toegankelijk is voor mensen met minimaal 500 posts bijv. dan kunnen sommige zieligerds wel effe snel 500x wat posten maar die worden dan waarschijnlijk als spammers gezien en gebant
of exclusief voor leden die minimaal 6 maanden lid zijn bijv
wel een leuk idee, maar dan zul je zien dat ze allemaal een account aanmaken, waardoor de drukte toch nog blijft bestaan..