PDA

View Full Version : Respect voor Gokhan Saki



Irishrover
12-12-2010, 21:39
Als we toch bezig zijn om respect te geven aan vechters, wil ik hierbij mijn eerbied aan Gokhan Saki tonen.

Het deed me deugd om hem te zien lopen met een shirt waarop een aangrijpende text stond over Khalid Lazaar (RA) Dit is een wondermooi gebaar naar zijn famillie, vrienden & kennissen toe.

Verder is deze vechter enorm gegroeid qua fysiek ( Buikje is weg, hij ziet er veel strakker & afgetraind uit ), vechtvermogen ( Bokst veel beter als voorheen, varierende & snelle combinaties. Ik trainde een keer mee bij Oosterbaan gym waar hij ook weleens traint. Ik zag hem op een keer alleen bezig zijn met boxen. Je ziet dat het z'n vruchten afwerpt
Zijn trappen waar altijd magnifiek, uit stand krijgt hij zijn been heel erg hoog, hij weet de lange mensen altijd te bereiken. Ik vind hem samen met Badr ( mits Badr niet kiest voor het tempramente vechten ) de meest complete vechter van de K-1.

Weet niet hoe het zit met de ''samenzweringstheorie'' van GG, geloof daar niet 1,2,3 in, kan me voor de rest niet veel schelen, maar Gokhan bleef net als zijn collega Peter tot het einde strijden. Vocht met één arm tegen een beer van een Alistair. Doe dat maar na.
Ik vond dat hij goed begon, hij was bewegelijk & is altijd onvoorspelbaar met zijn highkicks. Alistair leek hier geen raad mee te hebben. Hij gaf een paar goede stoten met zijn andere arm & bleef uitermate kalm. Jammer dat het zo moest aflopen.

Anyway, ik hoop dat hij snel geneest & hem volgend weer zien strijden tot het einde.

Marchant
12-12-2010, 21:46
Kan er niets anders van maken dan.....2x
Mooie style en wat een snelheid!! Heb ook echt genoten van zijn partij tegen Ghita!!
Vindt hem en natuurlijk ook Spong ontzettend gegroeid in een jaar.
Zo vond ik ze vorig jaar nog wat kanonnenvoer dit jaar lieten ze zien dat ze zeker voor de titel mee gaan draaien!!!

Beterschap Gokhan!!

Irishrover
12-12-2010, 21:50
Kan er niets anders van maken dan.....2x
Mooie style en wat een snelheid!! Heb ook echt genoten van zijn partij tegen Ghita!!
Vindt hem en natuurlijk ook Spong ontzettend gegroeid in een jaar.
Zo vond ik ze vorig jaar nog wat kanonnenvoer dit jaar lieten ze zien dat ze zeker voor de titel mee gaan draaien!!!

Beterschap Gokhan!!

tegen Ghita was het ook zeker goed. Spong was ook uiteraard goed, fysiek gegroeid, ook vechtend was hij een 'beest'.
Werd alleen wat moe in de 3e ronde, komt denk ik door het gewicht, het is even wennen voor hem. Hij komt er zeker.

Wheelie
12-12-2010, 21:53
Saki is een topper en is echt gegroeid als vechter. Ik vind hem ook een van de smaakmakers van de K-1 en hij kan zeker goed mee draaien met de grote jongens.

sjaakie'tje
12-12-2010, 22:11
Schitterende vechter, een beest in de ring, maar blijft echt sportief zoals een echte K-1 vechter moet zijn. Heeft er een topjaar opzitten en hij is inderdaad erg gegroeid. Hopelijk kan zijn zware blessure snel genezen en kan hij nog sterker terugkomen. Schitterende trap overigens waarme hij Overeem neerhaalde!

bladetrinity
12-12-2010, 22:30
Ik vind dat hij echt een beest is geworden! zo snel en technisch! Vind hem op dit moment de mooiste vechtstijl hebben en zie hem de titel eigenlijk nog wel een keer pakken. Wil ook wel een rematch tegen Overeem zien.

Mattie73
12-12-2010, 22:31
Voor Saki heb ik maar 1 woord; en dat is RESPECT.
Als hij z'n arm niet had gebroken, had ik nog maar moeten zien of Alistair van hem had gewonnen. Ik zelf denk van niet!! Wat een snelle combo's, wat een power wat een techniek!
Het mooiste vond ik het eerbetoon dat hij hield voor Khalid Lazaar. Petje af.

bladetrinity
12-12-2010, 22:45
Voor Saki heb ik maar 1 woord; en dat is RESPECT.
Als hij z'n arm niet had gebroken, had ik nog maar moeten zien of Alistair van hem had gewonnen. Ik zelf denk van niet!! Wat een snelle combo's, wat een power wat een techniek!
Het mooiste vond ik het eerbetoon dat hij hield voor Khalid Lazaar. Petje af.

Ik denk ook dat Overeem het erg moeilijk zou hebben gehad. Styles make fights.

Chane
13-12-2010, 09:16
Zeker één van mij favorieten geworden. Vind Saki echt de mooiste stijl hebben van allemaal... en jezus wat een snelheid.
Hij ziet er fysiek ook erg goed uit nu.

