PDA

View Full Version : Aleksander Emelianenko vs. Peter Graham 18-12-2010



Harrie Nak
18-12-2010, 20:20
Kijk en huiver...

http://www.youtube.com/watch?v=XfUc-GEF4Uw

Aleks kwam in rond 124 kg. waar hij normaal op een kilo of 116 vecht.

http://www.valetudo.ru/images/stories/grey_187/AE_open_training_Khabarovsk_6.jpg

http://www.valetudo.ru/images/stories/grey_187/AE_open_training_Khabarovsk_1.jpg

http://www.valetudo.ru/images/stories/grey_187/AE_open_training_Khabarovsk_4.jpg

Waarom hij het niet gelijk naar de grond bracht tegen Graham (die op de grond gedomineerd werd door Fujita, York en Moise Rimbon) is me een raadsel.

Zijn volgende partij is in maart Mighty Mo.

wrestler_nl
18-12-2010, 20:38
Wie heeft er nou gewonnen?

rafi
18-12-2010, 20:39
de k1 vechter

wrestler_nl
18-12-2010, 20:40
de k1 vechter

Heeft Peter Graham van Aleksander gewonnen? Serieus? WTF?!?

knift
18-12-2010, 21:01
Heeft Peter Graham van Aleksander gewonnen? Serieus? WTF?!?

2x

Kemal
18-12-2010, 23:11
Toch een knappe prestatie van Graham om van Emelianenko te winnen..

T15Boxing
18-12-2010, 23:16
Best wel. Lijkt erop dat die low kicks teveel begonnen te worden.

Harrie Nak
19-12-2010, 09:30
Inderdaad. Graham 2nd round KO (lowkicks). :confused:

Briant
19-12-2010, 11:00
dan snap je niet dat aleksander het niet naar de grond trekt om het daar af te maken. Wat dat betreft is zn broer een veel slimmere vechter.

TOON
19-12-2010, 11:06
mag nog niet in de schaduw staan van.....
genoeg talent, geen discipline...

elpappi
19-12-2010, 12:49
dan snap je niet dat aleksander het niet naar de grond trekt om het daar af te maken. Wat dat betreft is zn broer een veel slimmere vechter.

Vechter? Wanneer vecht hij weer eens dan? Het lijkt wel of de broertjes Emelianenko last krijgen van een Bob Sapp syndroom. Totaal geen ambities en te schijterig om tegen Overeem de kooi in te gaan.

Surrusa
19-12-2010, 12:58
dan snap je niet dat aleksander het niet naar de grond trekt om het daar af te maken. Wat dat betreft is zn broer een veel slimmere vechter.
niet heel gek het was in feite gewoon een kickbox wedstrijd de afspraak was dat na 30 seconde op de grond ze weer op zouden staan

GnP
19-12-2010, 13:17
Vechter? Wanneer vecht hij weer eens dan? Het lijkt wel of de broertjes Emelianenko last krijgen van een Bob Sapp syndroom. Totaal geen ambities en te schijterig om tegen Overeem de kooi in te gaan.

deze maakt nog net kans op uitspraak van het jaar 2010

de broertjes E. die last krijgen van het bob sapp syndroom

hahaha, je zal de vorige tegenstanders van Aleks bedoelen denk ik, die gingen er in iedergeval wat makkelijk bij liggen, maar Fedor en Aleks zelf? nee hoor, blijven kijken zou ik zeggen

knift
19-12-2010, 13:31
Vechter? Wanneer vecht hij weer eens dan? Het lijkt wel of de broertjes Emelianenko last krijgen van een Bob Sapp syndroom. Totaal geen ambities en te schijterig om tegen Overeem de kooi in te gaan.

Sorry maar jij snapt het niet helemaal, kijk dat het managment van Fedor niet klopt of eigenlijk kut is dat ben ik met je eens maar Fedor en Aleks vergelijken met Bob Slapp dat gaat veeeeeeeeeeeeeeeeel te ver!

