PDA

View Full Version : Bedankt!!



Demolition Man
12-12-2010, 21:22
Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties en support die ik heb gekregen na het winnen van de K-1 belt. Ik zie deze prestatie dan ook echt als een team prestatie en wil dus in bijzonder mijn team, mijn trainers, mijn trainingspartners, vrienden en familie bedanken. Zonder hun was deze unieke prestatie niet gelukt.

Nu ik zo in mijn hotelkamer zit in Japan en terug denk aan het evenement kan in concluderen dat er meerdere winnaars waren deze avond:

Tyrone Spong: Hoewel ik hem zeker niet had onderschat werd toch veel geroepen dat het voor mij een walkover zou zijn, ik denk dat hij in deze partij heeft laten zien dat hij met de top van de K-1 mee kan draaien, hij is nog jong en heeft een goede toekomst voor zich. Hij heeft de twijfelaars laten zien dat hij ook als zwaargewicht uit de voeten kan.

Gokhan Saki: Zelf vond ik dat hij de partij tegen Ghita al na 3 ronde had moeten krijgen maar hij vocht een geweldige partij en heeft zijn sportieve wraak kunnen nemen voor Zimmerman & Kharitonov. Een 3e plek opgeven doe je niet zomaar dus respect voor Saki om toch tegen over mij te staan. Voor de mensen die roepen dat het een spelletje van GG zou zijn, zou ik willen zeggen; kijk naar Peter Aerts die gaat ook zijn finaleplaats niet zomaar afstaan en die zal vast ook blessures hebben gehad. Het blijft een toernooi en blessures is part of the game.

Peter Aerts: Ja, wat moet ik daar van zeggen. Een legende die met zijn 40 jaar nog steeds mee doet voor de titel. Zijn overwinning op Schilt kan gezien worden als de wedstrijd van de avond en heb veel respect voor deze man. Naarmate je ouder wordt moet je nog harder werken om fit te blijven dus ik weet hoeveel hij er voor over heeft. Dus dat op zich verdiend al respect. Schilt had een off day maar die zal er volgende jaar weer bij zijn en zoals altijd één van de kanshebbers zijn.

Ik zal in Japan blijven voor promotie en media dus tijd om te vieren heb ik niet echt gehad want de volgende uitdaging staat al op mij te wachten; ik zal meedoen aan de Dynamite show. Waarschijnlijk wordt dat een M.M.A. partij en zal gaan om de vacante Dream zwaargewicht titel, want ook die wil ik op de muur hebben hangen ;)

Nogmaals bedankt en hoop in de toekomst weer mooie gevechten voor jullie te laten zien.

Osu

Alistair

lopez86
12-12-2010, 21:32
Je bent een topper Ali!
Hard work pays off.

TOON
12-12-2010, 21:33
top post! gefeliciteerd met je titel, het is je gegund!
succes op de dynamite show! een mooie win op Josh Barnett zou wel erg vet zijn :)

Choukri
12-12-2010, 21:38
Gefeliciteerd Alistair, een mooie post en vooral een heel mooi toernooi! Ben toch wel erg benieuwd wat Tyrone nou tegen je zei na de partij en wat jij daarop te zeggen had!

Marchant
12-12-2010, 21:38
Gefeliciteerd Champ,

Mooi verwoord en geniet er van!!

biggz
12-12-2010, 21:38
Gefeliciteerd!
Na de Dream belt eventueel de UFC belt?

The Company
12-12-2010, 21:44
Gefeliciteerd toch de favoriete rol waar je een beetje inzat waar gemaakt, erg knap!

Dat zou het mooiste zijn Ubereem in UFC.

Stel je voor Overeem vs Cain of Overeem vs JDS:D

Irishrover
12-12-2010, 21:44
Gefeliciteerd Ali, leuke reactie naar de fans toe.
Ik wil je nog een keer tegen Badr zien vechten. Weet niet of je nog doorgaat met de K1, misschien dat iemand op dit forum mij antwoord kan geven.
Geniet van je feest.

Wheelie
12-12-2010, 21:45
Gefeliciteerd Alistair en jammer dat ik er niet bij kon zijn, volgend jaar wil ik zeker mee ;)
Bedankt voor je reactie en ik hoop op een mooie tegenstander op Dynamite.
Laat even weten wanneer je terug vliegt dan komen wij je weer ophalen.

Wheelie
12-12-2010, 21:46
Weet niet of je nog doorgaat met de K1, misschien dat iemand op dit forum mij antwoord kan geven.

Wat dacht je van Alistair zelf ;)

Irishrover
12-12-2010, 21:46
Wat dacht je van Alistair zelf ;)

Haha, ja ok. Maar maybe dat hij het druk heeft met feesten enzo. Jij bent een goede vriend van hem. Haha, vertel....

Bartju
12-12-2010, 21:47
PROFICIAT!!

redjuh
12-12-2010, 21:57
nice, maarre hoe kom jij aan 11k v-cash?

spen
12-12-2010, 22:02
leuk dat ie de moeite neemt wat te laten horen, respect

Ronald
12-12-2010, 22:06
Ik heb genoten gisteren van het toernooi. Echt hele dikke felicitaties. Geweldige prestatie!

Justinian
12-12-2010, 22:07
Mooi verwoord Alistair. Nogmaals gefeliciteerd met de K-1 titel!

The Company
12-12-2010, 22:09
Hopelijk vecht hij tegen Barnett want een ander gevecht makes no sense denk ik.

62jeroen
12-12-2010, 22:11
Van harte!

