PDA

View Full Version : Spelletje van GG ? *Spoiler*



bananenplukster
11-12-2010, 13:21
Waarom lieten ze gokhan saki toh tegen overeem vechten terwijl ze wisten dat ze rechter hand helemaal naar de klote was, tegen overeem zag je hem alles doen met zijn linker hand. waarom gunde ze het texeira/ghita(omdat hij niet ko is gegaan) niet om als reservevechter het tegen overeem op te treden.

Ik heb het gevoel dat ze tegen saki zeiden probeer het toch maar en als het niet lukt komt overeem er toch iongeschonden uit en is hij fris voor de finale mee eens of niet?

Wheelie
11-12-2010, 13:24
Dat is dan toch slim van GG ;)

Als Saki niet had gevochten dan had hij ook die 3e plaats niet gehad en je zag dat hij gfewoon wilde winnen.

Hendy
11-12-2010, 13:25
Mooie sig.. bananeplukker;)

bananenplukster
11-12-2010, 13:38
Dat is dan toch slim van GG ;)


Dat is dan toch slim van GG ;)

Maar toch een vies spelletje bah slecht voor de sport als je niet kan vechten moet je het niet doen als een andere organisatie dat had gedaan zat het hier volmet reacties maar nu het GG is is het een slim spelletje. Ik gun het overeem wel maar niet zo@!!!!!!! totaal geen tegenstand in het 2e gevecht je zag dat de rechterhand van saki al naar de klote was vioor het gevecht as het aan de k1 lag(als ze het wisten) zou er een reservevechter opdraven bah ik walg hier echt van.

Slim maar onrespectvol tegenover de andere vechters!!!!! Zo wil je geen kampioen worden
Gefeliciteerd overeem!!!!!(toch met een smetje)

bananenplukster
11-12-2010, 13:41
Mooie sig.. bananeplukker;)

Ik laat hem in ieder geval staan!!! Hij heeft het overeem aardig lastig gemaakt en het was zeker geen walkover zoals velen wel dachten!!!;)

Spong en aerts zijn voor mij de winnaar van dit toernooi!!!

Sadix
11-12-2010, 13:42
Al hebben ze dat bewust gedaan vind ik het nog niet erg.

GG heeft 3 vechters daar staan. Als het mijn Gym was geweest had ik het zelfde gedaan.

univers1l
11-12-2010, 14:45
ten eerste gefeliciteerd overeem, het was verdiend.
tegen spong had hij het moeilijk, daarvoor alleen maar respect voor spong.
tegen saki heb ik gemengde gevoelens, hoewel saki goed vocht tegen ghita, zag je dat hij geblesseerd was tegen overeem, het mooie was dat hij toch even tegenstand bood, maar overeem makkelijk liet winnen.
als gg team is het een slimme zet, maar hierdoor heb je geen eerlijke strijd.

misschien voor volgend jaar om daar rekening mee te houden en er wat op verzinnen.
laten we het overeem gunnen en niet nagatief doen.
volgend jaar nieuwe kansen met meer concurrentie, een betere saki en spong, hesdy, schilt die op wraak zint en natuurlijk badr hari, die ik toch heb gemist.
zelfs texeira was explosief, die wordt alsmaar beter.

Wheelie
11-12-2010, 14:49
Saki was absoluut niet van plan om het Alistair cadeau te doen maar hij leek mij ook geblesseerd.
Hoe dan ook goede (team) prestatie van Alistair en team Golden Glory ;)

rafi
11-12-2010, 14:53
x2 zoiezo een goed team prestatie.

Jamila
11-12-2010, 15:04
Saki heeft deze partij gevochten / opgedragen voor Khalid Lazaar. Ook al had hij 2 gebroken handen dan nog had hij het voortgezet. In mijn ogen bewijst dat van doorzettingsvermogen en respect voor Khalid. En die turning kick dan?? Wtf dat ga je niet zomaar doen als het fake geweest zou zijn volgens sommige hier! Dat had ook een k.o kunnen veroorzaken. Saki heeft er gewoon hard voor gevochten!!! Dat er nu gezegd word dat het een ‘spelletje’ zou zijn van GG is dus klinkklare onzin!!! Saki had JUIST deze partij graag willen winnen voor Khalid.
grtjs Jamila

simtekf1
11-12-2010, 15:06
Saki heeft deze partij gevochten / opgedragen voor Khalid Lazaar. Ook al had hij 2 gebroken handen dan nog had hij het voortgezet. In mijn ogen bewijst dat van doorzettingsvermogen en respect voor Khalid. En die turning kick dan?? Wtf dat ga je niet zomaar doen als het fake geweest zou zijn volgens sommige hier! Dat had ook een k.o kunnen veroorzaken. Saki heeft er gewoon hard voor gevochten!!! Dat er nu gezegd word dat het een ‘spelletje’ zou zijn van GG is dus klinkklare onzin!!! Saki had JUIST deze partij graag willen winnen voor Khalid.
grtjs Jamila


En als je reëel blijft dan weet je dat dat nooit lukt met een gebroken handen elleboog.
Tevens kun je je carričre daar voorgoed mee verneuken, kijk maar naar Le Banner.
Maar schijnbaar maakt GG dat niks uit.

ICON
11-12-2010, 15:09
jeee ik ben t een keer met Jamlia eens

Sadix
11-12-2010, 15:12
Saki is een baas, echt waar!

Echt dikke respect voor Saki.

Ook voor Spong.

En alistair gefeliciteerd!

bananenplukster
11-12-2010, 15:14
Al hebben ze dat bewust gedaan vind ik het nog niet erg.

GG heeft 3 vechters daar staan. Als het mijn Gym was geweest had ik het zelfde gedaan.

Dat het een slimme zet was is duidelijk ten eerste overeen komt er ongeschonden uit alhoewel saki toch wat probeerde, ten 2e saki krijgt meer gage. Het lijkt de formule 1 wel( felipe massa die alonso voor moest laten om meer punten binnen te halen).

Ik zou ook best hetzelfde hebben gedaan maar hier zitten de fans/k1 niet op te wachten een partij waar 1 van de vechters 1 hand niet kan gebruiken ook onrespectvol tegenover de andere vechters(aerts en ghita die nog als reserve kon)

Ronald
11-12-2010, 15:15
Wat mij betreft juist complimenten voor GG dat ze alle vechters hun eigen gevecht hebben laten vechten en teambelangen even opzij gezet hebben. Als die draaiende trap van Saki voor een KO had gezorgd, dan had GG een vechter met een gebroken hand en elleboog in de finale gehad. Goeie kans dat de winst dan naar Peter was gegaan en GG met lege handen stond.

bananenplukster
11-12-2010, 15:18
Saki heeft deze partij gevochten / opgedragen voor Khalid Lazaar. Ook al had hij 2 gebroken handen dan nog had hij het voortgezet. In mijn ogen bewijst dat van doorzettingsvermogen en respect voor Khalid. En die turning kick dan?? Wtf dat ga je niet zomaar doen als het fake geweest zou zijn volgens sommige hier! Dat had ook een k.o kunnen veroorzaken. Saki heeft er gewoon hard voor gevochten!!! Dat er nu gezegd word dat het een ‘spelletje’ zou zijn van GG is dus klinkklare onzin!!!

Dat saki vechtlust heeft getoond heb je gelijk in maar met alle respect hier wachten de fans/k1 niet op, iemand die met 1 hand vecht. Bij gg ging het blijkbaar om het geld( ongeschonden overeem en gage saki) in plaats van de gezonheid van een vechter in dit geval saki.

Al met al overeem gefeliciteerd het is je gegund nu een rematch tegen badr!!!! Saki had JUIST deze partij graag willen winnen voor Khalid.
grtjs Jamila

Pindakaas
11-12-2010, 15:20
Dat het een slimme zet was is duidelijk ten eerste overeen komt er ongeschonden uit alhoewel saki toch wat probeerde, ten 2e saki krijgt meer gage. Het lijkt de formule 1 wel( felipe massa die alonso voor moest laten om meer punten binnen te halen).

