PDA

View Full Version : Badr's continuing story



123trisweat
20-12-2010, 12:28
Dat meldt Het Parool (http://www.parool.nl/parool/nl/7/MISDAAD/article/detail/1078902/2010/12/20/K1-vechter-Hari-kocht-slachtoffer-om.dhtml). Badr Hari zou de betaling hebben bekend in zijn verhoren. De K1-vechter geldt als hoofdverdachte (http://www.at5.nl/artikelen/37505/k1-vechter-badr-hari-verdachte-in-mishandelingszaak) in de mishandelingszaak. Hij en drie vrienden werden op de bewuste avond in februari de toegang tot de club aan het Kleine Gartmanplantsoen geweigerd door de 33-jarige portier, omdat hun kleding niet aan de voorschriften zou voldoen. Er ontstond een ruzie waarbij de portier zo hard getrapt en geslagen werd dat hij met ernstige verwondingen in het ziekenhuis belandde. Hij brak zijn oogkas en zijn neus en heeft nu een metalen plaat in zijn gezicht.
Direct na het incident legde de portier tegen agenten een belastende verklaring af over Badr Hari, om die in oktober weer in te trekken. Hij zou door de politie onder druk zijn gezet om tegen de K1-vechter te verklaren, zo liet zijn advocaat weten op AT5 (http://www.at5.nl/artikelen/50766/politie-wil-verklaring-tegen-badr-hari). De portier zou Hari niet eens kennen.
Hari hield zich lange tijd schuil in Marokko, maar meldde zich kort na de verklaring van de advocaat van de portier alsnog (http://www.at5.nl/artikelen/50995/badr-hari-meldt-zich-op-hoofdbureau-politie) bij de politie. De vechter heeft verklaard dat de portier via een tussenpersoon aanvankelijk 15.000 euro vroeg om zijn verklaring in te trekken. Uiteindelijk heeft hij hem een derde van dat bedrag betaald.
Hari's advocaat Benedicte Ficq bevestigt tegen AT5 dat er door haar cliënt geld is betaald aan de portier. Maar volgens haar gaat het niet om zwijggeld.



bron:Badr Hari betaalde aan portier - AT5 Nieuws (http://www.at5.nl/artikelen/54422/badr-hari-betaalde-zwijggeld-aan-portier-blinq)

Kemal
20-12-2010, 12:38
ok .. wat voor motivatie heeft Badr dan gehad om de portier een geld bedrag te betalen..

Fyodor
20-12-2010, 12:42
ok .. wat voor motivatie heeft Badr dan gehad om de portier een geld bedrag te betalen..

Simpel toch? Zodat hij z'n (voor Badr belastende) verklaring intrekt en Badr niet of moeilijk vervolgd kan worden.

Kemal
20-12-2010, 12:44
Simpel toch? Zodat hij z'n (voor Badr belastende) verklaring intrekt en Badr niet of moeilijk vervolgd kan worden.

tja maar in de tekst staat : "Maar volgens haar gaat het niet om zwijggeld (http://www.encyclo.nl/begrip/zwijggeld)."

dirk5
20-12-2010, 12:47
and the plot thickens.....

spectator mode on/

Peter0711
20-12-2010, 12:49
Vindt het niet echt verassend nieuws,het verast me meer dat dat na een verklairng van Badr naar buiten komt volgens AT5.

Maar goed,of er nou betaald is of niet,maakt verder niet zo gek veel uit.Wat mij betreft is deze zaak nu inmiddels niet meer zo intressant,al die negatieve publiciteit die zulke berichten met zich meebrengen hebben we met ze allen helemaal niks aan..

Op naar wat positiefs rondom Badr zeg ik dan maar!

En wat betreft het niet om zwijggeld zou gaan?? Net als die gozer zeker,die aan het "inbreken" was bij de Hell's Angels" laatst....

Zulke dingen komen altijd verdraaid naar buiten.. :D

blackadder
20-12-2010, 13:15
Maar goed,of er nou betaald is of niet,maakt verder niet zo gek veel uit.Wat mij betreft is deze zaak nu inmiddels niet meer zo intressant,al die negatieve publiciteit die zulke berichten met zich meebrengen hebben we met ze allen helemaal niks aan.
Dan had ie de portier maar niet het ziekenhuis in moeten slaan, he? Dus wiens fout is het dat AT5 hierover bericht?


Op naar wat positiefs rondom Badr zeg ik dan maar!
Kun jij wat bedenken dan?

Marchant
20-12-2010, 13:24
Dan had ie de portier maar niet het ziekenhuis in moeten slaan, he? Dus wiens fout is het dat AT5 hierover bericht?
Kun jij wat bedenken dan?

Nu even niet.......

Glen
20-12-2010, 13:37
Badr Hari betaalde 'zwijggeld' aan slachtoffer

Uitgegeven:20 december 2010 12:43Laatst gewijzigd:20 december 2010 13:01
AMSTERDAM - De bekende kickbokser Badr Hari heeft 5000 euro zwijggeld betaald aan de portier van een uitgaansgelegenheid in Amsterdam die hij in februari mishandelde.

http://media.nu.nl/m/m1bz16aaors0.jpg
Dit meldt (http://www.parool.nl/parool/nl/7/MISDAAD/article/detail/1078902/2010/12/20/K1-vechter-Hari-kocht-slachtoffer-om.dhtml) het Parool maandag. Het slachtoffer kreeg klappen toen hij enkele personen de toegang weigerde op basis van kledingvoorschriften van de zaak. Hij brak zijn neus en een oogkas.
Rechercheonderzoek wees uit dat H. hoofdverdachte is in de zaak. De kickbokser is momenteel, in afwachting van zijn proces, op vrije voeten.




Bekend


De portier zou 15.000 euro hebben gevraagd in ruil voor het intrekken van de aanklacht. Hari betaalde uiteindelijk een derde van dit geld. De kickbokser zou de betaling na zijn aanhouding in oktober hebben bekend.
Hari's advocaat, Bénédicte Ficq, ontkent tegenover de krant dat er sprake is van zwijggeld. ''Het zou zwijggeld zijn als die portier was gevraagd te stoppen met de waarheid vertellen. Hier is daar absoluut geen sprake van.”

Roddels


Volgens Ficq blijft de portier ‘roddelen en kletsen’. “Daarvan ondervond Hari veel schade in zijn carrière. Daarom dacht mijn cliënt er goed aan te doen te betalen.''
© NU.nl

dirk5
20-12-2010, 13:46
Volgens Ficq blijft de portier ‘roddelen en kletsen’. “Daarvan ondervond Hari veel schade in zijn carrière. Daarom dacht mijn cliënt er goed aan te doen te betalen.''


nu breekt mijn klomp...

TOON
20-12-2010, 13:47
Ficq lult un end in de verte.....
is maar net hoe je het draait......alsof Badr dan maar betaald om van het geroddel af te zijn......hahahaha ongelofelijk.....

rafi
20-12-2010, 13:49
haha... heel veel mensen snappen het begrip advocaat zijn niet. zucht

TOON
20-12-2010, 13:54
wat ik me dan wel afvraag over die advocaten is hoe dat dan in z'n werk gaat met zo'n bespreking....
weten ze precies de waarheid en draaien ze het bewust om:
zo van, oke badr, je hebt die gast 5000€ betaald om z'n mond te houden, dat komt naarbuiten, hoe zullen we dit dan eens gaan aanpakken....
of gaat het: badr aub niet de waarheid tegen me zeggen dan kan ik er altijd een draai aan geven zonder te liegen
vraag ik me dan altijd af.....of advocaten doorgestudeerde naivelingen zijn of doorgewinterde leugenaars......

Kemal
20-12-2010, 13:55
wat ik me dan wel afvraag over die advocaten is hoe dat dan in z'n werk gaat met zo'n bespreking....
weten ze precies de waarheid en draaien ze het bewust om:
zo van, oke badr, je hebt die gast 5000€ betaald om z'n mond te houden, dat komt naarbuiten, hoe zullen we dit dan eens gaan aanpakken....
of gaat het: badr aub niet de waarheid tegen me zeggen dan kan ik er altijd een draai aan geven zonder te liegen
vraag ik me dan altijd af.....of advocaten doorgestudeerde naivelingen zijn of doorgewinterde leugenaars......

Ik zeg, kom er maar in Roy.. ;)

Peter0711
20-12-2010, 14:02
Dan had ie de portier maar niet het ziekenhuis in moeten slaan, he? Dus wiens fout is het dat AT5 hierover bericht?


Daar doel ik toch ook helemaal niet op? Het verbaasd mij persoonlijk dat deze info geleverd is door de kant van Badr.
Wat betreft de negatieve publiciteit rond dit verhaal,ik denk dat alles wat er gezegt kon worden over deze zaak,zo een beetje al gezegt is,en dat het niet nodig is om bij elke kleine ontwikkeling het hele verhaal weer fris in het geheugen te brengen.

Iets positiefs rondom Badr is dat wel al een aantal maanden geen nieuw incident hebben waar de beste man bij betrokken is.. :D

johnmixfight
20-12-2010, 14:04
gaaaap !

al dat geklets of dhr Hari is sooo boring..................

blackadder
20-12-2010, 14:08
Daar doel ik toch ook helemaal niet op? Het verbaasd mij persoonlijk dat deze info geleverd is door de kant van Badr.
Wat betreft de negatieve publiciteit rond dit verhaal,ik denk dat alles wat er gezegt kon worden over deze zaak,zo een beetje al gezegt is,en dat het niet nodig is om bij elke kleine ontwikkeling het hele verhaal weer fris in het geheugen te brengen.
Nou ja. Maar zo werkt dat nu eenmaal. Als men een bericht over een nieuwe ontwikkeling brengt, verteld men er ook bij waar het ook alweer om ging.


Iets positiefs rondom Badr is dat wel al een aantal maanden geen nieuw incident hebben waar de beste man bij betrokken is.. :D NOU!!! Stop de persen!!!
We weten niet wat ie in Marokko heeft uitgespookt.;)

Peter0711
20-12-2010, 14:10
gaaaap !

al dat geklets of dhr Hari is sooo boring..................

Bedankt dat je dan toch de moeite nam het destbetreffende topic van de beste man te openen,en ons te verblijden met de info dat je het saai vindt om erin te reageren....


:S

Peter0711
20-12-2010, 14:11
Nou ja. Maar zo werkt dat nu eenmaal. Als men een bericht over een nieuwe ontwikkeling brengt, verteld men er ook bij waar het ook alweer om ging.

