PDA

View Full Version : Karaev & Kharitonov: van top naar flop?



RedDawn
13-12-2010, 17:59
Sinds Karaev en Kharitonov beiden in Nederland zijn komen wonen, vechten ze bijna niet meer en als ze wel een partij draaien is dat vaak zwaar onder de maat.

Wat is er met hen aan de hand? Worden ze verkeerd begeleid? Kampen ze met blessures? Verlies van motivatie?

Soulbringer320
13-12-2010, 18:22
Kareav moest laatst tegen Badr en Hesdy, dus ja...
Wat valt er te zeggen over deze 2 wedstrijden, logisch dat die verloor?

Kareav - Saki lijkt me wel iets voor de Arena 2011

Petrosyan188
13-12-2010, 18:23
kareav heeft vorig jaar netjes kwartfinale gehaald en verloren van Hari, zeker geen schande en dit jaar door blessures pech. kareav is volgend jaar gewoon weer back en zeker trouwens niet verlies van motivatie want kareav is altijd als laatst de gym uit(heb ik ook maar trouwens via via gehoord)

SjorsWilms
13-12-2010, 18:28
kareav heeft vorig jaar netjes kwartfinale gehaald en verloren van Hari, zeker geen schande en dit jaar door blessures pech. kareav is volgend jaar gewoon weer back en zeker trouwens niet verlies van motivatie want kareav is altijd als laatst de gym uit(heb ik ook maar trouwens via via gehoord)
Ik ben ook altijd als laatste de gym uit, maar dat is omdat ik hartstikke sloom ben en wanneer ik klaar ben met omkleden is iedereen al weg....

Traint Kareav nog bij gg dan??? Hoor weinig over hem.

Djani
13-12-2010, 18:28
Heeft Karaev een jaar lang blessures gehad?

Soulbringer320
13-12-2010, 18:31
Haahah, ik ook.
Rustig spullen uit doen, netjes inpakken.
Praatjes maken met de rest...
Sensei schreeuwen opschieten, opschieten.

5 minuten later praat die gerust mee, en daarna....
Shit het is al zo laat...
Elke keer zelfde liedje.

redjuh
13-12-2010, 18:48
kharitonov is imo nooit echt 'top' geweest. kijk hij zit er natuurlijk wel op, maar super was het echt niet.

makavelli
13-12-2010, 20:42
Kharitonov moet gewoon weer lekker mma gaan doen want in k-1 wordt het niks met hem..

simtekf1
13-12-2010, 20:58
Heeft Karaev een jaar lang blessures gehad?

Hij was zwaar geblesseerd aan zijn visumspier.

SjorsWilms
13-12-2010, 21:11
Hij was zwaar geblesseerd aan zijn visumspier.

Wat is dat?

TOON
13-12-2010, 22:00
vind het vooral erg jammer dat karaev niet vaker vecht en dat kharitonov nauwelijks MMA meer vecht.....erg jammer....

Straight
13-12-2010, 22:23
Hij was zwaar geblesseerd aan zijn visumspier.


Wat is dat?

:rotflmao:

BG
13-12-2010, 22:25
hahahah grapjas ...

maaaruhm Kharitonov is tog die gast waarvoor overeem de helering door(weg) rende of vergis ik me ?

redjuh
13-12-2010, 22:30
hahahah grapjas ...

maaaruhm Kharitonov is tog die gast waarvoor overeem de helering door(weg) rende of vergis ik me ?

ik herinner mij kharitonov als die gast die een gezichtsreconstructie van Overeem ze linker knie

redjuh
13-12-2010, 22:32
http://www.youtube.com/watch?v=Nxx4WJZSwG0

wrestler_nl
13-12-2010, 23:33
http://www.youtube.com/watch?v=Nxx4WJZSwG0

http://www.youtube.com/watch?v=uZa6Fdfu8oY

redjuh
13-12-2010, 23:37
dat was nep

Guile
13-12-2010, 23:54
Sergei hoort niet in de K1 en heeft toch een contract bij SF? Beter richt ie zich daar op.

ashi76
14-12-2010, 00:11
Kareav moest laatst tegen Badr en Hesdy, dus ja...
Wat valt er te zeggen over deze 2 wedstrijden, logisch dat die verloor?

Kareav - Saki lijkt me wel iets voor de Arena 2011

Ja das idd lekker slim, kan hij nog een "loss" aan zijn cv toevoegen.

Jamila
14-12-2010, 12:43
Het is gewoon een feit de laatste partijen zijn van minder formaat.
Kharitonov heeft tot nu toe het probleem gehad wat ook Alistair weleens heeft gehad, gewoon een mindere periode.
Door de prestatie van Alistair en Saki word het gehele team opnieuw gepowered.
Sergei wil dolgraag goed worden in beide disciplines net als Alistair.
Zijn contract is een contract om je vingers bij af te likken.
zijn motivatie gaat terug komen en hij krijgt alle kansen om zich op het grootste niveau weer te bewijzen.
Zijn 'crosscontract' met k1 en strikeforce zal hij gewoon uitdienen.
Waarschijnlijk vecht hij snel weer een mma partij in Amerika.
Zijn nieuwe liefde k1 heeft tijd nodig.

