PDA

View Full Version : It's Showtime47, 23 Juli Rusland Sotchi



Petrosyan188
22-12-2010, 00:00
8 Man toernooi -70kg Vechters, wordt allemaal op 1 avond voor gestreden:

Deelnemers:
Giorgio Petrosyan
Andy Souwer
Cago Drago
Murat Direcki
Chris Ngimbi
Yosihiro Sato
Dzhabar Askerov
Evgeny Kurovskoy

Superfights:
Aussie vs Artur Kyshenko
Hesdy Gerges vs Alexey Ignashov
en meer.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ik zou dit de ideale kans vinden om 2 titelgevechten te organiseren namelijk de 'LHW' en 'WW' omdat ze in rusland zitten en zo kan levim zijn titel verdedigen en bv. de bekendste rusische k1 vecter kareav weer een titel shot geven en zat te denken aan:

'LHW'(95kilo) Ruslan Kareav vs Nathan Corbett
(titel staat nu nog op naam van spong maar heeft meer dan 2jaar niet verdedigt en dan moet je belt inleveren en zowiezo vanwege het simpele feit dat ik spong 95kilo nu niet meer zie halen)
'WW' (77kilo)Artim Levin vs Khalid Bourdiff

over de toernooi ben ik een tikkeltje teleurgesteld... ik had graag op z'n minst Albert Kraus en Mootje Khamal graag zien deelnemen ipv die laatste 2 bv. maar aan de andere kant we mogen blij zijn als k1 fans dat er een organisatie het concept overneemt van een organisatie die op neerstorten staat want reken maar geen op een K1MAX volgend jaar en ik durf te stellen dat na 2011 er ook geen K1 HW toernooi is en dat vandaar It's Showtime heeft uitgesteld tot 2012

Wheelie
22-12-2010, 09:26
Wat een vet toernooi maar Albert Kraus of Mootje Khamal had ik ook graag op de line-up gezien.

Kemal
22-12-2010, 09:36
Staan wel knallers bij hoor, denk toch dat Petrosyan deze weer weet te pakken

Richelieu
22-12-2010, 09:37
WAR Corbett!

Bartju
22-12-2010, 10:10
Wat een line up!!!

Wheelie
22-12-2010, 10:19
Ik zie een rematch Spong vs Corbett ook wel zitten ;)

Richelieu
22-12-2010, 11:25
Ik zie een rematch Spong vs Corbett ook wel zitten ;)

Inderdaad, wie niet? Vind het een toffe line-up, maar waarom helemaal in Sochi?

Petrosyan188
22-12-2010, 17:10
WAR Corbett!

how how!! wat onder die streep staat is mijn mening en wat ik hoop hé! dus corbett staat niet op de MM

edit: dit is trouwens edition 49 ipv 47, foutje van mij

Richelieu
22-12-2010, 17:20
how how!! wat onder die streep staat is mijn mening en wat ik hoop hé! dus corbett staat niet op de MM

edit: dit is trouwens edition 49 ipv 47, foutje van mij

Spong mag die titel best wel verdedigen tegen Corbett, alleen is het mogelijk voor Spong om weer naar die -95 te zakken?

connect
23-12-2010, 11:30
Spong mag die titel best wel verdedigen tegen Corbett, alleen is het mogelijk voor Spong om weer naar die -95 te zakken?

inderdaad en dat zou super zijn, nu is het het boek nog niet echt gesloten vind ik.

chechen
23-12-2010, 19:01
een partij die ik graag zou willen zien is , tyrone spong vs gokhan saki , voor mij was de eerste parij na 3 rondes toch wel voor spong en de extra ronde was hij ook aan het domineren en als die laatste stoot er niet was denk ik wel dat spong het had gewonnen . maar nu zou ik graag echt willen weten wie de sterkste is in -100

marri
24-12-2010, 05:39
Ipv van Evgeny Kurovskoy mochten ze best Mosab Amrani erin gooien..
Zou een stuk leuker zijn, en Kurovskoy had toch niet veel in te brengen tegen Mosab..