PDA

View Full Version : Fedor not fighting on Jan 29th - M-1 exec.



blackadder
19-12-2010, 03:04
[/URL]Fedor Emelianenko seems no closer to returning to the Strikeforce cage and a January 29th fight with Antonio Silva is not happening, according to his management.

Evgeni Kogan, an executive with the M-1 Global group, told MMA Junkie that a January 29th appearance is “not on the table” for the Russian former Pride FC heavyweight champion.

That puts paid to rumours that Fedor is set to fight Silva at a Strikeforce event on that date.

Instead, he - or rather, M-1 Global - is still in negotiations with Strikeforce about a new contract. Those negotiations include efforts to get the Showtime network, which airs Strikeforce, to begin airing M-1 Global events.

"We are really hoping that we can finalize things as soon as possible. We have been steadily working toward an agreement. And I think we are closer to it now than we have been in the past," Kogan said, although hard details are thin on the ground aside from the January 29th write-off.

Fedor last fought in June, when he was submitted very quickly by Fabricio Werdum in the first round of their fight. Werdum, who has fought for Pride FC and the UFC, was the heavy underdog going into the fight but pulled off the win without breaking a sweat.

It was the first real loss of Fedor’s remarkable career. The only other loss on his record was a technical defeat for sustaining a cut in a tournament in Japan early in his career. The rules of the tournament required bad cuts to be considered a stoppage loss.

An immediate rematch between Fedor and Werdum was thought to be in the offing but, as has become the case with the Russian these days, things once again became bogged down in “contract renegotiations” and clandestine talks.

Fedor has one fight left on his current deal with Strikeforce and the promotion is keen to sign him for another four to six bouts. Thus far he is 1-1 in the organisation with a win over Brett Rogers and the loss to Werdum.

[url="http://www.fightersonlymagazine.co.uk/news/viewarticle.php?id=5811"]Fighters Only Magazine - The World's Greatest MMA Magazine - News - Fedor not fighting on Jan 29th, according to M-1 exec (http://www.fightersonlymagazine.co.uk/news/viewarticle.php?id=5811)

Baske
19-12-2010, 03:08
Nu zeg ik 't toch gewoon officieel: M-1 zijn k*****lijers.

cholitzu
19-12-2010, 03:23
Als ik van zilver, goud kon maken, had ik het ook niet voor de aluminium prijs verkocht...

Pahlavan
19-12-2010, 03:39
de pot op met m-1 :thown:

Kemal
19-12-2010, 09:10
jammer.. Fedor wordt er ook niet jonger op, als we nog langer moeten wachten betreed hij straks de octagon met een rollator..;)

Wheelie
19-12-2010, 10:36
Fedor is echt een geweldige vechter maar hij vecht echt veel te weinig.

Fedor Emelianenko MMA Stats, Pictures, News, Videos, Biography, and More - Sherdog.com (http://www.sherdog.com/fighter/Fedor-Emelianenko-1500)

blackadder
19-12-2010, 10:46
Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of Fedor wel helemaal 100% is. Hij moet toch zo langzamerhand ook wel snappen dat hij zich met zo een soort management geen plezier doet. Of het interesseert hem gewoon niks.

TOON
19-12-2010, 11:03
Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of Fedor wel helemaal 100% is. Hij moet toch zo langzamerhand ook wel snappen dat hij zich met zo een soort management geen plezier doet. Of het interesseert hem gewoon niks.

ik denk dat laatste.....
M1 is wsl zakenlijk gezien misschien wel goed bezig....het is hun enige onderhandelingspositie om op de amerikaanse markt te komen/groeien....
maar de fans zijn hier duidelijk de dupe van!

gewoon weer RUK! de afgelopen jaren geloof ik alleen maar dat Fedor vecht als ik hem ook daadwerkelijk naar de ring zie lopen, ben al te vaak dood gemaakt met een blije mus :)

Pepe the Ice-Murderer
19-12-2010, 11:27
Fedors management zijn anders ook geen topprofessionals hoor. Altijd dat gezeik met onderhandelingen. 't Is altijd wat met die gasten de laatste jaren.

universele
19-12-2010, 12:45
BALEN!!!!!! wilde FEDOR wel weer eens zien vechten.

ZakKa!
19-12-2010, 13:02
Maar 1x gevochten dit jaar en nu dit gezeik, bleh. Ik wil hem begin 2011 iemand zien verslaan en later in 2011 tegen Overeem voor de titel.

Lennie
19-12-2010, 13:03
Begin het M1 gezeik helemaal zat te worden, dacht dat ik het nooit zou zeggen maar als het op deze manier gaat kan Fedor me geen flikker meer interesseren. Laat AO maar snel Werdum slopen en dan naar de UFC, tenzij hij nog twee jaar wilt wachten totdat Fedor z'n management er wel zin in heeft.

cholitzu
19-12-2010, 13:10
Fedor is echt een geweldige vechter maar hij vecht echt veel te weinig.

