PDA

View Full Version : Dana White discusses what's next for GSP, Strikeforce, Overeem *SPOILERS*



Harrie Nak
12-12-2010, 13:19
http://www.youtube.com/watch?v=P2iHSKxOX3w

maartenjackie
12-12-2010, 14:46
Dana is jaloers op onze ubereem, heerlijk.

Petrosyan188
12-12-2010, 15:06
wat ik er dus van begreep ziet hij struve als een van de contenders samen met o.a mir,carwin,lesnar etc. het kan aan mij liggen maar zo ver is die jongen helemaal nog niet, ik hoop niet dat ze hem straks met carwin of lesnar ofzo matchen want dat lijkt me nog wat te hoog voor hem. maar hij 22 en het ziet er op dit moment heel goed voor hem. ik denk dat struve vs schaub een leuke stand-up match zou worden

rollermanskunk
12-12-2010, 15:09
Wat is die White een gefrustreerd mannetje zeg... Als die de woorden: Overeem en Strikeforce hoort lijkt het wel of die door een adder is gebeten...
Totaal gefrustreerd en jaloers... Wel lekker op de kast gejaagd door Ariel

TOON
12-12-2010, 16:33
wat ik er dus van begreep ziet hij struve als een van de contenders samen met o.a mir,carwin,lesnar etc. het kan aan mij liggen maar zo ver is die jongen helemaal nog niet, ik hoop niet dat ze hem straks met carwin of lesnar ofzo matchen want dat lijkt me nog wat te hoog voor hem. maar hij 22 en het ziet er op dit moment heel goed voor hem. ik denk dat struve vs schaub een leuke stand-up match zou worden

x2 hij is erg goed bezig, maar denk voor z'n ontwikkeling dat het beter is om nog een paar partijen in de 'marge' mee te draaien.....denk dat hij daar meer van opsteekt dan een iets te korte partij tegen de andere contenders....

blackadder
12-12-2010, 16:39
Fuck Dana.

T15Boxing
12-12-2010, 17:01
En als hij Alistair weer ontmoet zal hij waarschijnlijk slijmen in tegenstelling met dit soort interviews.

wrestler_nl
12-12-2010, 18:24
lool kom op mensen hij heeft toch gelijk.
Hij zegt toch dat hij blij is voor Overeem dat hij de K1 heeft gewonnen maar dat dat niets met MMA te maken heeft. En waarom zou hij jaloers zijn , hij is de president van de grootste MMA organisatie van de wereld. En idd Struve is echt niet klaar voor vechters zoals Carwin, Mir, Velasques , JDS etc...
Ik bedoel het was een mooie win voor Struve tegen McCorkle maar hij kon zijn takedown niet eens stoppen , wat denk je dat een carwin of een Mir met hem zou doen.

The Bulldog
12-12-2010, 20:10
wilde hij die stoppen ja?


struve is goed zat op de rug ....misschien boeide hem dat niet!!

boola
12-12-2010, 20:11
Hij heeft gewoon gelijk in wat hij zegt over overeem. Hij komt eerst uit het kickboksen en is daarna mma gaan doen. Laat hem eerst maar een paar goeie mma partijen neerzetten. En dan kijken we verder. Ik ben er van overtuigd dat overeem bij de top 5 zit in het mma maar ik wil het eerst eens echt zien.

El Bambino
12-12-2010, 20:22
De man (Dana) zegt niks verkeerds hoor. Overeem in MMA heft nog weinig laten zien.
Als we onze Oranje bril afdoen zullen we Dana begrijpen en concluderen dat Dana de waarheidd zegt!!

blackadder
12-12-2010, 20:24
Toch ironisch dat Overeem niet in de top 10 zou zijn terwijl hij meer ervaring heeft dan Lesnar, Velasques en JDS bij mekaar.

EDIT:
Oh. En fuck Dana.

rene37
12-12-2010, 20:34
Ach paringsdans van Dana, hell yeah dat hij de stikeforce en K1 champ in zijn gelederen wil hebben.

Maar hij moet nu met wat centjes komen om dat te realiseren, dus klein houden die hap.

Simpele bedrijfsstrategie...niet meer en niet minder.

Splinta
12-12-2010, 20:39
De man (Dana) zegt niks verkeerds hoor. Overeem in MMA heft nog weinig laten zien.
Als we onze Oranje bril afdoen zullen we Dana begrijpen en concluderen dat Dana de waarheidd zegt!!