Ook Karaev zal uiteindelijk weer aansluiten, want voor de russische markt zijn beide vechters erg belangrijk.

dus fans wees niet gevreesd hoor, Soon they will be back on track!

Grtjs Jamila

micha
14-12-2010, 12:54
Ik wilde eigenlijk niet eens reageren op dit negatieve gedoe. Sergy Kharitonov was de Bom bij Pride en toen dat instorte zat hij zonder werk. Hij kwam toen onder het management van GG. Maar hij gaf aan dat hij graag wilde kickboksen en kwam trainen. Hij vocht zijn eerste partij tegen Ghita! Tuurlijk komt veel te kort maar hij vecht dan ook tegen de top van wereld. Bij strikeforce maakt hij dit echt wel goed. Maar om alle azijnzeikers te plezieren blijft hij ook gewoon kickboksen. Dat wil hij namelijk graag.

Karaev heb ik al een jaar niet gezien.

simtekf1
14-12-2010, 13:22
Hij had iig wel lekkere dansmoves in huis.

BiCkOnE
14-12-2010, 13:33
Hij was zwaar geblesseerd aan zijn visumspier.
LMAO!

Wat is dat?
Nog veel meer LMAO!!!:lol:

Karaev heb ik al een jaar niet gezien.
?? Dat is toch wel vreemd...??

goro
14-12-2010, 13:37
Het zit zo: In Rusland heb je sneeuw en wodca. Daar trainen ze omdat er niks is. Neem een Rus naar hier en die wordt een hollander. Biertje, patat, bitterbal, discotheekje, toetje paffen, walletjes, spacecake, kaas kaas kaaskop, haring, etc.

Lam en lui... Neem bvb Fedor weg van Starky Osk-hol en hij zal niet meer zo droog staan...

De toppers van Holland, zijn niet beter ofzo, die weten gewoon de verleiding te weerstaan. (Buiten Zimmerman, die feest te graag)

micha
14-12-2010, 13:50
Het zit zo: In Rusland heb je sneeuw en wodca. Daar trainen ze omdat er niks is. Neem een Rus naar hier en die wordt een hollander. Biertje, patat, bitterbal, discotheekje, toetje paffen, walletjes, spacecake, kaas kaas kaaskop, haring, etc.

Lam en lui... Neem bvb Fedor weg van Starky Osk-hol en hij zal niet meer zo droog staan...

De toppers van Holland, zijn niet beter ofzo, die weten gewoon de verleiding te weerstaan. (Buiten Zimmerman, die feest te graag)




Jij bent al vaak in moskou geweest hoor ik wel . Amsterdam is een dorp vergeleken met Moskou. Karaev ging altijd als laatse weg hij bleef vaak helemaal in zijn eentje een uur langer. Als hij dan verliest van Hesdy en Badr is hij een pannekoek die niks kan? Heel vreemd dat dit zo wordt gezien en steeds maar gezegd. Nergens feesten mannnen zoals in Rusland maar goed ik denk niet dat dat het geval is bij Karaev ik kan ook niet in zijn hoofd kijkenmaar ik denk dat hij gewoon een jaartje sabbatical nodig had. Sergy wil zelf kickboksen en was echt in vorm. Hij loopt vol op een knie nou dat kan gebeuren maar ik weet zeker dat een heel gemotiveerde Kharitonov zullen zien bij SF. Als karaev weer aantreedt zal dat ook weer 100% gemotiveerd zijn. Als iemand het niet op kan brengen om er vol voor te gaan wegens wat voor reden dan ook dan is het toch beter om even rust te nemen

dirk5
14-12-2010, 14:08
Het zit zo: In Rusland heb je sneeuw en wodca. Daar trainen ze omdat er niks is. Neem een Rus naar hier en die wordt een hollander. Biertje, patat, bitterbal, discotheekje, toetje paffen, walletjes, spacecake, kaas kaas kaaskop, haring, etc.

Lam en lui... Neem bvb Fedor weg van Starky Osk-hol en hij zal niet meer zo droog staan...

De toppers van Holland, zijn niet beter ofzo, die weten gewoon de verleiding te weerstaan. (Buiten Zimmerman, die feest te graag)

http://images0.memegenerator.net/ImageMacro/3797646/Cool-story-bro.jpg?imageSize=Medium&generatorName=cool-story-bro-house

Mooi verhaal maar dit slaat natuurlijk nergens op. Wilskracht is niet iets wat geografisch afhankelijk is....

Kale
14-12-2010, 14:16
Ik vind Kharitonov een leuke vechter om naar te kijken hoop dat hij er snel bovenop komt en weer wat mooi mma partijen neerzet.