Vince
12-12-2010, 22:21
Van harte!
Vond het een zeer geslaagd toernooi met een terechte winnaar.

blackadder
12-12-2010, 22:23
Gefeliciteerd man. Al een idee tegen wie op Dynamite?

univers1l
12-12-2010, 22:24
Gefeliciteerd Ali, leuke reactie naar de fans toe.
Ik wil je nog een keer tegen Badr zien vechten. Weet niet of je nog doorgaat met de K1, misschien dat iemand op dit forum mij antwoord kan geven.
Geniet van je feest.

congrats ali

volgens k1 gaat hij door met k1, hij wil dynamite mma partij voor de dream titel, daarna in april strikeforce en dan weer k1.

Finally, to reassure everyone he made it known he would stay in K-1. “I love to fight MMA and I want to fight StrikeForce in April or May. Maybe even once more in summer. After that I will fight K-1. I want to do both, but looking back I have fought K-1 more, so maybe that will happen again.”

Irishrover
12-12-2010, 22:33
congrats ali

volgens k1 gaat hij door met k1, hij wil dynamite mma partij voor de dream titel, daarna in april strikeforce en dan weer k1.

Finally, to reassure everyone he made it known he would stay in K-1. “I love to fight MMA and I want to fight StrikeForce in April or May. Maybe even once more in summer. After that I will fight K-1. I want to do both, but looking back I have fought K-1 more, so maybe that will happen again.”

Bedankt voor je info.

marrilia
12-12-2010, 22:42
gefeliciteerd ali...schatte je al hoog in voor de winst in het tournooi maar toen spong toch meer weerstand bood dan ik dacht dacht ik dat je het nog moelijk zou krijgen maar de andere partijen kwam je toch geweldig door.

een vraag alleen...had tyrone je aangeslagen in de eerste ronde want je maakte een beweging die ik herkende uit de partij tegen badr?

bush1do
12-12-2010, 22:55
Ali, jij ook bedankt voor de mooie partyen die heb laten zien

Osu

Petrosyan188
12-12-2010, 23:02
nice, maarre hoe kom jij aan 11k v-cash?

dat zou kunnen verklaren waarom die van badr vorig jaar verloor hij heeft gewoon geld op hari ingezet, express verloren om zeker te weten dat die Vcash won! ik wist wel dat die niet deugde ;)

nee grapje, Feli Alistair terecte champ

Reza_Relex
12-12-2010, 23:11
Wat een topbericht Alistair.

Gefeliciteerd met de K1 titel, een legandarische prestatie die bijna niet te evenaren valt, WK in 2 disciplines, pfff facking niet normaal zo goed en het maakt me best trots dat we amersfoorters zijn. vorig jaar voorspelde je dat 2010 jou jaar zou worden, dat is het geworden en nu kan je er een vet toetje bijhalen als afsluiting van 2010 en opening van 2011; de DREAMTITEL........... keep the flow g(r)owing. Je bent een legandarische Topvechter!

Osu, Reza

BiCkOnE
12-12-2010, 23:29
Mooi respectvol stukje....
Alistair Congratz!!

Facade
12-12-2010, 23:29
Gefeliciteerd, leuk dat je hier even een berichtje neerzet

Bert Kops
12-12-2010, 23:32
Top gedaan!

Gefeliciteerd man!

remco pardoel
12-12-2010, 23:46
gefeliciteerd!

Op naar de derde kampioensgordel binnen een jaar!

Naj85
12-12-2010, 23:50
Gefeliciteerd Champ! :thup:
je bent een terechte kampioen. één die ook respect toont tegenover zijn tegenstanders! gisteren heb je geschiedenis geschreven, en wij waren daar de getuige van. succes nog verder met je carriere.

je wou nog 2 titels erbij hebben, de DREAM titel, dat had ik al verwacht. maar wat is die andere titel? :D

detje
13-12-2010, 00:05
ik moet heel eerlijk bekennen dat ik je via de camera-beelden van veronica wat arrogant over vond komen, maar deze geschreven woorden bewijzen het tegendeel, waarbij je veel respect toont naar je tegenstanders en ik denk dat dat de enige juiste manier is om een groot kampioen te (kunnen)zijn. gefeliciteerd en respect!

Frank R.
13-12-2010, 00:33
Gefeliciteerd Alistair

Het was een mooi tournooi.
Je hebt goed gevochten en was de beste en daarom de ook terecht de winnaar.

blackadder
13-12-2010, 00:37
Gefeliciteerd Champ! :thup:
je bent een terechte kampioen. één die ook respect toont tegenover zijn tegenstanders! gisteren heb je geschiedenis geschreven, en wij waren daar de getuige van. succes nog verder met je carriere.

je wou nog 2 titels erbij hebben, de DREAM titel, dat had ik al verwacht. maar wat is die andere titel? :D
Persoonlijk hoop ik op de It's Showtime titel. The Reem weer eens voor eigen publiek.

tik_tok
13-12-2010, 00:43
Gefeliciteerd champ!

Je hebt het waargemaakt, een mma kampioen en K-1 kampioen geweldig!

Nu hoop ik eigenlijk dat je je gaat richten op strikeforce en het daar zo goed doet dat je mag vechten in de UFC! Ik hoop het tenminste.

In iedergeval nogmaals gefeliciteerd en hoop je snel weer te zien vechten. Je bent en blijft een topper!

Sendur
13-12-2010, 01:32
TOP

Juul
13-12-2010, 02:18
Namens Julian en Manuel ook van harte gefeliciteerd! We zijn ongelooflijk trots en blij!