NOU!!! Stop de persen!!!
We weten niet wat ie in Marokko heeft uitgespookt.;)

In ieder geval gewaterscooter'd.... :D

Sadix
20-12-2010, 14:13
wat ik me dan wel afvraag over die advocaten is hoe dat dan in z'n werk gaat met zo'n bespreking....
weten ze precies de waarheid en draaien ze het bewust om:
zo van, oke badr, je hebt die gast 5000€ betaald om z'n mond te houden, dat komt naarbuiten, hoe zullen we dit dan eens gaan aanpakken....
of gaat het: badr aub niet de waarheid tegen me zeggen dan kan ik er altijd een draai aan geven zonder te liegen
vraag ik me dan altijd af.....of advocaten doorgestudeerde naivelingen zijn of doorgewinterde leugenaars......

In mijn zaak als verdachte in een mishandeling zaak, heb ik de waarheid aan mijn advocaat verteld. Hij komt dan met de beste aanpak van hoe we de justitie kunnen omzeilen.

Badr heeft dus de waarheid verteld aan haar, en zei heeft het hele verhaal er om heen verzonnen.

Vince
20-12-2010, 14:25
Maar als de portier vraagt om geld is het dan geen chantage?

Advocaten doen tog allemaal aan free-fight en dealen coke? / sarcasme

SanderM
20-12-2010, 14:46
In mijn zaak als verdachte in een mishandeling zaak, heb ik de waarheid aan mijn advocaat verteld. Hij komt dan met de beste aanpak van hoe we de justitie kunnen omzeilen.

Badr heeft dus de waarheid verteld aan haar, en zei heeft het hele verhaal er om heen verzonnen.

Volgens mij verschilt het per advocaat wat hij/zij prefereert, wel of niet het 'echte' verhaal moeten vertellen. Ficq was hier naar mijn weten niet een per se voorstander van. Op Kijken in de ziel: Strafpleiters - Uitzending Gemist (http://beta.uitzendinggemist.nl/programmas/1626-kijken-in-de-ziel-strafpleiters) is een mooie reportageserie te zien over strafrechtadvocaten waar zij ook een rol in speelt.

willy123
20-12-2010, 14:58
Roddelen over Badr.. lekkere lucratieve business!

El Bambino
20-12-2010, 15:39
Maar als de portier vraagt om geld is het dan geen chantage?

Advocaten doen tog allemaal aan free-fight en dealen coke? / sarcasme

De portier is geen heilige in deze zaak, anders zou ie wel via de wet zorgen dat Bard veroordelt wordt!!
Hopelijk leren we allemaal van deze zaak, goed voor de racistiche portiers en goed voor een Badr om met zijn handjes af te blijven!

micha
20-12-2010, 15:44
ik hoop hem snel weer in de ring te zien

bananenplukster
20-12-2010, 15:45
Ik zeg, kom er maar in Roy.. ;)

Of zullen we ashwin balrak opbellen?:fp: o nee hij zal het wel druk genoeg hebben met zijn eigen zaak.

bananenplukster
20-12-2010, 15:46
Laat het rusten. Badr hari komt in 2011 hard terug en wint de k1 finale!!! Dan is iedereen het weer vergeten.

wrestler_nl
20-12-2010, 16:19
Of zullen we ashwin balrak opbellen?:fp: o nee hij zal het wel druk genoeg hebben met zijn eigen zaak.

haha :)

BJJCORE
20-12-2010, 17:00
Laat het rusten. Badr hari komt in 2011 hard terug en wint de k1 finale!!! Dan is iedereen het weer vergeten.

Hoezo moet je het vergeten als hij schuldig is. Wat voor struisvogel politiek is dat. Als Badr Hari zo gekwetst wordt en zich niet vrij kan bewegen omdat een portier maar even verzint dat het Badr Hari was die hem in elkaar sloeg. (Hij had ook Peter Aerts kunnen zeggen of Ramon Dekker, of Jan Doedel) maar nee hij kiest zomaar opeens de minst gevaarlijke en meest vredelievende en sportiefste vechter die er bestaat.... BADR HARI. En deze betaald dan vrijwillig omdat hij er niet tegen kan dat er een roddel wordt verspreid even 5000 euro. Als je het niet gedaan hebt heb je vast wel een alibi dat je op dat moment op een andere plek was en laat je zo'n persoon gewoon lullen. Dat gekontelik van die Badr Hari wordt je echt doodmoe van. Als hij je moeder in elkaar slaat zullen onze Mixfight warriors er altijd wel iets van kunnen maken dat het gerechtvaardigd was of dat men het over een tijdje vergeten is zodat we deze grote sportieve vechter weer kunnen aanschouwen in de zo goed financieel lopende K-1. We lopen te zeiken dat dit soort verhalen de sport naar beneden haalt. Misschien moet je als vechter je hand in eigen boezem steken en eens nagaan waar die vooroordelen vandaan komen. Misschien moeten wij dat allemaal eens doen ipv de schuld altijd aan de media te geven. Je komt niet voor jan lul in het nieuws als je niks hebt gedaan. Het is niet zo dat een reporter s'ochtends opstaat en denkt.... "NOU LAAT IK EVEN ZEGGEN DAT PETER AERTS GISTEREN EEN OMA VAN HAAR TAS HEEFT BESTOLEN" of "BADR HARI BETAALD 5000EURO ZWIJGGELD.... GEWOON EVEN OMDAT HET VANDAAG 20 DECEMBER IS". We schieten telkens in de verdediging voor die randdebiel die zich misdraagt in de ring. Vanuit een zakelijk oogpunt is het een leuke vechter om naar te kijken omdat hij er vol voor gaat, maar ik wordt er moe van dat iedereen telkens maar alles rechtvaardigt wat Badr Hari doet. Dan komen we altijd weer met die lulpraat van "Niks is bewezen als hij het niet zelf zegt" , "Hij is pas schuldig als het bewezen is","We wachten wel even op antwoord van een goede vriend of een manager van hem........ zie je zijn vriend zegt dat het niet zo is"---> Alsof die wel even zijn maatje Badr Hari zou afvallen en dan de waarheid tegen Mixfight bij wijze van spreken zou zeggen. Als het Parool dit meldt en het is niet waar en die portier hem ook nog eens 5000 afhandig heeft gemaakt dan kan Badr Hari een zaak beginnen tegen de krant en tegen de portier en is hij weer de zoveelste marokkaan die een easy target is. Als hij wat heeft gedaan dan moet hij daar gewoon voor gestraft worden ....klaar. En we moeten het zeker niet vergeten en hij zelf al helemaal niet. De rechter(s) zal(zullen) op basis van de bewijzen die in de rechtszaak worden geopperd een beslissing nemen. Als hij er echt niks mee te maken heeft hoeft hij zich ook geen zorgen te maken en kan hij daarna zijn 5000 euro gelijk weer terugvragen van meneer portier of deze zelfs aanklagen. Een verhaal heeft altijd 2 kanten maar het is hypocriet om je kop in het zand te steken en je te verschuilen achter iets wat voor jou het beste ligt. Het kan mij totaal niet schelen wat er nu van Badr Hari zal worden. Heeft hij niks gedaan dan hoop ik voor hem dat het groot in de kranten komt dat hij onschuldig was en daarmee het kickboksen een positieve impuls krijgt. Heeft hij het wel gedaan dan moet hij daarvoor zijn straf ondergaan en hoop ik dat het kickboksen er niet te veel onder lijd. Het is gewoon jammer dat een sport zo in de schijnwerpers moet staan. En gelukkig waren er op de Telegraaf tijdens de K-1 niks dan positieve berichten over Peter Aerts, Sem Schild, Saki etc..... het slechte mogen we niet vergeten maar laten we hopen dat het positieve het slechte overheerst... :cool2:

mario the count
20-12-2010, 17:04
hahahah, dit geloof je toch niet. Badr die iemand betaald om te stoppen met liegen over hem hahahaha, leuk verzonnen. Beter had hij dit verhaal niet verzonnen want nu komt hij helemaal niet meer geloofwaardig over , en krijgt hij de schijn tegen dat hij het slachtoffer omgekocht heeft om zijn verklaring in te trekken.

Sadix
20-12-2010, 17:04
zo BJJcore is boos!