Petrosyan188
14-12-2010, 18:22
Karaev heb ik al een jaar niet gezien.

maar traint die nog wel voor GG of is die bv. terug bij freelance?

micha
14-12-2010, 18:38
Hij staat nog steeds onder contract maar mensen zijn geen machines als iemand om wat voor reden het niet kan opbrengen om te vechten dan is dat nu eenmaal zo.

Rverm
14-12-2010, 20:14
Of zijn Kharitonov en Karaev 2 van de zoveel vechters bij GG die geen prijzen pakken en dus langzaam aan weggewerkt worden aangezien het bij GG altijd maar om een paar personen gaat waar ze op teren?

micha
14-12-2010, 21:06
Of zijn Kharitonov en Karaev 2 van de zoveel vechters bij GG die geen prijzen pakken en dus langzaam aan weggewerkt worden aangezien het bij GG altijd maar om een paar personen gaat waar ze op teren?


waar is dit op gebaseerd? Ik denk dat iedereen graag karaev en kharitonov zou willen hebben. Als mensen weg gaan bij GG omdat ze bijvoorbeeld de gehaktdag niet trekken. maar van jou had ik wel zoiets als dit verwacht dus ik ga er nu niet meer op in met jou.

lopez86
14-12-2010, 21:30
waar is dit op gebaseerd? Ik denk dat iedereen graag karaev en kharitonov zou willen hebben. Als mensen weg gaan bij GG omdat ze bijvoorbeeld de gehaktdag niet trekken. maar van jou had ik wel zoiets als dit verwacht dus ik ga er nu niet meer op in met jou.

Feit is wel dat er een hoop GG vechters zijn waar we weinig meer van horen :(

Rverm
15-12-2010, 01:35
waar is dit op gebaseerd? Ik denk dat iedereen graag karaev en kharitonov zou willen hebben. Als mensen weg gaan bij GG omdat ze bijvoorbeeld de gehaktdag niet trekken. maar van jou had ik wel zoiets als dit verwacht dus ik ga er nu niet meer op in met jou.

Zonde, ik had gehoopt op een hele lijst van minder succesvolle vechters binnen GG die toch nog veel partijen draaien voor GG, maar vrij weinig in het nieuws worden gebracht door jullie. Hoe is het met Andrade, Jason Jones, Aziz JahJah, Knaap etc etc? Karatas was ook iemand die langzaam weggewerkt werd heb ik het idee. Zomaar even namen die me te binnen schieten. Neg-reps mag je blijven uitdelen, maar het zou ook goed zijn als je mijn opmerking ontkracht.

gieloe
15-12-2010, 01:49
Waar ik vooral aan denk als ik kharitonov op een K-1 event zie is:

" Wat is die Bas Boon toch een topmanager, als je zo een koekebakker een wedstrijd kan laten vechten vlak voor de finalepartij van de K-1 Grand Prix."

Persoonlijk vind ik het echt tenenkrommend slecht wat zo een man staand laat zien. Ik zou er niet eens voor naar het zonnehuis gaan.

gieloe
15-12-2010, 01:49
Dubbele post. Mod verwijder deze aub!

goro
15-12-2010, 09:44
Jij bent al vaak in moskou geweest hoor ik wel . Amsterdam is een dorp vergeleken met Moskou. Karaev ging altijd als laatse weg hij bleef vaak helemaal in zijn eentje een uur langer. Als hij dan verliest van Hesdy en Badr is hij een pannekoek die niks kan? Heel vreemd dat dit zo wordt gezien en steeds maar gezegd. Nergens feesten mannnen zoals in Rusland maar goed ik denk niet dat dat het geval is bij Karaev ik kan ook niet in zijn hoofd kijkenmaar ik denk dat hij gewoon een jaartje sabbatical nodig had. Sergy wil zelf kickboksen en was echt in vorm. Hij loopt vol op een knie nou dat kan gebeuren maar ik weet zeker dat een heel gemotiveerde Kharitonov zullen zien bij SF. Als karaev weer aantreedt zal dat ook weer 100% gemotiveerd zijn. Als iemand het niet op kan brengen om er vol voor te gaan wegens wat voor reden dan ook dan is het toch beter om even rust te nemen

LOL! reps!

micha
15-12-2010, 09:55
ik zou niet zover willen gaan om Sergy een koekebakker te noemen. Maar zoals ik al zei dit is zijn 3e kickbokspartij en hij maakte een beginnersfout waar Jah deep gelijk korte metten meemaakte.

goro
15-12-2010, 11:35
ik zou niet zover willen gaan om Sergy een koekebakker te noemen. Maar zoals ik al zei dit is zijn 3e kickbokspartij en hij maakte een beginnersfout waar Jah deep gelijk korte metten meemaakte.

Ik weet wel dat Sergey een beest is. En Karaev een explosieve knokker.

Was maar een grapje hoor.