PDA

View Full Version : Reactie op klachten streaming IT'S SHOWTIME The Sand



It's Showtime
21-12-2010, 17:47
Beste mensen,

Na dit topic gelezen te hebben, willen wij toch graag even reageren op de klachten.

Wij als IT'S SHOWTIME regelen het technische gedeelte van de stream niet zelf; dit doet Siibae voor ons. Ondanks de vele positieve reacties, is bij Siibae inderdaad gezien dat enkele mensen problemen hebben gehad met de stream. Dit is niet aan IT'S SHOWTIME te wijten, maar wij betreuren dit wel.

We komen graag in contact met mensen die problemen hebben gehad met de stream, om dit op een nette manier op te lossen.
Voor deze mensen is er een speciaal e-mailadres aangemaakt: [email protected]

Neem via dit adres contact op, en het wordt op een nette manier opgelost.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.


Vriendelijke groeten,

Team IT'S SHOWTIME

A-team
21-12-2010, 17:56
Heel netjes!

Justinian
21-12-2010, 17:57
Netjes!

blackadder
21-12-2010, 18:18
T'is pas netjes wanneer ik mijn geld terugkrijg voor niet geleverde diensten.

simtekf1
21-12-2010, 18:42
Netjes van jullie, maar daar staat It's Showtime bekend om. :)

Kemal
21-12-2010, 18:44
Top!

Marchant
21-12-2010, 18:45
Netjes van jullie, maar daar staat It's Showtime bekend om. :)

Ik dacht om vechtsport gala's ;)
Maar zeker netjes!

Hendy
21-12-2010, 20:26
Knappe reactie! bedankt!

LeeMurray
22-12-2010, 00:19
Verstandig van IS... Damage control lijkt mij ook wel een logische stap, want veel klanten zijn benadeeld. Het blijft mensenwerk zullen we maar zeggen.

T'is pas netjes wanneer ik mijn geld terugkrijg voor niet geleverde diensten.
Daar komt het wel op neer idd...

STERKE JERKE
22-12-2010, 10:03
Keurige tegemoetkoming.

Harrie Nak
22-12-2010, 10:33
T'is pas netjes wanneer ik mijn geld terugkrijg voor niet geleverde diensten.Gezien de reactie van IS lijkt het me dat je daar op z'n minst vanuit kunt gaan.

jokertje
22-12-2010, 13:54
had ook een email gestuurd naar betreffende emailadres :
dit was de reactie die ik terug kreeg:

Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons zeer dat u één van de mensen was
die de stream niet heeft kunnen bekijken. We willen dit dan ook graag op
een nette manier oplossen en komen hier binnenkort op terug.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.


Vriendelijke groeten,

Team IT'S SHOWTIME


Ben dus reuze benieuwd wanneer ik hier meer terug over hoor en wat er aan gedaan word om te compenseren

blackadder
22-12-2010, 15:40
Gezien de reactie van IS lijkt het me dat je daar op z'n minst vanuit kunt gaan.
T'is te hopen. Ik kreeg dezelfde mail als Jokertje.

andyhugfan
22-12-2010, 15:43
Ik ook, zelfde mail ontvangen, nu maar afwachten.

Myny
22-12-2010, 17:08
Hier idem. Ben benieuwd...

bryan
22-12-2010, 19:26
lekker manier van je partners in de zeik zetten, het is jullie gala, jullie zijn met hen in zee gegaan, derhalve zijn jullie verantwoordelijk.. en inderdaad money talks...

jk
22-12-2010, 19:50
lekker manier van je partners in de zeik zetten, het is jullie gala, jullie zijn met hen in zee gegaan, derhalve zijn jullie verantwoordelijk.. en inderdaad money talks...

X 2

En "enkele mensen", ben wel benieuwd hoeveel dat er dan zijn. En we maken het geld toch over naar it's showtime en niet naar Siibae. Dus geen kinderachtige mededelingen over dat regelen wij niet zelf.
En waarom kan zoiets niet tijdens een uitzending verholpen worden? En nogmaals; Money Talks!

knift
22-12-2010, 21:21
X 2

En "enkele mensen", ben wel benieuwd hoeveel dat er dan zijn. En we maken het geld toch over naar it's showtime en niet naar Siibae. Dus geen kinderachtige mededelingen over dat regelen wij niet zelf.
En waarom kan zoiets niet tijdens een uitzending verholpen worden? En nogmaals; Money Talks!



Ben ik niet helemaal met je eens IS besteed de stream uit en betaald daar ook voor daarom moest je het geld ook naar IS overmaken, maar Siibae heeft niet z'n werk goed gedaan dus zal de rekening hier ook terecht komen denk ik

JeIIe
23-12-2010, 12:24
Ben ik niet helemaal met je eens IS besteed de stream uit en betaald daar ook voor daarom moest je het geld ook naar IS overmaken, maar Siibae heeft niet z'n werk goed gedaan dus zal de rekening hier ook terecht komen denk ik

Maar It's Showtime is wel zelf verantwoordelijk naar hun klanten toe. Zij hebben er zelf voor gekozen om met Siibae te werken.

Ch3f1
23-12-2010, 12:30
Geld terug geven, dat zou pas netjes zijn! Ik ben benieuwd of het alleen bij een diplomatiek mailtje blijft en of er ook echt correct gehandeld gaat worden! In afwachting...

blackadder
23-12-2010, 13:22
Geld terug geven, dat zou pas netjes zijn! Ik ben benieuwd of het alleen bij een diplomatiek mailtje blijft en of er ook echt correct gehandeld gaat worden! In afwachting...
Dit hier. x 2.

Khanom Thom
23-12-2010, 13:57
Ben ik niet helemaal met je eens IS besteed de stream uit en betaald daar ook voor daarom moest je het geld ook naar IS overmaken, maar Siibae heeft niet z'n werk goed gedaan dus zal de rekening hier ook terecht komen denk ik

Mee eens, IS reagaeerd toch ook netjes... en ik ben ervan overtuigd dat zij het op een goede manier oplossen. Zij willen immers haar klanten houden. Weet zeker dat zij er ook van balen en dat zij het oplossen met Siibae.

andyhugfan
23-12-2010, 14:18
heb een mail onvangen van IS. Binnen enkel dagen krijg ik mijn geld terug. :D:cool2:

blackadder
23-12-2010, 14:20
Kijk. Dat is netjes.:cool2:

Ch3f1
23-12-2010, 15:01
Lees ook net mail van It's Showtime, krijg m'n geld terug! Dit vind ik een snelle en correcte manier van afhandelen. Dit herstelt voor mij het vertrouwen voor de toekomst! Ik zie uit naar een volgend gala waar ik dan hopelijk wel succesvol de stream thuis kan bekijken!