mario the count
20-12-2010, 17:06
Hoezo moet je het vergeten als hij schuldig is. Wat voor struisvogel politiek is dat. Als Badr Hari zo gekwetst wordt en zich niet vrij kan bewegen omdat een portier maar even verzint dat het Badr Hari was die hem in elkaar sloeg. (Hij had ook Peter Aerts kunnen zeggen of Ramon Dekker, of Jan Doedel) maar nee hij kiest zomaar opeens de minst gevaarlijke en meest vredelievende en sportiefste vechter die er bestaat.... BADR HARI. En deze betaald dan vrijwillig omdat hij er niet tegen kan dat er een roddel wordt verspreid even 5000 euro. Als je het niet gedaan hebt heb je vast wel een alibi dat je op dat moment op een andere plek was en laat je zo'n persoon gewoon lullen. Dat gekontelik van die Badr Hari wordt je echt doodmoe van. Als hij je moeder in elkaar slaat zullen onze Mixfight warriors er altijd wel iets van kunnen maken dat het gerechtvaardigd was of dat men het over een tijdje vergeten is zodat we deze grote sportieve vechter weer kunnen aanschouwen in de zo goed financieel lopende K-1. We lopen te zeiken dat dit soort verhalen de sport naar beneden haalt. Misschien moet je als vechter je hand in eigen boezem steken en eens nagaan waar die vooroordelen vandaan komen. Misschien moeten wij dat allemaal eens doen ipv de schuld altijd aan de media te geven. Je komt niet voor jan lul in het nieuws als je niks hebt gedaan. Het is niet zo dat een reporter s'ochtends opstaat en denkt.... "NOU LAAT IK EVEN ZEGGEN DAT PETER AERTS GISTEREN EEN OMA VAN HAAR TAS HEEFT BESTOLEN" of "BADR HARI BETAALD 5000EURO ZWIJGGELD.... GEWOON EVEN OMDAT HET VANDAAG 20 DECEMBER IS". We schieten telkens in de verdediging voor die randdebiel die zich misdraagt in de ring. Vanuit een zakelijk oogpunt is het een leuke vechter om naar te kijken omdat hij er vol voor gaat, maar ik wordt er moe van dat iedereen telkens maar alles rechtvaardigt wat Badr Hari doet. Dan komen we altijd weer met die lulpraat van "Niks is bewezen als hij het niet zelf zegt" , "Hij is pas schuldig als het bewezen is","We wachten wel even op antwoord van een goede vriend of een manager van hem........ zie je zijn vriend zegt dat het niet zo is"---> Alsof die wel even zijn maatje Badr Hari zou afvallen en dan de waarheid tegen Mixfight bij wijze van spreken zou zeggen. Als het Parool dit meldt en het is niet waar en die portier hem ook nog eens 5000 afhandig heeft gemaakt dan kan Badr Hari een zaak beginnen tegen de krant en tegen de portier en is hij weer de zoveelste marokkaan die een easy target is. Als hij wat heeft gedaan dan moet hij daar gewoon voor gestraft worden ....klaar. En we moeten het zeker niet vergeten en hij zelf al helemaal niet. De rechter(s) zal(zullen) op basis van de bewijzen die in de rechtszaak worden geopperd een beslissing nemen. Als hij er echt niks mee te maken heeft hoeft hij zich ook geen zorgen te maken en kan hij daarna zijn 5000 euro gelijk weer terugvragen van meneer portier of deze zelfs aanklagen. Een verhaal heeft altijd 2 kanten maar het is hypocriet om je kop in het zand te steken en je te verschuilen achter iets wat voor jou het beste ligt. Het kan mij totaal niet schelen wat er nu van Badr Hari zal worden. Heeft hij niks gedaan dan hoop ik voor hem dat het groot in de kranten komt dat hij onschuldig was en daarmee het kickboksen een positieve impuls krijgt. Heeft hij het wel gedaan dan moet hij daarvoor zijn straf ondergaan en hoop ik dat het kickboksen er niet te veel onder lijd. Het is gewoon jammer dat een sport zo in de schijnwerpers moet staan. En gelukkig waren er op de Telegraaf tijdens de K-1 niks dan positieve berichten over Peter Aerts, Sem Schild, Saki etc..... het slechte mogen we niet vergeten maar laten we hopen dat het positieve het slechte overheerst... :cool2:

Reps +1

ArjanV
20-12-2010, 17:09
Hulde BJJcore! 200% gelijk!

Petrosyan188
20-12-2010, 17:19
Hoezo moet je het vergeten als hij schuldig is. Wat voor struisvogel politiek is dat. Als Badr Hari zo gekwetst wordt en zich niet vrij kan bewegen omdat een portier maar even verzint dat het Badr Hari was die hem in elkaar sloeg. (Hij had ook Peter Aerts kunnen zeggen of Ramon Dekker, of Jan Doedel) maar nee hij kiest zomaar opeens de minst gevaarlijke en meest vredelievende en sportiefste vechter die er bestaat.... BADR HARI. En deze betaald dan vrijwillig omdat hij er niet tegen kan dat er een roddel wordt verspreid even 5000 euro. Als je het niet gedaan hebt heb je vast wel een alibi dat je op dat moment op een andere plek was en laat je zo'n persoon gewoon lullen. Dat gekontelik van die Badr Hari wordt je echt doodmoe van. Als hij je moeder in elkaar slaat zullen onze Mixfight warriors er altijd wel iets van kunnen maken dat het gerechtvaardigd was of dat men het over een tijdje vergeten is zodat we deze grote sportieve vechter weer kunnen aanschouwen in de zo goed financieel lopende K-1. We lopen te zeiken dat dit soort verhalen de sport naar beneden haalt. Misschien moet je als vechter je hand in eigen boezem steken en eens nagaan waar die vooroordelen vandaan komen. Misschien moeten wij dat allemaal eens doen ipv de schuld altijd aan de media te geven. Je komt niet voor jan lul in het nieuws als je niks hebt gedaan. Het is niet zo dat een reporter s'ochtends opstaat en denkt.... "NOU LAAT IK EVEN ZEGGEN DAT PETER AERTS GISTEREN EEN OMA VAN HAAR TAS HEEFT BESTOLEN" of "BADR HARI BETAALD 5000EURO ZWIJGGELD.... GEWOON EVEN OMDAT HET VANDAAG 20 DECEMBER IS". We schieten telkens in de verdediging voor die randdebiel die zich misdraagt in de ring. Vanuit een zakelijk oogpunt is het een leuke vechter om naar te kijken omdat hij er vol voor gaat, maar ik wordt er moe van dat iedereen telkens maar alles rechtvaardigt wat Badr Hari doet. Dan komen we altijd weer met die lulpraat van "Niks is bewezen als hij het niet zelf zegt" , "Hij is pas schuldig als het bewezen is","We wachten wel even op antwoord van een goede vriend of een manager van hem........ zie je zijn vriend zegt dat het niet zo is"---> Alsof die wel even zijn maatje Badr Hari zou afvallen en dan de waarheid tegen Mixfight bij wijze van spreken zou zeggen. Als het Parool dit meldt en het is niet waar en die portier hem ook nog eens 5000 afhandig heeft gemaakt dan kan Badr Hari een zaak beginnen tegen de krant en tegen de portier en is hij weer de zoveelste marokkaan die een easy target is. Als hij wat heeft gedaan dan moet hij daar gewoon voor gestraft worden ....klaar. En we moeten het zeker niet vergeten en hij zelf al helemaal niet. De rechter(s) zal(zullen) op basis van de bewijzen die in de rechtszaak worden geopperd een beslissing nemen. Als hij er echt niks mee te maken heeft hoeft hij zich ook geen zorgen te maken en kan hij daarna zijn 5000 euro gelijk weer terugvragen van meneer portier of deze zelfs aanklagen. Een verhaal heeft altijd 2 kanten maar het is hypocriet om je kop in het zand te steken en je te verschuilen achter iets wat voor jou het beste ligt. Het kan mij totaal niet schelen wat er nu van Badr Hari zal worden. Heeft hij niks gedaan dan hoop ik voor hem dat het groot in de kranten komt dat hij onschuldig was en daarmee het kickboksen een positieve impuls krijgt. Heeft hij het wel gedaan dan moet hij daarvoor zijn straf ondergaan en hoop ik dat het kickboksen er niet te veel onder lijd. Het is gewoon jammer dat een sport zo in de schijnwerpers moet staan. En gelukkig waren er op de Telegraaf tijdens de K-1 niks dan positieve berichten over Peter Aerts, Sem Schild, Saki etc..... het slechte mogen we niet vergeten maar laten we hopen dat het positieve het slechte overheerst... :cool2:

*gaap*.. iets van een mug en ook een olifant. die gast heeft z'n cash, badr heeft half jaar niet gevochten. die portier heeft blijkbaar niets te klagen aangezien gelijk aanklacht terugtrok en ze leefden nog lang en gelukkig. nogmaals niet zo overdrijven

mario the count
20-12-2010, 17:22
*gaap*.. iets van een mug en ook een olifant. die gast heeft z'n cash, badr heeft half jaar niet gevochten. die portier heeft blijkbaar niets te klagen aangezien gelijk aanklacht terugtrok en ze leefden nog lang en gelukkig. nogmaals niet zo overdrijven

* gaap* iets met een roze bril en oogkleppen.

ArjanV
20-12-2010, 17:25
En een dikke plaat en een kop...

Dave72
20-12-2010, 17:34
heel je gezicht naar de puin, nue is echt overdreven.

bananenplukster
20-12-2010, 17:34
:cool2:

Bewijs het maar zou ik zeggen al gaf hij hem 5000 euro bewijs maar dat hij geslagen heeft misschien is die 5000 euro wel voor de leed die die kennis heeft veroorzaakt wie weet? Wat ik probeer te zeggen zolang er geen beelden/ aangifte van de portier is heb je geen enkel bewijs dat hij daadwerkelijk heeft geslagen. Zo hebben mensen ook vraagtekenz bij het lichaam van alistair overeem(anabolen steroiden) maar daar hebben ze ook geen bewijs voor so be it( tegenwoordig staat er op deze forum een ban als je vraagtekens hebt bij lichaam van overeem) geen bewijs= geen poot om op te staan!!!!!!

Illest
20-12-2010, 17:36
genoeg over gezegd...al die aandacht die er aan hem besteed wordt, verdient hij nu niet.

@BJJCORE: goeie post, maar de man is een held voor sommigen dus zullen ze hem altijd verdedigen.

ik vind zijn sportieve prestaties voor 2011 veel interessanter vooral als je kijkt naar de concurrentie.

Badr get yourself together en laat eindelijk eens zien waar zoveel fans op zitten te wachten!

bananenplukster
20-12-2010, 17:36
* gaap* iets met een roze bril en oogkleppen.

Dan hebben veel mensen een roze bril cq oogkleppen op!!! Zullen we doorgaan wat betreft het lichaam van overeem? Geen bewijs is niks hebben zo duidelijk als nacht!!!

blackadder
20-12-2010, 17:57
Dan hebben veel mensen een roze bril cq oogkleppen op!!! Zullen we doorgaan wat betreft het lichaam van overeem? Geen bewijs is niks hebben zo duidelijk als nacht!!!
Sorry. Maar dit slaat kant nog wal.

Sadix
20-12-2010, 18:07
ik vind het echt altijd apart om te lezen hoe mensen alles van badr goed kunnen praten.

AL schiet badr strax 5 mensen neer, dan nog zullen ze iets vinden om het goed te praten.

Boys, krom is krom en recht is recht.

Badr is in mijn ogen de beste, aantrekkelijkste vechter maar hij is alles behalve een rolmodel of iemand naar wie ik op kijk.

Mister T.
20-12-2010, 18:08
Dan hebben veel mensen een roze bril cq oogkleppen op!!!
Klopt :D lopen er wel paar hier op het forum:ymca:

Zullen we doorgaan wat betreft het lichaam van overeem? Geen bewijs is niks hebben zo duidelijk als nacht!!!

*gaap* Iets met oude koeien en een sloot ofzo en ook nog iets met off topic ander onderwerp ofzo ;)

mikeymcd
20-12-2010, 18:22
Dan hebben veel mensen een roze bril cq oogkleppen op!!! Zullen we doorgaan wat betreft het lichaam van overeem? Geen bewijs is niks hebben zo duidelijk als nacht!!!