X2!

rene37
12-12-2010, 20:43
De man (Dana) zegt niks verkeerds hoor. Overeem in MMA heft nog weinig laten zien.
Als we onze Oranje bril afdoen zullen we Dana begrijpen en concluderen dat Dana de waarheidd zegt!!

Ja laten we lekker hollands blijven doen en vooral niet te positief wezen over onze eigen strikeforce en K1 champ...

lopez86
12-12-2010, 22:08
Dana heeft gewoon gelijk.
Alistair is een topper maar daar ligt het niet aan.
Dat hele Strikefarce is gewoon 1 grote joke.

rene37
12-12-2010, 22:11
Laatste strikeforce niet gezien? zat op het puntje van m'n stoel en dat had ik zeker bij de laatste 5 UFC's zeker niet.

Waarom is strikeforce 1 grote grap dan? leg eens uit....

The Company
12-12-2010, 22:16
Omdat dana dat zegt toch?....

Splinta
12-12-2010, 22:23
Ja laten we lekker hollands blijven doen en vooral niet te positief wezen over onze eigen strikeforce en K1 champ...

Wees maar heel trots op je Strikeforce champ! Ik schaam me ervoor dat hiermee gepronkt wordt!

62jeroen
12-12-2010, 22:29
Laatste strikeforce niet gezien? zat op het puntje van m'n stoel en dat had ik zeker bij de laatste 5 UFC's zeker niet.

Waarom is strikeforce 1 grote grap dan? leg eens uit....
Gewoon omdat ze een leukere show neerzetten dan UFC en Dana is very pissed about that.

Wat Overeem betreft: hilarisch dat Dana over feiten begint te lullen, vlak nadat hij Struve in de mix heeft gezet met de andere grote zwaargewichten in de UFC. Met alle respect voor Struve, daarmee declasseert Dana zijn eigen HW divisie. Laat ik het anders zeggen. Ok, Dana heeft gelijk en Struve hoort daarin thuis. Nou dan is het zeker dat Alistair tot top5 behoort. Discussie gesloten. Maar dat durfde Helwani niet te zeggen, die zat hem al te schijten na al die [explitives] van Dana.

Pahlavan
12-12-2010, 22:31
Laatste strikeforce niet gezien? zat op het puntje van m'n stoel en dat had ik zeker bij de laatste 5 UFC's zeker niet.

Waarom is strikeforce 1 grote grap dan? leg eens uit....

omdat er geen structuur in die organisatie zit... er zijn geen vaste events gepland... hun divisions zijn niet diep genoeg... hun toppers mogen zelf bepalen wanneer en tegen wie ze vechten.... hun titles betekenen vaak vrij weinig... etc etc

begrijp me niet verkeerd hoor... ik vond de laatste show van strikeforce echt top! veeeeeeeel beter dan de afgelopen ufc events... maar kijk wat de ufc allemaal bereikt met mma en vergelijk dat eens met strikeforce

lopez86
12-12-2010, 22:35
Laatste strikeforce niet gezien? zat op het puntje van m'n stoel en dat had ik zeker bij de laatste 5 UFC's zeker niet.

Waarom is strikeforce 1 grote grap dan? leg eens uit....

Ligt niet aan de evenementen.
Maar als ik voor een organisatie vecht en zelf de voorwaardes bepaal over en wanneer ik tegen wie ik vecht, dan mankeer je echt wat als organisatie.
En dit is pas 1 voorbeeld, alles opnoemen heeft geen zin gebruik google maar ofzo.

johnmixfight
13-12-2010, 03:29
Ligt niet aan de evenementen.
Maar als ik voor een organisatie vecht.....


zou je me even bij kunnen praten a.u.b. ?
voor welke organisatie vecht jij ook eens weer ?

sinds wanneer moeten we ons als toeschouwer druk gaan maken om het businessplan van een organisatie.....