Ironmike.
13-12-2010, 03:06
Gefeliciteerd, wil je wel nog een keertje tegen Badr zien, die slaat alle sushi uit je maag hihi

MaartenManaus
13-12-2010, 03:40
Proficiat Kampioen!

erg gaaf dat je zo snel hier post,. reps !

Richelieu
13-12-2010, 06:46
Gefeliciteerd Alistair met je eerste K-1 titel!

Kemal
13-12-2010, 07:00
nogmaals gefeliciteerd met het behalen van de K-1 titel!

MB667
13-12-2010, 07:45
feli met je topprestatie, tis je gegund!

Mister T.
13-12-2010, 08:56
Gefeliciteerd, en mooi verwoord!
Veel succes met je volgende partij.

T.

Boem Boem
13-12-2010, 08:56
Hey Alistair,

Van harte gefeliciteerd met je K-1 overwinning! Echt een wereldprestatie.....top!
Geniet ervan en dat je nog veel overwinningen mag behalen....

Respect!!

Osu

Chris

Chane
13-12-2010, 08:58
Congratz, champ!!!!

Harrie Nak
13-12-2010, 09:09
Respect!

Net als zovelen hier zou ook ik graag meer willen weten over de tegenstander op Dynamite, en een mogelijk UFC avontuur.

Lionheart
13-12-2010, 09:35
Top Ali!!

Goed bezig man! Jij kan nu al de boeken in met je prestatie als MMA vechter binnen K1!

Ik zeg : voeg er nog wat titels bij!!

Jij hebt de luxe te kiezen hoe je het wilt en wat je wilt in een partij, een allrounder pur sang!

Leventdepevent
13-12-2010, 09:40
proficiat en het is je gegund oesh

mossad
13-12-2010, 09:46
Gefeliciteerd met je mooie prestatie! Succes op Dynamyte.

Fyodor
13-12-2010, 10:23
Gefeliciteerd champ en veel succes op Dynamite... op naar je derde titel binnen een jaar!

maartenjackie
13-12-2010, 10:46
Bedankt voor de mooie partijen. Super

spacebox
13-12-2010, 10:54
Gefeliciteerd met je titel, You Are A True Warrior

2 Titels is bijna ongelooflijk En straks nog een Derde op Dynamite.

Respect en groetjes

Garcia
13-12-2010, 11:10
En na de Dream belt svp ook werken voor de UFC belt aan de muur!!

Gefeliciteerd met de overwinning en ga zo door!!

Osu!

T15Boxing
13-12-2010, 11:12
Gefeliciteerd Alistair! Je hebt er een mooie show van gemaakt die we nooit zullen vergeten. Geniet ervan want je hebt het verdient.

YoMarK
13-12-2010, 11:14
Gefeliciteerd man!

Enne, die Dream title is leuk, maar ook niet meer dan dat. De UFC belt...dat zou echt serieus cool zijn.

knift
13-12-2010, 11:22
Gefeliciteerd met de k-1 titel.

Baske
13-12-2010, 11:22
Gefeliciteerd ;) Zal waarschijnlijk een woord zijn wat je veel zal horen de komende dagen haha :P

Verder vind ik dat alles wat ie zegt klopt ;) Echt een sportman, in alle mogelijke wegen. Voorbeeld voor de vechtsport.

Tykill
13-12-2010, 11:30
van harte gefeliciteerd! geef Aerts nog maar even een knuffel van ons fans!

steftheboxer
13-12-2010, 11:36
allistair gefeliciteerd! je hebt er voor gezorgd dat ik veel v-cash heb verloren maar vindt het eigenlijk helemaal niet erg.

Nu op naar de Dream HW titel.

Ben wel bang dat we Alistair de komende jaren niet in de UFC gaan zien, deze overwinning smaakt naar mee en hij blijft zeker K1 doen

Durfal
13-12-2010, 11:46
Persoonlijk hoop ik toch dat Ali die grote grove fuck this fuck that mond van Dana White gaat dichtsnoeren door zijn UFC sterren Ko te schoppen cq verwurgen enz enz.
Lijkt mij heerlijk om te zien dat Ali sportieve wraak neemt op de belachelijke uitspraken van die White!!!
En persoonlijk vind ik Ali Overeem toch meer een MMA vechter dan een K1 vechter.....
Al mogen we nu wel stellen dat in dat piepkleine Nederland de beste All round (dus de sterkste) vechter ter wereld woont!!!
En daar Ali heb ik diep RESPECT voor!!!!

Osu

STERKE JERKE
13-12-2010, 12:20
ALISTAIR, JE BENT EEN KANJER!!!!!!
Ik had vorig jaar reeds de titel verwacht, maar toen bleek ook jij een mens te zijn!
Zoals jij kan lezen onder mijn pseudoniem, heb ik jouw altijd als nr.1 voor ogen gehad, mede ook omdat ik jou ken uit de tijd van Lucien Carbin, waar ik zowel jou als jouw (mooie) vrouw sprak! Toen al gedroeg jij je als een gewone jongen "without attitude", wat jouw innerlijk mooier maakt!
Mede namens mijn zoon feliciteer ik jou nogmaals en verwacht op oudejaarsavond ook de Dream gordel!
Wij duimen voor jou!...en ik spreek je hopelijk snel, waarbij ik mezelf bekend zal maken!

dirk5
13-12-2010, 12:23
Congratz met deze puike prestatie....

