PDA

View Full Version : Welke k1 finale was spannender/leuker?



bananenplukster
12-12-2010, 14:17
Die van vorig jaar of dit jaar? Mighty mo eruit en bonjasky/badr hari/gerges erin en je hebt een spannener toernooi mee eens?

Bromios
12-12-2010, 14:51
Vorig jaar was veel te kort, dus dit jaar was in mijn beleving beter.

spacebox
12-12-2010, 14:58
Spannender vorig jaar
Leuker dit jaar

joost
12-12-2010, 15:02
Ja vorig jaar was zeker kort maar wel spectaculair! Dit jaar was de beleving er niet minder om, al moet ik zeggen dat ik vorig jaar wel veel meer spanning in de finale had tussen Bonjasky vs Badr. Badr mag van mij in 2011 wel weer meedoen ondanks de klapviool die ie soms uithangt (maar daar gaan we nu niet meer over beginnen dat is geweest)

Remy is gestopt toch? ivm z'n oog, dus die zien we niet meer in de K-1. Tyrone vind ik een super aanwinst voor WGP.

Ik zeg K-1 2011:

Alistair Overeem
Hesdy Gerges
Badr Hari
Peter Aerts
Gokan Saki
Tyrone Spong
Semmy Schilt
Daniel Ghita

Dat zou helemaal top zijn :D

Anderson
12-12-2010, 15:17
Vorig jaar maar de k1 is al sinds 2004 heavy weight niks meer. De k1 max is al jaren beter dan de gewone k1.

Irishrover
12-12-2010, 15:18
Ik vond het vorig jaar ook spannender, met name door die zogenaamde 'vete' tussen Badr & Ali, alles & iedereen ging los daar in de Arena.
Voor de rest is Badr de smaakmaker betreft sensatie, spanning & harde agressieve gevechten.
( Geldt niet voor Aerts & in mindere mate voor Saki ) Overigens vond ik Spong goed vechten, Ali dacht het even snel af te kunnen maken, maar Spong hield goed stand, maar werd moe in de 3e ronde ( Maybe door het nieuwe gewicht )

Dit jaar zorgde Peter Aerts jaar voor de sensatie. Nota bene iemand van 40 die laat zien wat knokken inhoud.
Hij hield zich niet in & gaf 100%, dit is waarvoor mensen naar de Arena komen, prachtig hoe iedereen achter hem stond.

Mister T.
12-12-2010, 15:22
Ik vond het vorig jaar ook spannender, met name door die zogenaamde 'vete' tussen Badr & Ali, alles & iedereen ging los daar in de Arena.
Voor de rest is Badr de smaakmaker betreft sensatie, spanning & harde agressieve gevechten.
( Geldt niet voor Aerts & in mindere mate voor Saki ) Overigens vond ik Spong goed vechten, Ali dacht het even snel af te kunnen maken, maar Spong hield goed stand, maar werd moe in de 3e ronde ( Maybe door het nieuwe gewicht )

Dit jaar zorgde Peter Aerts jaar voor de sensatie. Nota bene iemand van 40 die laat zien wat knokken inhoud.
Hij hield zich niet in & gaf 100%, dit is waarvoor mensen naar de Arena komen, prachtig hoe iedereen achter hem stond.

X2

Peter maakte het mooi dit jaar.

T.

JeMalleMoer
12-12-2010, 15:32
Vorig jaar maar de k1 is al sinds 2004 heavy weight niks meer. De k1 max is al jaren beter dan de gewone k1.

K-1 Max moet ook leuker zijn maar dit jaar was Max echt 3x niks.

Petrosyan188
12-12-2010, 15:43
Vorig jaar maar de k1 is al sinds 2004 heavy weight niks meer. De k1 max is al jaren beter dan de gewone k1.

nou.. vanaf 2003 was het echt een stuk minder maar vond eigenlijk dat het vanaf 2008 al weer is gaan opkrabbelen en ik zie een rooskleurig toekomst voor me, vooral omdat het misschien volgend jaar laatste keer in japan is en dan erna in nederland. dat is trouwens gebasseerd op instinct en niet ergens waar het zwart op wit staat.

Khanom Thom
12-12-2010, 16:12
Alistair Overeem
Hesdy Gerges
Badr Hari
Peter Aerts
Gokan Saki
Tyrone Spong
Semmy Schilt
Daniel Ghita

@ Joost: dit zou zeker top zijn... maar dan kunnen we het zo goed in Nederland houden, zijn toch allemaal Nederlanders en Ghita traint toch ook hier? ;)

Justinian
12-12-2010, 16:27
@ Joost: dit zou zeker top zijn... maar dan kunnen we het zo goed in Nederland houden, zijn toch allemaal Nederlanders en Ghita traint toch ook hier? ;)
Klopt inderdaad, maar ach, dit jaar zijn we ook alleen voor Mighty Mo en Kyotaro die kant op gegaan ;)

T15Boxing
12-12-2010, 16:32
Ik vind het met Badr veel spannender. Dat heb ik wel gemerkt na gister.