Durfal
13-12-2010, 15:44
Kan iemand mij vertellen welke UFC vechter het staande tegen idd onze Ali gaat redden??
Ik vind persoonlijk dan alistair een mindere kickboxer dan bijv een Peter Badr of Remy maar.....
Wie gaat onze nationale trots Alistair Overeem stoppen in de UFC in het staande werk??
En sinds wanneer kan Ali nix meer op de grond??
Kom maar op met die UFC jongens Ali verslaat ze allemaal en die sukkel van een Dana white met zn stoere praatjes voelt gewoon nattigheid.
Die wil sowieso in de UFC een amerikaanse champ hebben vanwege de sponsors al vind White stiekem onze Ali wel heel interessant van wege zn K1 titel en zn strike force achtergrond wedden????
Dana White met zn fuck this fuck that nee dat is een president die intelligent en volwassen overkomt moet Alistair soms wakker liggen van zo'n clown??? dacht het niet!!

blackadder
13-12-2010, 16:09
Dana White met zn fuck this fuck that nee dat is een president die intelligent en volwassen overkomt moet Alistair soms wakker liggen van zo'n clown??? dacht het niet!!
Een van de redenen waarom ik de UFC altijd zo een platte boeren uitstraling vind hebben. Ondanks de ring girls. De hoogste vertegenwoordiger van de organisatie komt over als een of andere redneck. (Jaja t'is een slimme zakenman blabla) Misschien is het ook gewoon een Amerikaans iets. Vind de Japanse shows toch meer stijl en flair hebben.
De UFC heeft, vind ik, niet de classy uitstraling die je van de grootste organisatie in haar branche mag verwachten.

T15Boxing
13-12-2010, 17:42
Kan iemand mij vertellen welke UFC vechter het staande tegen idd onze Ali gaat redden??
Ik vind persoonlijk dan alistair een mindere kickboxer dan bijv een Peter Badr of Remy maar.....
Wie gaat onze nationale trots Alistair Overeem stoppen in de UFC in het staande werk??
En sinds wanneer kan Ali nix meer op de grond??
Kom maar op met die UFC jongens Ali verslaat ze allemaal en die sukkel van een Dana white met zn stoere praatjes voelt gewoon nattigheid.
Die wil sowieso in de UFC een amerikaanse champ hebben vanwege de sponsors al vind White stiekem onze Ali wel heel interessant van wege zn K1 titel en zn strike force achtergrond wedden????
Dana White met zn fuck this fuck that nee dat is een president die intelligent en volwassen overkomt moet Alistair soms wakker liggen van zo'n clown??? dacht het niet!!

De enige die staand een kans maakt is Junior Dos Santos. Overeem is beter, maar JDS heeft zelf een stalen kin met veel power en kickbox skills(vooral boks) en vergeet niet dat MMA anders is met die kleine handschoenen en de gevaar van takedowns.

En trouwens, in MMA mag Alistair zijn clinch knie weer gebruiken. Ik heb medelijden met degene die zoiets moet incasseren.

Durfal
13-12-2010, 17:45
Een van de redenen waarom ik de UFC altijd zo een platte boeren uitstraling vind hebben. Ondanks de ring girls. De hoogste vertegenwoordiger van de organisatie komt over als een of andere redneck. (Jaja t'is een slimme zakenman blabla) Misschien is het ook gewoon een Amerikaans iets. Vind de Japanse shows toch meer stijl en flair hebben.
De UFC heeft, vind ik, niet de classy uitstraling die je van de grootste organisatie in haar branche mag verwachten.

Prachtig verwoord Blackadder 'k ben het 100% met je eens raar kereltje die Dana White kan moeilijk zn fatsoen houden en respect tonen........

Petrosyan188
13-12-2010, 17:46
[QUOTE=Durfal;985189]Kan iemand mij vertellen welke UFC vechter het staande tegen idd onze Ali gaat redden??
/QUOTE]

Junior Dos Santos, of Shogun als die ooit naar HW zou gaan

El Bambino
13-12-2010, 19:19
De enige die staand een kans maakt is Junior Dos Santos. Overeem is beter, maar JDS heeft zelf een stalen kin met veel power en kickbox skills(vooral boks) en vergeet niet dat MMA anders is met die kleine handschoenen en de gevaar van takedowns.

En trouwens, in MMA mag Alistair zijn clinch knie weer gebruiken. Ik heb medelijden met degene die zoiets moet incasseren.

Als...als ...als.....Velasquez was ook al kansloos tegen Lesnar volgens veel kennner op dit forum. Zolang Ali het niet waarmaakt, blijft ie gewoon een van de vechters die in theorie de beste zou kunnen zijn!!!