En nu weer snel mma in! ;)

gimgamgommetje
13-12-2010, 12:38
Geweldige prestatie Alistair!!! Op naar het volgende toernooi..

Wheelie
13-12-2010, 13:09
Nog veel plezier in Japan maar dat komt wel goed ;)

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1204.snc4/155693_179820998710745_145112918848220_591394_1477 864_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1335.snc4/162757_179412302084948_145112918848220_588554_6831 316_n.jpg



Hoop op Josh Barnett op 31 december.

Primal
13-12-2010, 13:47
Congrats Ali! Echt super prestatie!
Ook je post hier, Vol respect! Echt super. Overigens is het ook wel terecht, een super prestatie van Spong, dacht even dat hij voor de Up-set van de avond zou zorgen, maar dat deed Peter al, wat een super match was dat zeg!
Een geslaagde WGP met eindelijk een MMA-winnaar, om nog maar eens aan te geven dat MMA-vechters echte overall vechters zijn!

Overigens hoop ik stiekem nog wel op een match tussen jou en Sem, maar eerst maar weer terug focussen op MMA, want daarin zie ik je het liefst vechten!
Suc6 de 31ste!

dark
13-12-2010, 14:05
Congratz n good luck!!

Meelman33
13-12-2010, 14:10
Van Harte Gefeliciteerd met deze TOP prestatie! The Champ is here!!!

Leusden/ Amersfoort Represent!!!

Uuush

Tony
13-12-2010, 15:41
Congratz Alistair. Goed geknokt en mooie overwinning. Je mag trots op jezelf en je team zijn.

Mickey
13-12-2010, 16:59
Je hebt hiervoor weer een LAN gemist, Alistair. Ongelovelijk..
Anyway.. Van harte met de belt, man. Op naar titel nummer 3.
Gotta catch em all.. ;)

A-team
13-12-2010, 17:05
Gefeliciteerd!

payap
13-12-2010, 19:48
Van harte gefeliciteerd Alistair met de titel.

En tof dat je in Japan aan je fans denkt en hier post. Op naar de volgende titel!!

Jeru
13-12-2010, 19:52
Gefeliciteerd en pak die UFC titel nu ook maar ;)

El Bambino
13-12-2010, 20:06
Ben geen ALI fan, echter alle reps voor deze vechter. Nederland is weer op de kaart gezet en dat ie sowieso tijd maakt om alsnog te posten, bewijst van een GRANDE persoonlijkheid!
Wie weet, de wonderen zijn de wereld niet uit en word ik alsnog ooit nog een grote fan van ALI, mede door zijn persoonlijkheid :-)

superstucie
13-12-2010, 20:13
mooie overwinning van je ali! kijk erg uit naar ali vs badr 3

redjuh
13-12-2010, 20:44
mooie overwinning van je ali! kijk erg uit naar ali vs badr 3

badr niet

Straight
13-12-2010, 22:04
Gokhan Saki: Zelf vond ik dat hij de partij tegen Ghita al na 3 ronde had moeten krijgen maar hij vocht een geweldige partij en heeft zijn sportieve wraak kunnen nemen voor Zimmerman & Kharitonov. Een 3e plek opgeven doe je niet zomaar dus respect voor Saki om toch tegen over mij te staan. Voor de mensen die roepen dat het een spelletje van GG zou zijn, zou ik willen zeggen; kijk naar Peter Aerts die gaat ook zijn finaleplaats niet zomaar afstaan en die zal vast ook blessures hebben gehad. Het blijft een toernooi en blessures is part of the game.

Peter Aerts: Ja, wat moet ik daar van zeggen. Een legende die met zijn 40 jaar nog steeds mee doet voor de titel. Zijn overwinning op Schilt kan gezien worden als de wedstrijd van de avond en heb veel respect voor deze man. Naarmate je ouder wordt moet je nog harder werken om fit te blijven dus ik weet hoeveel hij er voor over heeft. Dus dat op zich verdiend al respect. Schilt had een off day maar die zal er volgende jaar weer bij zijn en zoals altijd één van de kanshebbers zijn.

Allereerst gefeliciteerd.

Toch vind ik een paar dingen die je opnoemt niet kloppen. Of het een GG spelletje is of niet, dat laat ik in het midden.
1) Peter Aerts is geen GG lid, dus is het appels met peren vergelijken.
2) Een finaleplek afstaan is ook iets anders dan een halve finaleplek afstaan. Saki had mogelijk 2 gevechten moeten doorstaan wat de kans op de eindtitel een stuk kleiner maakt als in het geval van Aerts.
3) Zeggen dat Sem een off day had klinkt niet netjes tegenover Aerts. De eerste twee rondes waren in evenwicht. Daarna trok Aerts duidelijk de partij naar zich toe. Aerts paste dezelfde strategie toe als in hun vorige ontmoeting en zorgde er weer voor dat Sem zijn spelletje niet kon spelen.

Verder ben ik net als de anderen benieuwd naar je plannen. Ga je door met K-1, of ga jij je nu volledig op het MMA concentreren?

wrestler_nl
13-12-2010, 22:18
Alistair Overeem Gefeliciteerd met je prestatie.

ReZp
13-12-2010, 22:19
Allereerst gefeliciteerd.

