PDA

View Full Version : Tyrone Spong vs Alistair Overeem *spoiler*



niang_58
11-12-2010, 15:22
Ben ik nou de enige die zegt dat Tyrone beter was?

bananenplukster
11-12-2010, 15:25
Beter is wel overdreven, hij heeft wel laten zien dat hij echt bij de zwaargewichten hoort respect voor hem. Heeft zich nu zeke bij de k1 in de kijken gespeeld

niang_58
11-12-2010, 15:26
Ik heb de beelden paar keer bekeken en ik vind gewoon dat Spong betere kanten hebt laten gezien dan Overeem.

Wheelie
11-12-2010, 15:27
Welkom op Mixfight en graag de volgende keer even spoiler in je topic titel zetten ;)

Tyrone Spong is IMO technisch gezien een betere kickbokser dan Overeem en de eerste ronde was hij zeker beter.
Hij kon het tempo echter niet vol houden en kreeg ook nog 8 tellen dus terecht verloren.

Wel credits voor Spong want hij zag er goed uit en hield het 3 rondes vol wat ik niet verwacht had.

wrestler_nl
11-12-2010, 15:29
Welkom op Mixfight en graag de volgende keer even spoiler in je topic titel zetten ;)

Tyrone Spong is IMO technisch gezien een betere kickbokser dan Overeem en de eerste ronde was hij zeker beter.
Hij kon het tempo echter niet vol houden en kreeg ook nog 8 tellen dus terecht verloren.

Wel credits voor Spong want hij zag er goed uit en hield het 32 rondes vol wat ik niet verwacht had.

??

niang_58
11-12-2010, 15:30
Dank u wel Wheelie voor je advies.

Wheelie
11-12-2010, 15:31
??aangepast ;)

wrestler_nl
11-12-2010, 15:34
Tyrone Spong deed het verrassend goed tegenover Overeem. Hij had het Overeem best moeilijk gemaakt in de eerste ronde maar het leek dat hij moe werd in de tweede ronde en bewoog ook niet meer zoveel.
veel respect voor Spong.

Sadix
11-12-2010, 15:45
tyrone heeft erg goed gevochten. Weinig mensen houden het 3 rondes vol tegen overeem.

Wel was zijn gas tank op na de 1e ronde.

Saki vs overeem zou echt een vette match zijn geworden. Prachtig hoe saki met 1 arm vocht.

mimoen
11-12-2010, 16:05
Beter is wel overdreven, hij heeft wel laten zien dat hij echt bij de zwaargewichten hoort respect voor hem. Heeft zich nu zeke bij de k1 in de kijken gespeeld

Helaas was die droom van de shaitan. Ik was ook voor Tyron en hij deed het heel goed. Overeem heeft via competitie vervalsing dit toernooi gewonnen.

bananenplukster
11-12-2010, 16:15
Helaas was die droom van de shaitan. Ik was ook voor Tyron en hij deed het heel goed. Overeem heeft via competitie vervalsing dit toernooi gewonnen.

Haha het kan ook zo zijn dat ik in mijn droom alleen de eerste ronde heb gezien en daaruit mijn conclusie heb getrokken.

Iggy
11-12-2010, 16:17
Helaas was die droom van de shaitan. Ik was ook voor Tyron en hij deed het heel goed. Overeem heeft via competitie vervalsing dit toernooi gewonnen.

Wat een onzin zeg. Overeem terecht gewonnen.

bananenplukster
11-12-2010, 16:20
Ware kampioen is toch aerts respect voor hem blijf toch walgen van die " stal" orders van gg om sali toch te laten vechten ondanks zijn arm het geld gaat blijlbaar voor de gezondheid van een vechter!!!! Ghita vs overeem dat was dan pas warrr geweest en als overeem dan had gewonnen ok maar nu is dit toch een smetje op zijn kampioenschap jammer jammer jammer de verliezers zijn de fans!!!!!!

-=AL CAPONE=-
11-12-2010, 16:35
Helaas was die droom van de shaitan. Ik was ook voor Tyron en hij deed het heel goed. Overeem heeft via competitie vervalsing dit toernooi gewonnen.

want? was allemaal eerlijk hoor!


Ware kampioen is toch aerts respect voor hem blijf toch walgen van die " stal" orders van gg om sali toch te laten vechten ondanks zijn arm het geld gaat blijlbaar voor de gezondheid van een vechter!!!! Ghita vs overeem dat was dan pas warrr geweest en als overeem dan had gewonnen ok maar nu is dit toch een smetje op zijn kampioenschap jammer jammer jammer de verliezers zijn de fans!!!!!!

Slechte verliezer??? Ga jij als bas boon maar eens saki verbieden in de halve finale te staan... lukt je niet die jongen heeft een vechtershart en geeft niet op!!

mimoen
11-12-2010, 17:20
want? was allemaal eerlijk hoor!



Slechte verliezer??? Ga jij als bas boon maar eens saki verbieden in de halve finale te staan... lukt je niet die jongen heeft een vechtershart en geeft niet op!!

Zoiezo heeft saki zelf in de post-intervieuw gezegd dat hij wilde stoppen alleen hebben ze (gg) druk op hem gezet.

Choukri
11-12-2010, 17:48
Zo jammer dat deze twee in de kwart finale al tegen elkaar stonden... Had ze zo graag in de (halve) finale tegen elkaar zien knokken! Toch had ik het Spong meer gegund, hij deed het echt heel netjes tegen een beest als Overeem! Op hoeveel kilo vocht Overeem vandaag? Het verschil leek erg groot!

El Bambino
11-12-2010, 18:24
Spong en Badr worden de komende Champs. Overeem heeft voor deze titel weinig gedaan, Saki geblesserd en Aerts was na de partij tegn Semmy helemal gesloopt. Alsnog van harte voor Overeem!

Petrosyan188
12-12-2010, 01:36
ik zit nu te kijken en vraag me af waarom overeem heeft gewonnen?? 1R was voor spong + 1min punt voor overeem die de scheids gaf dus 10-8, 2R was een duidelijke 10-10 en 3R was een 10-8 voor overeem vanwege die down dus 28-28.... of ben ik de enige die er zo over denk?

had eerst 29-28 voor overeem maar de scheids heeft hem 1min punt gegeven die ik in die stream heb gemist dus 28-28

Pahlavan
12-12-2010, 01:43
ik zit nu te kijken en vraag me af waarom overeem heeft gewonnen?? 1R was voor spong + 1min punt voor overeem die de scheids gaf dus 10-8, 2R was een duidelijke 10-10 en 3R was een 10-8 voor overeem vanwege die down dus 28-28.... of ben ik de enige die er zo over denk?

had eerst 29-28 voor overeem maar de scheids heeft hem 1min punt gegeven die ik in die stream heb gemist dus 28-28

zo scoorde ik het gevecht ook... ik kwam ook later pas erachter dat er een punt aftrek was voor alistair

achjaa it's k-1... stranger things have happend there

Petrosyan188
12-12-2010, 01:47
overigens had alistair wel gewonnen in R4 naar alle waarschijnlijkheid, maar you never know

mario the count
12-12-2010, 02:51
Spong heeft super gevochten, iets meer aan zijn gewicht wennen en iets beter naar zijn hoek luisteren dan gaat deze gast hoge ogen gooien in de K1

The Bulldog
12-12-2010, 02:53
over 2 jaar

finale


Spong-Hari

Chane
12-12-2010, 02:58
Sinds Spong HW is vond ik m alleen maar tegenvallen, maar met deze partij heeft ie echt bewezen bij de top HW te horen!
Respect!!!

T15Boxing
12-12-2010, 04:23
Ja echt een top prestatie van Spong. Het meest indrukwekkende ervan vond ik het feit dat hij niet neerging na al die stoten en knietjes?? Ik herriner me niet dat Spong zo'n stalen kin heeft, kolere zeg. Wat kan hij toch veel incasseren(ook gezien tegen Le Banner).

Ik geef hem nog een paar jaar en dan kan hij waarschijnlijk van bijna iedereen winnen. Het enige wat hem nog tegenhoud is idd grootte maar dat kan nog wennen. Kijk naar Saki :)

niels
12-12-2010, 04:51
zo scoorde ik het gevecht ook... ik kwam ook later pas erachter dat er een punt aftrek was voor alistair

achjaa it's k-1... stranger things have happend there

??

phranq
12-12-2010, 10:56
ik zit nu te kijken en vraag me af waarom overeem heeft gewonnen?? 1R was voor spong + 1min punt voor overeem die de scheids gaf dus 10-8, 2R was een duidelijke 10-10 en 3R was een 10-8 voor overeem vanwege die down dus 28-28.... of ben ik de enige die er zo over denk?

had eerst 29-28 voor overeem maar de scheids heeft hem 1min punt gegeven die ik in die stream heb gemist dus 28-28

Bij een knockdown worden er 2 punten afgetrokken bij de K1, dus die ronde werd 10-7 voor Overeem..

boola
12-12-2010, 15:01
Spong heeft terecht verloren vind ik. Hij vergat te trappen in tweede en derde ronde maar hij bewijst wel dat hij meekan. Over 2 jaar staat hij in de finale denk ik. Hij maakte het overeem wel moeilijk.

JeMalleMoer
12-12-2010, 15:38
Echt indrukwekkende prestatie van Spong. Veel mensen hebben moeite met de stijl van Overeem maar Spong kent deze stijl en beheert het zelf stukken beter. Daarom was het voor Overeem lastig om er doorheen te komen. Die Spong komt er wel.

Bromios
12-12-2010, 17:01
Was het niet de bekende filosoof D. White die zei:
"Never leave it to the judges ?"

Wheelie
12-12-2010, 17:21
Spong deed het verrassend goed tegen Alistair

http://2.bp.blogspot.com/_zz3p63WSXZE/TQP8Wm5Q19I/AAAAAAAAAxk/_r0EyBZz08M/s1600/4.gif

Erkempo
12-12-2010, 19:36
Pfff daar moest hij m neerhalennn

stevie_wondah
12-12-2010, 19:48
Spong deed het goed. Maar terecht verloren. Hij had completer moeten vechten. Betreft Saki in het intervieuw na zijn gevecht gaf hij aan zelf te willen vechten en het te hebben geprobeerd met een arm. Tenminste dit zag ik in zijn intervieuw op veronica. Maar petje af voor beiden.

uraeus
12-12-2010, 19:52
Spong heeft een mooie partij neergezet., Overeem wachte gewoon op zijn moment om toe te slaan.. ik denk dat we met z'n allen wel wisten dat hij op een gegeven moment 8 tellen zou krijgen na de eerste ronde. Spong ging op een gegeven moment alleen maar boksen omdat hij er door heen zat. Kortom Spong hoeft zich nergens voor te schamen en heeft alle criticasters de mond gesnoerd dat hij wel mee kan.

TOON
12-12-2010, 19:55
spong heeft me nu voor het eerst laten zien op HW dat ie echt meekan! hulde!
denk dat er vaak wat te makkelijk over gedacht wordt....ff naar HW en daar net zo rulen zoals ie deed in de lagere gewichtsklasses.....hij heeft nu laten zien dat iedereen die twijfelde wellicht wel eens ongelijk kan krijgen......de spong van afgelopen weekend heeft champ-potentie!