PDA

View Full Version : ......is een arrogant manneke *spoiler*



Ronin
12-12-2010, 02:39
Echt he, post hier nooit maar dit moet ik even kwijt. Wat een gast zeg, ik ben nu al een legende hahaha. Alle respect wat tie in mma doet en dat k1 gedoe, maar wtf zeg.


titel edit by underdog....

T15Boxing
12-12-2010, 02:41
Ik zie niemand anders zo in 2 sporten wereld titels pakken. Hij heeft het recht om dat te claimen dus stel je niet zo aan.

Chane
12-12-2010, 02:43
Pff... je had deze topic ook beter achterwege kunnen laten.

NESCIO
12-12-2010, 02:44
Een legende (afgeleid van het Latijn legenda, een gerundivum met de betekenis wat gelezen moet worden) is oorspronkelijk een alternatieve levensbeschrijving van een heilige met toegevoegde fictieve elementen, waarin aan de betreffende persoon allerlei wonderen toegedicht worden (een hagiografie kan ook een louter biografische beschrijving van een heiligenleven zijn). In de kloosters werd bij de Metten en bij de maaltijden voorgelezen uit boeken met levensbeschrijvingen van heiligen. Die teksten werden in het middeleeuwse Latijn aangeduid met legenda. Van het woord legere is via lectus (gelezen) en lectio (lezing) het Nederlandse woord les afgeleid.
De betekenis van het woord legende is later uitgebreid naar allerlei soorten verhalen die als waar gebeurd doorverteld worden, hoewel ze niet historisch te bewijzen zijn, bijvoorbeeld het bestaan van het Monster van Loch Ness en de Yeti. Een legende in deze zin heeft zeer veel weg van een sage, maar wordt hiervan onderscheiden doordat er in de regel geen kern van waarheid inzit.

tja,

Pindakaas
12-12-2010, 02:45
Zei hij nou eigenlijk met zijn opmerking over dat hij nog twee titels wil winnen dat hij ooit naar de UFC gaat? Eerste titel lijkt me de Dream HW maar kan niks anders als tweede bedenken als de UFC HW.

Als hij die allemaal wint is hij in ieder geval standaard een Legend haha

wrestler_nl
12-12-2010, 02:45
wanneer heeft hij dat gezegd?

The Bulldog
12-12-2010, 02:46
dat zijn uitspraken in euforie.....in principe zet hij wel een legendarische prestatie neer....waar is waar


een legende.........

Pindakaas
12-12-2010, 02:46
wanneer heeft hij dat gezegd?

Net op veronica tijdens mini interview na zijn winst

wrestler_nl
12-12-2010, 02:46
trouwens wel ff slim om SPOILER in de titel te zetten

Chane
12-12-2010, 02:48
Idd.. dat van die 2 titels... moest toch ook meteen aan de UFC denken :)

Naj85
12-12-2010, 02:49
Ja is die ook toch! ik zie niet iemand anders dit nadoen, MMA kampioen en K1 kampioen op het hoogste niveau

niemand noemde Muhammad Ali arrogant, en die zei nog veeel meer dingen. ben de knapste, snelste, mooiste, beste, grootste....

Djani
12-12-2010, 02:50
So fucking what? Dit is een vechtsportforum, geen gossipforum met he said she said bullshit. Het gaat hier om vechtsporten, geen praatjes.

Tsuki
12-12-2010, 02:50
kan je je zelf een legende vinden ................. :-)

weet je wie een legende is, AERTS maar volgens mij zegt hij het niet .................

T15Boxing
12-12-2010, 02:50
Nee met die andere titel bedoelt hij een strongman titel :)

wrestler_nl
12-12-2010, 02:51
niemand noemde Muhammad Ali arrogant,

weet je dat zeker?

Naj85
12-12-2010, 02:54
whehe.. iedereen heeft haters he
weet je dat zeker?

Petrosyan188
12-12-2010, 02:54
trouwens wel ff slim om SPOILER in de titel te zetten

is dat nu nog nodig na de uitzending, lijkt me nu wel dat we topics kunnen openen met spoiler

wrestler_nl
12-12-2010, 02:55
whehe.. iedereen heeft haters he

nee ik ben geen Muhammed Ali hater , ik ben juist een groot FAN maar hij was wel arrogant imo.

