PDA

View Full Version : Stefan Struve ** spoiler **



Katsujinken
13-12-2010, 22:40
Met alle ophef over Overeems kampioenschap en Aerts' fantastische overwinning op Schilt zouden zie ik hier maar weinig aandacht voor Struve's zeer solide prestatie van afgelopen zaterdag. Ik hoop echt dat hij van de UFC de kans krijgt om ervaring op te bouwen en niet meteen tussen de haaien wordt gegooid (zoals bij z'n debuut tegen JDS).

FightNext - Stefan Struve vs Sean McCorkle - UFC 124 (http://fightnext.com/video/27H4Y8M3WS7B/Stefan-Struve-vs-Sean-McCorkle--UFC-124)

redjuh
13-12-2010, 22:44
SPOILERRRRRRR

die ene rep die jij kan geven zal ie overigens wel heel vet vinden

MaartenManaus
13-12-2010, 22:50
zeker reps voor stefan,.. dacht effe van shit, die arm,... komt ie niet meer uit ,.. maar ineens, hoppa
In the mix is een beetje te vroeg nog imo.
Nu tegen Kongo of zo ,.. lijkt me wel vette pot.

Marchant
13-12-2010, 23:00
Jammer had het nog niet gezien, maar deze titel laat weinig te wensen over :fp:

misschien deze aanpassen?

wrestler_nl
13-12-2010, 23:06
Gefeliciteerd Stefan Struve

Katsujinken
13-12-2010, 23:08
Sorry voor de spoiler, ik dacht dat iedereen sinds zaterdag wel lang genoeg de tijd had gehad om het te zien. Ik heb gevraagd om een titel verandering.

redjuh
13-12-2010, 23:10
ik wilde het gewoon roepen.

ReZp
13-12-2010, 23:11
inderdaad hij is lekker bezig , hij weet een een minder begin vaak goed om te draaien naar winst en blijft goed kalm.

jerul
13-12-2010, 23:16
was echt een spannende partij, toen met die kimura vreesde ik echt voor hem, toen hij terug kwam met die armbar was echt vet

ashi76
13-12-2010, 23:16
SPOILERRRRRRR

Ik heb de titel even aangepast....

redjuh
13-12-2010, 23:23
vet man. nu het ge-unspoiled is, kan ik het nog gewoon kijken

Katsujinken
13-12-2010, 23:24
Merci voor de titlechange! Ja, ik zat ook ff te zweten tijdens die kimura. Zeker omdat ik al had gezien dat Sean die succesvol gebruikte tegen Hunt.

YoMarK
13-12-2010, 23:30
Zeker goed bezig Stefan! Dana White heeft zelfs gezegd dat Stefan nu "in the mix" zit.

steftheboxer
13-12-2010, 23:35
Top prestatie! En gewoon die grote bek van " sexy" dicht gemept...

Illuminati
13-12-2010, 23:38
Zeker heel netjes van hem; 22jr en al op de main card! Hoeveel mensen doen hem dit na???

Hoop dat hij idd niet voor de leeuwen wordt gegooid, maar dat hij de kans krijgt zich te blijven ontwikkelen en stapje voor stapje de weg omhoog vindt. Een ding is namelijk zeker, deze jongen kan vechten en beschikt over een goede mentaliteit!

redjuh
13-12-2010, 23:41
main card? CO-MAIN EVENT

YoMarK
14-12-2010, 22:32
Beetje vroeg, maar is er meer bekend over wanneer Struve weer gaat vechten?

lopez86
14-12-2010, 23:14
Ik zal wel weer kritiek krijgen omdat ik niet meega met de meute, maar ik hoop in alle oprechtheid dat hij een soort van groeispurt zowel kwa skills als lichaamsbouw krijgt.
Want god ik zie het nogsteeds somber in als hij tegen de (sub) top aan mag treden.
Ze kunnen m niet altijd dit soort tegenstanders blijven voeren, de spoeling is láág in de zwaargewichtdivisie van de UFC.
Hij is pas 22 jaar en ik zie m zo graag met de top meegaan, maar reëel lijkt het niet.

redjuh
14-12-2010, 23:22
heb je gelijk is. hij moet ff wat dna van de Reem scoren

Jeru
14-12-2010, 23:22
Pat Barry, Cheick Kongo, Ben Rothwell, John Madsen.... dat soort gasten moet ie nog nemen voor de volgende stap. Denk dat een Shane Carwin, wat best een mogelijke tegenstander kan zijn, nog net een stap te ver is.

redjuh
14-12-2010, 23:26
ik denk dat ie zeker nog 2,5 a 3 jaar moet wachten met een titelgevecht. stel dat ie zich 2 keer in een contendergevecht weet te knokken, dan komt ie tegen een mir carwin lesnar jds.... en dat moet nog ff niet lijkt mij. stel dat ie het dan 2 x niet redt, issie op zijn 26e klaar bij de ufc.
gewoon lekker genieten en als maar populairder worden, lekker salaris gaan halen en zo lang mogelijk knokken

YoMarK
15-12-2010, 00:12
Echt indrukwekkende tegenstanders heeft ie natuurlijk nog niet verslagen, maar ik durf te wedden dat iedere partij beter word. Beetje gespierder en wat extra massa komt wel, hij word langzaamaan steeds zwaarder.

micha
15-12-2010, 09:59
gefeliciteerd Stefan

dirk5
15-12-2010, 10:53
IMO komt ie nog tekort voor de echte top, hij neemt gewoon te veel elke partij...

