PDA

View Full Version : Fedor Emelianenko vs. Antonio Silva in the works for Jan. 29 Strikeforce card



Harrie Nak
17-12-2010, 09:04
In case you care... ;)


It appears Fedor Emelianenko and M-1 Global have come to an agreement to return to the Strikeforce cage, and the former top heavyweight is in discussions to meet Antonio Silva on the Jan 29 card.

Sources close to the negotiations informed MMAWeekly.com that the fight is in the works for the 2011 card, with Fedor returning to action for the first time since his loss to Fabricio Werdum in June.

Since that time, Fedor has been sitting with one final fight on his current deal with Strikeforce as the promotion has been negotiating with his management company at M-1 Global to get an extension done.

Strikeforce CEO Scott Coker has sounded confident all along that they would reach an agreement, and while no information was available about the terms, his potential return in January seems to indicate a conclusion.

Meanwhile, Antonio Silva is coming off a win in his last fight just a couple of weeks ago in Strikeforce, finishing off late replacement Mike Kyle in the 2nd round of their heavyweight match-up.

Silva had been on hiatus since May when he defeated former UFC heavyweight champion Andrei Arlovski before returning in December to finish Mike Kyle.

The Jan 29 card has been in discussion for some time and while Strikeforce hasn’t made any official announcement, several fighters including Nick Diaz and Jason “Mayhem” Miller are rumored to be on the show.

GnP
17-12-2010, 14:16
eerst zien, dan geloven
zal blij zijn fedor nog eens in de kooi te zien!

calmarogym
17-12-2010, 14:22
Dit wordt een leuke partij. Antonio ruikt zijn kansen en Fedor heeft iets recht te zetten.
Nu maar kijken wie het beste team om zich heen heeft....

Marco
Team Calmaro

dirk5
17-12-2010, 14:29
Antonio heeft een te groot hoofd om niet geraakt te worden door Fedor, en aangezien hij als een klapstoel in elkaar zakte na 1 rechter van Kyle denk ik dat fedor dit wint dmv KO in de eerste...

Petrosyan188
17-12-2010, 14:35
en maar overeem blijven vermijden achja silva kan die hebben maar ook verliezen 60-40 voor fedor, maar zodra overeem komt dan is het 100-0 voor alistair

blackadder
17-12-2010, 14:43
Ik verwacht eerlijk gezegd ook dat Fedor gewoon een nieuw contract by Strikeforce tekent. Want waar moet hij anders heen?

YoMarK
17-12-2010, 14:47
Naar de UFC bijvoorbeeld. Dane White doet wel net alsof Fedor niet interessant is nu , maar stiekem willen ze hem liever gisteren dan vandaag tekenen. Leuk voor de hype machine. Als Fedor verliest in de UFC dan heeft Dane gelijk gehad, wint ie in de UFC dan is het ook goed.

univers1l
17-12-2010, 14:59
begrijp gewoon niet wat overeem daar nog doet. hij wordt als kampioen totaal genegeerd. ik zou weg gaan. ufc wil hem wel hebben toch?

dirk5
17-12-2010, 15:01
begrijp gewoon niet wat overeem daar nog doet. hij wordt als kampioen totaal genegeerd. ik zou weg gaan. ufc wil hem wel hebben toch?

nee volgens Dana stelt Ali niet veel voor...

The Company
17-12-2010, 15:14
nee volgens Dana stelt Ali niet veel voor...

Volgens Dana stellen alle vechters buiten de UFC niet veel voor. Het is zijn werk om andere organisaties te bashen en de UFC op te hemelen. Natuurlijk wil Dana Fedor en Overeem dolgraag in de UFC maar tot dat ze er daadwerkelijk inzitten worden ze afgekraakt.

dirk5
17-12-2010, 15:22
Volgens Dana stellen alle vechters buiten de UFC niet veel voor. Het is zijn werk om andere organisaties te bashen en de UFC op te hemelen. Natuurlijk wil Dana Fedor en Overeem dolgraag in de UFC maar tot dat ze er daadwerkelijk inzitten worden ze afgekraakt.