Fedor Emelianenko MMA Stats, Pictures, News, Videos, Biography, and More - Sherdog.com (http://www.sherdog.com/fighter/Fedor-Emelianenko-1500)


And so is alistair.;)

http://www.sherdog.com/fighter/Alistair-Overeem-461

rampagejacksonfan
19-12-2010, 13:14
Na het laatste m1 event te hebben gezien in Rusland blijkt dat ze niet eens deftige scheidsrechters kunnen plaatsen...
Fedor maakt zich belachelijk met m1

remco pardoel
19-12-2010, 13:43
1.Fedor maakt deel uit van het M-1 bestuur.. alleen hij gaat, naar mijn info, niet direct over onderhandelingen over de financiele contracten
2.Als je weet wat er aan geld op dit moment omgaat binnen MMA in de USA, dan zou je ook zeker een deal willen voor je shows op tv te krijgen als er de mogelijkheid is, dat is gewoon zakelijk.
3. Ik denk dat Fedor na zoveel jaar ook niet meer elke twee maanden meer kan en wil vechten, laat staan dat de organisaties dat wel kunnen betalen.
4. Fedor gaat gewoon vechten in 2011 en ik weet zeker dat hij sterker dan eerst terug gaat komen

TOON
19-12-2010, 13:52
1.Fedor maakt deel uit van het M-1 bestuur.. alleen hij gaat, naar mijn info, niet direct over onderhandelingen over de financiele contracten
2.Als je weet wat er aan geld op dit moment omgaat binnen MMA in de USA, dan zou je ook zeker een deal willen voor je shows op tv te krijgen als er de mogelijkheid is, dat is gewoon zakelijk.
3. Ik denk dat Fedor na zoveel jaar ook niet meer elke twee maanden meer kan en wil vechten, laat staan dat de organisaties dat wel kunnen betalen.
4. Fedor gaat gewoon vechten in 2011 en ik weet zeker dat hij sterker dan eerst terug gaat komen

eens! het zal zakelijk allemaal wel logisch zijn, maar als fan krijg ik hierdoor wel een behoorlijk nare bijsmaak bij het hele M1 management van fedor.....dat ie geen 6 keer per jaar vecht oke, maar de afgelopen vier jaar is het wel heel magertjes! als fan zijn we de dupe!

Baske
19-12-2010, 14:34
1.Fedor maakt deel uit van het M-1 bestuur.. alleen hij gaat, naar mijn info, niet direct over onderhandelingen over de financiele contracten
2.Als je weet wat er aan geld op dit moment omgaat binnen MMA in de USA, dan zou je ook zeker een deal willen voor je shows op tv te krijgen als er de mogelijkheid is, dat is gewoon zakelijk.
3. Ik denk dat Fedor na zoveel jaar ook niet meer elke twee maanden meer kan en wil vechten, laat staan dat de organisaties dat wel kunnen betalen.
4. Fedor gaat gewoon vechten in 2011 en ik weet zeker dat hij sterker dan eerst terug gaat komen
Ook zakelijk gezien vind ik het absoluut niet logisch. Het mag financieel gezien allicht wel kloppen - maar er is ook iets wat 'brand image' heet. Laat Fedor zo lang niet vechten en het 'product' verliest z'n waarde. Als ze dit zo blijven volhouden zullen Alistair en zo de markt volledig overnemen en zodra Fedor dan weer gaat vechten zal 't echt niet meer zo zijn als voorheen. MMA groeit, en dat betekent meer mensen die ernaar kijken. Denk je dat al die nieuwe mensen benul hebben van wie Fedor nou precies is? Afgezien van het feit dat Werdum hem eens goed duidelijk heeft gemaakt hoe de MMA wereld tegenwoordig in elkaar zit?

Als ik M-1 was geweest had ik na dat verlies Fedor zo snel mogelijk weer laten vechten. Het liefste - eerlijk gezegd - tegen iemand die minder is dan Fedor, en ook niet zo enorm naamsbekend is. In ieder geval zal hij dan weer winst hebben, en de mainstream fans kijken toch meer op tegen winst dan tegen verlies ;)

Mister T.
19-12-2010, 14:54
:confused:Wie is Fedor??















Even zonder gein, wil hem ook wel weer is zien vechten met minder gezeur gewoon een pracht partij zien neer zetten.
Eerst Werdum en daarna Overeem verslaan :D

T.

Baske
19-12-2010, 15:17
Hoe geweldig ik Fedor ook vind - áls hij ooit tegen Alistair gaat zal ik in kamp Alistair zitten.

cholitzu
19-12-2010, 15:36
[QUOTE=Baske;987770]Ook zakelijk gezien vind ik het absoluut niet logisch. Het mag financieel gezien allicht wel kloppen - QUOTE]


:wacko:

blackadder
19-12-2010, 16:36
ik denk dat laatste.....
M1 is wsl zakenlijk gezien misschien wel goed bezig....het is hun enige onderhandelingspositie om op de amerikaanse markt te komen/groeien....
maar de fans zijn hier duidelijk de dupe van!

Geen markt zo wispelturig als de Amerikaanse. En hun enigste echte asset daalt op zo een manier in waarde wegens gebrek aan exposure.

blackadder
19-12-2010, 16:40
3. Ik denk dat Fedor na zoveel jaar ook niet meer elke twee maanden meer kan en wil vechten, laat staan dat de organisaties dat wel kunnen betalen.

2 x per jaar zou al heel wat zijn.

Baske
19-12-2010, 16:42
Geen markt zo wispelturig als de Amerikaanse. En hun enigste echte asset daalt op zo een manier in waarde wegens gebrek aan exposure.
Precies wat ik ook zei. x2!