Kemal
13-12-2010, 09:23
Saki is echt een topper, ben alleen benieuwd hoe lang hij nu uit de roulatie is met zijn arm..

Lionheart
13-12-2010, 09:27
Zeker!

Saki is een genot om naar te kijken, wat een stijl!!!!

The new generation : Saki, Spong, Gerges, Badr & Overeem! Wat een toppers allemaal!!!

ArjanV
13-12-2010, 09:29
Zal wel meevallen las ik....van zijn elleboog had hij nu al nauwelijks last meer...hand nog wel...

Great Gambler
13-12-2010, 09:51
Wat een explosiviteit.... ga zo door Saki! De opkomst van Saki tegen Overeem. Ik kreeg echt kippenvel pfffffffffff ik zag de jongens van de sportschool GG en ook vrienden ook kippenvel krijgen die achter Saki stonden. Was mooi om te zien!!!!

TOON
13-12-2010, 09:56
qua style de mooiste om naar te kijken dit jaar....respect! in tegenstelling tot zimmerman wel die laatste stap naar de top gemaakt!

MB667
13-12-2010, 10:08
Als Saki de geblesseerde arm ook had kunnen gebruiken, dan had Alistair het nog knap lastig gehad tegen Saki.

Great Gambler
13-12-2010, 10:51
Alistair zou geen 3 rondes kunnen volhouden tegen Saki. Ali is te traag voor en durft ook niet te boksen, ja tegen een man van 40 jaar daar durf die het wel. Saki is echt 1 van de smaakmakers van de K-1 met zijn 1.82 cm. Gruwelijke respect voor Saki!!!

MB667
13-12-2010, 11:02
Alistair heeft gewoon harstikke goed gevochten. punt. Alistair had ook een niet geblesseerde Saki kunnen pakken. Daar niet van. Alleen zou het dan een stuk moeilijker zijn geweest.

Great Gambler
13-12-2010, 11:23
Alistair heeft beetje geluk gehad met zijn loting, hij had gewoon Sem moeten kiezen. Peter Aerts, Gokhan Saki, dat zijn de vechters die het gisteren echt waar hebben gemaakt. Je zag dat het publiek ook niet achter Alistair stond, het is makkelijk om van een vechter te winnen die alles heeft gegeven aan Sem. Maar goed hij is de K-1 champ jammer genoeg. Volgend jaar moet Saki op Badr hem in laatste 16 eruit slaan. En dat zal ook gaan gebeuren ook!

Leventdepevent
13-12-2010, 11:40
middenhandsbeentje gebroken toch.....das klote maar hij combineerde echt geweldig goed zeg...top vechter!

musti
13-12-2010, 13:01
Kan niet meer wachten op een treffen tussen Saki vs Badr!!!!! Arena??

steftheboxer
13-12-2010, 13:11
die combo's die hij eruit gooit zijn zo enorm snel en gevarieerd en dat voor een HW. respect voor de beste man en we gaan nog veel van hem genieten!

Great Gambler
13-12-2010, 13:32
Ik hoop dat Saki snel weer fit is en dat hij nog sterker terug komt!!

connect
13-12-2010, 13:34
ja het viel mij ook op hoe goed zijn fysiek eruit zag, ik zag zelfs heel lichtelijk zijn buikspieren erdoor heen komen.
Absoluut de mooiste stijl van de k1 op dit moment.

Irishrover
13-12-2010, 14:17
Kan niet meer wachten op een treffen tussen Saki vs Badr!!!!! Arena??

Ik hoop het wel, dit word zeker een mooie knal partij, ze hebben vroeger een keer tegen elkaar gevochten. Toen won Badr, maar beide zijn enorm gegroeid & qua vechtend vermogen veranderd.

R.D.N
13-12-2010, 14:42
saki is een echte soldaat.....gaat niks uit de weg.....is compleet.....is snel.....dat alles bij elkaar maakt hem een wereld topper...........droom partij....................Badr vs Saki.

musti
13-12-2010, 15:06
Ik hoop het wel, dit word zeker een mooie knal partij, ze hebben vroeger een keer tegen elkaar gevochten. Toen won Badr, maar beide zijn enorm gegroeid & qua vechtend vermogen veranderd.


Clash of the Titans!!!!

Garcia
13-12-2010, 15:23
Saki is met zeer grote sprongen vooruit gegaan. Snelle explosieve vechter met goede en harde combinaties. Een waar genot om naar te kijken.

BG
13-12-2010, 21:02
Kan er niets anders van maken dan.....2x
Mooie style en wat een snelheid!! Heb ook echt genoten van zijn partij tegen Ghita!!
Vindt hem en natuurlijk ook Spong ontzettend gegroeid in een jaar.
Zo vond ik ze vorig jaar nog wat kanonnenvoer dit jaar lieten ze zien dat ze zeker voor de titel mee gaan draaien!!!

Beterschap Gokhan!!

x2
heel goed geknokt ....

en tyrone heeft idd ook top geknokt en eingelijkk net niet de k1 gewonnen :(