PDA

View Full Version : Hoe loopt Schilt er eigenlijk bij ?



Bromios
14-12-2010, 17:16
Dat Aerts er niet best aan toe was na de partij tegen Schilt is genoegzaam bekend.

Maar ik zag Schilt er tijdens deze partij er een paar nemen (zonder met de ogen te knipperen trouwens), dus ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel schade die heeft.

Iemand hier die dat weet ?

ReZp
14-12-2010, 17:20
In de post interview , zei hij iig dat Aerts zn benen helemaal aan gort had getrapt.
Hoe denken jullie over de postfight interview van Schilt , het lijkt daar wel een beetje of hij niet zeker meer weet of hij zijn carriere voor wilt zetten.

Bromios
14-12-2010, 17:27
Ik denk dat golden glory hem wel dwingt om door te gaan ;)

micha
14-12-2010, 17:57
Zijn scheen was er volgens mij wel gehavend

Bromios
14-12-2010, 22:24
Dan is hij er vergeleken met Aerts goed vanaf gekomen. Winnaar Aerts pist bloed en zit helemaal in elkaar en Schilt heeft zere schenen.

edit: en een kapotte rib

http://www.rtvdrenthe.nl/sport/54758/jonkers-sem-schilt-gaat-gewoon-door

redjuh
14-12-2010, 23:23
zolang sem nog bij de meeste deuren moet uitkijken met ze hoofd, zit het wel goed met hem

micha
15-12-2010, 10:02
Sem is een van de grootste sportmensen die ik ken en dan bedoel ik niet zijn lengte. De man is een prof in hart en nieren. In Japan wordt hij meer gewaardeerd dan hier met dat gezeik over zijn vechtstijl.

Glen
15-12-2010, 10:09
Sem is een van de grootste sportmensen die ik ken en dan bedoel ik niet zijn lengte. De man is een prof in hart en nieren. In Japan wordt hij meer gewaardeerd dan hier met dat gezeik over zijn vechtstijl.

Micha, ouwe azijnpissert, er wordt belangstellend gevraagd hoe het met hem gaat....

ArjanV
15-12-2010, 10:20
Sem is een van de grootste sportmensen die ik ken en dan bedoel ik niet zijn lengte. De man is een prof in hart en nieren. In Japan wordt hij meer gewaardeerd dan hier met dat gezeik over zijn vechtstijl.

Ik vind Sem ook een groot sportman en ga niet lopen zeiken over zijn stijl maar dat wordt ook gedaan in Japan....die Jappannertejs stonden op hun stoelen na Aerts vs Schilt.......en echt niet alleen omdat Peter doorging...maar ook omdat Sem eruit lag...

micha
15-12-2010, 13:14
Rocky 4 is een gehoorde vergelijking.

Peter0711
15-12-2010, 15:18
Sem is een van de grootste sportmensen die ik ken en dan bedoel ik niet zijn lengte. De man is een prof in hart en nieren. In Japan wordt hij meer gewaardeerd dan hier met dat gezeik over zijn vechtstijl.

Sjonge jonge jonge ouwe GG slijmbak..Wordt jij nooit moe van jezelf?? Dat vraagt die jongen toch helemaal niet,ga jij nou eindelijk maar s eerst je mondhoeken schoonmaken... :D

On-topic : Ben ik eigelijk ook wel benieuwd naar,je ziet Sem eigelijk nooit met een gehandhavende kop op de foto? Vindt Sem daarintegen wel tegenwoordig wat twijfelachtig overkomen om eerlijk te zijn..

Jamila
16-12-2010, 10:30
Voor Semmy is dit een grote teleurstelling.
Ook zijn vrouw en familie waren speciaal mee gereist om Sem voor de 5de keer k1 Champion te zien worden. Als enige van de gladioters.
Ook het verlies van juist tegen Aerts zal hem niet in de koude kleren gaan zitten.
1 ding weet ik zeker dat Semmy de man van de wederop standing is.
Dit heeft hij meerdere malen bewezen in zjn gehele carriere.
Ook Semmy is in beide disciplines, mma en kickboxen, wereldkampioen geweest. Het enigste verschil met Alistair Overeem is dat hij dit nu tegelijkertijd is.
Daarbuiten zit ik nu met spanning te wachten of Alistair ook nog eens de dream titel gaat pakken, waarvoor hij speciaal in Japan is gebleven.
Dit is het innerlijke gedeelte.

Wat betreft zijn blessures, heeft hij behoorlijk last van zijn ribben en ook zijn benen zijn zoals normaal na zo'n toernooi, wat minder.
Semmy gaat oud en nieuw bij de family vieren, ondanks dat ze hem ook bij dream wilde hebben.
Semmy powerrrrrrrrrrr!
En zoals Arnold zei: I'll be back!! :)

Liefs Jamila

Mule-Kick
16-12-2010, 11:42
Sinds wanneer is Sem wereldkampioen in MMA geweest? Of doel je op zn King of Pancrase titel?

TOON
16-12-2010, 13:07
sem komt keihard terug volgend jaar denk ik!

sterrenkijker
16-12-2010, 13:13
Jammer, ik had Sem wel weer eens op MMA regels willen zien..

knift
16-12-2010, 13:27
FF tanden bijten afschminken uithuilen opstaan en verder gaan de gouden regel van topsport imo.
Het is geen schande dat ie aanbonken is geslagen door Aerts en dat vervolgens milioenen mensen uit hun plaat gingen tijdens de partij betekend dat iedereen het zag als "de"verassing van het jaar.....nou mooi toch nee ik denk dat het wel goed komt met onze vriendelijke reus uit zuid laren.

Marco
16-12-2010, 13:33
tsja iedereen heeft wel eens een mindere dag toch ? zelfs sem schilt...

Bromios
16-12-2010, 15:15
Of het een mindere dag van Sem was of een hele goeie van Peter daar kun je over discussieren.
Sem kreeg echt een paar behoorlijke klappen op zijn kop (er vanuit gaand dat Peter een beetje kan slaan natuurlijk ;)), en hij slikt ze weg of het niks is.

Boem Boem
16-12-2010, 15:42
laten we vooral niet vergeten dat Sem wel een groot sportman is en blijft!!!
Snap alle reacties niet die hier geplaatst worden.......feit is en blijft dat hij 4x kampioen is geworden!!!!!!!

Osu

Chris