Nee dat is zijn werk niet, hij is een promoter, geen basher, Hij moet de UFC promoten en verder niks....
Coker heeft dezelfde functie als Dana, heb jij die gast ooit zo achterlijk horen praten?

Ger Maan
17-12-2010, 15:22
Logische matchmaking.

De winnaar treedt aan tegen de winnaar van de partij Overeem / Werdum

Hoek
17-12-2010, 15:23
Ik denk dat Fedor zijn hand weer stukslaat op dat Paaseilandhoofd van Silva

blackadder
17-12-2010, 15:27
Naar de UFC bijvoorbeeld.
Dat gaat toch niet gebeuren. Ben ik ook niet echt treurig om. Of die daar zou verliezen of winnen. Dana zou nog onuitstaanbaarder worden dan die sowieso al is.

blackadder
17-12-2010, 15:29
hij is een promoter
Als je niet wist wie hij is, zou je dat niet denken.

SanderM
17-12-2010, 15:42
Logisch voor de selectie naar titelgevecht, verder wel lafjes. Zie Fedor toch liever tegen W. of O. Hij wordt er ook niet jonger op en die matches duren steeds zo onwaarschijnlijk lang om te maken (in vergelijking met een UFC bv.).

maartenjackie
17-12-2010, 15:48
Dana zou zelfs Ali z'n pik zuigen als hij daardoor in de ufc gaat vechten, weet ik zeker die vuile bitch

Baske
17-12-2010, 16:24
Na zijn verlies tegen Werdum vind ik hem geen shot tegen Ali verdienen. Ik zou liever rematch tegen Werdum zien, en als hij die wint tegen the Reem himself.

Fedor kan makkelijk van Werdum winnen, alleen niet reageren op z'n uitnodiging tot ground impound vanaf de guard positie.

blackadder
17-12-2010, 16:26
Na zijn verlies tegen Werdum vind ik hem geen shot tegen Ali verdienen. Ik zou liever rematch tegen Werdum zien, en als hij die wint tegen the Reem himself.

Fedor kan makkelijk van Werdum winnen, alleen niet reageren op z'n uitnodiging tot ground impound vanaf de guard positie.
Eerst moet Werdum nog ff tegen Overeem.

Slome
17-12-2010, 19:30
Strikeforce is een MF JOKE

Baske
17-12-2010, 19:37
Eerst moet Werdum nog ff tegen Overeem.
Uiteraard.

@Slome: wat is dan niet een joke? Ik geloof dat op iedere organisatie wel iets van kritiek gegeven kan worden.

Petrosyan188
17-12-2010, 19:48
Strikeforce is een MF JOKE

x2

Pahlavan
17-12-2010, 21:10
Strikeforce is een MF JOKE

x3

wrestler_nl
18-12-2010, 01:58
Leuk om Fedor terug te zien . Dit gaat denk ik Fedor vrij makkelijk winnen . Antonio Silva's stand-up is matig en op de grond is hij ook geen wonder. Wel top 10 materiaal , dus leuke comeback match voor Fedor. Als hij dit wint wil ik een rematch tegen Werdum zien.

micha
18-12-2010, 10:25
ik vind de strikeforce HW veel beter dan die van de UFC.

TOON
18-12-2010, 11:31
Logische matchmaking.

De winnaar treedt aan tegen de winnaar van de partij Overeem / Werdum

x2

El Bambino
18-12-2010, 16:16
en maar overeem blijven vermijden achja silva kan die hebben maar ook verliezen 60-40 voor fedor, maar zodra overeem komt dan is het 100-0 voor alistair

Tja...Overeem de grote champ durft wel tegen een vechter in de herfst van zijn carriere. Als Overeem mans genoeg is gaat ie naar de UFC om tegen vechters te vechten, in hun beste tijd!

Baske
18-12-2010, 17:15
Mans genoeg? Ik vind de post wankel in meer dan 1 manier eigenlijk...

lopez86
18-12-2010, 17:27
Nee dat is zijn werk niet, hij is een promoter, geen basher, Hij moet de UFC promoten en verder niks....
Coker heeft dezelfde functie als Dana, heb jij die gast ooit zo achterlijk horen praten?