Toch vind ik een paar dingen die je opnoemt niet kloppen. Of het een GG spelletje is of niet, dat laat ik in het midden.
1) Peter Aerts is geen GG lid, dus is het appels met peren vergelijken.
2) Een finaleplek afstaan is ook iets anders dan een halve finaleplek afstaan. Saki had mogelijk 2 gevechten moeten doorstaan wat de kans op de eindtitel een stuk kleiner maakt als in het geval van Aerts.
3) Zeggen dat Sem een off day had klinkt niet netjes tegenover Aerts. De eerste twee rondes waren in evenwicht. Daarna trok Aerts duidelijk de partij naar zich toe. Aerts paste dezelfde strategie toe als in hun vorige ontmoeting en zorgde er weer voor dat Sem zijn spelletje niet kon spelen.

Verder ben ik net als de anderen benieuwd naar je plannen. Ga je door met K-1, of ga jij je nu volledig op het MMA concentreren?


Jonge jonge is het nu ook nooit goed , er staat hier nu toch gewoon een zeer sportief realistisch stukje van de champ! , vond jij Schilt op zn best dan??

Straight
13-12-2010, 22:36
Jonge jonge is het nu ook nooit goed , er staat hier nu toch gewoon een zeer sportief realistisch stukje van de champ! , vond jij Schilt op zn best dan??

Het kan me geen moer schelen wie het schrijft. Oke, het is leuk dat Alistair hier post, maar ik ga me echt niet als een ja knikker gedragen zoals de meeste hier doen.
Sem vecht zoals altijd hetzelfde en is de moeilijkste tegenstander om te verslaan. Echter, weten we inmiddels allemaal wat de strategie is om hem te verslaan. De eerste die dat toepaste was Aerts en dat heeft hij weer netjes gedaan. Dat heeft in mijn ogen niks met een off day van Schilt te maken.

redjuh
13-12-2010, 22:40
daar heb je gelijk in straight... het is gewoon schaamteloos hoe anuslikkend veel reacties in dit topic zijn. als ze hem op straat tegenkomen of bij een gala... he Ali, ik ben sjors van mixfight, je kent me wel van dat ene topic toch. vet man

ReZp
13-12-2010, 22:44
Het kan me geen moer schelen wie het schrijft. Oke, het is leuk dat Alistair hier post, maar ik ga me echt niet als een ja knikker gedragen zoals de meeste hier doen.
Sem vecht zoals altijd hetzelfde en is de moeilijkste tegenstander om te verslaan. Echter, weten we inmiddels allemaal wat de strategie is om hem te verslaan. De eerste die dat toepaste was Aerts en dat heeft hij weer netjes gedaan. Dat heeft in mijn ogen niks met een off day van Schilt te maken.

Gast hij geeft aerts complimenten is het nog niet goed...En als iemand verliest op dit niveau heb je volgens mij altijd een offday , het is de vorm van de dag of niet dan?

Straight
13-12-2010, 22:54
daar heb je gelijk in straight... het is gewoon schaamteloos hoe anuslikkend veel reacties in dit topic zijn. als ze hem op straat tegenkomen of bij een gala... he Ali, ik ben sjors van mixfight, je kent me wel van dat ene topic toch. vet man

:lol:


Gast hij geeft aerts complimenten is het nog niet goed...En als iemand verliest op dit niveau heb je volgens mij altijd een offday , het is de vorm van de dag of niet dan?

Je hebt helemaal gelijk. Mighty Mo had gewoon een off day toen hij van Aerts verloor. :fp:

ReZp
13-12-2010, 23:39
:lol:



Je hebt helemaal gelijk. Mighty Mo had gewoon een off day toen hij van Aerts verloor. :fp:

....Ik neem aan dat je wel snapt dat ik met "dit niveau" de kanshebbers op de titel bedoel.Maargoed ik hou op met deze discussie , want dit gaat nergens heen.Dit topic zal vast en zeker gemaakt zijn om Aerts te kort te doen..En het was beter geweest als erin had gestaan dat Schilt een toppartij had gedraaid..

redjuh
13-12-2010, 23:58
jullie beseffen je wel dat jullie een topic (overigens top) van de REEM aan het verkrachten zijn?

Silat
14-12-2010, 00:01
Alistair gratz man, ik ben trots.

Arno verbraak
14-12-2010, 00:22
goed gevochten man congratz!!

rollermanskunk
14-12-2010, 01:17
2 belts left to be a real legend.
Gefeliciteerd vanuit Heemstede

(ook namens de fam. Schreuder)

Hammerkick
14-12-2010, 07:13
http://94.100.122.71/1180400001-1180450000/1180426001-1180426100/1180426054_6_g3Cz_1.jpeg

Gefeliciteerd Alistair !! Je bent de terechte kampioen !
Prachtig hoeveel respect je voor de anderen heb.

TOON
14-12-2010, 08:33
foto zegt meer dan woorden.....respect!

YoMarK
14-12-2010, 09:17
http://94.100.122.71/1180400001-1180450000/1180426001-1180426100/1180426054_6_g3Cz_1.jpeg
Hier me de geld jonge!

Khanom Thom
14-12-2010, 10:01
Respect voor het behalen van je titel! Alsnog gefeliciteerd!!!

Durfal
14-12-2010, 10:07
Morele winnaar = absoluut Peter Aerts op 40 jarige leeftijd nog zo'n prestatie neerzetten doet NIEMAND hem na!!
Maar het wordt Ali ook wel gegund hoor Sem een off day?? kan, die had Peter tegen Badr ook,het blijft mensenwerk he???
En soms heb je een beetje geluk nodig denk aan Hoost die uitgeschakeld werd door Sapp en toch door de gebroken hand van diezelfde Sapp door mocht en zn vierde titel won..................
Hoop echt dat Alistair de UFC op gaat ruimen en die redneck van een Dana White de mond gaat snoeren!!