Ik zou ook best hetzelfde hebben gedaan maar hier zitten de fans/k1 niet op te wachten een partij waar 1 van de vechters 1 hand niet kan gebruiken ook onrespectvol tegenover de andere vechters(aerts en ghita die nog als reserve kon)

Ik denk dat je een beetje onderschat hoe graag de deelnemers aan het k1 toernooi en eigenlijk vechters in het algemeen willen doorgaan en niet opgeven. Aerts was duidelijk haast niet meer in staat tot vechten en in een zelfde staat als Saki, beiden wilde zij echter niet opgeven.

Marco (scheids)
11-12-2010, 15:21
Saki heeft deze partij gevochten / opgedragen voor Khalid Lazaar. Ook al had hij 2 gebroken handen dan nog had hij het voortgezet. In mijn ogen bewijst dat van doorzettingsvermogen en respect voor Khalid. En die turning kick dan?? Wtf dat ga je niet zomaar doen als het fake geweest zou zijn volgens sommige hier! Dat had ook een k.o kunnen veroorzaken. Saki heeft er gewoon hard voor gevochten!!! Dat er nu gezegd word dat het een ‘spelletje’ zou zijn van GG is dus klinkklare onzin!!! Saki had JUIST deze partij graag willen winnen voor Khalid.
grtjs Jamila


X2 .... Saki ken ik al iets langer, al had ie al zn botten gebroken, maar kon ie nog lopen, dan had ie nog geknokt !!!

En dat GG geen verliezer zou kennen in deze partij stond ook al vast, maar zeggen dat je niet 100% fit uit de eerste match bent gekomen (wie is dat wel overgens) en dan maar de kans aan een ander (GG of niet) geven is echt BULLSHIT!!!

Alistair GEFELICITEERD !!!

bananenplukster
11-12-2010, 15:21
Morele winnaars in mijn ogen spong, aerts en saki(omdat hij het toch probeerde maar eigenlijk nooit had mogen gebeuren)

Iedereen dacht dat het een walkover zou worden tegen spong, spong heeft laten zien dat hij echt tot de zwaargewichten behoort.

Ik kijk uit naar overeem vs badr hari 3!!!

bananenplukster
11-12-2010, 16:12
Jamila zie post fight intterview van saki hij werd door gg gepushed om te vechten!!!!!!!dus ga niet zeiken over vechtershart bla bla maar dit waren duidelijk stal orders zoals in de formule 1 wel begrijpelijl maar niet voor het publiek.

Bas boon geef mensen waar voor hun geld overeem vs ghita zou veel beter zijn geweest voor de fans en niet iemand met een gebroken arm
Duidelijk dat het om de centen gaat in plaats van de gezondheid van de vechter bah dit is voor mij toch een smet op de finale!!!!!!


Aerts the true warrior en ook spong!!!!

Wheelie
11-12-2010, 16:18
Peter Aerts kwam ongeschonden in de finale wil je zeggen, had hij ook zijn finaleplaats maar af moeten staan aan een fittere vechter ?

Alle respect voor Peter Aerts want hij vocht geweldig maar was niet in staat een finale tegen Overeem te vechten.

bananenplukster
11-12-2010, 16:29
Vind je het gek overeem die er helemaal ongeschonden uitkomt door team orders. Had aerts een gebroken arm? Saki wou niet door maar moest dat is het verschil als overeem tegen ghita zou gaan en hem wat tegenstand bood had aerts misschien wel een kans!!!!!!! Dit kan je gwn niet goed praten team orders bahhh alles voor het geld en de fans zijn de verliezers

ReZp
11-12-2010, 16:35
Wat mij betreft juist complimenten voor GG dat ze alle vechters hun eigen gevecht hebben laten vechten en teambelangen even opzij gezet hebben. Als die draaiende trap van Saki voor een KO had gezorgd, dan had GG een vechter met een gebroken hand en elleboog in de finale gehad. Goeie kans dat de winst dan naar Peter was gegaan en GG met lege handen stond.

x2!

BlackStarr
11-12-2010, 16:39
Wat een onzin, die jongens moeten gewoon door knokken zolang ze het kunnen.
Remy bonjasky ging vorig jaar toch ook gewoon door, zoals hij zei: "Zolang je kan
lopen ga je door!".

Pernik
11-12-2010, 16:46
en de fans zijn de verliezers

Jij bent de enige die er zich druk over maakt, heb meer het idee dat je het Ali niet gunt.

NESCIO
11-12-2010, 17:21
Mocht het zo zijn gegaan dan vind ik dat geniaal...

Spong heeft het beter gedaan dan ik verwacht had, maar toch mis ik de snelle en lichte Spong.

simtekf1
11-12-2010, 17:28
Wat een onzin, die jongens moeten gewoon door knokken zolang ze het kunnen.
Remy bonjasky ging vorig jaar toch ook gewoon door, zoals hij zei: "Zolang je kan
lopen ga je door!".

Ik denk dat Bonjasky geen recht van spreken heeft in dit geval. ;)

Justinian
11-12-2010, 17:32
Saki heeft deze partij gevochten / opgedragen voor Khalid Lazaar. Ook al had hij 2 gebroken handen dan nog had hij het voortgezet. In mijn ogen bewijst dat van doorzettingsvermogen en respect voor Khalid. En die turning kick dan?? Wtf dat ga je niet zomaar doen als het fake geweest zou zijn volgens sommige hier! Dat had ook een k.o kunnen veroorzaken. Saki heeft er gewoon hard voor gevochten!!! Dat er nu gezegd word dat het een ‘spelletje’ zou zijn van GG is dus klinkklare onzin!!! Saki had JUIST deze partij graag willen winnen voor Khalid.
grtjs Jamila

Ben het dit keer helemaal met Jamila eens!

Marchant
11-12-2010, 17:42
Nee respect voor GG, ze hebben hun vechters gewoon voluit laten vechten zoals het hoort.
En vond niet dat Saki inhield.
Spong was voor mijn gelukkig weer echt een verrassing, vond hem ouderwets goed vechten.
Peter tja..................wat een grootheid!!!! echt "The people's champ".
Jammer dat hij hem niet heeft kunnen winnen maar het gewoon weer naar de finale brengen is een wereld prestatie!!!
En Ali heeft zijn wordt gehouden hij zij dat hij de k-1 zou winnen en heeft dat gedaan dus ook niets anders dan respect en gefeliciteerd.
Ben wel benieuwd wat Dana hier straks over te zeggen heeft t.o.v. Ali.
Vond het een mooie k-1 dit jaar heb echt genoten.

Marchant
11-12-2010, 17:43
Saki heeft deze partij gevochten / opgedragen voor Khalid Lazaar. Ook al had hij 2 gebroken handen dan nog had hij het voortgezet. In mijn ogen bewijst dat van doorzettingsvermogen en respect voor Khalid. En die turning kick dan?? Wtf dat ga je niet zomaar doen als het fake geweest zou zijn volgens sommige hier! Dat had ook een k.o kunnen veroorzaken. Saki heeft er gewoon hard voor gevochten!!! Dat er nu gezegd word dat het een ‘spelletje’ zou zijn van GG is dus klinkklare onzin!!! Saki had JUIST deze partij graag willen winnen voor Khalid.
grtjs Jamila


Jamila heeft hier imo 100% gelijk

RisingSun
11-12-2010, 17:51
Hoewel ik het persoonlijk goed vind dat Saki gewoon heeft doorgeknokt moet ik bananenplukster wel gelijk geven in het feit dat Saki in zijn postfight interview heeft aangegeven dat hij na zijn partij tegen Ghita zelf niet meer wilde vechten, maar gepushed werd door zijn team.

TOON
11-12-2010, 17:52
alsof Overeem een walkover had in z'n partij tegen Spong....dacht het niet....het gaat in een toernooi wellicht niet altijd om de beste, maar ook om de sterkste, dat Overeem 'redelijk' ongeschonden uit z'n partij met Spong komt en Saki niet uit z'n partij met Ghita is part of the game....
Begrijpelijk van GG in mijn ogen....en totdat Overeem Saki raakte ging ie wel voluit voor de KO....

