PDA

View Full Version : REMY BONJASKY BONJASKY VECHT SAMEN MET 3FM MEE IN DE STRIJD TEGEN AIDS



Justinian
13-12-2010, 14:01
De strijd tegen AIDS gaat door en Remy Bonjasky vecht mee! In samenwerking met Serious Request van 3FM geeft deze drievoudig wereldkampioen K1 fighting op zaterdag 18 december 2010 een hele dag workshops op zijn eigen sportschool in Almere, Bonjasky Academy. Serious Request is een jaarlijks terugkerende actie van de Nederlandse radiozender 3FM waarbij geld wordt ingezameld voor projecten van het Rode Kruis. Dit jaar voert 3FM actie voor Kinderen met HIV. Het Rode Kruis ontfermt zich over deze kinderen en draagt bij in het eerste levensonderhoud, zoals eten, drinken en kleding. De organisatie levert daarnaast psychosociale zorg en thuiszorg.

Remy Bonjasky, bijgenaamd “the flying gentleman”, is een Nederlandse kickbokser die al drie keer wereldkampioenschap op zijn naam heeft staan en sinds kort een eigen sportschool heeft in Almere, de Bonjasky Academy,gevestigd aan de Hildo Kropstraat 2. Om voor de actie van Serious Request wat extra geld op te halen, is er een evenement georganiseerd waarbij Remy Bonjasky himself vrijwillig kickboks-workshops gaat geven, waarvan de opbrengst geheel naar het Rode kruis gaat. Iedereen die interesse heeft in kickboksen, is 18 december 2010 van harte welkom om een steentje bij te dragen aan het goede doel én een speciale ervaring te beleven.

Er zullen op zaterdag 18 december vier workshops gegeven worden van 45 minuten. Deze vinden plaats tussen 13:00u tot 17:00u. Meld je zo snel mogelijk aan want er zijn maar een bepaald aantal plaatsen! Tickets zijn verkrijgbaar via de voorverkoop voor €12,50 en aan de deur kost een ticket €15,00. Om je aan te melden mail je naar [email protected] of surf je naar onze website, Bonjasky Event (http://www.bonjaskyevent.come2me.nl). Heb je vragen, stuur gerust een mail naar [email protected]. Remy Bonjasky daagt jou uit om mee te komen trainen. Wij kijken uit naar jouw komst!

Met vriendelijke groet,

Het Bonjasky-Event-team

Noot voor de redactie:

Datum: 18 december 2010
Aanvang evenement: 13:00
Einde evenement: 17:30
Locatie: Bonjasky Academy
Hildo Kropstraat 2
1328 BC, Almere
Contact: [email protected]

Peter0711
13-12-2010, 14:07
Goed initiatief! :D

Zag eve "Remi Bonjasky vecht" staan en dacht "jaaahhhh" toen las ik verder. ;)

Facade
13-12-2010, 14:18
cool, ik had hetzelfde als peter :P

Kemal
13-12-2010, 14:19
heel mooi initiatief dit!

T15Boxing
13-12-2010, 17:47
Ik mis Remy Bonjasky.

Bartju
13-12-2010, 17:55
Ik mis Remy Bonjasky.

x2