PDA

View Full Version : anne kamminga (12) pakt nederlandse titel



Hans Vos
13-12-2010, 10:37
anne kamminga heeft het weer geflikt !! gistermiddag moest zij in het hol van de leeuw aantreden tegen angel van susterren van golden glory helmond kampioene van nederland tot 45 kg .
het zou dus niet mee vallen om daar te winnen maar goed anne zou anne niet zijn als ze toch niet even zou laten zien dat ze niet was gekomen om te verliezen .
al in de stare down ging het publiek op de banken , het werd een staredown die eigenlijk plaats hoort in een amsterdam arena en de toon was gezet , dit zou een bikkelharde partij worden .
van angel wisten we dat ze de eerste ronde altijd heel hard opent en anne zou haar uit laten razen en op de counter haar punten mee pakken ,die counters waren zo hard en recht door het midden dat angel besloot om het wat rustiger aan te doen .
anne kon hierdoor in haar spel komen en begon te jagen waardoor ze elke ronde net wat meer deed . na 5 ronden was ik er van overtuigd dat we de titel te pakken hadden maar de jury besloot anders , er kwam een extra ronde . omdat ik anne haar handschoenen al uit had en weer aan moest trekken hadden we net even dat minuutje die anne nodig had om er weer helemaal klaar voor te zijn zodat zij nog 1 keer alles kon geven .
de 6de ronde was anne de baas en liet de overwinning niet meer afpakken .
ik vraag me af en toe af waar ze het vandaan haald , 12 jaar en weer en nederlandse titel . toen ze van de scheids de gordel kreeg moest ze wel weer even huilen maar goed na zo,n prestatie mag dat wel even toch ??
als deze meid blijft trainen word ze een hele grote daar ben ik van overtuigd. gr hans

http://i167.photobucket.com/albums/u141/biancah_album/annekampioen005.jpg
http://i167.photobucket.com/albums/u141/biancah_album/annekampioen004.jpg
http://i167.photobucket.com/albums/u141/biancah_album/annekampioen003.jpg
niet de beste foto,s maar wel kampioen mijn topper !!!!!

Kemal
13-12-2010, 10:42
Proficiat Anne met de titel!! Hans jij ook gefeliciteerd natuurlijk!!

Osu

ijsblok
13-12-2010, 16:14
gefeliciteerd! Maar pas op dat je kinderen niet te veel hyped ('het werd een staredown die eigenlijk plaats hoort in een amsterdam arena')

Hans Vos
13-12-2010, 16:30
anne is een meisje wat met beide benen op de grond staat met heel veel ervaring , dit is de eerste keer dat de staredown op deze manier plaats vond en beide dames gingen er in mee omdat er erg veel op het spel stond . ik vond het helemaal geweldig en het publiek ook want de zaal ging uit z,n dak . anne is echt een meisje meisje en vroeg haar later wat dat nou was , haar antwoord was dat angel erg boos naar haar keek en dat zij dat toen ook maar ging doen . ze kwamen tenslotte niet om te knikkerren .gr hans

Sadix
13-12-2010, 16:49
hahaha erg leuke reactie van Anne.

gefeliciteerd Anne, je mag erg blij zijn met Ome Vos!

Jij ook gefeliciteerd Hans, zie dat het je echt goed heeft gedaan!

Grtn,

Sadik.

Leventdepevent
13-12-2010, 17:00
proficiat Anne en Hans!

Mister T.
13-12-2010, 17:36
Proficiat beide!
Jeugd heeft toekomst:D

ramona
13-12-2010, 18:46
Gefeliciteerd Anne , en ook Hans !!
Jullie hebt het geweldig gedaan !!

Jeru
13-12-2010, 19:53
Gefeliciteerd Anne en Hans!

E.Ouwerkerk
13-12-2010, 21:22
Gefeliciteerd Anne,en jij natuurlijk ook met je leerling,Hans.

gr Erik.