PDA

View Full Version : Saki geïnspireerd door Ramon Dekker en Khalid Lazaar



Jamila
14-12-2010, 11:32
Voor Golden Glory was het niet makkelijk om 2 toppers tegen elkaar te laten vechten.
Beide vechters vonden dat zij de K1 konden winnen.
Cor Hemmers heeft beide vechters zelfs uit elkaar moeten houden in de laatste fase van de voorbereiding.
Beide vechters zijn uitgegroeid tot de absolute top!
Na de zware blessure van Saki was het geen makkelijke beslissing.
Cor Hemmers wilde absoluut niet coachen en nam daarom plaats in de tribune.
Ramon Dekker inspireerde Saki om net als hij gewoon met 1 linkse hand te vechten.
Zoals ik al eerder zei; Saki was bewijs van spreken zelfs zonder handen de ring in gegaan.
De inspiratie van Ramon was daarom meer om hem te overtuigen dat hij ook zou kunnen winnen met links. Dit heeft Ramon Dekker zelfs nog gedaan in zijn afscheidspartij bij de k1 tegen Duane ludwig met een afgescheurde schouder.
GG heeft een brandname te verdedigen dus it aint over till the fat lady sings.
Je kan een wedstrijd verliezen maar toch een winner zijn, Saki heeft die avond veel harten gewonnen.
Maar de mijne had je al hoor! ik ben trots op je!

Liefs Jamila

Wheelie
14-12-2010, 11:37
Saki is gewoon een topper en heeft bewezen mee te kunnen doen met de grote jongens.
Een Saki in vorm is vooor iedereen een gevaar en ik wil hem graag weer tegen Badr Hari zien vechten.

micha
14-12-2010, 11:40
Saki heeft gevochten als een leeuw

Kemal
14-12-2010, 11:42
Tegen Badr zou idd heel mooi zijn.

BG
14-12-2010, 11:55
yup respect voor saki !!!

maar destemeer RESPECT heb ik nu voor SPONG die tegen LE BANNNER deels vd 1ste ronde maar ook de 2de en 3de Ronde vocht met gebroken rechter hand !!!

ideale laatste 8 van volgend jaar :

SPONG
SAKI
OVEREEM
HARI
GERGES
SCHILTS
KIYOTARO
GHITA

Glen
14-12-2010, 13:51
Dit heeft Ramon Dekker zelfs nog gedaan in zijn afscheidspartij bij de k1 tegen Duane ludwig met een afgescheurde schouder.
Liefs Jamila
Ja dat weet ik nog wel, gruwelijke bloederige beelden.....staan volgens mij op de dvd Faces of Death 24!

respect
14-12-2010, 14:21
Saki is warrior en gentlmen respect.


Turk gururu.(Turkse trots)

Marchant
14-12-2010, 20:03
Ik lees het volgende is deze cryptische boodschap:



Gokhan, het spijt ons dat wij jou gepushed hebben te vechten tegen Alistair, wetende
dat jij ernstig geblesseerd was. Andere belaghebbenden, zoals Cor Hemmers en anderen wisten
zich geen raad met de situatie. Het spijt ons dat alles toch geëscaleerd is.



*voorbeeldverhaaltje van Ramon Dekkers ertussen*



Je moet begrijpen dat wij, als Golden Glory, een merknaam hebben te verdedigen.
Je hebt je best gedaan, je bent een publiekslieveling geworden.
Ik hield al van je en voel me kut dat het zo gelopen is.



Liefs Jamila



edit: Ik heb gehoord dat er nog meer gebeurd is. Maar goed dat moeten jullie zelf maar
wereldkundig maken.
http://www.philstockworld.com/wp-content/uploads/its-a-conspiracy.jpg :confused::fp:

micha
14-12-2010, 20:04
nieuw op het forum isaac en dan hele complottheorieen?

niang_58
14-12-2010, 23:11
Saki is echt een top vechter volgende jaar kan hij een van de favorieten k1 zijn.

marri
15-12-2010, 04:39
Bewijs van spreken ?
Mooi nederlands weer Jamila

Marchant
15-12-2010, 07:26
Bewijs van spreken ?
Mooi nederlands weer Jamila

Mooi nederlands????:confused:

simtekf1
15-12-2010, 08:43
edit: Ik heb gehoord dat er nog meer gebeurd is. Maar goed dat moeten jullie zelf maar
wereldkundig maken.

Als het niet positief is wordt het toch niet verteld dus waarom vertel jij ons niet wat je weet?