Baske
19-12-2010, 14:37
Daar gaat de Emelianenko family :(

wrestler_nl
19-12-2010, 16:38
Vechter? Wanneer vecht hij weer eens dan? Het lijkt wel of de broertjes Emelianenko last krijgen van een Bob Sapp syndroom. Totaal geen ambities en te schijterig om tegen Overeem de kooi in te gaan.

Fedor en Aleks schtijterig?!? lool
Fedor en Aleks hebben tegenover de beste gestaan

elpappi
19-12-2010, 17:20
Sorry maar jij snapt het niet helemaal, kijk dat het managment van Fedor niet klopt of eigenlijk kut is dat ben ik met je eens maar Fedor en Aleks vergelijken met Bob Slapp dat gaat veeeeeeeeeeeeeeeeel te ver!

Dat hele excuus van zijn management komt me mijn strot uit. Ik neem aan dat Fedor een sportman is die zich met de beste wil meten. Als hij iets echt wil dan gebeurt het ook. Makkelijk hoor. "Ja hij wil wel maar zijn management komt er steeds niet uit". Laat me niet lachen. Alistair had de partij tegen Fedor verdient en Strikeforce baalde als een stekker dat Fedor van Werdum verloor. Kijk Fedor is natuurlijk een fenomeen maar wel één zonder belt en dat kan gewoon niet wil je geloofwaardig blijven.

cholitzu
19-12-2010, 17:34
Fedor heeft geen belt nodig, dat is nou net het mooie van dit fenomeen.

knift
19-12-2010, 17:39
Dat hele excuus van zijn management komt me mijn strot uit. Ik neem aan dat Fedor een sportman is die zich met de beste wil meten. Als hij iets echt wil dan gebeurt het ook. Makkelijk hoor. "Ja hij wil wel maar zijn management komt er steeds niet uit". Laat me niet lachen. Alistair had de partij tegen Fedor verdient en Strikeforce baalde als een stekker dat Fedor van Werdum verloor. Kijk Fedor is natuurlijk een fenomeen maar wel één zonder belt en dat kan gewoon niet wil je geloofwaardig blijven.

Ja zo simpel werkt het voor jou misschien maar in Rusland werkt dat iets anders maar ik had het voornamenlijk over je vergelijking met Bobb Slapp, dat slaat echt kant nog wal, en dan durf je nog te zeggen dat ie geen belt heeft nou van alle belts die je ooit kan halen is er maar 1 die er uit sprinkt:
PRIDE dusssss, dan hebben we het nog niet over de Affliction belt en de gouden plakken met judo en sambo.

redjuh
19-12-2010, 18:56
voor het hele MMA idee, zou het toch wel beter zijn als fedor van alistair wint. om toch weer even wat legendes en what ifs op de plek te zetten waar ze horen

El Bambino
19-12-2010, 20:52
Fedor heeft al gestaan tegen de besten en alles en iedereen verslagen, het is nu tijd voor Overeem om een Velasquez, JDS!!!

wrestler_nl
19-12-2010, 20:56
Dat hele excuus van zijn management komt me mijn strot uit. Ik neem aan dat Fedor een sportman is die zich met de beste wil meten. Als hij iets echt wil dan gebeurt het ook. Makkelijk hoor. "Ja hij wil wel maar zijn management komt er steeds niet uit". Laat me niet lachen. Alistair had de partij tegen Fedor verdient en Strikeforce baalde als een stekker dat Fedor van Werdum verloor. Kijk Fedor is natuurlijk een fenomeen maar wel één zonder belt en dat kan gewoon niet wil je geloofwaardig blijven.

...Any titles whether it is UFC, Strikeforce, WAMMA, Dream… they are just medals. Fedor is above these things.

goro
20-12-2010, 01:16
Peter mma? Respect voor die kyokushin vechter! Haha! Dacht dat ie lang gestopt was!

wrestler_nl
20-12-2010, 17:21
Geen goede jaar voor de Emilianenko bro's

sjaakie'tje
20-12-2010, 22:08
Nog zo'n kickbokser die zijn carrière verneukt door mma partijen te gaan draaien.