Justinian
11-12-2010, 17:54
Hoewel ik het persoonlijk goed vind dat Saki gewoon heeft doorgeknokt moet ik bananenplukster wel gelijk geven in het feit dat Saki in zijn postfight interview heeft aangegeven dat hij na zijn partij tegen Ghita zelf niet meer wilde vechten, maar gepushed werd door zijn team.
Ik vind dat dit ook de taak van het team is; je moet je teamgenoten pushen. Daar kun je heel makkelijk tegenover zetten 'maar hij had een gebroken hand'. Klopt, alleen werkt dat zo niet in de vechtsport. Ik heb bij vechters in de hoek gestaan die door bleven vechten met een gebroken hand, arm en zelfs een gebroken jukbeen. Saki is een bikkel en zoals hij zelf ook aangeeft in het postfight interview 'in een 30 sec war had ik hem mogelijk ko kunnen slaan'. Dat geeft aan dat hij er toch vol voor is gegaan. Respect daarvoor!

Wiebe
11-12-2010, 17:57
Allereerst de felicitaties aan Alistair.

Heeft het er ook niks mee te maken dat de vechters die de halve finale halen volgend jaar automatisch weer zijn uitgenodigd ?

Verder maak ik me drukker over het opnieuw zwaar tegenvallen van Zimmerman of moet hij een soort Ignashov van deze tijd spelen ?

Tevens zouden ze daar bij GG nog wel wat tijd kunnen vrijmaken om Kharitonov wat soepeler te laten bewegen mijn hemel wat een hark vond ik dat weer.

Peter Aerts was voor mij toch de man van het toernooi wat een strijd tegen Schilt.

Ik heb toch een goed toernooi gezien

grtz
Wiebe

Straight
11-12-2010, 18:06
Het is ook de taak van een team om je teamgenoot te pushen?? Als de tegenstander ook naar de klote is, dan begrijp ik het enigzins nog wel. Maar Saki zou als hij had gewonnen van Alistair ook nog een partij moeten vechten. Als het waar is dat Saki wilde kappen maar gepusht werd door zijn team vind ik dat in geval zeer onprofessioneel.
Verder heb ik het ook niet zo op dat veel vechters uit dezelfde gym komen. Het zou ook kunnen zijn dat Alistair wist wat er mankeerde. Dat gaat heel gemakkelijk als iedereen in dezelfde team zit.

Aerts vs Schilt en Saki vs Ghita waren de enige leuke partijen.

Illest
11-12-2010, 18:07
Allistair heeft gewonnen.....helemaal terecht.....dat van Saki, tja....niet helemaal fair t.o.v. reserve-vechters, maar slim van GG.....

als kickboksliefhebber pur sang vind ik het toch een beetje jammer dat een mma-vechter deze titel mee naar huis neemt...dat moet gewoon gezegd worden...

maar hij was gewoon de taaiste van allemaal, klaar....

Justinian
11-12-2010, 18:09
Het is ook de taak van een team om je teamgenoot te pushen?? Als de tegenstander ook naar de klote is, dan begrijp ik het enigzins nog wel. Maar Saki zou als hij had gewonnen van Alistair ook nog een partij moeten vechten. Als het waar is dat Saki wilde kappen maar gepusht werd door zijn team vind ik dat in geval zeer onprofessioneel.
Daar kun je over van mening verschillen zoals je merkt.


Aerts vs Schilt en Saki vs Ghita waren de enige leuke partijen.
Ik vond Aerts vs. Might Mo en Spong vs. Overeem ook toppartijen.

ArtistiC
11-12-2010, 18:11
De logica is soms vergezocht bij mensen.

Saki heeft twee spinning back kicks gemaakt, beiden doeltreffend en één daarvan vond ik persoonlijk een knockdown (al was het op de dekking). Ook Alistair wou voor de kill gaan toen Saki ineenzakte.. Denk persoonlijk dat Saki ook gewoon tegen Spong had doorgevochten (indien deze van Alistair had gewonnen). Ik meen me toch te herinneren dat Crocop ooit in de finale heeft gestaan tegen Ernesto met gebroken ribben.. ook doorgestoken kaart zeker. We hebben het over vechters met karakter. De oververmoeide en toegetakelde K1-veteraan vocht toch ook gewoon door tegen een verse Alistair?

Straight
11-12-2010, 18:19
Aerts vs Mighty Mo een toppartij? :fp:
Inderdaad, mensen kunnen zeker van mening verschillen...

Splinta
11-12-2010, 18:57
Dit wordt het nieuwe excuus waarom Overeem minder (dan wat het is) tot niet meer gaat vechten in MMA.

Maar alsnog gefeliciteerd!

jake phuk
11-12-2010, 19:10
Ten eerste ben ik het volledig eens met bananenplukster.

Vervolgens wil ik zeggen dat dit niet de schuld is van Saki maar
van een arrogant Golden Glory beleid. Jamilla....., je leid af..
maar je mist het punt, Saki zelf is een vechter en stopt
uiteraard niet uit zichzelf.

Ik wil de ervaren posters vragen waarom er een reservepartij bestaat
voor dit toernooi formaat. Daarnaast vraag ik GG hoe ze een van
hun beste vechters, Saki, zoveel risico hebben kunnen laten lopen
in het halve finale gevecht. Van Saki werd even verwacht dat hij
zonder rechterarm zowel Overeem als mogelijk Schilt/Aerts tegemoet kwam?
Absurd + ook gevaarlijk voor Saki's gezondheid. Het ging hier niet
om een been of buikblessure mensen maar om Zijn RechterARM!

Daarnaast maakte GG het Overeem 'toevallig' makkelijk in zijn tweede partij.
Mensen, ga me niet vertellen dat Saki het probeerde....tuurlijk...daar
gaat het niet om. Het gaat erom dat een of andere mafkees bij GG
De risico's en rewards bekeek en besloot wat het beste was voor GG
als team. GG disde met deze keuze zowel haar eigen vechter Saki,
de reserve vechter, alle andere deelnemers ALS
het volledige miljoenenpubliek. Ze disden hiermee zelfs Overeem
die het hierdoor makkelijker kreeg (of wil hij geen weerstand?)
Walgde er overigens van dat Overeem op werd getild na winst op
Saki..what's up with that? :)

Toch moet ik zeggen dat dit soort keuzes om door te gaan
niet aan het team over moeten worden gelaten, de K-1 had met artsen
alle deelnemers na gevechten in extreme gevallen af moeten keuren
voor hun vervolgpartijen.

Gefeliciteerd Overeem met je winst op Spong, het winnen van het
toernooi maakt meer voor hem mogelijk op mma gebied. Zou
die nu dichter zijn bij een partij tegen Fedor? Ik hoop het..
En dat GG arrogant is weten we allemaal, je kan het ze niet
kwalijk nemen. Het is gewoon jammer dat Overeem na Spong
geen weerstand kreeg in een toernooi waar je als fan zo graag
iemand wil zien winnen na 3 enorme battles, ip daarvan zien we diegene winnen
met de minste blessures. Hij won het toernooi maar hoefde slechts
1 partij vol aan de bak. Dat is een feit. Ik ben trouwens fan van
Overeem lol..maar ik ben nog meer fan van spannende gevechten.

ook Aerts ging er toch nog voor, maar dit was een finaleplek, vind
het dus niet vergelijkbaar met Saki's situatie na gevecht 1.

Dave72
11-12-2010, 19:12
conclusie peter is een echte held all wint het toernooi, in een toernooi ben je afhankelijk of je goed loot, ga niet naderhand zeiken. Peter is geweldig all is is champ. Het is een toernooi, ga dus niet zeuren als. Het heet niet voor niets een toernooi.

Justinian
11-12-2010, 19:25
Ik verbaas me echt over de mening van sommigen in deze. We hebben weer een K-1 kampioen en het is bovendien iemand uit de MMA-wereld. Dan lijkt het me dat je daar bijzonder trots op behoort te zijn. Maar nee, er valt altijd wel wat op af te dingen. Woorden als 'competitievervalsing' lees ik hier zelfs.

Echt, van sommige leden weet ik dat ze niet veel op hebben met Golden Glory, maar om Alistair nu te gaan bashen omdat zijn tegenstander na een zware partij geblesseerd tegenover hem stond? Mensen, het is een TOERNOOI en het kenmerkende aan een toernooi is dat je meerdere keren op een avond vecht (als je het goed doet) en dat je geblesseerd kunt raken. Feit dat Saki na (al dan niet) te zijn gepushd door zijn team de ring in is gegaan siert hem mijns inziens. Hij laat zien een knokker te zijn, respect daarvoor! Hij is er vol voor gegaan maar heeft niet kunnen winnen. Dat is ook niet zo gek met deze blessure, maar ga ga aub niet Alistair bashen om deze reden! Dat Saki de ring instapt is neem ik aan zijn eigen keuze.