Komt heel slim over, als je het mishandelen van iemand vergelijkt met het gebruik van middelen om jezelf sterker te maken!!

bananenplukster
20-12-2010, 19:01
ik vind het echt altijd apart om te lezen hoe mensen alles van badr goed kunnen praten.

AL schiet badr strax 5 mensen neer, dan nog zullen ze iets vinden om het goed te praten.

Boys, krom is krom en recht is recht.

Badr is in mijn ogen de beste, aantrekkelijkste vechter maar hij is alles behalve een rolmodel of iemand naar wie ik op kijk.

Keur niks goed alleen is bij mij iemand schuldig als hij schuldig wordt bevonden door een rechtbank( met bewijs) zo heeft overeem geen " snoep" gebruikt tot er duidelijke bewijs naar bovenkomt dat hij wel heeft gebruikt ;)

kmr
20-12-2010, 19:01
In mijn zaak als verdachte in een mishandeling zaak, heb ik de waarheid aan mijn advocaat verteld. Hij komt dan met de beste aanpak van hoe we de justitie kunnen omzeilen.



Kan ik hieruit opmaken dat je iemand mishandeld hebt

bananenplukster
20-12-2010, 19:05
Komt heel slim over, als je het mishandelen van iemand vergelijkt met het gebruik van middelen om jezelf sterker te maken!!

Ik wil alleen duidelijk maken dat iemand pas schuldig is als de rechtbank het heeft verklaard of als er duidelijk bewijs te vinden in waar je niet meer om heen kan. Gewn aangifte/ geen videobeelden het is nu zijn woord tegenover die van de OM, unguilty until proven he is guilty nogmaals zo duidelijk als de nacht ;)

BJJCORE
20-12-2010, 19:08
Bewijs het maar zou ik zeggen al gaf hij hem 5000 euro bewijs maar dat hij geslagen heeft misschien is die 5000 euro wel voor de leed die die kennis heeft veroorzaakt wie weet? Wat ik probeer te zeggen zolang er geen beelden/ aangifte van de portier is heb je geen enkel bewijs dat hij daadwerkelijk heeft geslagen. Zo hebben mensen ook vraagtekenz bij het lichaam van alistair overeem(anabolen steroiden) maar daar hebben ze ook geen bewijs voor so be it( tegenwoordig staat er op deze forum een ban als je vraagtekens hebt bij lichaam van overeem) geen bewijs= geen poot om op te staan!!!!!!

Wat moet ik nu weer bewijzen ik geef hier mijn ongezoute mening. Het laatste wat ik hoef te doen is bewijzen dat Badr Hari hem heeft geslagen. Daarom staat hij in de rechtszaal binnenkort. En het OM mag bewijzen of het zo is of niet. Nog jij nog ik weten alle feiten anders was er ook deze discussie niet. En dat bedoel ik dus !!!!! Je telkens maar achter iets verschuilen wat voor JOU het beste ligt. Het is niet mogelijk in je ogen dat Badr Hari daadwerkelijk de schuldige is in dit verhaal. Als je mijn stukje goed doorleest en je Badr Hari regenboogbril even af doe,t merk je op dat ik objectief blijf ten opzichte van het hele gebeuren. Ik kan niet zeggen of hij het wel of niet heeft gedaan want ik weet niet alle feiten en ken de bewijslast niet. JIJ OOK NIET!!! Maar ik weiger iemand te verdedigen in naam van "ONZE SPORT GAAT ER ZO AAN MET DEZE SUGGESTIEVE BERICHTEN" als er toch echt wel een reden zal zijn dat deze vriendelijke knuffel-marokkaan moet voorkomen. Je staat niet voor de rechter omdat het Openbaar Ministerie je maar even wilt pesten. Loze termen van "bewijs dan" is het enige waar je al keyboard-advocaat van Badr Hari mee kan komen. Je hoeft mij niet te overtuigen, want ik wacht de rechtszaak gewoon af. Ik zeg slechts dat ik moe wordt dat , zodra het over Badr Hari gaat sommigen hem blijven verdedigen en het in jullie ogen onmogelijk is dat "Ik heb de beste intenties met de mensheid"-Badr Hari iets gedaan kan hebben ......wat we ook maar snel weer moeten vergeten in 2011. Het lijkt wel alsof Badr Hari een geloof aan het worden is. BADR HARI DOET NOOIT WAT SLECHTS EN ALS HIJ WAT DOET DAN ZAL ONZE KONING VAN WEST AFRIKA WEL INDIRECT ER IETS GOEDS MEE BEDOELEN. Kom op zeg..... hoe naief kan je zijn. Misschien was hij onderdeel van de vechtparij maar was hij slechts een meewerkend voorwerp of hij was het onderwerp of het lijdend voorwerp what ever..... maar als hij schuldig zal worden bevonden zal het mij niks verbazen dat het hier nog steeds wordt goed gepraat en die portier maar niet de regels had moeten volgen en de Koning van West Afrika binnen had moeten laten op zijn sportschoenen omdat hij is wie hij is..... De humane strijder van sportiviteit en vriendelijk..... Daarom wacht ik gewoon af en ben ik benieuwd naar de uitslag. Het gaat er mij om dat het kickboksen niet alleen door de media naar beneden wordt gehaald maar ook door de mensen die er in vechten. Gelukkig zijn er nog zat vechters die wel in de juiste schijnwerpers komen te staan en zoals ik al zei hoop ik dat hun licht feller is dan degene die in een schijnwerper staan en lastige vragen moeten beantwoorden.:pimp:

univers1l
20-12-2010, 19:09
dit heeft niets met een roze bril kijken te maken, zolang hari wordt wordt gebasht, krijg je altijd tegen reacties. negeer het gewoon of je het er nou eens bent of niet. het is niet badr zelf die hier constant op reageert.

andyhugfan
20-12-2010, 19:12
Hoezo moet je het vergeten als hij schuldig is. Wat voor struisvogel politiek is dat. Als Badr Hari zo gekwetst wordt en zich niet vrij kan bewegen omdat een portier maar even verzint dat het Badr Hari was die hem in elkaar sloeg. (Hij had ook Peter Aerts kunnen zeggen of Ramon Dekker, of Jan Doedel) maar nee hij kiest zomaar opeens de minst gevaarlijke en meest vredelievende en sportiefste vechter die er bestaat.... BADR HARI. En deze betaald dan vrijwillig omdat hij er niet tegen kan dat er een roddel wordt verspreid even 5000 euro. Als je het niet gedaan hebt heb je vast wel een alibi dat je op dat moment op een andere plek was en laat je zo'n persoon gewoon lullen. Dat gekontelik van die Badr Hari wordt je echt doodmoe van. Als hij je moeder in elkaar slaat zullen onze Mixfight warriors er altijd wel iets van kunnen maken dat het gerechtvaardigd was of dat men het over een tijdje vergeten is zodat we deze grote sportieve vechter weer kunnen aanschouwen in de zo goed financieel lopende K-1. We lopen te zeiken dat dit soort verhalen de sport naar beneden haalt. Misschien moet je als vechter je hand in eigen boezem steken en eens nagaan waar die vooroordelen vandaan komen. Misschien moeten wij dat allemaal eens doen ipv de schuld altijd aan de media te geven. Je komt niet voor jan lul in het nieuws als je niks hebt gedaan. Het is niet zo dat een reporter s'ochtends opstaat en denkt.... "NOU LAAT IK EVEN ZEGGEN DAT PETER AERTS GISTEREN EEN OMA VAN HAAR TAS HEEFT BESTOLEN" of "BADR HARI BETAALD 5000EURO ZWIJGGELD.... GEWOON EVEN OMDAT HET VANDAAG 20 DECEMBER IS". We schieten telkens in de verdediging voor die randdebiel die zich misdraagt in de ring. Vanuit een zakelijk oogpunt is het een leuke vechter om naar te kijken omdat hij er vol voor gaat, maar ik wordt er moe van dat iedereen telkens maar alles rechtvaardigt wat Badr Hari doet. Dan komen we altijd weer met die lulpraat van "Niks is bewezen als hij het niet zelf zegt" , "Hij is pas schuldig als het bewezen is","We wachten wel even op antwoord van een goede vriend of een manager van hem........ zie je zijn vriend zegt dat het niet zo is"---> Alsof die wel even zijn maatje Badr Hari zou afvallen en dan de waarheid tegen Mixfight bij wijze van spreken zou zeggen. Als het Parool dit meldt en het is niet waar en die portier hem ook nog eens 5000 afhandig heeft gemaakt dan kan Badr Hari een zaak beginnen tegen de krant en tegen de portier en is hij weer de zoveelste marokkaan die een easy target is. Als hij wat heeft gedaan dan moet hij daar gewoon voor gestraft worden ....klaar. En we moeten het zeker niet vergeten en hij zelf al helemaal niet. De rechter(s) zal(zullen) op basis van de bewijzen die in de rechtszaak worden geopperd een beslissing nemen. Als hij er echt niks mee te maken heeft hoeft hij zich ook geen zorgen te maken en kan hij daarna zijn 5000 euro gelijk weer terugvragen van meneer portier of deze zelfs aanklagen. Een verhaal heeft altijd 2 kanten maar het is hypocriet om je kop in het zand te steken en je te verschuilen achter iets wat voor jou het beste ligt. Het kan mij totaal niet schelen wat er nu van Badr Hari zal worden. Heeft hij niks gedaan dan hoop ik voor hem dat het groot in de kranten komt dat hij onschuldig was en daarmee het kickboksen een positieve impuls krijgt. Heeft hij het wel gedaan dan moet hij daarvoor zijn straf ondergaan en hoop ik dat het kickboksen er niet te veel onder lijd. Het is gewoon jammer dat een sport zo in de schijnwerpers moet staan. En gelukkig waren er op de Telegraaf tijdens de K-1 niks dan positieve berichten over Peter Aerts, Sem Schild, Saki etc..... het slechte mogen we niet vergeten maar laten we hopen dat het positieve het slechte overheerst... :cool2:


Op elke reactie op mixfight wat meer dan 300 woorden bevat wordt zo gereageerd: X2, X3, qft, reps enz.