Demolition Man
14-12-2010, 10:17
Allereerst gefeliciteerd.

Toch vind ik een paar dingen die je opnoemt niet kloppen. Of het een GG spelletje is of niet, dat laat ik in het midden.
1) Peter Aerts is geen GG lid, dus is het appels met peren vergelijken.
2) Een finaleplek afstaan is ook iets anders dan een halve finaleplek afstaan. Saki had mogelijk 2 gevechten moeten doorstaan wat de kans op de eindtitel een stuk kleiner maakt als in het geval van Aerts.
3) Zeggen dat Sem een off day had klinkt niet netjes tegenover Aerts. De eerste twee rondes waren in evenwicht. Daarna trok Aerts duidelijk de partij naar zich toe. Aerts paste dezelfde strategie toe als in hun vorige ontmoeting en zorgde er weer voor dat Sem zijn spelletje niet kon spelen.

Verder ben ik net als de anderen benieuwd naar je plannen. Ga je door met K-1, of ga jij je nu volledig op het MMA concentreren?

Beste Straight,

Zal niet op elke topic reageren omdat ik daar helaas simpelweg de tijd niet voor heb maar toen ik jou reactie zag wilde ik perse reageren:

1) Juist omdat Peter geen GG lid is gaf ik hem juist als voorbeeld, zodat ook mensen buiten het team een beslissing kunnen maken die risico's met zich mee brengt ipv een beslissing te maken voor het teambelang. Omdat Aerts geen GG vechter is geef ik juist aan dat zij ook voor dezelfde dilemma stonden, door vechten met een blessure of je plek afstaan. Zij kozen net als Saki voor doorgaan, vandaar mij vergelijking.

2) Zelf ben ik niet met je eens, als Saki van mij had kunnen winnen dan werd hij minimaal 2e dus dan zou hij van de 4e plek naar de 2e plek gaan. Verder denk ik als hij van mij had gewonnen (1e ronde) de strijd in de finale redelijk gelijk zou zijn, zowel Saki als Peter hadden een blessure. En hoe groot een kans ook is, als die er is, is het altijd de moeite waard om die te nemen.

3) Aerts heeft terecht gewonnen!! Zijn tactiek en gameplan werkte net als de vorige keer toen Peter won. Alleen ik dacht dat Sem deze partij zou winnen omdat hij zou hebben geleerd van zijn eerdere verlies van Peter maar dat is niet gebeurt. Waarom ik het als een off-day bestempel is omdat ik nog steeds overtuigd ben als beide weer tegen elkaar staan dat Sem gaat winnen. Dat neemt niks weg van de prestatie van Peter Aerts. Zo denk ik nog steeds dat Peter een offday had toen hij van Kyotoro verloor....

Om te reageren op je vraag; 2011 zal ik M.M.A. gaan vechten en zal ik minimaal 2x voor Strikeforce uitkomen. Als ik tussen de bedrijven door een K-1 partij kan draaien dan zal ik dat zeker doen maar dat ligt een beetje aan het schema voor 2011. Ik heb er zin in!!

Osu

B3 lik3 M3
14-12-2010, 10:26
Top Alistair!

Bedankt voor je reacties!

lopez86
14-12-2010, 10:52
Dan toch maar ff een vraagje aan Ali, weetniet of ie antwoord maar:
Om ff terug te komen op het MMA, je hebt nu je staande werk tot een dusdanig niveau bewerkt dat je de beste in de wereld bent op het moment.
Ga je nu ook weer wat aan je grondwerk doen, een titel daarin behalen of iets dergelijks zodat je skills op MMA niveau weer "gelijk trekken", een tijd geleden heb je een ADCC titel gehaald.
Misschien een wat kromme bewoording maargoed.

steftheboxer
14-12-2010, 10:56
Beste Straight,

Zal niet op elke topic reageren omdat ik daar helaas simpelweg de tijd niet voor heb maar toen ik jou reactie zag wilde ik perse reageren:

1) Juist omdat Peter geen GG lid is gaf ik hem juist als voorbeeld, zodat ook mensen buiten het team een beslissing kunnen maken die risico's met zich mee brengt ipv een beslissing te maken voor het teambelang. Omdat Aerts geen GG vechter is geef ik juist aan dat zij ook voor dezelfde dilemma stonden, door vechten met een blessure of je plek afstaan. Zij kozen net als Saki voor doorgaan, vandaar mij vergelijking.

2) Zelf ben ik niet met je eens, als Saki van mij had kunnen winnen dan werd hij minimaal 2e dus dan zou hij van de 4e plek naar de 2e plek gaan. Verder denk ik als hij van mij had gewonnen (1e ronde) de strijd in de finale redelijk gelijk zou zijn, zowel Saki als Peter hadden een blessure. En hoe groot een kans ook is, als die er is, is het altijd de moeite waard om die te nemen.

3) Aerts heeft terecht gewonnen!! Zijn tactiek en gameplan werkte net als de vorige keer toen Peter won. Alleen ik dacht dat Sem deze partij zou winnen omdat hij zou hebben geleerd van zijn eerdere verlies van Peter maar dat is niet gebeurt. Waarom ik het als een off-day bestempel is omdat ik nog steeds overtuigd ben als beide weer tegen elkaar staan dat Sem gaat winnen. Dat neemt niks weg van de prestatie van Peter Aerts. Zo denk ik nog steeds dat Peter een offday had toen hij van Kyotoro verloor....

