PDA

View Full Version : Belt van Elderveld, Arnhem - 19 december 2010



Ronald
13-12-2010, 21:09
Aanstaande zondag (19 december) is er weer een editie van de Belt van Elderveld in Arnhem. Mixfight was er vorige keer (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?104232-Mixfight-fotoverslag-De-Belt-van-Elderveld-Arnhem) ook bij en zal er ook 19 december weer verslag van doen.

http://img651.imageshack.us/img651/677/belty.jpg

jerome-lebanner
14-12-2010, 23:39
Brahim Azoum vs akdeniz word een vette -76 kilo gevecht!! Warrrrr Brahim

niang_58
15-12-2010, 00:20
Henry Akdeniz wint wel van Brahim WAR HENRY

krachtpatser
15-12-2010, 04:26
Henry Akdeniz wint wel van Brahim WAR HENRY


Brahim de Crusher sloopt Superpiele... Upcomming maar deze gast heeft in tijden niet meer verloren!:D

Osu!

mikeymcd
15-12-2010, 11:01
zou mooi zijn als Brahim wint, maar zal een zware kluif worden. Verwacht een mooie pot!!

sterrenkijker
15-12-2010, 11:29
Ook Alphons Muller weer eens in de ring, wist niet eens dat hij nog actief was als vechter

Richelieu
15-12-2010, 12:50
Lastige tegenstander voor Piele. In januari vecht hij overigens ook tegen Sem Braam in de Zilvermeeuwen.

jerome-lebanner
16-12-2010, 03:40
Lastige tegenstander voor Piele. In januari vecht hij overigens ook tegen Sem Braam in de Zilvermeeuwen.





wie vecht tegen braam? brahim of akdeniz

Mattie73
16-12-2010, 14:15
Brahim de Crusher sloopt Superpiele... Upcomming maar deze gast heeft in tijden niet meer verloren!:D

Osu!

In tijden niet verloren?? Hij heeft nog nooit verloren, Brahim is nog ongeslagen. Aan de andere kant heeft Superpiele natuurlijk wel veel meer ervaring.

m.g
16-12-2010, 18:10
Staan zeker een paar mooie partijen op het papier, jammer dat ik geblesseerd ben en niet kan vechten. Volgende keer beter.

ijsblok
16-12-2010, 20:23
iemand de volledige mm?

krachtpatser
16-12-2010, 22:43
een ding is zeker, ik ben aanwezig!!:D

Ronald
16-12-2010, 22:48
Staan zeker een paar mooie partijen op het papier, jammer dat ik geblesseerd ben en niet kan vechten. Volgende keer beter.
Jammer, had je graag weer 's in actie gezien. Langdurige blessure?

KB.Arnhem
17-12-2010, 01:11
Jonge akdeniz als je dit leest probeer je handjes maar goed bij je koppie te houden de laatste paar jaar heeft brahim dynamite stoten gekregen. Brahim wop of ko

krachtpatser
17-12-2010, 06:42
http://www.kickbox.nl/forums/images/icons/icon14.gif Brahim interview

Azoum wacht eerste testcase
Pim Roelofs. dinsdag 14 december 2010 | 11:02

Tekstgrootte

Brahim Azoum.

Brahim Azoum en Henry Akdeniz vormen de hoofdpartij van de Belt van Elderveld. Het vechtsportgala in Arnhem wordt zondag voor tweede keer gehouden.


Aan zijn voorbereiding zal het niet liggen. Kickbokser Brahim Azoum is klaar voor de belangrijkste wedstrijd uit zijn carrière. De Arnhemmer stapt zondag tijdens de Belt van Elderveld de ring in met Henry Akdeniz uit Deventer. „Een topvechter. Het wordt mijn eerste echte testcase. Ik ben er klaar voor.”

Routinier Akdeniz vocht en won al menig A-partij, Azoum heeft er pas vier op zijn naam staan. Zijn CV belooft daarentegen veel. „Ik train nu bijna zes jaar met Fred Royers bij Kickboxing Arnhem. Ik heb sindsdien dertig wedstrijden gevochten en ik verloor er niet één.”

De eerste editie van Belt of Elderveld, op 9 mei van dit jaar, zal Azoum niet snel vergeten. In sporthal Elderveld won hij zijn eerste A-partij van de Duitser Mourad Gilette. „Een super partij. In de derde ronde werd de handdoek gegooid. Een heerlijk gevoel.”

Naast zijn schoenen lopen doet Azoum niet. Daar is hij het type niet naar. Integendeel. Azoum is een rustige jongen. Een avondje stappen? Hij bedankt vriendelijk, liever traint hij een keer extra met Khalid Bourdiff, alweer vier jaar zijn vaste sparringspartner. „Zo ben ik nu eenmaal. Ik ben niet zo’n stapper.”

Bij café Tanger in Arnhem-Zuid zien ze Azoum niet meer. De Arnhemse kickbokser werkte er met veel plezier, maar hij heeft gekozen voor een topsportcarrière. En dat gaat niet samen met een bijbaantje, meent Azoum. „Ik werkte tot begin 2010 in het café van mijn broer, maar ik kon daardoor niet op tijd naar bed. Rust is voor een topsporter heel belangrijk”, legt Azoum zijn keuze uit.

Ook zijn voedingspatroon heeft hij aangepast. „Ik eet niet te vet. Ik leef als een professionele sporter. Dat ben ik in feite ook. Ik leef van en voor het kickboksen”, aldus de student SPW. „Volgende maand studeer ik af. Een baan zoek ik voorlopig niet. Ik heb een sponsor en vecht zes a zeven A-partijen per jaar.

Belt van Elderveld, zondag.

Locatie: sporthal Elderveld.

Bron: Degelderlander.nl

m.g
17-12-2010, 15:44
Jammer, had je graag weer 's in actie gezien. Langdurige blessure?

Ik had een scheur in mijn enkel bot zitten, die is nu weer dicht gelukkig. Heb zelfs alweer getraind drie keer dus het gaat de goede kant op. Maar Elderveld kwam net iets te vroeg.
Ik heb die scheur op gelopen in mijn laatste partij(ronde 1al), die ook verloren had(eerste verlies), maar door geknokt en dan op punten verloren helaas was het voor mij mijn dag niet.
Maar ben er zondag uiteraard gewoon bij, dus dan zie ik je dan.

Richelieu
17-12-2010, 15:58
Al een matchmaking bekend?

MMAFAN-1122
17-12-2010, 17:27
Brahim succes.

jerome-lebanner
17-12-2010, 20:19
Leuk intervieuw die brahim laat er geen gras over groeien he! Trainen, trainen, trainen en er zwaar voor gaan.

Respect

jerome-lebanner
19-12-2010, 01:02
Henry Akdeniz wint wel van Brahim WAR HENRY





dacht het niet. we zullen morgen zien

ijsblok
19-12-2010, 01:09
Al een matchmaking bekend?
x2

Ronald
19-12-2010, 12:41
Ik had een scheur in mijn enkel bot zitten, die is nu weer dicht gelukkig. Heb zelfs alweer getraind drie keer dus het gaat de goede kant op. Maar Elderveld kwam net iets te vroeg.
Ik heb die scheur op gelopen in mijn laatste partij(ronde 1al), die ook verloren had(eerste verlies), maar door geknokt en dan op punten verloren helaas was het voor mij mijn dag niet.
Maar ben er zondag uiteraard gewoon bij, dus dan zie ik je dan.
Klinkt heftig, maar mooi dat het weer de goeie kant op gaat. Zie je vanmiddag :)

biggz
19-12-2010, 14:04
Hoelaat begint het gala?


edit: nvm zie het al

biggz
20-12-2010, 01:24
Uitslagen?