Jamila
15-12-2010, 12:02
Ik lees het volgende is deze cryptische boodschap:



Gokhan, het spijt ons dat wij jou gepushed hebben te vechten tegen Alistair, wetende
dat jij ernstig geblesseerd was. Andere belaghebbenden, zoals Cor Hemmers en anderen wisten
zich geen raad met de situatie. Het spijt ons dat alles toch geëscaleerd is.



*voorbeeldverhaaltje van Ramon Dekkers ertussen*



Je moet begrijpen dat wij, als Golden Glory, een merknaam hebben te verdedigen.
Je hebt je best gedaan, je bent een publiekslieveling geworden.
Ik hield al van je en voel me kut dat het zo gelopen is.



Liefs Jamila



edit: Ik heb gehoord dat er nog meer gebeurd is. Maar goed dat moeten jullie zelf maar
wereldkundig maken.

Dit krijg je als iemand persoonlijk niet kent.
dit heet bio-focus, dat is inleven in een persoon.
dus dat betekent dat jij niet gelooft dat Saki helemaal niet gepushed hoeft te worden om in de naam van een van zijn beste vrienden door te strijden tot het einde!
bespeurr ik hier niet een beetje afgunst en jaloezie??
dit zijn negatieve gedachtes en volgens the law of attraction trek je dan ook negatieve dingen aan.
dus ik wens jouw een hele positieve dag toe!

Grtjs Jamila

Irishrover
15-12-2010, 14:11
Geloof niet in die conspiracy, want hoe verklaren jullie ( degene die in een samenszwerigetheorie geloven ) die harde vliegende achterwaartse van Saki waardoor Alistair ( als hij niet alert was en hem niet op tijd verdedigde ) gewoon K.O kon gaan. Hij vloog zelfs naar achteren en belandde zo op z'n bips.

Later daarna kwam Saki weer met een onvoorspelbare highkick die Alistair weer net op tijd verdedigde.

micha
15-12-2010, 14:16
Geloof niet in die conspiracy, want hoe verklaren jullie ( degene die in een samenszwerigetheorie geloven ) die harde vliegende achterwaartse van Saki waardoor Alistair ( als hij niet alert was en hem niet op tijd verdedigde ) gewoon K.O kon gaan. Hij vloog zelfs naar achteren en belandde zo op z'n bips.

Later daarna kwam Saki weer met een onvoorspelbare highkick die Alistair weer net op tijd verdedigde.



als Saki niet was gevallen had Alistair misschien wel 8 tellen gehad. Waar hebben we het over je kan de beelden zo erbij pakken. Alsof dat geacteerd is.

Irishrover
15-12-2010, 14:23
als Saki niet was gevallen had Alistair misschien wel 8 tellen gehad. Waar hebben we het over je kan de beelden zo erbij pakken. Alsof dat geacteerd is.

Micha, als je goed leest, zie je dus dat ik JUIST weergeef dat ik NIET geloof dat het geacteerd is. Want Saki ging er vol in. Lees het stukje terug over die achterwaartse van Saki.

Peter0711
15-12-2010, 15:10
dit zijn negatieve gedachtes en volgens the law of attraction trek je dan ook negatieve dingen aan.


Daar weet jij volgens mij genoeg vanaf met je manipulerende berichten altijd hier op MF :D Denkend dat je zoveel simmer bent als andere,waardoor niemand door zal hebben dat je volgens mij gewoon niks meer en niks minder bent als een stokertje,die door der lekkere kont een beetje connecties heeft binnen in de GG gym.. ;)

Maar goed,het creert wel altijd weer leuke discussies..Dus dat is weer een positieve kant van jou lidmaadschap hier op MF. :D

Illest
15-12-2010, 19:03
Nee, het betekent dat ik de indruk heb gekregen dat Saki niet wilde vechten vs Overeem.
Hij was te geblesseerd. Dat zegt hij hier ook in het post interview. Op 0:57.

http://www.youtube.com/watch?v=1uKbC8vXVps


Dat heeft niks met jaloezie of afgunst te maken.
De enige negatieve gedachte kwam door jouw post. Hoe kan je nu zoiets posten, terwijl je
weet dat er meer heeft afgespeeld tussen personen in jullie organisatie, ook na het gevecht.
Maar wie ben ik om daarover een mening te hebben?

interessant dit...

voel je vooral vrij om het delen met ons....het zou me nl. niks verbazen als er mooi weer gespeeld wordt terwijl er veel meer aan de hand is...

welkom trouwens!