Om te reageren op je vraag; 2011 zal ik M.M.A. gaan vechten en zal ik minimaal 2x voor Strikeforce uitkomen. Als ik tussen de bedrijven door een K-1 partij kan draaien dan zal ik dat zeker doen maar dat ligt een beetje aan het schema voor 2011. Ik heb er zin in!!

Osu

Alistair gewoon een duidelijk verhaal! wel weer typisch Nederlands dat je je als wereldkampioen MMA en K1 aan een paar keyboard warriors verantwoording moet afleggen maar dat is nou eenmaal zo. De K1 winnaar is meestal de vechter die met de minste blessures zijn partijen doorkomt. Roepen dat Alistair een makkie heeft gehad doordat Saki en Aerts gebleseerd zijn is een schande. Alistair heeft bewezen dat hij fysiek drie partijen op een avond aankan en dat zijn lichaam dus het sterkste is.

Alistair ik kan niet wachten om je in 2011 weer voor Strikeforce te zien vechten tegen Werdum en Fedor ;-)

Sadix
14-12-2010, 11:10
Je bent een Topper Ali.

Ik heb 5 miljoen V cash door je verdient, alleen daardoor ben je al een held!

Echt een topprestatie, je bent nu al een legende. Hollands trots!

Osu!

dirk5
14-12-2010, 11:14
Alistair gewoon een duidelijk verhaal! wel weer typisch Nederlands dat je je als wereldkampioen MMA en K1 aan een paar keyboard warriors verantwoording moet afleggen maar dat is nou eenmaal zo.

Wat een onzin. Kom je ooit op sherdog? want daar gebeurd precies hetzelfde en ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal Nederlanders zijn....

Hanuman
14-12-2010, 11:21
Knap gedaan Alistair, proficiat met je K-1 titel !


Om te reageren op je vraag; 2011 zal ik M.M.A. gaan vechten en zal ik minimaal 2x voor Strikeforce uitkomen. Als ik tussen de bedrijven door een K-1 partij kan draaien dan zal ik dat zeker doen maar dat ligt een beetje aan het schema voor 2011. Ik heb er zin in!!Top ! Zie je toch liefst MMA partijen draaien, imho is het je 'maximum potential'. Op K-1 regels moet je je nog teveel gaan inhouden. hopelijk ga je tegen Fedor, Werdum & matchup met Lashley zou ook vet zijn :). Zo kan je ook Dana White de mond snoeren, alhoewel ik je ook graag in de UFC zou zien vechten. Er was hier ergens een suggestie om tegen Barnett te vechten, dat lijkt me ook een mooie pot ! Moest de UFC nu eens soepele contracten aanbieden...

On another note .. wanneer gaan we es sparren ? ( liefst niet op full power dan :D ) Ben wel benieuwd naar je ground game... Binnenkort ga ik hopelijk met je broer beginnen trainen hier in de buurt :)

steftheboxer
14-12-2010, 11:42
Wat een onzin. Kom je ooit op sherdog? want daar gebeurd precies hetzelfde en ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal Nederlanders zijn....

Ik kom regelmatig op Sherdog, Dirk en ik snap wat je bedoelt. Wat ik probeer aan te geven is het feit dat Alistair Overeem de moeite neemt
om hier een bedankje te posten en dat mensen daar alsnog negatief op reageren. Ik weet dat dit een forum is en dat men hier zijn mening mag ventileren, maar ik vindt dat we ook wel wat zuiniger mogen zijn op onze helden

micha
14-12-2010, 11:47
Ik had de eer om er bij te mogen zijn en wil Alistair nog een keer via MF feliciteren.

Kippevel momenten in de achtbaan die de K1 finale is. Spong was zo goed dat ik het na die eerste ronde echt slecht had maar gelukkig zat die verdediging echt potdicht.

Nou maar die Dream titel erbij halen


Super gefeliciteerd Alistair

The Company
14-12-2010, 12:01
Wat een onzin. Kom je ooit op sherdog? want daar gebeurd precies hetzelfde en ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal Nederlanders zijn....

Het niveau op sherdog ligt niet bijster hoog. Zit liever op MMAjunkie.

Wheelie
14-12-2010, 12:10
Wat ik probeer aan te geven is het feit dat Alistair Overeem de moeite neemt om hier een bedankje te posten en dat mensen daar alsnog negatief op reageren.
Gelukkig is dat maar een enkeling, ik vind het ook te gek dat Alistair even de tijd neemt om hier te posten.

respect
14-12-2010, 14:07
Ben nieuw hier, maar wat een mierenneukers heb je zeg. echt een top prestatie was de moeite waard om op te staan en mijn favorieten waren top (saki en a o). peter geen woorden voor.
Gefeliciteerd alistair je bent een topper.

redjuh
14-12-2010, 17:47
Alistair, ik heb een vraag:

