PDA

View Full Version : Arena 2011



knift
17-12-2010, 15:58
Volgens de berichten gaat I'ts Showtime weer samen met de K-1 een zwaargwicht tournooi organiseren in de Arena.
Wie zouden jullie graag in dat tournooi willen zien, en zou bijv. Badr Hari zich ook op nieuw moeten plaatsen voor de final 16 of vinden jullie dat gewoon een wild card moet krijgen.

Mijn 8:
Rico verhoeven
Paul Slowinski
Tomas Hron
Aleksandr Pichkunov
Ruslan Karaev
Ben Edwasds
Raul Catinas
Brain Douwes

knift
17-12-2010, 16:01
A.U.B geen poep praat over Badr wat niets met kickboksen te maken heeft.......dank u

Kemal
17-12-2010, 16:11
Volgens its showtime (http://www.itsshowtime.nl/index.php?p=news&id=64)zelf wordt het een jaar opgeschoven.. ;)

bananenplukster
17-12-2010, 16:18
Volgens its showtime (http://www.itsshowtime.nl/index.php?p=news&id=64)zelf wordt het een jaar opgeschoven.. ;)

Lees eens verder kemal ze hebben hun eugen toernooi verplaatst wat de topicstarter bedoelt is dit: "Het IT’S SHOWTIME-evenement van 21 mei 2011 in de Amsterdam ArenA wordt weer een evenement dat samen met de K-1 wordt georganiseerd. Na twee jaar zijn wij weer verheugd om dit u te kunnen mededelen. De matchmaking zoals wij die in ons hoofd hebben, zal de spectaculairste en misschien wel de allerbeste matchmaking ooit worden. Tevens zal op dit evenement een 8 mans zwaargewichttoernooi worden georganiseerd waarvan de winnaar zich plaatst voor de Final Elimination (laatste 16 in Korea) van de K-1."

Dus de winnaar van dat toernooi doet mee met de laatste 16, ik vind dat badr hari en weet 100 procent zeker dat badr niet in het toernooi gaat vechten maar gewoon een losse partij. Badr zal wel een wildcard krijgen hij heeft geen toernooi nodig om zich te plaatsen bij de laatste 16 en daarnaast heeft hij gwn bewezen dat hij bij de top zit. Wid heeft dit jaar een wildcard gekregen? Mighty mo/catinas dan krijgt badr 100 procent een plaats bij de laatste 16 : o

bananenplukster
17-12-2010, 16:23
Knift dat jou 8 mans toernooi zal er niet komen want waar is mourad bouzidi? Die gaan ze zeker een plaats gunnen voor het toernooi en hij vecht vaak bij it's showtime gala's, ik denk dat ze ignashof nog een kans geven. De gevestigde namen zoals badr/zimmerman(heeft zich niet geplaatst bij de laatste 8) zullen echt niet aan het toernooi deelnemen die krijgen zeker een wildcard.

knift
17-12-2010, 16:53
Knift dat jou 8 mans toernooi zal er niet komen want waar is mourad bouzidi? Die gaan ze zeker een plaats gunnen voor het toernooi en hij vecht vaak bij it's showtime gala's, ik denk dat ze ignashof nog een kans geven. De gevestigde namen zoals badr/zimmerman(heeft zich niet geplaatst bij de laatste 8) zullen echt niet aan het toernooi deelnemen die krijgen zeker een wildcard.

Ja wat Mourad Bouzidi betreft heb je helemaal gelijk ik dacht er eigenlijk pas aan toen ik de Thread verzonden had.

chechen
01-01-2011, 22:19
WTF WAAROM RUSLAN KARAEV ERBIJ

tonyjas
01-01-2011, 22:44
mijn 8 zijn:
mourad bouzidi
rico verhoeven
ashwin balrak
nathan corbett ( kijken of hij dit gewicht aan kan)
ismeal londt
Aziz Jahjah
errol zimmerman
melvin manhoef

univers1l
01-01-2011, 22:59
bouzidi
verhoeven
munoz
braddock silva
ignashov
kharitonov
die faust arrab
poturak

Wheelie
01-01-2011, 23:05
ashwin balrak
Die heeft denk ik iets anders te doen ;)

Kemal
01-01-2011, 23:10
Die heeft denk ik iets anders te doen ;)

:lol:

MrLoverrr
02-01-2011, 01:25
bouzidi
verhoeven
Naoufel Benazzouz
braddock silva
ignashov
kharitonov
Karaev
Ismael Londt

Naj85
02-01-2011, 01:33
lol :D
Die heeft denk ik iets anders te doen ;)

STERKE JERKE
02-01-2011, 01:34
Die heeft denk ik iets anders te doen ;)

Wellicht weet hij meer dan wij weten!...een ontslag van vervolging of een verlofje....

mikeymcd
02-01-2011, 11:23
Wellicht weet hij meer dan wij weten!...een ontslag van vervolging of een verlofje....

Die kan hij denk ik voorlopig op zijn buik schrijven.

JvB
02-01-2011, 12:07
Dit is een mooie gelegenheid om Gerges in een 8-mans toernooi te laten draaien!


Een aantal jonge talentvolle vechters die een kans verdienen:
- Danyo Illunga
- Ismael Londt
- Rico Verhoeven
- Reamon Welboren

Aangezien het in samenwerking is met K-1 zullen er waarschijnlijk een aantal door K-1 gekozen vechters aan het toernooi meedoen en dat komt over het algemeen de kwaliteit niet ten goede. K-1 zal waarschijnlijk met namen komen als Mo Siligia, Raul Catinas, Sergii Lashenko.

Hoop dat IS vechters als Bouzidi, Kreshnik, Hron etc. voor Superfights worden gebruikt.

FMACH
02-01-2011, 13:34
Dit is een mooie gelegenheid om Gerges in een 8-mans toernooi te laten draaien!


Een aantal jonge talentvolle vechters die een kans verdienen:
- Danyo Illunga
- Ismael Londt
- Rico Verhoeven
- Reamon Welboren

Aangezien het in samenwerking is met K-1 zullen er waarschijnlijk een aantal door K-1 gekozen vechters aan het toernooi meedoen en dat komt over het algemeen de kwaliteit niet ten goede. K-1 zal waarschijnlijk met namen komen als Mo Siligia, Raul Catinas, Sergii Lashenko.

Hoop dat IS vechters als Bouzidi, Kreshnik, Hron etc. voor Superfights worden gebruikt.

+1 ;-)

Illest
02-01-2011, 14:22
Londt maakt weinig kans denk ik....IS en SLAMM doen volgens mij geen zaken meer of heb ik dat mis?

ik hoop al jaren op The Sniper in de Arena.....tevergeefs....

justsomeone
02-01-2011, 14:32
Dit is een mooie gelegenheid om Gerges in een 8-mans toernooi te laten draaien!


.

Ik zie gerges dan liever gewoon in het WGP finals volgend jaar.
Hij heeft bewezen dat ie mee kan met de grote jongens.

johnmixfight
03-01-2011, 10:09
Wellicht weet hij meer dan wij weten!...een ontslag van vervolging of een verlofje....

verlaat de gevangenis zonder te betalen, ga niet langs start

MrLoverrr
03-01-2011, 15:25
bouzidi
verhoeven
Naoufel Benazzouz
braddock silva
ignashov
kharitonov
Karaev
Ismael Londt