Earney
15-12-2010, 19:55
Ik vind dat Saki de laatste twee jaren gewoon goed bezig is en ik heb hem zien groeien.
Ik vind het jammer dat hij tegen Giga teveel heeft ontvangen, hij had wat meer moeten bewegen.
Ik denk dat hij had kunnen winnen zonder de blessure, ik vind hem zeker een topper geworden en als hij zo doorgaat, komt het volgend jaar wel.
Hij is vergelijken met de anderen best klein maar wat kan hij vechten.

Ik vond het top van hem.

gr

Earney

micha
15-12-2010, 20:11
Micha, als je goed leest, zie je dus dat ik JUIST weergeef dat ik NIET geloof dat het geacteerd is. Want Saki ging er vol in. Lees het stukje terug over die achterwaartse van Saki.


ik bedoelde niet naar jou Irishrover:confused::fp:;) maar ik begrijp gewoon al de commotie niet. als je de beelden ziet dan weet je dat ze er gewoon keihard ingaan

Facade
15-12-2010, 20:17
Jullie wakkeren zelf het vuurtje ook een beetje aan, dat andere topic (spelletjes van GG) was alweer verleden tijd en dan beginnen jullie er zelf alweer over.

Fan1976
15-12-2010, 21:21
Eigenlijk wil ik niet eens reageren want dan blijft die topic actueel, maar het is wel vermoeiend dit. Die heeft dit gehoord en die andere heeft dat gezegd. Maar vertellen wilt ie ook niet, want dat moeten diegene weer zelf doen...pppfffffffff. Ik kan je met 100% procent zeggen dat hij geen deal heeft gesloten en dat ie voor de overwinning is gegaan. En ja hij had pijn in zijn hand, big deal so what.........dat hoort er nu eenmaal bij. En als ie Overeem die trap had gegeven, die bijna was gelukt hadden we 2 gehandicapten finalisten en dan zou er weer vast iemand zijn die weer iets had gehoord of gezien. Snap zo wie zo niet waarom al na eerder geopende topics dat deze wordt gestart. Voegt niet extras toe.

Jamila
15-12-2010, 21:24
hoe vaker ik dit bericht lees, hoe vaker ik denk dat dit Jamila niet is.


@Illest: Bedankt, ik zal zorgen dat dit opgehelderd wordt.

Hoe bedoel je: ik denk dat dit Jamila niet is???
Ken je me dan? hahahaha :)

ennuuh succes met je opheldering.

Jamila
15-12-2010, 21:27
Daar weet jij volgens mij genoeg vanaf met je manipulerende berichten altijd hier op MF :D Denkend dat je zoveel simmer bent als andere,waardoor niemand door zal hebben dat je volgens mij gewoon niks meer en niks minder bent als een stokertje,die door der lekkere kont een beetje connecties heeft binnen in de GG gym.. ;)

Maar goed,het creert wel altijd weer leuke discussies..Dus dat is weer een positieve kant van jou lidmaadschap hier op MF. :D


Wie zegt dat ik een lekkere kont heb?
maar thnx, i'll take that ''ass'' a compliment. ;)
Wat betreft, 'mijn manipulerende' berichten, kijk even terug naar al mijn treads, gewoon informatie die ik breng, die men blijkbaar wel interessant vindt.
En over dat slimmer: het is een forum waar men informatie aan elk ander verstrekt, nieuws leest, meningen uit etc. Sommige weten meer, sommige weten minder. dat staat los van iemand z'n intelligentie.
Maar als je het dan toch graag wilt aankaarten, Ja ik heb hoge opleidingen genoten. :)

Liefs Jamila

Fan1976
15-12-2010, 21:31
Het 1e geval wordt niet eens over gerapt. Tegen Ghita 2e ronde gelijk aan punten 10-10-10. Dat noem ik nou eens pushen.......dat je verplicht ben een 3e ronde uit je naad te knokken en als ie niet ko gaat dus een extra ronde te vechten. Die echt niet nodig was. ronde 1 Ghita, maar 2 en 3 zeker Saki. Dan was de schade zeker ook wat minder.

Trap op Overeem, dat ie neer gaat. Is het dat Saki valt dat Overeem die tellen niet krijgt of hou de K-1 organisatie vast aan hun laatste strohalm dat Overeem hoe dan ook de winnaar moest zijn. Om het bedrijf uit de slop te redden. Dat nu ook daar blijft enz enz enz. Was allemaal natuurlijk al ingecalculeerd.

Maar ja we zien het wel, als k-1 blijft bestaan nieuwe ronde nieuwe kansen