Je hebt zoals je zegt 2 gevechten staan voor strike force in 2011. Daarvan zal er 1 zijn tegen Werdum. de andere zal waarschijnlijk tegen Big foot of eventueel Fedor worden. Hoewel het door dubieuze planning van het russische management in combinatie met de winstkansen tegen jou van andere prominente SF zwaargewichten, ook zomaar zou kunnen, dat mocht Fedor een rematch van Werdum winnen, jij helemaal buiten spel wordt gezet. Als Josh barnett namelijk tegen Big foot wordt gezet (omdat jij feitelijk gepland staat voor de winnaar Fedor - Werdum 2), Kunnen ze het makkelijk flikken om hiervan de winnaar tegen jou te zetten of, nog erger, tegen winnaar Werdum Fedor.
Dan vecht je nog niet tegen wie jij dat wilt, en heb je bijna geen andere keuze dan naar de ufc te gaan. Daar kun je echter alleen aan de bak als je niet in een andere organisatie actief bent. en meer dan 3 gevechten per jaar krijg je daar niet. Dan ben je je dag in dag uit rot aan het trainen voor een partij eens in de 4 maanden. Jij lijkt juist iemand die liefst zo vaak mogelijk in de ring staat.
Raak je daar niet ontzettend door gefrustreerd? Dat je door anderen haast als een gevangene wordt gedwongen om bepaalde keuzes te moeten maken? Hoe is jouw visie? Wanneer zit het bij jou 'tot hier'... en kunnen ze de boom in bij strike force? Kun je met de UFC onderhandelen over een minimum aantal gevechten per jaar? of ben je eerder in staat om die strikeforce belt in het midden van de ring te vernietigen, je middelvinger op te steken naar de ufc, en gewoon exclusief in Japan te gaan knokken bij K1 en Dream?

El Bambino
14-12-2010, 18:55
Wat ik probeer aan te geven is het feit dat Alistair Overeem de moeite neemt om hier een bedankje te posten en dat mensen daar alsnog negatief op reageren.
Gelukkig is dat maar een enkeling, ik vind het ook te gek dat Alistair even de tijd neemt om hier te posten.

En gelukkig leven we in een DEMOCRATISCH land waar iedereen recht heeft op zijn eigen mening ! ! !
USH!

steftheboxer
14-12-2010, 19:20
Wat ik probeer aan te geven is het feit dat Alistair Overeem de moeite neemt om hier een bedankje te posten en dat mensen daar alsnog negatief op reageren.
Gelukkig is dat maar een enkeling, ik vind het ook te gek dat Alistair even de tijd neemt om hier te posten.

En gelukkig leven we in een DEMOCRATISCH land waar iedereen recht heeft op zijn eigen mening ! ! !
USH!

Als je me quote grote vriend, quote dan de hele zin en geen halve. Ik geef namelijk ook aan dat dit een forum is en dat mensen hier hun mening ventileren, wat dus ook de bedoeling is...

harryg
14-12-2010, 22:12
Van harte gefeliciteerd met deze verdiende titel! Buitengewone klasse!!!

Osu,

Harry

redjuh
15-12-2010, 15:46
Alistair, ik heb een vraag:

Je hebt zoals je zegt 2 gevechten staan voor strike force in 2011. Daarvan zal er 1 zijn tegen Werdum. de andere zal waarschijnlijk tegen Big foot of eventueel Fedor worden. Hoewel het door dubieuze planning van het russische management in combinatie met de winstkansen tegen jou van andere prominente SF zwaargewichten, ook zomaar zou kunnen, dat mocht Fedor een rematch van Werdum winnen, jij helemaal buiten spel wordt gezet. Als Josh barnett namelijk tegen Big foot wordt gezet (omdat jij feitelijk gepland staat voor de winnaar Fedor - Werdum 2), Kunnen ze het makkelijk flikken om hiervan de winnaar tegen jou te zetten of, nog erger, tegen winnaar Werdum Fedor.
Dan vecht je nog niet tegen wie jij dat wilt, en heb je bijna geen andere keuze dan naar de ufc te gaan. Daar kun je echter alleen aan de bak als je niet in een andere organisatie actief bent. en meer dan 3 gevechten per jaar krijg je daar niet. Dan ben je je dag in dag uit rot aan het trainen voor een partij eens in de 4 maanden. Jij lijkt juist iemand die liefst zo vaak mogelijk in de ring staat.
Raak je daar niet ontzettend door gefrustreerd? Dat je door anderen haast als een gevangene wordt gedwongen om bepaalde keuzes te moeten maken? Hoe is jouw visie? Wanneer zit het bij jou 'tot hier'... en kunnen ze de boom in bij strike force? Kun je met de UFC onderhandelen over een minimum aantal gevechten per jaar? of ben je eerder in staat om die strikeforce belt in het midden van de ring te vernietigen, je middelvinger op te steken naar de ufc, en gewoon exclusief in Japan te gaan knokken bij K1 en Dream?

ttt

marcelt
15-12-2010, 16:13
Gefeliciteerd Alistair en top dat je reageert. En jammer idd. hoe sommige mensen reageren, want daardoor hebben deze toppers vaak geen zin zelf iets te schrijven op een forum.

inc
15-12-2010, 16:40
15-12-2010 16:13marcelt
Gefeliciteerd Alistair en top dat je reageert. En jammer idd. hoe sommige mensen reageren, want daardoor hebben deze toppers vaak geen zin zelf iets te schrijven op een forum...

Klopt wat je zegt... ik heb idd de laatste tijd minder zin om te posten... Ik ben dat geneuzel wel een beetje zat... 30 topics vol blabla over het zelfde... tuurlijk is het forum waarin je je mening mag uiten, maar om nu hele samenzwerings theorieen er op los te laten gaat nergens over...

on topic. Alister van harte man!. ik vind je reactie zeer sterk en wie niet in de halve finale gaat staan en daarmee de kans op de finale + soieso 15.000 dolar laat weg kapen door een karateka uit brazilie terwijl jij net 4 ronden lang hebt lopen slopen om te komen waar je bent is een HALFIE!

Wheelie
16-12-2010, 10:50
Stel je vragen aan Alistair Overeem: Vragen aan Alistair Overeem !!! (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?110251-Vragen-aan-Alistair-Overeem-)!!!