Promoten kan op meerdere manieren.
En hoe je het ook went of keert, Dana heeft gelijk.
Het is de manier waarop hij het brengt dat veel mensen tegen de borst stuit.
Geef eens een reden waarom hij géén gelijk heeft, dáár moeten mensen naar kijken maar dat doen de meeste niet.


Uiteraard.

@Slome: wat is dan niet een joke? Ik geloof dat op iedere organisatie wel iets van kritiek gegeven kan worden.


Strikeforce is een joke omdat de vechters de dienst uitmaken en niet de opdrachtgever.
Moet ik eens bij m'n baas proberen.
"Uhh nee sorry ik ga vandaag niet werken met die klant want die mag ik niet, kom maar met een beter voorstel anders kom ik helemaal niet meer".
BULLSHIT!


ik vind de strikeforce HW veel beter dan die van de UFC.

Als Ali in de UFC zat zei je dat van de UFC.

Feiten daarnaast zijn, dat hoe "goed" de HW divisie van SF ook is:

- ze bijna nooit vechten
- het nogsteeds vechters zijn die op de piek van hun carriere níet konden presteren in de UFC en veel van hen dat al jaren niet gedaan hebben
- SF het niet voor mekaar krijgt ze te laten vechten
- SF uberhaupt te weinig shows heeft om ze op een regelmatige basis te laten vechten
- HW vechters in SF teren veelal op prestaties uit het verleden (Barnett, Arlovski)

Ik haat niet, vond de laatste Strikeforce ook beter dan veel UFC cards, ik constateer alleen feiten.

Harrie Nak
18-12-2010, 17:38
Volgens Sherdog (http://www.sherdog.com/news/news/Fedor-Silva-Targeted-for-February-28857) komt de pot op de card van het event daarop, in februari.

Baske
18-12-2010, 18:02
Strikeforce is een joke omdat de vechters de dienst uitmaken en niet de opdrachtgever.
Moet ik eens bij m'n baas proberen.
Hm, snap ik. Kan misschien ook zijn dat Strikeforce in deze situatie gedwongen wordt met grote broer UFC constant op de loer met de handjes open om ontevreden vechters over te nemen.

Hoewel, zoals je zelf ook al gezegd hebt, veel SF vechters afdankers van de UFC zijn. Geen idee. Ik denk dat ik eigenlijk ook alleen maar kan concluderen dat SF kut is...

Petrosyan188
18-12-2010, 18:21
mensen beginnen het eindelijk in te zien...

overigens die laatste SF event was wel leuk maar kijk dan ook een beetje verder dan je neus lang is.. en bv. daley vs smith, daley is gewoon een topper en behoort zeker tot de beste 10 WW in deze wereld en is gecut vanwege onsportieve gedrag niet omdat hij slecht is en die moet het dan opnemen tegen smith, met alle respect voor smith maar dat is toch geen contender ofzo hij heeft een prachtige moment wat ik nooit zal vergeten en dat is die match tegen sell in de ufc maar voor de rest kan die er niks van dus niet zo gek dat daley hem 1R ko slaat net als antonio silva en lawler z'n matches dat waren gewoon echt mismatches van jewelste. zo kan UFC het ook wel doe dan next event velasquez vs madsen en uhh gsp vs hathaway en edgar vs holst, ja dan krijg je ook dikke KO's maar is dat de bedoeling?

wrestler_nl
18-12-2010, 19:39
Although original reports (http://www.mmamania.com/2010/12/17/1881584/report-fedor-emelianenko-vs-antonio-silva-possible-for-strikeforce) suggested Fedor Emelianenko would return at the Jan. 29 Strikeforce event, it now appears he won't be back until February, according to Sherdog (http://www.sherdog.com/news/news/Fedor-Silva-Targeted-for-February-28857).
Don't worry, though. Antonio Silva is still his scheduled opponent.