Ik zeg, tl:dr

bananenplukster
20-12-2010, 19:15
Pff wat een lap text bjjcore zal het straks wel ff lezen( kun je het niet samenvatten in plaats van tig regels waar " waarschijnlijk" niks in staat? ) en ik geef mijn mening onschuldig tot hij schuldig wordt bevonden!!!! Punt

andyhugfan
20-12-2010, 19:25
Wat moet ik nu weer bewijzen ik geef hier mijn ongezoute mening. Het laatste wat ik hoef te doen is bewijzen dat Badr Hari hem heeft geslagen. Daarom staat hij in de rechtszaal binnenkort. En het OM mag bewijzen of het zo is of niet. Nog jij nog ik weten alle feiten anders was er ook deze discussie niet. En dat bedoel ik dus !!!!! Je telkens maar achter iets verschuilen wat voor JOU het beste ligt. Het is niet mogelijk in je ogen dat Badr Hari daadwerkelijk de schuldige is in dit verhaal. Als je mijn stukje goed doorleest en je Badr Hari regenboogbril even af doe,t merk je op dat ik objectief blijf ten opzichte van het hele gebeuren. Ik kan niet zeggen of hij het wel of niet heeft gedaan want ik weet niet alle feiten en ken de bewijslast niet. JIJ OOK NIET!!! Maar ik weiger iemand te verdedigen in naam van "ONZE SPORT GAAT ER ZO AAN MET DEZE SUGGESTIEVE BERICHTEN" als er toch echt wel een reden zal zijn dat deze vriendelijke knuffel-marokkaan moet voorkomen. Je staat niet voor de rechter omdat het Openbaar Ministerie je maar even wilt pesten. Loze termen van "bewijs dan" is het enige waar je al keyboard-advocaat van Badr Hari mee kan komen. Je hoeft mij niet te overtuigen, want ik wacht de rechtszaak gewoon af. Ik zeg slechts dat ik moe wordt dat , zodra het over Badr Hari gaat sommigen hem blijven verdedigen en het in jullie ogen onmogelijk is dat "Ik heb de beste intenties met de mensheid"-Badr Hari iets gedaan kan hebben ......wat we ook maar snel weer moeten vergeten in 2011. Het lijkt wel alsof Badr Hari een geloof aan het worden is. BADR HARI DOET NOOIT WAT SLECHTS EN ALS HIJ WAT DOET DAN ZAL ONZE KONING VAN WEST AFRIKA WEL INDIRECT ER IETS GOEDS MEE BEDOELEN. Kom op zeg..... hoe naief kan je zijn. Misschien was hij onderdeel van de vechtparij maar was hij slechts een meewerkend voorwerp of hij was het onderwerp of het lijdend voorwerp what ever..... maar als hij schuldig zal worden bevonden zal het mij niks verbazen dat het hier nog steeds wordt goed gepraat en die portier maar niet de regels had moeten volgen en de Koning van West Afrika binnen had moeten laten op zijn sportschoenen omdat hij is wie hij is..... De humane strijder van sportiviteit en vriendelijk..... Daarom wacht ik gewoon af en ben ik benieuwd naar de uitslag. Het gaat er mij om dat het kickboksen niet alleen door de media naar beneden wordt gehaald maar ook door de mensen die er in vechten. Gelukkig zijn er nog zat vechters die wel in de juiste schijnwerpers komen te staan en zoals ik al zei hoop ik dat hun licht feller is dan degene die in een schijnwerper staan en lastige vragen moeten beantwoorden.:pimp:

http://images.memegenerator.net/Troll-Face/ImageMacro/2337177/LOL-U-MAD-BRO.jpg

dark
20-12-2010, 19:51
Hoezo moet je het vergeten als hij schuldig is. Wat voor struisvogel politiek is dat. Als Badr Hari zo gekwetst wordt en zich niet vrij kan bewegen omdat een portier maar even verzint dat het Badr Hari was die hem in elkaar sloeg. (Hij had ook Peter Aerts kunnen zeggen of Ramon Dekker, of Jan Doedel) maar nee hij kiest zomaar opeens de minst gevaarlijke en meest vredelievende en sportiefste vechter die er bestaat.... BADR HARI. En deze betaald dan vrijwillig omdat hij er niet tegen kan dat er een roddel wordt verspreid even 5000 euro. Als je het niet gedaan hebt heb je vast wel een alibi dat je op dat moment op een andere plek was en laat je zo'n persoon gewoon lullen. Dat gekontelik van die Badr Hari wordt je echt doodmoe van. Als hij je moeder in elkaar slaat zullen onze Mixfight warriors er altijd wel iets van kunnen maken dat het gerechtvaardigd was of dat men het over een tijdje vergeten is zodat we deze grote sportieve vechter weer kunnen aanschouwen in de zo goed financieel lopende K-1. We lopen te zeiken dat dit soort verhalen de sport naar beneden haalt. Misschien moet je als vechter je hand in eigen boezem steken en eens nagaan waar die vooroordelen vandaan komen. Misschien moeten wij dat allemaal eens doen ipv de schuld altijd aan de media te geven. Je komt niet voor jan lul in het nieuws als je niks hebt gedaan. Het is niet zo dat een reporter s'ochtends opstaat en denkt.... "NOU LAAT IK EVEN ZEGGEN DAT PETER AERTS GISTEREN EEN OMA VAN HAAR TAS HEEFT BESTOLEN" of "BADR HARI BETAALD 5000EURO ZWIJGGELD.... GEWOON EVEN OMDAT HET VANDAAG 20 DECEMBER IS". We schieten telkens in de verdediging voor die randdebiel die zich misdraagt in de ring. Vanuit een zakelijk oogpunt is het een leuke vechter om naar te kijken omdat hij er vol voor gaat, maar ik wordt er moe van dat iedereen telkens maar alles rechtvaardigt wat Badr Hari doet. Dan komen we altijd weer met die lulpraat van "Niks is bewezen als hij het niet zelf zegt" , "Hij is pas schuldig als het bewezen is","We wachten wel even op antwoord van een goede vriend of een manager van hem........ zie je zijn vriend zegt dat het niet zo is"---> Alsof die wel even zijn maatje Badr Hari zou afvallen en dan de waarheid tegen Mixfight bij wijze van spreken zou zeggen. Als het Parool dit meldt en het is niet waar en die portier hem ook nog eens 5000 afhandig heeft gemaakt dan kan Badr Hari een zaak beginnen tegen de krant en tegen de portier en is hij weer de zoveelste marokkaan die een easy target is. Als hij wat heeft gedaan dan moet hij daar gewoon voor gestraft worden ....klaar. En we moeten het zeker niet vergeten en hij zelf al helemaal niet. De rechter(s) zal(zullen) op basis van de bewijzen die in de rechtszaak worden geopperd een beslissing nemen. Als hij er echt niks mee te maken heeft hoeft hij zich ook geen zorgen te maken en kan hij daarna zijn 5000 euro gelijk weer terugvragen van meneer portier of deze zelfs aanklagen. Een verhaal heeft altijd 2 kanten maar het is hypocriet om je kop in het zand te steken en je te verschuilen achter iets wat voor jou het beste ligt. Het kan mij totaal niet schelen wat er nu van Badr Hari zal worden. Heeft hij niks gedaan dan hoop ik voor hem dat het groot in de kranten komt dat hij onschuldig was en daarmee het kickboksen een positieve impuls krijgt. Heeft hij het wel gedaan dan moet hij daarvoor zijn straf ondergaan en hoop ik dat het kickboksen er niet te veel onder lijd. Het is gewoon jammer dat een sport zo in de schijnwerpers moet staan. En gelukkig waren er op de Telegraaf tijdens de K-1 niks dan positieve berichten over Peter Aerts, Sem Schild, Saki etc..... het slechte mogen we niet vergeten maar laten we hopen dat het positieve het slechte overheerst... :cool2:

Tl;dr

OT: Who cares. Als de man volgend jaar december er maar bij is.

Peter0711
20-12-2010, 20:04
Discussie's over een bekende personen en problemen worden altijd in pieken en dalen gevoerd. Hate it or love it..

Het feit dat Badr marokkaans is,maakt het natuurlijk direct ingewikkeld...Maar eigelijk is de basis van het verhaal dat Badr een mens is,en wellicht een fout heeft begaan,zoals vele van ons wel eens hebben gedaan. Het feit dat Badr een bekent persoon is,maakt het vergrijp (mocht hij schuldig bevonden worden) natuurlijk iets minder slim als b.v voor de gemiddelde burger..Daarbij is badr natuurlijk bekent door de vechtsport,en roept hij al jaren een reputatie op zich af als "Bad boy" en heeft er ook geen doekjes om gewonden dat hij die reputatie zo eve waar maakt..Dat maakt het wat mij betreft allemaal nog iets zuurder...

Dus eve los van afkomst of "hij verneukt de reputatie van de sport" verhaal... Eigelijk heeft Badr al deze discussie's toch een beetje op zichzelf afgeroepen,daarbij komt kijken dat er geen slechte pers is,dus uiteindelijk wordt Badr hier alleen maar beter van,en zijn de enige die er uiteindelijk geen moer beter van worden de mensen die telkens die verhitte discussies aangaan

Budokan
20-12-2010, 21:04
De portier is geen heilige in deze zaak, anders zou ie wel via de wet zorgen dat Bard veroordelt wordt!!
Hopelijk leren we allemaal van deze zaak, goed voor de racistiche portiers en goed voor een Badr om met zijn handjes af te blijven!

Waar wordt die portier wijzer van denk je? Hij staat aan de deur om geld te verdienen. Dat probeert hij nu op deze manier. Als hij aangifte doet, zal hij misschien wel wat schadevergoeding krijgen maar dat kost hem wel advocaatkosten. Die kosten zomaar 250 euro per uur

Marchant
20-12-2010, 21:24
Dan hebben veel mensen een roze bril cq oogkleppen op!!! Zullen we doorgaan wat betreft het lichaam van overeem? Geen bewijs is niks hebben zo duidelijk als nacht!!!

Ik dacht dat dit een domme totaal nietszegende post was.............





Ik wil alleen duidelijk maken dat iemand pas schuldig is als de rechtbank het heeft verklaard of als er duidelijk bewijs te vinden in waar je niet meer om heen kan. Gewn aangifte/ geen videobeelden het is nu zijn woord tegenover die van de OM, unguilty until proven he is guilty nogmaals zo duidelijk als de nacht ;)

Maar serieus !, is "Unguilty" uberhaupt wel een woord ??

cholitzu
20-12-2010, 21:37
;)
Discussie's over een bekende personen en problemen worden altijd in pieken en dalen gevoerd. Hate it or love it..