Petrosyan188
12-12-2010, 16:36
Ik vind het met Badr veel spannender. Dat heb ik wel gemerkt na gister.


ja ik ook, nu kijk je meer met van achja ik moet kijken want dat doe ik elk jaar gewoon(traditie) maar moet wel gezegd worden aerts heeft het voor mij wel een mooie tournament nog van gemaakt

Sadix
12-12-2010, 16:54
Ik ben het er mee eens dat Badr toch wel erg speciaal is en je door hem zeker 50 hart kloppingen meer per minuut krijgt.
Peter is een held maar ik zie hem liever geen toernooitjes meer vechten. Laatste partij tegen Alistair vond ik echt pijnlijk om te zien. Als ik aanwezig was geweest was ik wss de ring in gesprongen om Peter te helpen :P

ik zeg @ dat lijst van Joost - Peter Aerts er uit en kyotaro er in. Hij heeft dat wel verdient met zeges over peter, melvin en saki.

Marchant
12-12-2010, 17:04
Ik vond dit jaar leuker dan vorig jaar,
Ik heb dit jaar meer leuke partijen gezien in mijn beleving,

Spong - Overeem
Aerts - Mighty Mo
Aerts - Schilts
Saki - Ghita

en vond Hesdy ook indrukwekkend met zijn lowkicks.
Ik hoop dat we zo een gala volgend jaar weer krijgen alleen dan met Badr er bij !!
Misschien ipv Aerts want denk dat dit zijn laatste was, maar ach als hij zo nog steeds kan blijven knokken mag hij van mij nog wel 5 jaar door gaan!!

TOON
12-12-2010, 17:16
respect voor aerts, maar hij moet in mijn ogen alleen nog maar superfights doen....toernooi is gewoon te zwaar.....het scheelde dat hij tegen Mo een walkover had en daardoor nog alles kon geven tegen schilt.....

badr ipv aerts vind ik prima.....denk dat je dan alle toppers bij elkaar hebt....er vanuit gaande dat bonjasky niet meer mee doet....

Asura
12-12-2010, 17:25
Vond allebei de toernooien geweldig.

Petrosyan188
12-12-2010, 17:36
respect voor aerts, maar hij moet in mijn ogen alleen nog maar superfights doen....toernooi is gewoon te zwaar.....het scheelde dat hij tegen Mo een walkover had en daardoor nog alles kon geven tegen schilt.....

badr ipv aerts vind ik prima.....denk dat je dan alle toppers bij elkaar hebt....er vanuit gaande dat bonjasky niet meer mee doet....

en hesdy ipv kyotaro..

Sadix
12-12-2010, 18:04
hoezo geen kyotaro ?

hij heeft wel saki, aerts en melvin verslagen. Vind dat hij er zeker bij hoort.

En hesdy sowieso! liever ghita er uit dan

Petrosyan188
12-12-2010, 18:13
saki had net een zware match achter de rug toen tegen spong en daarom won die en aerts moest voor het eerst onder de 100kg. hij mag trouwens vast die credits en die verdient die ook maar vind het niet bij de beste 8 behoren, ik vind hem op dit moment nummer 10 achter die 8 die ik noemde en Kareav

biggz
12-12-2010, 18:50
Watskeburt met Kareav eigenlijk? Vond die gozer echt een vette style hebben.

Pahlavan
12-12-2010, 18:53
ik vond de k-1 final 8 van vorige jaar 1000000000000x beter.... maar dat is puur mijn persoonlijke mening.
vorige jaar zat ik s ochtends echt gespannen en met veel enthousiasme te kijken... dit jaar vond ik er niet zoveel aan... enige hoogte punt voor mij was aerts die weer eens bewees wat een legende hij is

Petrosyan188
12-12-2010, 19:06
Watskeburt met Kareav eigenlijk? Vond die gozer echt een vette style hebben.

blessure in de aanloop naar de final16, hopelijk is die volgend jaar weer back want ben ook fan van zijn stijl

Fyodor
12-12-2010, 19:06
Ja vorig jaar was zeker kort maar wel spectaculair! Dit jaar was de beleving er niet minder om, al moet ik zeggen dat ik vorig jaar wel veel meer spanning in de finale had tussen Bonjasky vs Badr. Badr mag van mij in 2011 wel weer meedoen ondanks de klapviool die ie soms uithangt (maar daar gaan we nu niet meer over beginnen dat is geweest)

Remy is gestopt toch? ivm z'n oog, dus die zien we niet meer in de K-1. Tyrone vind ik een super aanwinst voor WGP.