Wat betreft de reservepartij, volgens mij is het zo dat er pas iemand wordt vervangen indien een vechter niet door kan of mag vechten. Kennelijk heeft de K-1 geoordeeld dat Saki wel door mocht vechten.

Dave72
11-12-2010, 19:26
En mensen wees trost op onze vechters, zij staan er wel en hebben alles gegeven.
Er zijn vandaag geen verliezers alleen winnaars

Justinian
11-12-2010, 19:28
En mensen wees trost op onze vechters, zij staan er wel en hebben alles gegeven.
Er zijn vandaag geen verliezers alleen winnaars
Helemaal mee eens!

Dave72
11-12-2010, 19:32
laten we eerlijk zijn nederland heeft wel even laten zien wat een nivo we hebben, alle wedstijden waren top. Holland rules, ben gewoon trost. Is moelijk voor een nuchtere hollander ';-))

rafi
11-12-2010, 19:32
in een toernooi moet je ook veel geluk hebben. en deat had alistair vandaag wel mee. wat miste ik badr in het toernooi zeg.

Dave72
11-12-2010, 19:34
was van te voren bekend niet naderhand over beginnen,

Hans Vos
11-12-2010, 19:36
mensen hebben altijd wat te zeiken , ga lekker bananen plukken of zo , k1 draait om geld erg veel geld !! als je dat nu nog niet snapt ben je erg dom , gg heeft het slim gedaan en ali verdient gewonnen . spong komt eraan en peter is geweldig , sem had een off dag .saki is een warrior en ik heb genoten gr hans

Sadix
11-12-2010, 19:39
mensen hebben altijd wat te zeiken , ga lekker bananen plukken of zo , k1 draait om geld erg veel geld !! als je dat nu nog niet snapt ben je erg dom , gg heeft het slim gedaan en ali verdient gewonnen . spong komt eraan en peter is geweldig , sem had een off dag .saki is een warrior en ik heb genoten gr hans


Haha erg mooi samen gevat Sensei. Ben het ook helemaal met je eens.

Justinian
11-12-2010, 19:40
mensen hebben altijd wat te zeiken , ga lekker bananen plukken of zo , k1 draait om geld erg veel geld !! als je dat nu nog niet snapt ben je erg dom , gg heeft het slim gedaan en ali verdient gewonnen . spong komt eraan en peter is geweldig , sem had een off dag .saki is een warrior en ik heb genoten gr hans
Mee eens Hans!!

kentaro
11-12-2010, 19:45
Saki heeft deze partij gevochten / opgedragen voor Khalid Lazaar. Ook al had hij 2 gebroken handen dan nog had hij het voortgezet. In mijn ogen bewijst dat van doorzettingsvermogen en respect voor Khalid. En die turning kick dan?? Wtf dat ga je niet zomaar doen als het fake geweest zou zijn volgens sommige hier! Dat had ook een k.o kunnen veroorzaken. Saki heeft er gewoon hard voor gevochten!!! Dat er nu gezegd word dat het een ‘spelletje’ zou zijn van GG is dus klinkklare onzin!!! Saki had JUIST deze partij graag willen winnen voor Khalid.
grtjs Jamila


Mee eens!!
En bij toernooien heb je altijd blessures de ene meer of minder dan de ander!!
Mooie prestatie van Overeem!! Congrats!!!

Marchant
11-12-2010, 19:51
mensen hebben altijd wat te zeiken , ga lekker bananen plukken of zo , k1 draait om geld erg veel geld !! als je dat nu nog niet snapt ben je erg dom , gg heeft het slim gedaan en ali verdient gewonnen . spong komt eraan en peter is geweldig , sem had een off dag .saki is een warrior en ik heb genoten gr hans

Weinig woorden, maar zoveel wijsheid !!
helemaal me eens!!

Jamila
11-12-2010, 19:54
At Bananenplukster: Waarom zo gefrustreerd? Had je aandelen in de winst ofso?? ahahahahhahaaah
Of ben je er gewoon een beetje ziek van dat GG de titel heeft gepakt en IK, Jamila, nog steeds door ga met posten?

GG zou nooit over de gezondheid van een van hen vechters gaan 'pushen' om toch de ring in te gaan indien dit niet VERANTWOORD zou zijn.
Nogmaals: Saki heeft deze partij willen vechten voor Khalid Lazaar.
Klaar!

Wat andere mensen er van denken en zeggen, of wellicht wakker van liggen zoals bananenplukster misschien, moeten zij zelf weten.
Maar laat dat niet de 'sfeer' hier van de andere mooie partijen overheersen en de overwinning van Alistair.
Congratz Men!! You Nailed it!
En Aerts niet te vergeten: hij ging er vol voor!! Geweldig!!
Echt respect voor 'deze oude rot' in het vak.

Gewoon een heerlijk toernooi om te zien!
Ik heb genoten.

Liefs Jamila

wrestler_nl
11-12-2010, 19:56
mensen hebben altijd wat te zeiken , ga lekker bananen plukken of zo , k1 draait om geld erg veel geld !! als je dat nu nog niet snapt ben je erg dom , gg heeft het slim gedaan en ali verdient gewonnen . spong komt eraan en peter is geweldig , sem had een off dag .saki is een warrior en ik heb genoten gr hans

AMEN

bananenplukster
11-12-2010, 20:19
mensen hebben altijd wat te zeiken , ga lekker bananen plukken of zo , k1 draait om geld erg veel geld !! als je dat nu nog niet snapt ben je erg dom , gg heeft het slim gedaan en ali verdient gewonnen . spong komt eraan en peter is geweldig , sem had een off dag .saki is een warrior en ik heb genoten gr hans


Take it easy vossen vanger, ik heb er duidelijk ook bij gezegd dat het deels slim was maar voor de kijker is het toch minder plezierig om naar te kijken. Maar moet eigenlijk eerlijk bekennen na het terug zien van de video dat saki er alles aan heeft gedaan om toch te winnen met zijn linker stoten en hiel trappen dus hierbij neem ik deels mijn reactie terug hulde voor saki.

Maar ik hou het er toch bij dat het voor de fans minder plezierig was, overeem verdient het gewoon ben ook fan van hem trouwens ook van saki!!!!!

Ander onderwerp: niemand kan meer om spong heen hij heeft duidelijk laten zien dat hij erbij hoort. Tegen zimmerman wil ik zeggen hou je meer bezig met trainen dan uitgaan en tegen kharitanov hou het maar bij mma met boxen ala arab kom je er niet misschien wel in de middenmoot maar niet aan de top.

bananenplukster
11-12-2010, 20:22
At Bananenplukster: Waarom zo gefrustreerd? Had je aandelen in de winst ofso?? ahahahahhahaaah
Of ben je er gewoon een beetje ziek van dat GG de titel heeft gepakt en IK, Jamila, nog steeds door ga met posten?

GG zou nooit over de gezondheid van een van hen vechters gaan 'pushen' om toch de ring in te gaan indien dit niet VERANTWOORD zou zijn.
Nogmaals: Saki heeft deze partij willen vechten voor Khalid Lazaar.
Klaar!

Wat andere mensen er van denken en zeggen, of wellicht wakker van liggen zoals bananenplukster misschien, moeten zij zelf weten.
Maar laat dat niet de 'sfeer' hier van de andere mooie partijen overheersen en de overwinning van Alistair.
Congratz Men!! You Nailed it!
En Aerts niet te vergeten: hij ging er vol voor!! Geweldig!!
Echt respect voor 'deze oude rot' in het vak.

Gewoon een heerlijk toernooi om te zien!
Ik heb genoten.

Liefs Jamila

Zie vorige post ben zelf fan van 2 GG vechters namelijk overeem en saki dus daar ligt het niet aan. Ik had alleen wat meer tegenstand verwacht zodat de finale ook een echt spektakel zou worden, meer kan ik niet zeggen overeem you are a true champion zowel in k1 als in mma niemand is je daarin voorgegaan dus hulde en gefeliciteerd ga zo door!!!

Kijk nu uit naar overeem vs badr hari 3, it's showtime/k1/GG make it happen

univers1l
11-12-2010, 20:23
het is ook moeilijk om veel vechters te hebben die allemaal op het hoogste niveau meedoen van dezelfde team.
misschien is het beter als er maar 1 a 2 vechters van 1 team zich kan plaatsen voor de final 8 dan is er minder gezeik hierover.

Sadix
11-12-2010, 20:28
waarom zouden we universil ? als hun de beste 8 zijn, dan horen ze er gewoon bij.

bananenplukster
11-12-2010, 20:33
Iniverse daar ligt het niet aan GG vechters als ze tegen ekaar moeten gaan ze er ook gwn vol in maar waar het mij om ging is dat saki in zijn post fight intervieuw zei dat hij niet wou vechten maar toch werd gepushed. We zitten niet in de ufc/strikforce waar vechters weigeren om tegen team mates tevechten

Marchant
11-12-2010, 21:19
Maar ik hou het er toch bij dat het voor de fans minder plezierig was,
.

Als ik de reacties zo terug lees (van de fans), ben jij de enige die dit echt vindt

Harrie Nak
11-12-2010, 21:30
Het woord "onrespectvol" bestaat niet. Je bedoelde vast respectloos.
Als je het presteert om met zoveel vechters uit je team in de finale te staan, dan mag je zulke "spelletjes" spelen. Ook al is dat vast niet gebeurd.
De beste heeft gewoonweg gewonnen.

Kemal
11-12-2010, 21:32
Wat mij betreft juist complimenten voor GG dat ze alle vechters hun eigen gevecht hebben laten vechten en teambelangen even opzij gezet hebben. Als die draaiende trap van Saki voor een KO had gezorgd, dan had GG een vechter met een gebroken hand en elleboog in de finale gehad. Goeie kans dat de winst dan naar Peter was gegaan en GG met lege handen stond.

x3

Allistair en GG proficiat!

blazin.arr0w::::
11-12-2010, 21:32
Stukje taktiek. Kan je mee eens of oneens zijn.

bananenplukster
11-12-2010, 21:46
Als ik de reacties zo terug lees (van de fans), ben jij de enige die dit echt vindt

Meerdere met mij ga eens een kijkje nemen bij de buren.

YoMarK
11-12-2010, 21:53
Bij de buren heb je allemaal van die gasten die niemand iets gunnen, en eigenlijk nog steeds boos zijn dat Badr KO is geslagen door Overeem een tijdje terug. :)

Maar even ontopic: als ik Saki was geweest, en zelfs als ik niet bij GG had gevochten, dan NOG was ik doorgegaan. Zoals hij zelf al zei: in een 30sec war kan ik hem KO slaan. En daar kwam ie aardig bij in de buurt. Zelfde geintje had ie ook in de finale kunnen herhalen(tegen in dit geval een eveneens zwaar geblesseerde Aerts).
Kleine kans natuurlijk, maar je staat niet iedere dag bij de laatste 4 in de K-1 finale. Daar heeft ie lang genoeg voor getraind.

Petrosyan188
11-12-2010, 21:54
maar voor hetzelfde geldt raakt die hiel van saki overeem heel goed en moet een geblesseerde saki het op nemen tegen aerts en voorloor die dan zouden met z'n allen heel lacherig doen

bananenplukster
11-12-2010, 21:54
Het woord "onrespectvol" bestaat niet. Je bedoelde vast respectloos.
Als je het presteert om met zoveel vechters uit je team in de finale te staan, dan mag je zulke "spelletjes" spelen. Ook al is dat vast niet gebeurd.
De beste heeft gewoonweg gewonnen.


je begrijpt toch wat ik bedoel betweter, als we hier op het forum gaan letten op spelling/woordkeuze zijn we hier over tig jaar nog.

Je mag ook zulke spelletjes spelen maar men spreekt wel altijd over mensen waar voor hun geld geven maar zoals ik net al zei ik heb het gevecht weer bekeken en saki deed er alles aan met 1 arm om overeem te stoppen. In principe had hij niet mogen vechten(als de k1 ervan af wist) maar begrijp best dat het teambelang/geld voorgaat want als saki niet zou vechten dan was er toch een kans dat er niemand van GG in de finale zou belanden(schilt lag eruit).

Men spreekt ook over de gezondheid van de vechters die op de eerste plaats moet staan terwijl saki expliciet aangeeft dat hij niet verder wou vechten maar toch werd gepushed om verder te gaan!!!!!

De beste heeft ook gwn gewonnen namelijk overeem maar had toch meer tegenstand willen zien;)

bananenplukster
11-12-2010, 21:57
maar voor hetzelfde geldt raakt die hiel van saki overeem heel goed en moet een geblesseerde saki het op nemen tegen aerts en voorloor die dan zouden met z'n allen heel lacherig doen

Na het zien van de herhaling heb ik dat geconstateerd, hij deed er alles aan om te winnen wel een vechtershart. GG speelde gwn op safe en zo zouden ze verzekerd zijn van 1 plek in de finale.

Je hebt helaas de weddenschap verloren maar het was zeker geen walkover van overeem. Jij zei binnen 1 ronde toch? : o

Petrosyan188
11-12-2010, 22:00
Na het zien van de herhaling heb ik dat geconstateerd, hij deed er alles aan om te winnen wel een vechtershart. GG speelde gwn op safe en zo zouden ze verzekerd zijn van 1 plek in de finale.

Je hebt helaas de weddenschap verloren maar het was zeker geen walkover van overeem. Jij zei binnen 1 ronde toch? : o

klopt en knap van je dat je het zag aankomen en het had niet veel gescheelt en spong won op KO 1R, nou wat wil je voor sign?

Dave72
11-12-2010, 22:03
zij leven van hun wedstrijden, dan is de rekensom toch makelijk, het is hun brood, op dit nivo ga je voor de poen, heel simpel,
Zo werkt het toch bij elke sport, zij moeten ervan leven, dit is wat peter aanhaalde, veel geld veel belangen

bananenplukster
11-12-2010, 22:05
klopt en knap van je dat je het zag aankomen en het had niet veel gescheelt en spong won op KO 1R, nou wat wil je voor sign?

Bijna ja. Bananenplukster is(soms) een goede voorspellester : maf : ?

Petrosyan188
11-12-2010, 22:19
Bijna ja. Bananenplukster is(soms) een goede voorspellester : maf : ?

ik zou eens kijken naar zo'n gast in de topic win 2kaarten voor charlais etc. die voorspelde namelijk dit en die weet er ook wel wat van ;)


maar wat als je denkt dat ze alle 3 in de kwartfinale eindigen?

maar iniedergeval ik zal iets totaal anders maar doen

1.alistair 2. saki en schilt(omdat ze allebei in halve finale uitliggen)

mimoen
11-12-2010, 23:02
Ik snap niet waarom iedereen bananenplukster aanvalt. Er zit zeer zeker een kern van waarheid in hetgeen zij zegt. Want immers heeft saki zelf aangegeven dat hij niet eens wilde vechten. Dit mag gewoon gezegd worden. Dit is nog altijd een forum waar je je mening mag uiten.

Arabianboy
11-12-2010, 23:04
Waarom lieten ze gokhan saki toh tegen overeem vechten terwijl ze wisten dat ze rechter hand helemaal naar de klote was, tegen overeem zag je hem alles doen met zijn linker hand. waarom gunde ze het texeira/ghita(omdat hij niet ko is gegaan) niet om als reservevechter het tegen overeem op te treden.

Ik heb het gevoel dat ze tegen saki zeiden probeer het toch maar en als het niet lukt komt overeem er toch iongeschonden uit en is hij fris voor de finale mee eens of niet?
Wat is dit nu weer voor kinklare onzin :lol: denk je dat Saki het had gewild dat Ghita het uiteindlijk zou worden, zodat hij voor de rest van zijn leven kan zeggen: "ik had eigenlijk van Ghita gewonnen." En zag je de achterwaartse van Saki niet? Als zijn hiel iets anders was gericht dan was Ali ZWAAR KO gegaan, want heel het gewicht van Saki zat er in (leek wel even op die van die Australiër, kan even niet op zijn naam komen)...

Kom op man, overeem is een arrogante zak, maar who gives a F, hij heeft eerlijk gewonnen en dan nog eens uniek. Gun die jongen ook wat, na al dat getrain... Of ie nu natuurlijk is of niet, een lichaam als dat krijg je sowieso niet als je wat snoept, je moet er sowieso hard voor trainen om het überhaupt te behouden. Dus al met al is het gewoon een sterke kerel, gefeliciteerd Ali...:thup:

Arabianboy
11-12-2010, 23:14
Sorry dat ik nu een beetje racistisch zal zijn, maar na een paar verscheidene reacties te hebben gelezen, kan ik maar 1 ding zeggen: "Hollanders(reacties op dit topic) hebben echt geen vechtershart" Alleen voor diegenen... Jullie zullen ook nooit begrijpen waarom zoveel mensen, waaronder Marokkanen en Turken respect hebben voor peter Aerts!!! Hij is net als ons, al heeft ie bijwijze geen recherarm meer, hij zal doorvechten.

Wat komen jullie pussy's zeggen dat het doorgestoken kaart is van GG??? Heeft Saki zelf niets te zeggen dan, mag hij niet beslissen om te vechten? Of had GG goodwill moeten tonen en de wereld laten zien dat ze eerlijk zijn??? WTF, waar hebben we het over??????

Gatverdamme man, ik wordt echt misselijk van sommige reacties, altijd naar onzin zoeken... Er doen zich al genoeg conspiracy theorieën de ronde in de wereld, maar nu ook al in het kickboxen!? KOM OP zeg!!!

Harrie Nak
11-12-2010, 23:19
Ik denk dat bananenplukster doelt op het feit dat Saki in het post-fight interview zelf aangeeft dat hij niet wilde vechten, maar moest.

Arabianboy
11-12-2010, 23:22
@Harrie Nak

Aha, als Bananenplukster wat duidelijker was geweest, dan geeft dit in mijn ogen inderdaad een andere draai aan het verhaal... Ik heb het post-interview van Saki niet gezien, ga maar eens snel kijken dan... :blush:

Arabianboy
11-12-2010, 23:28
Bij nader inzien neem ik al mijn woorden terug, GG zijn vieze mensen!


http://www.youtube.com/watch?v=1uKbC8vXVps

Jullie lieten hem gewoon doorvechten, ONDANKS dat jullie wisten dat hij zijn elleboog had gebroken. Onverantwoord en dat kan niet anders dan een strategische zet zijn! En wat iemand al eerder zijn in de eerste topic: zie Lebanner... Het is nooit meer goed gekomen mijn zijn elleboog!

GG jullie zijn een vieze onverantwoord zooitje, ban me maar moderators... Dat zit er vast wel in, zo vies zijn jullie wel...

Facade
11-12-2010, 23:29
Sorry dat ik nu een beetje racistisch zal zijn, maar na een paar verscheidene reacties te hebben gelezen, kan ik maar 1 ding zeggen: "Hollanders(reacties op dit topic) hebben echt geen vechtershart" Alleen voor diegenen... Jullie zullen ook nooit begrijpen waarom zoveel mensen, waaronder Marokkanen en Turken respect hebben voor peter Aerts!!! Hij is net als ons, al heeft ie bijwijze geen recherarm meer, hij zal doorvechten.

Wat bedoel je nou?, ksnap er niks van :P

Arabianboy
11-12-2010, 23:33
@Facade

Never mind, dat was een ondoordachte emotie, totaal niet rationeel... :blush: Zie het maar als vervallen... ;)

Petrosyan188
11-12-2010, 23:39
hij weet hier zelf nog niet eens of die echt zijn elleboog heeft gebroken dus waar concludeer je uit dat die uberhaupt gebroken is? z'n hand was gebroken maar hetzelfde voor petrosyan dit jaar en vorig jaar en hij wint alsnog die toernooi dus begrijpelijk dat ze bij GG zeggen dat die door moet gaan en zoals hij al aangaf ze pushte hem en dat is niet dwingen want als saki echt niet kon en wou had die niet gevochten en ik snap best dat ze bij GG denken liever saki tegenover overeem dan teixeira vooral na de verlies van schilt, want in het ergste geval was het dan ook nog eens aerts vs teixeira, helemaal een ramp voor GG natuurlijk

Kemal
11-12-2010, 23:39
Bij nader inzien neem ik al mijn woorden terug, GG zijn vieze mensen!

GG jullie zijn een vieze onverantwoord zooitje, ban me maar moderators... Dat zit er vast wel in, zo vies zijn jullie wel...

Je kan natuurlijk je onvrede ook op een iets andere manier uiten dan dit...

Marchant
11-12-2010, 23:40
Ik snap niet waarom iedereen bananenplukster aanvalt. Er zit zeer zeker een kern van waarheid in hetgeen zij zegt. Want immers heeft saki zelf aangegeven dat hij niet eens wilde vechten. Dit mag gewoon gezegd worden. Dit is nog altijd een forum waar je je mening mag uiten.


Sorry dat ik nu een beetje racistisch zal zijn, maar na een paar verscheidene reacties te hebben gelezen, kan ik maar 1 ding zeggen: "Hollanders(reacties op dit topic) hebben echt geen vechtershart" Alleen voor diegenen... Jullie zullen ook nooit begrijpen waarom zoveel mensen, waaronder Marokkanen en Turken respect hebben voor peter Aerts!!! Hij is net als ons, al heeft ie bijwijze geen recherarm meer, hij zal doorvechten.

Wat komen jullie pussy's zeggen dat het doorgestoken kaart is van GG??? Heeft Saki zelf niets te zeggen dan, mag hij niet beslissen om te vechten? Of had GG goodwill moeten tonen en de wereld laten zien dat ze eerlijk zijn??? WTF, waar hebben we het over??????

Gatverdamme man, ik wordt echt misselijk van sommige reacties, altijd naar onzin zoeken... Er doen zich al genoeg conspiracy theorieën de ronde in de wereld, maar nu ook al in het kickboxen!? KOM OP zeg!!!

:confused: Is kickbox.nl offline ?

Naj85
11-12-2010, 23:51
precies! van een spelletje van GG was niks terug te zien. Saki probeerde uit alle man en macht Overeem KO te slaan, in de herhaling zag je Ali ook een paar flinke poeiers ontvangen van Saki
Saki heeft deze partij gevochten / opgedragen voor Khalid Lazaar. Ook al had hij 2 gebroken handen dan nog had hij het voortgezet. In mijn ogen bewijst dat van doorzettingsvermogen en respect voor Khalid. En die turning kick dan?? Wtf dat ga je niet zomaar doen als het fake geweest zou zijn volgens sommige hier! Dat had ook een k.o kunnen veroorzaken. Saki heeft er gewoon hard voor gevochten!!! Dat er nu gezegd word dat het een ‘spelletje’ zou zijn van GG is dus klinkklare onzin!!! Saki had JUIST deze partij graag willen winnen voor Khalid.
grtjs Jamila

Arabianboy
11-12-2010, 23:54
precies! van een spelletje van GG was niks terug te zien. Saki probeerde uit alle man en macht Overeem KO te slaan, in de herhaling zag je Ali ook een paar flinke poeiers ontvangen van Saki
Niemand verwijt Saki wat, die heeft gewoon zijn best gedaan. Aan Saki zag je ook niets, die wilde gewoon winnen... De meesten hadden het over GG en de beslissing om Saki door te laten vechten met zijn injurieS(ja zijn rechter elleboog en hand).

Arabianboy
11-12-2010, 23:58
Je kan natuurlijk je onvrede ook op een iets andere manier uiten dan dit...
Ja, dat kan. Maar dit verpest gewoon alles in mijn ogen. Ik vond het een leuke toernooi, ondanks dat Badr niet meedeed en dan zie je dit achteraf.. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten...

Marchant
11-12-2010, 23:58
"Hollanders(reacties op dit topic) hebben echt geen vechtershart" Alleen voor diegenen... Jullie zullen ook nooit begrijpen waarom zoveel mensen, waaronder Marokkanen en Turken respect hebben voor peter Aerts!!! Hij is net als ons,

http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/11-12-201022-46-07.jpg

:fp:

Arabianboy
12-12-2010, 00:00
@Marchant

:lol:

Ps: broeders 4-life. :)

El Bambino
12-12-2010, 00:16
Wat een bullshit zeg. Overeem heeft gewoon gewonnen, had de grootste mazzel dat Badr er niet was, Saki geblesserd raakte en Peter helemaal verrot was in de finale. Feliciteerd Overeem!

Thomasmurda
12-12-2010, 00:27
Wat is dat interview ontzettend slecht zeg. Wat een domme vragen stelt dat miepie :S

Illest
12-12-2010, 00:54
Ik denk dat we GG niks kunnen kwalijk nemen....strategisch was het sterk.....dit kun je verwachten met 3 vechters die voor dezelfde organisatie uitkomen en samen in de finale zitten....als je dat zou elimineren (meerdere vechters uit 1 team|), heb je dit ook niet maar die vechters tja... daar kan de K1 simpelweg niet omheen...

ik denk dat ieder ander team dit ook gedaan zou hebben....money talks and bullshit runs the marathon...heel simpel

Bossie
12-12-2010, 01:49
hij weet hier zelf nog niet eens of die echt zijn elleboog heeft gebroken dus waar concludeer je uit dat die uberhaupt gebroken is? z'n hand was gebroken maar hetzelfde voor petrosyan dit jaar en vorig jaar en hij wint alsnog die toernooi dus begrijpelijk dat ze bij GG zeggen dat die door moet gaan en zoals hij al aangaf ze pushte hem en dat is niet dwingen want als saki echt niet kon en wou had die niet gevochten en ik snap best dat ze bij GG denken liever saki tegenover overeem dan teixeira vooral na de verlies van schilt, want in het ergste geval was het dan ook nog eens aerts vs teixeira, helemaal een ramp voor GG natuurlijk


Petrosyan, iedereen in de zaal kon zien dat zijn elleboog gebroken was, dus het lijkt me sterk dat ze het bij gg niet wisten. het zag er echt nasty uit.

Petrosyan188
12-12-2010, 01:53
hij heeft z'n elleboog als die al gebroken is in de match tegen overeem gebroken want tegen ghita vocht die in 4 ronde gewoon met beide armen..

Naj85
12-12-2010, 02:51
net op Veronica zei Saki dat hij wel door wou vechten, met 1 arm en zijn benen

Asura
12-12-2010, 03:41
@arabianboy
Racisme zijn Nederlanders wel gewend hoor ;)
Beter dan 'alle nederlandse vrouwen zijn hoeren of nederlanders zijn flikkers".

Sorry was dat ook een beetje racistisch?

T15Boxing
12-12-2010, 04:14
Weet je, ik heb respect voor vechters die in reserve posities zijn en graag een kans willen hebben in de toernooi maar zij hebben hun plek niet VERDIENT zoals de finalisten. Als een vechter wilt doorgaan in de volgende ronde, ook al kan hij haast niet lopen, is het zijn recht want hij heeft uiteindelijk zjin plek verdient door genoeg partijen te winnen. Reserve tegenstanders hebben gewoon dikke pech vind ik.

Petrosyan188
12-12-2010, 04:15
Weet je, ik heb respect voor vechters die in reserve posities zijn en graag een kans willen hebben in de toernooi maar zij hebben hun plek niet VERDIENT zoals de finalisten. Als een vechter wilt doorgaan in de volgende ronde, ook al kan hij haast niet lopen, is het zijn recht want hij heeft uiteindelijk zjin plek verdient door genoeg partijen te winnen. Reserve tegenstanders hebben gewoon dikke pech vind ik.

x2

grim reaper
12-12-2010, 12:10
:confused: Is kickbox.nl offline ?



Word je hier zelf niet moe van altijd afgeven op kickbox.nl zie dat wel vaker hier afgeven op een site maar wel precies weten wat er daar gebeurt blijf dan gewoon lekker op deze site zitten.

tnk2k
12-12-2010, 12:18
Bij wie stond Cor eigenlijk in de hoek? En ik zag dat hij bij de opkomst toch bij iedere vechter (gaki / overeem) meeliep. Sprintje teruggenomen? :lol:

Arabianboy
12-12-2010, 13:28
@arabianboy
Racisme zijn Nederlanders wel gewend hoor ;)
Beter dan 'alle nederlandse vrouwen zijn hoeren of nederlanders zijn flikkers".

Sorry was dat ook een beetje racistisch?
Die tour ga ik niet op... Als je AL mijn reacties had gelezen, had je wel beter geweten. :blush:

bananenplukster
12-12-2010, 13:48
net op Veronica zei Saki dat hij wel door wou vechten, met 1 arm en zijn benen

Dat heb ik gezien jah en heeft er ook alles aan gedaan om van hem te winnen(na het weer zien van de video) me linkerstoten en hieltrappen maar in het k1 interview zegt hij dat hij niet door wou maar werd gepushed, heb je die ook gezien? zo nee bekijk die maar ff je hoort het duidelijk.

Overeem terecht gwonnen gefeliciteerd nu kijk ik uit naar overeem vs badr hari3 of overeem vs schilt.

bananenplukster
12-12-2010, 13:54
Ik denk dat bananenplukster doelt op het feit dat Saki in het post-fight interview zelf aangeeft dat hij niet wilde vechten, maar moest.


Ik snap niet waarom iedereen bananenplukster aanvalt. Er zit zeer zeker een kern van waarheid in hetgeen zij zegt. Want immers heeft saki zelf aangegeven dat hij niet eens wilde vechten. Dit mag gewoon gezegd worden. Dit is nog altijd een forum waar je je mening mag uiten.

Thanx ja dat bedoelde ik ook maar ik merk wel vaker dat ze in het algemeen(niet persé in dit topics) pro GG zijn er er bijna niks "slechts"over GG gezegd mag worden. Het "bashen"van overeem wat betreft anabolen gebruik wordt bestaft met een ban en het he "bashen" van badr hari in talloze topics wordt door de vingers gezien(lees :reacties als kutmarokkanen wordt niet bestraft).

Ik ben zelf een GG fan namelijk van overeem en saki dat zijn echte knokkers!!!!

knift
12-12-2010, 13:55
Heb niet alle reacties gelezen maar het is de grootste koeiestront om te zeggen dat het een "spelletje"was van GG je gaat niet de ring in met een gebroken elleboog en gebroken hand om Ali O de titel cadau te doen, je gaat de ring in omdat je wil winnen omdat je niet opgeeft omdat DIT de finale is waarvoor je zo hard voor getraint hebt alle maar dan ook echt alle respect voor Saki.
Kijk naar Aerts die stapt ook echt helemaal aan bonken de ring in waarom? omdat het een warrior is, oog kapot hij pist bloed enz enz en dan tijdens een interview zeggen: "had ik m'n school maar af moeten maken Ali was gewoon veel sterker" ik krijg dus kippenvel van deze jongens en ben trots op jongens als Aerts en Saki die niet opgeven maar door gaan dat ze er letterlijk bij neer vallen.

OSU.

bananenplukster
12-12-2010, 14:06
Heb niet alle reacties gelezen maar het is de grootste koeiestront om te zeggen dat het een "spelletje"was van GG je gaat niet de ring in met een gebroken elleboog en gebroken hand om Ali O de titel cadau te doen, je gaat de ring in omdat je wil winnen omdat je niet opgeeft omdat DIT de finale is waarvoor je zo hard voor getraint hebt alle maar dan ook echt alle respect voor Saki.
Kijk naar Aerts die stapt ook echt helemaal aan bonken de ring in waarom? omdat het een warrior is, oog kapot hij pist bloed enz enz en dan tijdens een interview zeggen: "had ik m'n school maar af moeten maken Ali was gewoon veel sterker" ik krijg dus kippenvel van deze jongens en ben trots op jongens als Aerts en Saki die niet opgeven maar door gaan dat ze er letterlijk bij neer vallen.

OSU.

Saki wou NIET door nogmaals maar MOEST/VERPLICHT van GG want met sem schilt eruit en iemand anders als vervanger ghita in dit geval(hij is niet ko gegaan) zou overeem meer schade lijden dan tegen een saki met een gebroken arm/elleboog. Ik moet hem wel respect geven dat hij er alles aan heeft gedaan om te vechten maar i het niet zo in de vechtsport dat je moet denken aan de gezondheid van je vechters? Het kan ook zo zijn dat hij zo zijn carriere zou verpesten door het erger te maken maar bij GG ging het natuurlijk om de gage van saki en natuurlijk gegarandeerd 1 GG vechter in de finale.

Wat betreft aerts als hij echt bloed had gepist moest harinck ingrijpen maar ook in dit geval kan met nadruk met kan maar zelf denk ik dat aerts gewoon zelf verder wou hij is een echte vechter!!!! Saki heeft duidelijk aangegeven niet door te willen!!!!

Waarom denk je dat ze reservegevechten hebben? Voor spek en bonen? Al de k1 zou weten dat saki's arm gebroken was hadden ze hem natuurlijk niet laten vechten!

ArjanV
12-12-2010, 14:39
Helemaal correct bananenplukster!

Facade
12-12-2010, 14:54
Niet helemaal. "They pushed me" is wat anders dan verplicht iets moeten doen. Ik ben het met je eens dat ze ook moeten denken aan de gezondheid van de vechter zelf, maar uiteindelijk ligt de keuze bij hemzelf. Je kunt dus niet (zoals gebruikelijk) GG weer overal de schuld van geven. We zullen niet weten waarom ze hem dus pushten wel door te gaan. Misschien heb jij gelijk, of misschien wilden z'n teamgenoten niet dat hij met een nare smaak naar huis ging door te stoppen of misschien wel beide.

bananenplukster
12-12-2010, 15:38
Niet helemaal. "They pushed me" is wat anders dan verplicht iets moeten doen. Ik ben het met je eens dat ze ook moeten denken aan de gezondheid van de vechter zelf, maar uiteindelijk ligt de keuze bij hemzelf. Je kunt dus niet (zoals gebruikelijk) GG weer overal de schuld van geven. We zullen niet weten waarom ze hem dus pushten wel door te gaan. Misschien heb jij gelijk, of misschien wilden z'n teamgenoten niet dat hij met een nare smaak naar huis ging door te stoppen of misschien wel beide.

Je hebt gelijk pushed me kun je op meerdere manieren opvatten namelijk motiveren/verplichten maar goed zoals ik net al zei na het terug zien van de video heeft saki wel alles gegeven om het overeem moeilijk te maken zelfs met 1 hand kwam hij er snel door.

GG/it's showtime/k1 laat deze gevechten plaatsvinden: overeem vs badr hari3 en overeem vs schilt !!! Misschien een optie in mei als it's showtime en de k1 samen een gala organiseren? Of gaat overeem in die tijd aan de bak in de vs?

uraeus
12-12-2010, 16:07
Saki had een aanhang (vrienden) van een mannetje of 30 die mee waren gevlogen naar Tokio om hem te supporten. Saki is niet met de gedachte naar TOKIO gevlogen om Overeem op zijn wenken te bedienen. Hij wilde de K1 winnen en deze met zijn maten vieren daar. En als hij Overeem daar voor moest uitschakelen met 2 gebroken armen dan had hij dat nog gedaan. Helaas was het niet haalbaar.

Petrosyan188
12-12-2010, 16:23
weet iemand trouwens inmiddels hoe ernstig de blessure is voor saki? hij moet geloof ook al in januari volle bak in de halve finale in het GG tournament als ik me niet vergis.. is dat nog wel haalbaar... waar is micha trouwens als je hem nodig hebt

Justinian
12-12-2010, 16:26
weet iemand trouwens inmiddels hoe ernstig de blessure is voor saki? hij moet geloof ook al in januari volle bak in de halve finale in het GG tournament als ik me niet vergis.. is dat nog wel haalbaar... waar is micha trouwens als je hem nodig hebt
Micha zit in Japan. Je had hem gisteren nog kunnen zien bij de opkomst van Errol Zimmerman als ik me niet vergis ;)

mario the count
12-12-2010, 16:32
Ben het dit keer helemaal met Jamila eens!
+1

Hoe graag ik ook een underdog had zien winnen, overeem heeft ervoor geknokt en saki ook. Ik denk dat saki overeem zelfs had gepakt als je kijkt hoe goed hij het met 1 hand zelfs deed. Overeem wist donders goed dat saki zuper gevaarlijk countert en ontzettend snel is, hij deed niet veel totdat hij saki op zijn arm trapte.

Bromios
12-12-2010, 17:24
Ik ben niet zo van complottheorieen, maar ik vind het wel erg beangstigend dat GG, peter geblesseerd in de ring kan laten gaan staan zodat AO de titel cadeau kreeg. Die Bas Boon heeft zelfs invloed op Thom Harinck ;)

Maar even serieus:
Overeem was scherp en goed, en of hij nou tegen saki, texeira of ghita had gestaan, ze waren er mijns inziens allemaal aan gegaan. Hij was in de eerste ronde tegen spong vooral van slag doordat de ref zijn knieen niet goedkeurde, dus hij moest even schakelen.
Als hij wat was beschadigd in de 2e ronde had hij nog een gemakkelijke finale gehad want Peter was echt helemaal verrot.

Overeem = terechte kampioen (in mijn optiek dan)

knift
12-12-2010, 21:01
Saki wou NIET door nogmaals maar MOEST/VERPLICHT van GG want met sem schilt eruit en iemand anders als vervanger ghita in dit geval(hij is niet ko gegaan) zou overeem meer schade lijden dan tegen een saki met een gebroken arm/elleboog. Ik moet hem wel respect geven dat hij er alles aan heeft gedaan om te vechten maar i het niet zo in de vechtsport dat je moet denken aan de gezondheid van je vechters? Het kan ook zo zijn dat hij zo zijn carriere zou verpesten door het erger te maken maar bij GG ging het natuurlijk om de gage van saki en natuurlijk gegarandeerd 1 GG vechter in de finale.

Wat betreft aerts als hij echt bloed had gepist moest harinck ingrijpen maar ook in dit geval kan met nadruk met kan maar zelf denk ik dat aerts gewoon zelf verder wou hij is een echte vechter!!!! Saki heeft duidelijk aangegeven niet door te willen!!!!

Waarom denk je dat ze reservegevechten hebben? Voor spek en bonen? Al de k1 zou weten dat saki's arm gebroken was hadden ze hem natuurlijk niet laten vechten!



Kom op man het zijn volwassen mensen en het siert ze om door te knokken wat als texeira op deze manier de titel had gepakt dan had iedereen ook de vliegen van de muur gebeten ik vind dat hele reserve geneuk onzin.
Overeem de terechte winnaar en Aerts een legendarische kampioen!!!!!!!

boola
12-12-2010, 21:18
respect voor saki en overeem heeft terecht de finale gewonnen.

TOON
12-12-2010, 21:31
wordt dat ene zinnetje van Saki niet ontzettend uit z'n verband gerukt in deze discussie....je hebt te maken met een interview in een taal die hij niet dagelijks spreekt....misschien bedoelde hij het niet zo maar kon ff niet op een ander woord komen....

Voor hetzelfde geld bedoelde Saki dat ze hem weer hebben weten te motiveren, zat ie ff in een dipje, soort van peptalk, zoals de mensen uit zn hoek ook moeten doen....als Saki niet had willen vechten had ie dat ook echt niet hoeven te doen van GG.....

Kingster
12-12-2010, 21:44
Ben benieuwd naar de reactie van Bas Boon op dit verhaal.

Kan me namelijk nog een voorval herrineren van vorig jaar... Spong vs Saki werd geanulleerd door een blessure van Saki. 2 dagen voor het gevecht in de arena had Spong nog geen tegenstander en opperde Saki zich op tegen 3x zoveel gage omdat hij nog niet helemaal fit was.

Ik herinner me ook dat Bas dit heel normaal vond want het gevecht tegen spong zou blijvend letsel kunnen aanbrengen bij saki en misschien nooit meer zou kunnen vechten.

Vanwaar deze ommekeer?

(Toch gefeliciteerd met de GP)

univers1l
12-12-2010, 21:49
saki heeft echt een goede indruk achtergelaten.
overeem vs schilt lijkt me interessant om te zien.

Justinian
12-12-2010, 21:59
wordt dat ene zinnetje van Saki niet ontzettend uit z'n verband gerukt in deze discussie....je hebt te maken met een interview in een taal die hij niet dagelijks spreekt....misschien bedoelde hij het niet zo maar kon ff niet op een ander woord komen....

Voor hetzelfde geld bedoelde Saki dat ze hem weer hebben weten te motiveren, zat ie ff in een dipje, soort van peptalk, zoals de mensen uit zn hoek ook moeten doen....als Saki niet had willen vechten had ie dat ook echt niet hoeven te doen van GG.....
Precies!