Het feit dat Badr marokkaans is,maakt het natuurlijk direct ingewikkeld...Maar eigelijk is de basis van het verhaal dat Badr een mens is,en wellicht een fout heeft begaan,zoals vele van ons wel eens hebben gedaan. Het feit dat Badr een bekent persoon is,maakt het vergrijp (mocht hij schuldig bevonden worden) natuurlijk iets minder slim als b.v voor de gemiddelde burger..Daarbij is badr natuurlijk bekent door de vechtsport,en roept hij al jaren een reputatie op zich af als "Bad boy" en heeft er ook geen doekjes om gewonden dat hij die reputatie zo eve waar maakt..Dat maakt het wat mij betreft allemaal nog iets zuurder...

Dus eve los van afkomst of "hij verneukt de reputatie van de sport" verhaal... Eigelijk heeft Badr al deze discussie's toch een beetje op zichzelf afgeroepen,daarbij komt kijken dat er geen slechte pers is,dus uiteindelijk wordt Badr hier alleen maar beter van,en zijn de enige die er uiteindelijk geen moer beter van worden de mens en die telkens die verhitte discussies aangaan

Snap niet wat je nou bedoeld met "Het feit dat Badr marokkaans is,maakt het natuurlijk direct ingewikkeld" wat heeft nationaliteit hier mee te maken?

Hmm bij nader inzien begrijp ik de rest ook niet.:lol:

vooroordelen, aannamens en generaliseren.(;)) zou eigenlijk ook bestraft moeten worden.

http://www.youtube.com/watch?v=4ClLXmiJSgw

cholitzu
20-12-2010, 21:38
..

sakura
20-12-2010, 21:44
Hij heeft geld geboden maar men kan dit niet 'zwijggeld noemen', simpelweg omdat de portier duidelijk niet heeft gezwegen, hij is blijven praten (al dan niet verschillende versies van het verhaal)... dat is wat ze bedoeld met 'geén zwijggeld'.... Waarschijnlijk zal de term 'zwijggeld' de hoogte van de ten laste legging beinvloeden. Dan zegt de advocate op haar beurt dat de portier niet heeft gezwegen!

Peter0711
20-12-2010, 21:46
Snap niet wat je nou bedoeld met "Het feit dat Badr marokkaans is,maakt het natuurlijk direct ingewikkeld" .(

Waar ik op duid is dat de discussie betreft marokkanen op dit moment gewoon erg leeft onder de maatschappij,verder niks..

Als je verder leest,zal je ook zien dat ik er juist op duit dat Badr een mens is,los van nationaliteit,dus ik begrijp juist jou reaktie niet zo goed,voordat je praat over vooroordelen,aannamens en generaliseren moet je eerst mischien iets 2 of zelfs 3 keer lezen voordat je zelf een mening creeert ;)

bananenplukster
20-12-2010, 21:55
Ik dacht dat dit een domme totaal nietszegende post was.............





Maar serieus !, is "Unguilty" uberhaupt wel een woord ??

Ahh op die manier als we hier op het forum op taal en spelling gaan letten zijn we jaren bezig

Ik zal beginnen: Maar serieus!, is "nietzegende post" uberhaupt wel goed gespeld??

Strange Cutbean
20-12-2010, 22:05
Ik had wel eens gehoord dat Badr z'n sparringpartners betaald maar 5000 Euro? Pfff, da's niet mis!

cholitzu
20-12-2010, 22:07
Waar ik op duid is dat de discussie betreft marokkanen op dit moment gewoon erg leeft onder de maatschappij,verder niks..

Als je verder leest,zal je ook zien dat ik er juist op duit dat Badr een mens is,los van nationaliteit,dus ik begrijp juist jou reaktie niet zo goed,voordat je praat over vooroordelen,aannamens en generaliseren moet je eerst mischien iets 2 of zelfs 3 keer lezen voordat je zelf een mening creeert ;)

Hmm, sorry hoor maar ik heb je post wel 5x gelezen voordat ik reageerde.

Maar goed dat je me erop wijst dat Badr een mens is, dacht even dat het over Badr de marrokaan ging.;)
Vermoed, dat ik je post dan misschien verkeerd heb geïnterpreteerd. My bad.

Facade
20-12-2010, 23:10
Eigenlijk is iedereen het wel eens.... iedereen maakt zich veel te druk hier. Badr fucked up, iedereen is benieuwd wat gaat komen zowel in die zaak met de portier als op sportief gebied.

Het heeft ook weinig met de discussie rond Marokkanen te maken, het is vrij simpel. Badr is op het moment net als voetbal: iedereen heeft er een mening over.

Durfal
21-12-2010, 10:54
Als er hevig over je wordt gediscusieërd als persoon of als groep,dan komt dat door het simpele feit,dat je dat door je gedrag als persoon of als groep ,in het verleden, over je hebt afgeroepen.
And discrimination is in the eyes of the beholder,maar als je je vaak als groep of als persoon misdraagt,moet je het niet vreemd vinden dat de publieke opinie zich tegen je keert.........................

Osu

Marchant
21-12-2010, 18:38
Ahh op die manier als we hier op het forum op taal en spelling gaan letten zijn we jaren bezig

Ik zal beginnen: Maar serieus!, is "nietszegende post" überhaupt wel goed gespeld??

Aaaah:o "Unguilty" is een typefout!!!
nee nu is het duidelijk! Het had natuurlijk met 2 "nn"geschreven moeten worden:smartass: helemaal duidelijk!:fp:

El Bambino
21-12-2010, 19:16
Waar wordt die portier wijzer van denk je? Hij staat aan de deur om geld te verdienen. Dat probeert hij nu op deze manier. Als hij aangifte doet, zal hij misschien wel wat schadevergoeding krijgen maar dat kost hem wel advocaatkosten. Die kosten zomaar 250 euro per uur

Laat ik het zo stellen, Portiers zijn (niet allemaal) best racisten aan de deur. Heb het vaak meegemaakt aan de deur met vrienden die geweigerd werden. Ik neem het niet op voor Badr want hij is fout, maar er is veel discriminatie aan de deur, feit!

Marchant
21-12-2010, 20:13
Laat ik het zo stellen, Portiers zijn (niet allemaal) best racisten aan de deur. Heb het vaak meegemaakt aan de deur met vrienden die geweigerd werden. Ik neem het niet op voor Badr want hij is fout, maar er is veel discriminatie aan de deur, feit!
ze is toch geweigerd op kledingvoorschriften dacht ik (joggingpak), dus waarom wordt er weer over discriminatie gepraat?
ik durf te wedden dan een blanke man in een joggingpak ook geen tent binnen komt op het Leidse.

Slome
21-12-2010, 20:38
ze is toch geweigerd op kledingvoorschriften dacht ik (joggingpak), dus waarom wordt er weer over discriminatie gepraat?
ik durf te wedden dan een blanke man in een joggingpak ook geen tent binnen komt op het Leidse.

Als portier wordt je betaald om te discirmineren, om onderscheid te maken. Hij wel, hij niet; onderscheid maken is discrimineren...

cholitzu
21-12-2010, 21:09
Als portier wordt je betaald om te discirmineren, om onderscheid te maken. Hij wel, hij niet; onderscheid maken is discrimineren...

http://www.youtube.com/watch?v=dcYhgrshZ08&feature=related

Slome
21-12-2010, 21:19
ja zo zijn er tientallen leuke filmpjes...
maar ook mijn fout, laten we ontopic gaan en niet over portiers discussieren maar over mr. hari

@cholitzu reps en repost haha

redjuh
21-12-2010, 22:09
Ik had wel eens gehoord dat Badr z'n sparringpartners betaald maar 5000 Euro? Pfff, da's niet mis!

die klappen waren ook niet mis.

maar goed my name is pitt and i dont give a shit

Marchant
21-12-2010, 22:48
Als portier wordt je betaald om te discirmineren, om onderscheid te maken. Hij wel, hij niet; onderscheid maken is discrimineren...

Onzin onderscheid wordt er altijd gemaakt met elke keuze die je moet maken.
Dat wil niet zeggen dat je discrimineert
Of je nu vrienden kiest om in je team bijv. te voetballen.
Dan laat je ook die manke liever staan.

Iemand aanneemt voor je bedrijf.
Ga je vaak voor de beste papieren

Er waren kleding voorschriften, en deze zijn voor een ieder gelijk dus imo geen discriminatie

redjuh
21-12-2010, 22:56
mee eens. bovendien, hij zou de 1ste zijn die niet weet wie badr is (aan de deur). daarom nog meer respect voor die man, omdat ie zijn werkgever en de afspraken die zijn gemaakt mbt het beleid, toch probeert te handhaven.

Facade
21-12-2010, 22:57
discrimineren=onderscheid maken
racisme=onderscheid maken op basis van ras
Jouw voorbeeld is in zekere zin dus wel discrimineren, maar dan op basis van kleding of papieren (en heeft voor de duidelijkheid dus niets met racisme te maken). Je moet discrimineren niet in een negatief daglicht zien in dat geval. Maar goed doet misschien niet echt ter zake in de Badr discussie.

redjuh
21-12-2010, 23:08
gasten als meneer hari zorgen ervoor dat discriminatie voor 100% gerechtvaardigd is in zulke gevallen

Petrosyan188
21-12-2010, 23:18
maar dan scheer je iedereen over een kamp.... en veroordeel je iemand terwijl jij hem misschien niet eens kent. kijk als meneer hari naar een discotheek wil en de portier weigert hem binnen te laten vind ik dat na dit incident anders als een marokkaanse of turkse of paarse jongen die nog nooit voor problemen heeft gezorgd wordt geweigerd. ze kunnen ook gewoon een verbod op leggen aan alle relschoppers die er zijn geweest en die niet binnenlaten. denk aan een pasjessysteem, wil je discotheek in pasje ergens doorheen halen en als je dan bv. vandalisme uithaalt bv. 1 maand verbod om in een discotheek ergens in NL in te gaan en mishandel je portier wat mij betreft levenslang. dan maak je onderscheid tussen mensen die zich wel en niet kunnen gedragen en niet op basis van herkomst of ras want er zijn genoeg autochtonen die ook geen 'lieferdjes' zijn

redjuh
21-12-2010, 23:25
klopt wat je zegt, maar het gaat om beleidsregels van etablissementen, en die zijn in de meeste grote steden hetzelfde. toch zijn de meeste mensen die hierdoor niet binnen worden gelaten, afkomstig uit dezelfde groep. je houdt een beleid aan, en tja we weten hoe lastig bepaalde groepen het vinden om zich aan te passen, dus leden van die groepen komen het vaakst negatief in aanraking met de regels die het gekozen beleid met zich meebrengt.