Ik zeg K-1 2011:

Alistair Overeem
Hesdy Gerges
Badr Hari
Peter Aerts
Gokan Saki
Tyrone Spong
Semmy Schilt
Daniel Ghita

Dat zou helemaal top zijn :D

Bonjasky vs Badr was 2 jaar geleden ;)

Verder is je lijstje wel het scenario voor een mooie final 8. Mocht Aerts niet meer meedoen kan Texeira er wel in. Die was goed op dreef...

wrestler_nl
12-12-2010, 19:31
Vorig jaar vond ik leuker.

TOON
12-12-2010, 19:46
moeilijk.....vorig jaar was ik aan het trippen tijdens badr-overeem in de halve finale en heb ik een dansje gemaakt na de final.....
dit jaar heb ik staan te trippen tijdens aerts vs schilt en een beetje een dubbel gevoel na finale...blij voor Overeem...maar treurig door het verlies van Aerts.....dus qua spanning en uitkomst vorig jaar.....maar dit jaar was ook gewoon vet!

Chane
12-12-2010, 20:48
Ik vond dit jaar beter. Heb meer goeie partijen gezien.
Vond t zeker spannend... vooral Aerts-Schilt en Ali-Spong.

Kemal
12-12-2010, 20:54
Dit jaar vond ik het toch iets leuker..

slee
12-12-2010, 21:16
Ik vond vorig jaar spannender en leuker. Toen had je echt veel kanshebbers.

rafi
12-12-2010, 21:54
Ik vond vorig jaar spannender en leuker. Toen had je echt veel kanshebbers.x2 dit jaar waren de grootste kanshebbers alleen sem en obereem. vorig jaar had je bonjasky,badr sem overeem en peter als grootste kans hebbers.

univers1l
12-12-2010, 22:13
vorig jaar was zeker spannender, met veel ko's. het was alleen zo snel allemaal.
badr moet echt knallen in 2011.
over welke vechters de final 8 volgend jaar moeten staan is best lastig. het zijn er 10 die het verdienen.

schilt
overeem
hari
saki
spong
ghita
texeira
gerges
kyotaro
zimmerman (slechte jaar 2010, maar hoort er wel bij en kan het ook.)

BiCkOnE
13-12-2010, 00:17
Ik vond het vorig jaar ook spannender, met name door die zogenaamde 'vete' tussen Badr & Ali, alles & iedereen ging los daar in de Arena.
Voor de rest is Badr de smaakmaker betreft sensatie, spanning & harde agressieve gevechten.
( Geldt niet voor Aerts & in mindere mate voor Saki ) Overigens vond ik Spong goed vechten, Ali dacht het even snel af te kunnen maken, maar Spong hield goed stand, maar werd moe in de 3e ronde ( Maybe door het nieuwe gewicht )

Dit jaar zorgde Peter Aerts jaar voor de sensatie. Nota bene iemand van 40 die laat zien wat knokken inhoud.
Hij hield zich niet in & gaf 100%, dit is waarvoor mensen naar de Arena komen, prachtig hoe iedereen achter hem stond.
X2 goed gesproken Irish!

Irishrover
13-12-2010, 00:36
X2 goed gesproken Irish!

Bedankt mate.

Naj85
13-12-2010, 00:41
Vorig jaar was wel spannender, vooral de partij Ali vs Badr!
Jammer dat Remy niet meer meedoet, maar ik hoop dat Badr & Gerges er wel bij zitten volgend jaar

kentaro
13-12-2010, 02:21
Aerts moet alleen nog maar superfights doen!
Hij kan voor de K-1 Super Heavyweight title gaan.

En verder zou ik graag Nathan Corbett willen zien in de K-1!!

joost
13-12-2010, 09:38
@ Joost: dit zou zeker top zijn... maar dan kunnen we het zo goed in Nederland houden, zijn toch allemaal Nederlanders en Ghita traint toch ook hier? ;)

Moet zeker in nederland gehouden worden.. gewoon lekker in de Arena en dan ipv een half een heel stadion :D hehehe

T15Boxing
13-12-2010, 12:17
Ik heb ook gemerkt dat er het deze keer door meer mensen is bekeken mischien. Ik stond zelf versteld dat mijn ouders ook mekeken op veronica haha. Ze vonden het mooie spannende partijen ook al houden ze niet eens van kickboxen.