PDA

View Full Version : k1 evaluatie *spoiler*



Sadix
11-12-2010, 19:45
Hoe vonden jullie dit event?

Baas boven Baas is Peter Aerts, een echte held

1 alistair verdient gewonnen
2 spong zag er erg goed uit
3 saki was echt gruwelijk, die combi's met 1 hand!!
4 Hesdy Gerges is de toekomst, vond hem weer STEENGOED.
5 Ik mis Badr
6 Clowns als Mighty Mo weren, het moeten gewoon de beste 8 vechters zijn.
7 Errol, wat is er aan de hand met je? Vond het overigens wel sportief hoe hij met zijn verlies omging.dat was wel een plus punt.
8 Sem had het vandaag gewoon ff niet. Kan gebeuren, zie hem volgend jaar weer mogelijk winnen.

9 kan niet wachten op een final 8 met Badr, Gerges, spong , saki, alistair, sem deze 6 mogen niet ontbreken van mij. Peter er niet tussen gezet omdat zoals hij zelf in de post fight interview aangaf, fysiek geen toernooitjes meer aan te kunnen.

Osu

Biiyen
11-12-2010, 19:50
Hoe vonden jullie dit event?

Baas boven Baas is Peter Aerts, een echte held

1 alistair verdient gewonnen
2 spong zag er erg goed uit
3 saki was echt gruwelijk, die combi's met 1 hand!!
4 Hesdy Gerges is de toekomst, vond hem weer STEENGOED.
5 Ik mis Badr
6 Clowns als Mighty Mo weren, het moeten gewoon de beste 8 vechters zijn.
7 Errol, wat is er aan de hand met je? Vond het overigens wel sportief hoe hij met zijn verlies omging.dat was wel een plus punt.
8 Sem had het vandaag gewoon ff niet. Kan gebeuren, zie hem volgend jaar weer mogelijk winnen.

9 kan niet wachten op een final 8 met Badr, Gerges, spong , saki, alistair, sem deze 6 mogen niet ontbreken van mij. Peter er niet tussen gezet omdat zoals hij zelf in de post fight interview aangaf, fysiek geen toernooitjes meer aan te kunnen.

Osu

Ben het met je eens! Alistair verdiend gewonnen maar glansrol voor Peter.

Ik hoop dat volgend jaar Badr terug is... Badr is toch speciaal.

wrestler_nl
11-12-2010, 19:58
Peter Aerts is echt een held en een voorbeeld voor elke vechtsporter....pffffffffff wat een vechtershart man man man...

Soulbringer320
11-12-2010, 20:02
Wat heb ik een respect voor AERTS

bananenplukster
11-12-2010, 20:23
niemand kan meer om spong heen hij heeft duidelijk laten zien dat hij erbij hoort. Tegen zimmerman wil ik zeggen hou je meer bezig met trainen dan uitgaan en tegen kharitanov hou het maar bij mma met boxen ala arab kom je er niet misschien wel in de middenmoot maar niet aan de top.

En aerts? Daar heb ik geen woorden voor met 40 jaar en zo vechten respect respect en nog eens respect!!!!

Sadix
11-12-2010, 21:19
ooh ja wat ik me ook steeds af vroeg was : wat zei spong tegen alistair nadat ali had gewonnen? je zag hem zo met ze hoofd schudden.

univers1l
11-12-2010, 21:35
wat mij opviel was dat ali geen gouden kroon kreeg maar groene bladeren. haha. k1 crisis is echt zichtbaar. de zaal was erg donker, weinig sfeer en ook klein als ik het goed heb gezien. vechters kwamen vanuit de tribunes naar de ring.

voor volgend jaar wil ik badr er echt bij hebben, die hebben ik gemist.
ben benieuwd of schilt nog doorgaat, was in zn intervieuw niet duidelijk of hij doorgaat of niet. en wat gaat alistair doen?