Mattie73
21-12-2010, 23:42
gasten als meneer hari zorgen ervoor dat discriminatie voor 100% gerechtvaardigd is in zulke gevallen

Dus als blanke jongens als bijvoorbeeld Ron Nyqvist, of Andre Brilleman voor moord en tereur zorgen; is discriminatie van blanken dan ook gerechtvaardigd? :fp:

Wat een sukkel ben je toch!

Mattie73
21-12-2010, 23:45
klopt wat je zegt, maar het gaat om beleidsregels van etablissementen, en die zijn in de meeste grote steden hetzelfde. toch zijn de meeste mensen die hierdoor niet binnen worden gelaten, afkomstig uit dezelfde groep. je houdt een beleid aan, en tja we weten hoe lastig bepaalde groepen het vinden om zich aan te passen, dus leden van die groepen komen het vaakst negatief in aanraking met de regels die het gekozen beleid met zich meebrengt.

Je hebt gelijk bepaalde groepen zijn echt vaak negatief in het nieuws. De strandrellen in Hoek van Holland en de rellen van Ajax -hooligans zijn echt niet normaal man. Oh nee wacht effe, dat zijn blanke, Nederlandse jongens. Hè wat jammer nou.

LeeMurray
22-12-2010, 00:15
Badr heeft die portier, het vermeende slachtoffer, € 5.000,- betaald? 't Is moeilijk om dit nog recht te praten. Ik volg deze zaak met interesse maar bovenal hoop ik dat ie snel z'n comeback in de ring maakt. Ik miste hem tijdens K1.

Of er bij het weigeren van Badr racisme in het spel was kan ik niet zeggen aangezien ik er niet bij was. Wat ik wel weet van vroeger is dat Marokkanen moeilijk in bepaalde tenten in Leidse en omgeving komen tenzij ze entertainers (voetballers, cabaretiers) of dealers etc. zijn. Veel eigenaren willen die Marokkanen liever niet in hun tent hebben en die portiers moeten dat deurbeleid handhaven. Ik heb het hier wel eens met portiers die ik ken over gehad. Ik ken zelfs Marokkaanse portiers die hun 'landgenoten' moesten weigeren omdat de eigenaar dat wilde.

Je hebt gelijk bepaalde groepen zijn echt vaak negatief in het nieuws. De strandrellen in Hoek van Holland en de rellen van Ajax -hooligans zijn echt niet normaal man. Oh nee wacht effe, dat zijn blanke, Nederlandse jongens. Hè wat jammer nou.
Vergeet die pedo's niet ;).

cholitzu
22-12-2010, 00:19
gasten als meneer hari zorgen ervoor dat discriminatie voor 100% gerechtvaardigd is in zulke gevallen

http://www.youtube.com/watch?v=t2biUtyMOTA

LeeMurray
22-12-2010, 00:22
maar dan scheer je iedereen over een kamp.... en veroordeel je iemand terwijl jij hem misschien niet eens kent. kijk als meneer hari naar een discotheek wil en de portier weigert hem binnen te laten vind ik dat na dit incident anders als een marokkaanse of turkse of paarse jongen die nog nooit voor problemen heeft gezorgd wordt geweigerd. ze kunnen ook gewoon een verbod op leggen aan alle relschoppers die er zijn geweest en die niet binnenlaten. denk aan een pasjessysteem, wil je discotheek in pasje ergens doorheen halen en als je dan bv. vandalisme uithaalt bv. 1 maand verbod om in een discotheek ergens in NL in te gaan en mishandel je portier wat mij betreft levenslang. dan maak je onderscheid tussen mensen die zich wel en niet kunnen gedragen en niet op basis van herkomst of ras want er zijn genoeg autochtonen die ook geen 'lieferdjes' zijn
Wow. Ik ben niet vaak online maar dit is de eerste keer dat ik je iets zinnigs zie posten :thup:.

Slome
22-12-2010, 00:39
Onzin onderscheid wordt er altijd gemaakt met elke keuze die je moet maken.
Dat wil niet zeggen dat je discrimineert
Of je nu vrienden kiest om in je team bijv. te voetballen.
Dan laat je ook die manke liever staan.

Iemand aanneemt voor je bedrijf.
Ga je vaak voor de beste papieren

Er waren kleding voorschriften, en deze zijn voor een ieder gelijk dus imo geen discriminatie

dan discrimineer je toch omdat die ene mank is....

Petrosyan188
22-12-2010, 00:42
Wow. Ik ben niet vaak online maar dit is de eerste keer dat ik je iets zinnigs zie posten :thup:.

ja je zegt het al... je bent niet vaak online..

of anders zou je weten dat i am the last one met zinnige posten hier op deze forum ;)

cholitzu
22-12-2010, 00:50
dan discrimineer je toch omdat die ene mank is....


Idd. Slome,

Artikel 1 van de Grondwet is over discriminatie glashelder: het is verboden. Letterlijk zegt de wet:

"Allen die zich in Nederland bevinden worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
In totaal zijn twaalf discriminatiegronden in de wet vastgelegd: ras, geslacht, hetero- of homoseksuele gerichtheid, politieke overtuiging, godsdienst, levensovertuiging, handicap of chronische ziekte, burgerlijke staat, leeftijd, nationaliteit, arbeidsduur (fulltime of parttime) en soort contract (vast of tijdelijk). Word je onterecht ongelijk behandeld en heeft dat te maken met een van de bovenstaande discriminatiegronden, dan kun je een beroep doen op de wet.

Dus Marchant je hebt mazzel dat je manke voetbal maatje je niet heeft aangeklaagd.;)

Mattie73
22-12-2010, 07:27
Vergeet die pedo's niet ;).

Ja daar hebben die blanke Nederlanders ook een handje van van hè Redjuh??? Discriminatie gerechtvaardigd zou ik zeggen!

knift
22-12-2010, 08:09
Ja daar hebben die blanke Nederlanders ook een handje van van hè Redjuh??? Discriminatie gerechtvaardigd zou ik zeggen!

Waar slaat dit nou weer op mafkees en als je je punt wil maken die pedo uit A-dam kwam helemaal niet uit nederland!!!!!!

Ontopic :ben ik redelijk uitgepraat die knaap krijgt al veel te veel aandacht.

Mattie73
22-12-2010, 09:19
Waar slaat dit nou weer op mafkees en als je je punt wil maken die pedo uit A-dam kwam helemaal niet uit nederland!!!!!!


- Ten eerste kwam zijn vriend wel uit Nederland!
- Ten tweede, als je goed de posts had doorgelezen dan had je misschien door gehad dat het cynisch bedoeld was, als commentaar op de posts van Redjuh!

knift
22-12-2010, 09:35
- Ten eerste kwam zijn vriend wel uit Nederland!
- Ten tweede, als je goed de posts had doorgelezen dan had je misschien door gehad dat het cynisch bedoeld was, als commentaar op de posts van Redjuh!

Ja maar dit is weer de zoveelste topic die uit de hand loopt omtrend Badr dus laten we het gezellig houden (ook ik) en huidskleur/ras/afkomst enz enz er buiten houden.
We zijn allemaal vechtsport liefhebbers en we schijten allemaal uit het zelfde gat toch?

knift
22-12-2010, 09:45
Ik ben blank maar ik geniet net zo van een partij van Chahid/Gerges/Saki als van Peter Aerts alle jongens trainen er net zo hard voor ook Badr, maar ik erger me altijd aan dit soort topic's omdat ze gewoon niet meer over de sport gaan, maar hoe iemand zich prive gedraagt met als gevolg dat de lovers en de haters hier met modder gaan staan gooien.......

Mattie73
22-12-2010, 10:46
Ja maar dit is weer de zoveelste topic die uit de hand loopt omtrend Badr dus laten we het gezellig houden (ook ik) en huidskleur/ras/afkomst enz enz er buiten houden.
We zijn allemaal vechtsport liefhebbers en we schijten allemaal uit het zelfde gat toch?

X2

Mooi verwoord. Helemaal mee eens. Hopelijk dat andere forumbroeders dat ook begrijpen!!

Jamila
22-12-2010, 11:23
Het is jammer. het had allemaal zo anders kunnen lopen..
Bijv: je adviseert je vechter om je eigen GELIJK te melden, zodat het er niet op lijkt dat je de tijd gebruikt om getuigen te beïnvloeden of sporen te wissen.
Allemaal weten we dat portiers in Nederland vaak de neiging hebben om zichzelf op te blazen en hun handjes niet thuis kunnen houden.
Als Badr zich gelijk had gemeld was hij sneller vrij gekomen en had hij zijn paspoort behouden.
Je kan dan motiveren dat een vechter zijn broodwinning het belangrijkste is.
Door deze broodwinning weg te nemen loopt een vechter alleen maar meer gevaar om af te glijden in het verkeerde milieu.
Badr is een absolute topper en een kijkcijfer kanon!
Belangrijk voor de hele vechtsport.
Ik hoop dat badr er goed van af komt. Zodat hij op jacht kan gaan naar de titel.
Dit zou een mooi verhaal zijn en alleen maar mensen prikkelen over de hele wereld om te gaan kijken.
Ik hoop dat het niet te lang gaat duren voor we hem weer terug zien bij de Grand Prix.
Badr poweerrrr!

Grtjs Jamila

R.D.N
22-12-2010, 11:44
ja ja geloog hier geen bal val.....lijkt me sterk dat badr daar voor gaat betalen

andyhugfan
22-12-2010, 12:55
Het is jammer. het had allemaal zo anders kunnen lopen..
Bijv: je adviseert je vechter om je eigen GELIJK te melden, zodat het er niet op lijkt dat je de tijd gebruikt om getuigen te beïnvloeden of sporen te wissen.
Allemaal weten we dat portiers in Nederland vaak de neiging hebben om zichzelf op te blazen en hun handjes niet thuis kunnen houden.
Als Badr zich gelijk had gemeld was hij sneller vrij gekomen en had hij zijn paspoort behouden.
Je kan dan motiveren dat een vechter zijn broodwinning het belangrijkste is.
Door deze broodwinning weg te nemen loopt een vechter alleen maar meer gevaar om af te glijden in het verkeerde milieu.
Badr is een absolute topper en een kijkcijfer kanon!
Belangrijk voor de hele vechtsport.
Ik hoop dat badr er goed van af komt. Zodat hij op jacht kan gaan naar de titel.
Dit zou een mooi verhaal zijn en alleen maar mensen prikkelen over de hele wereld om te gaan kijken.
Ik hoop dat het niet te lang gaat duren voor we hem weer terug zien bij de Grand Prix.
Badr poweerrrr!