Lekker paar jaar gatekeeper blijven, wat gewicht erbij krijgen en een hoop w's opschrijven en geld verdienen.

Voor de titel vechten kan nog altijd...

NESCIO
15-12-2010, 11:46
Wat weegt ie nou

knift
15-12-2010, 12:12
Stefan komt er wel hij zit natuurlijk perfect bij Bob veel UFC ervaring opdoen voorlopig doen maar weinig mensen 'm na en dat neemt niemand 'm meer af.

Remco
15-12-2010, 12:18
Was er echt heel blij mee en vind dat hij het prachtig gedaan heeft. Als kijker knepen we hem allemaal, omdat die kimura er gevaarlijk uitzag, maar Stefan was erg rustig. De sweep was keurig en werd door Joe ook op waarde geschat. Enige jammere is dat hij niet helemaal los kon op Sean, dat had ie wel een beetje verdiend, maar het blijft sport he, dus opnieuw professioneel afgemaakt door Stefan. Uitermate trots op hem en Bob: Neerlands hoop in de UFC!

Tja en de volgende tegenstanders? Hij wordt heel voorzichtig gebracht, vermoedelijk omdat hij bewezen heeft veel talent te beschikken en vooral lef en hart. Dat moet beloond worden, zulke vechters ziet Dana graag zeker gelet op de vele decisions. Zo'n uitslag zullen we met Stefan niet snel meemaken. De hiervoor genoemde vechters lijken me mooie vooruitzichten, langzaam groeien. Nee de top is nog te link, maar wie weet wat hij nog voor elkaar krijgt. Misschien kan hij een stage lopen bij AKA, ondanks dat Stefan bewijst een hoop te weten is het nooit verkeerd je horizon te verbreden.

knift
15-12-2010, 14:36
Was er echt heel blij mee en vind dat hij het prachtig gedaan heeft. Als kijker knepen we hem allemaal, omdat die kimura er gevaarlijk uitzag, maar Stefan was erg rustig. De sweep was keurig en werd door Joe ook op waarde geschat. Enige jammere is dat hij niet helemaal los kon op Sean, dat had ie wel een beetje verdiend, maar het blijft sport he, dus opnieuw professioneel afgemaakt door Stefan. Uitermate trots op hem en Bob: Neerlands hoop in de UFC!

Tja en de volgende tegenstanders? Hij wordt heel voorzichtig gebracht, vermoedelijk omdat hij bewezen heeft veel talent te beschikken en vooral lef en hart. Dat moet beloond worden, zulke vechters ziet Dana graag zeker gelet op de vele decisions. Zo'n uitslag zullen we met Stefan niet snel meemaken. De hiervoor genoemde vechters lijken me mooie vooruitzichten, langzaam groeien. Nee de top is nog te link, maar wie weet wat hij nog voor elkaar krijgt. Misschien kan hij een stage lopen bij AKA, ondanks dat Stefan bewijst een hoop te weten is het nooit verkeerd je horizon te verbreden.


Ik denk dat je het hier mooi verwoord en ik denk ook dat Dana 'm hoog heeft staan hij is jong maar beschikt over een gezonde dosis hollandse nuchterheid daarom denk ik dat de verhouding Struve/Schreiber perfect is, hoe dan ook zal die denk ik volgend jaar een wat pittigere tegenstander krijgen maar het is nooit verkeerd om te pijlen waar je staat ze zullen 'm na een verlies partij echt niet gelijk lozen.
In ieder geval ziet de toekomst van onze UFC ster er goed uit want hij is nog lang niet in de kracht van z'n leven en ondanks zijn leeftijd blijft hij rustig in z'n eigen kunnen geloven en dat heeft 'm al meerdere keren een winst partij opgeleverd want je moet er maar staan want een UFC event is met alle respect hoor toch even anders als een gala op de sportschool "het kleffehandje"in sinaasappelekutteveen.

Warrrrrrrr Struve

Slome
15-12-2010, 14:58
@knift, ik ben benieuwd naar wat voor gala's jij gaat? LMAO

The Company
15-12-2010, 15:19
Tot nu toe heeft hij nog niet van de grote mannen weten te winnen. Maar dat is geen schande natuurlijk, als je in je eerste UFC gevecht tegen JDS moet vechten en Big Country is ook een sterke HW.