Chane
12-12-2010, 02:56
Dat hier uberhaupt een topic over bestaat.
Het is toch helemaal geweldig dat we een Nederlander hebben die zo goed kan vechten dat ie MMA EN K-1 HW kampioen is.
Iets wat niemand ooit eerder gelukt is.
Ik vind het echt helemaal tegek! :)

Petrosyan188
12-12-2010, 02:57
misschien bedoelt die it's showtime titel en UFC(althans dat hoop ik, want dat zou betekenen dat we hem volgend jaar in NL zien vechten)

Naj85
12-12-2010, 02:59
nee ik ben geen Muhammed Ali hater , ik ben juist een groot FAN maar hij was wel arrogant imo.

http://www.popartuk.com/g/l/lgPPR45234.jpg

Naj85
12-12-2010, 03:02
Ik dacht ook aan de UFC, en hoop het ook. verder dacht ik aan de DREAM Heavyweight championship title
had ergens gelezen dat Alistair plannen heeft mee te doen aan het Dynamyte event
misschien bedoelt die it's showtime titel en UFC(althans dat hoop ik, want dat zou betekenen dat we hem volgend jaar in NL zien vechten)

wrestler_nl
12-12-2010, 03:02
ik zie je plaatje niet naj85

Petrosyan188
12-12-2010, 03:06
Ik dacht ook aan de UFC, en hoop het ook. verder dacht ik aan de DREAM Heavyweight championship title
had ergens gelezen dat Alistair plannen heeft mee te doen aan het Dynamyte event

kan ook

ali vs barnett voor HW titel.. make it happen dream!!

The Bulldog
12-12-2010, 03:06
titel even ge-edit....

Asura
12-12-2010, 03:32
Hij had wel even dik respect kunnen geven aan Aerts imo.

-=AL CAPONE=-
12-12-2010, 03:56
heeft die gedaan via twitter ;) lezen meer mensen dan via veronica :P


@AlistairOvereem on twitter: Dear friends and fans, thanks for all the great comments. Very happy that I can bring the belt home. Much respect to my opponents especially legende Peter Aerts for a well deserved second place! It was hard but it paid off

Asura
12-12-2010, 03:58
hehe beter:P

Kemal
12-12-2010, 07:32
dat zijn uitspraken in euforie.....in principe zet hij wel een legendarische prestatie neer....waar is waar


een legende.........

x2

Durfal
12-12-2010, 11:12
Overeem tegen Lesnar twee volledig cleane vooral NIET GEBRUIKENDE spierkolossen tegen elkaar dat zal een mooi plaatje geven.
Respect voor Ali als atleet maar een kickboxer is het niet: naar voren bulldozeren iemand tegen de touwen drukken en dan die kei en keiharde boerenhoeken eroverheen.
Ik heb geen fatsoenlijke low of high kick gezien,gewoon net als Sapp naar voren stormen en op brute kracht je tegenstander overlopen.
Moet wel gezegd worden dat Ubereem meer techniek heeft dan Sapp,maar mag het met zo'n team als GG en vooral de fantastische Cor Hemmers om je heen???
Saki liet prachtige technieken zien Aerts is eigenlijk nog altijd de beste maar is verslagen door vadertje tijd,spong de misschien wel meest technische vechter gister Ghita gaat ook wel maar de rest?? kickboxers?? tja?...... Mighty Mo????????????
Tijd dat de K1 faiiliet gaat en Europa het over kan nemen krijgen we weer echte kickboxers in de ring als u begrijpt wat ik bedoel.........

Facade
12-12-2010, 11:26
Ik vind dit topic weer van een dieptriest niveau hoor. Waarom moet je de man direct weer neertrappen als ie wat wint. Geef em eens het voordeel van de twijfel in plaats van er direct weer op in te hakken op een forum.

Wheelie
12-12-2010, 11:29
Alistair is een topper en heeft als eerste een MMA en K-1 titel op zak en dat zie ik voorlopig geen andere vechter hem na doen.
Haters zal hij altijd blijven houden maar hij heeft ook genoeg fans.

Justinian
12-12-2010, 11:31
Ik vind dit topic weer van een dieptriest niveau hoor. Waarom moet je de man direct weer neertrappen als ie wat wint. Geef em eens het voordeel van de twijfel in plaats van er direct weer op in te hakken op een forum.
Hier sluit ik me helemaal bij aan, topic closed!