Grtjs Jamila

heeft hij zijn paspoort verloren??

TOON
22-12-2010, 13:37
jammer dat ieder badr topic mbt de huidige kwestie altijd ontaard in een welles-nietes-discriminatie topic eindigt....

micha
22-12-2010, 13:56
ja ja geloog hier geen bal val.....lijkt me sterk dat badr daar voor gaat betalen


volgens zijn advocaat is dit wat hij zegt

Durfal
22-12-2010, 14:26
Ja hoor je gaat zomaar ff 5000 euries betalen omdat een verder totaal onbekende portier over je loopt te roddelen hahaha net echt!!
Wat zal jou het jeuken wat iemand over je zegt als je zelf weet dat je nix gedaan hebt?
En die portier komt ook niet dagelijks op tv dus hoeveel mensen zouden nou werkelijk die zgn roddel horen??
En sinds wanneer zijn advocaten met een uurloon van 250-500 euro te vertrouwen??
Die worden vet betaald om te liegen voor hun clientele..............................
Wat een farce zeg dit verhaal als die Hari een echte BN-er was kwam deze soap geheid terug in een conference van de meesterlijke Youp van het Hek,............zwijggeld............ja right!!!
Toch hoop ik persoonlijk Hari weer snel terug te zien in de K1 want daar hoort ons aller Baddertje gewoon thuis ,maar wat een verhaal zeg zwijggeld hahahahaha

Pahlavan
22-12-2010, 15:04
Ja hoor je gaat zomaar ff 5000 euries betalen omdat een verder totaal onbekende portier over je loopt te roddelen hahaha net echt!!

lol idd

dus als ik nu over badr ga roddelen ontvang ik 5000 euro op mijn bankrekening?!
wat een BS verhaal allemaal

Arabianboy
22-12-2010, 16:19
Simpel toch? Zodat hij z'n (voor Badr belastende) verklaring intrekt en Badr niet of moeilijk vervolgd kan worden.
Zo simpel is het niet... Je kunt het ook anders zien, laten we doen net of we nog in een vrije wereld leven: onschuldig tot schuldig bevonden.
Als de portier zijn verklaring terugneemt, dan wordt het onderzoek gestopt. Met andere woorden:

Als de verklaring blijft van de portier, dan blijft Badr een potentiële verdachte in de zaak en dit leidt tot dagenlang (wellicht jarenlang) slechte publiciteit. Zo simpel is het dus. :lol:

Arabianboy
22-12-2010, 16:26
Ja hoor je gaat zomaar ff 5000 euries betalen omdat een verder totaal onbekende portier over je loopt te roddelen hahaha net echt!!
Wat zal jou het jeuken wat iemand over je zegt als je zelf weet dat je nix gedaan hebt?


Een roddel is indetrdaad niets waard om wakker van te liggen, maar WEL als de politie(justitie) je per se om wat voor reden dan ook (aanleiding???) wilt vervolgen!
En als je dit niet begrijpt, geef ik je een voorbeeld:

Morgen zeg ik dat een onbekende persoon mijn buurmeisje heeft mishandeld... Jij zal zeggen/denken: Wat zal IK jeuken wat iemand over een onbekende zegt omdat ik weet dat IK nix gedaan hebt?

Maar morgen hoor je via AT5 dat ze jou zoeken en dat ineens iets later dat de politie jou ook zoekt door de AT5 berichtgeving(zwartmakerij). Begint het dan niet een beetje te jeuken en zeker als je een bekend figuur bent in de sportwereld? Op een gegeven moment ben je het zo zat en wil je af van de status: VERDACHTE. Je denkt de snelste oplossing te hebben gevonden:

Ik betaal een stukje brood om af te zijn van al het gespuis...

dirk5
22-12-2010, 16:48
Een roddel is indetrdaad niets waard om wakker van te liggen, maar WEL als de politie(justitie) je per se om wat voor reden dan ook (aanleiding???) wilt vervolgen!
En als je dit niet begrijpt, geef ik je een voorbeeld:

Morgen zeg ik dat een onbekende persoon mijn buurmeisje heeft mishandeld... Jij zal zeggen/denken: Wat zal IK jeuken wat iemand over een onbekende zegt omdat ik weet dat IK nix gedaan hebt?

Maar morgen hoor je via AT5 dat ze jou zoeken en dat ineens iets later dat de politie jou ook zoekt door de AT5 berichtgeving(zwartmakerij). Begint het dan niet een beetje te jeuken en zeker als je een bekend figuur bent in de sportwereld? Op een gegeven moment ben je het zo zat en wil je af van de status: VERDACHTE. Je denkt de snelste oplossing te hebben gevonden:

Ik betaal een stukje brood om af te zijn van al het gespuis...

hahaha, dit is echt de grootste onzin.

ik heb het niet gedaan, iemand zegt dat ik het wel heb gedaan, laat ik hem maar betalen, dan zijn we er van af :)

hahaha, wat een kolder!

blackadder
22-12-2010, 16:51
Een roddel is indetrdaad niets waard om wakker van te liggen, maar WEL als de politie(justitie) je per se om wat voor reden dan ook (aanleiding???) wilt vervolgen!
En als je dit niet begrijpt, geef ik je een voorbeeld:

Morgen zeg ik dat een onbekende persoon mijn buurmeisje heeft mishandeld... Jij zal zeggen/denken: Wat zal IK jeuken wat iemand over een onbekende zegt omdat ik weet dat IK nix gedaan hebt?

Maar morgen hoor je via AT5 dat ze jou zoeken en dat ineens iets later dat de politie jou ook zoekt door de AT5 berichtgeving(zwartmakerij). Begint het dan niet een beetje te jeuken en zeker als je een bekend figuur bent in de sportwereld? Op een gegeven moment ben je het zo zat en wil je af van de status: VERDACHTE. Je denkt de snelste oplossing te hebben gevonden:

Ik betaal een stukje brood om af te zijn van al het gespuis...
:rotflmao:

Durfal
22-12-2010, 18:30
De onzin wordt steeds groter of is het soms roddelen loont??
Misdaad loont niet roddelen blijkbaar wel hahahaha.
Arabian boy geloof je dit nu allemaal zelf??
Betalen is toegeven en dat alles komt over als bekennen of niet soms??
Vreemd zeer vreemd verhaal wel vermakelijk,hoop overigens nog steeds dat Badr de K1 weer komt opleuken

LeeMurray
22-12-2010, 19:17
Een roddel is indetrdaad niets waard om wakker van te liggen, maar WEL als de politie(justitie) je per se om wat voor reden dan ook (aanleiding???) wilt vervolgen!
En als je dit niet begrijpt, geef ik je een voorbeeld:

Morgen zeg ik dat een onbekende persoon mijn buurmeisje heeft mishandeld... Jij zal zeggen/denken: Wat zal IK jeuken wat iemand over een onbekende zegt omdat ik weet dat IK nix gedaan hebt?

Maar morgen hoor je via AT5 dat ze jou zoeken en dat ineens iets later dat de politie jou ook zoekt door de AT5 berichtgeving(zwartmakerij). Begint het dan niet een beetje te jeuken en zeker als je een bekend figuur bent in de sportwereld? Op een gegeven moment ben je het zo zat en wil je af van de status: VERDACHTE. Je denkt de snelste oplossing te hebben gevonden:

Ik betaal een stukje brood om af te zijn van al het gespuis...
Meen je dit serieus :lol:?

Kemal
22-12-2010, 19:29
:santa: wat een topic weer dit zeg.. :santa:

TOON
22-12-2010, 20:00
Een roddel is indetrdaad niets waard om wakker van te liggen, maar WEL als de politie(justitie) je per se om wat voor reden dan ook (aanleiding???) wilt vervolgen!
En als je dit niet begrijpt, geef ik je een voorbeeld:

Morgen zeg ik dat een onbekende persoon mijn buurmeisje heeft mishandeld... Jij zal zeggen/denken: Wat zal IK jeuken wat iemand over een onbekende zegt omdat ik weet dat IK nix gedaan hebt?

Maar morgen hoor je via AT5 dat ze jou zoeken en dat ineens iets later dat de politie jou ook zoekt door de AT5 berichtgeving(zwartmakerij). Begint het dan niet een beetje te jeuken en zeker als je een bekend figuur bent in de sportwereld? Op een gegeven moment ben je het zo zat en wil je af van de status: VERDACHTE. Je denkt de snelste oplossing te hebben gevonden:

Ik betaal een stukje brood om af te zijn van al het gespuis...

te grappig gewoon......moest weer eens lachen in dit topic! bedankt!

superstucie
22-12-2010, 20:20
Een roddel is indetrdaad niets waard om wakker van te liggen, maar WEL als de politie(justitie) je per se om wat voor reden dan ook (aanleiding???) wilt vervolgen!
En als je dit niet begrijpt, geef ik je een voorbeeld:

Morgen zeg ik dat een onbekende persoon mijn buurmeisje heeft mishandeld... Jij zal zeggen/denken: Wat zal IK jeuken wat iemand over een onbekende zegt omdat ik weet dat IK nix gedaan hebt? wha ha ha ha!! wat ben jij naief zeg!!

Maar morgen hoor je via AT5 dat ze jou zoeken en dat ineens iets later dat de politie jou ook zoekt door de AT5 berichtgeving(zwartmakerij). Begint het dan niet een beetje te jeuken en zeker als je een bekend figuur bent in de sportwereld? Op een gegeven moment ben je het zo zat en wil je af van de status: VERDACHTE. Je denkt de snelste oplossing te hebben gevonden:

Ik betaal een stukje brood om af te zijn van al het gespuis... wa ha ha ha ha!! wat ben jij naief zeg!!

Arabianboy
22-12-2010, 20:55
Jaja leute, we weten het altijd wel weer beter met speculeren. Sommige gedachtenspinsels zijn het lachen waard :blush: en andere komen over als harde 'feiten'. Al met al bewijst het weer eens dat we gezamelijk goed kunnen babbelen over onzin.

Laten we er een andere draai aan geven: wie kan het beste speculeren in dit draadje over Badr's actie? :cool2:

:lol: