PDA

View Full Version : Vragen aan Gokhan Saki



Wheelie
22-12-2010, 13:25
We hebben hier een topic gehad waarbij de leden van Mixfight.nl vragen konden stellen aan Alistair Overeem.
Deze topic werd enthousiast ontvangen en Alistair heeft deze vragen vanuit Japan beantwoord.

Zie ook:

Vragen aan Alistair Overeem !!! (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?110251-Vragen-aan-Alistair-Overeem-%21%21%21&highlight=vragen)

En hier de antwoorden van Alistair Overeem

Antwoorden fanvragen deel 1 (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?110329-Antwoorden-fanvragen-deel-1&highlight=vragen)

Antwoorden fanvragen deel II (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?110331-Antwoorden-fanvragen-deel-II&highlight=antwoorden)

Nu heeft Gokhan Saki aangegeven om ook vragen van jullie te beantwoorden dus ik hoop dat jullie hem wat te vragen hebben.
Hij vliegt vandaag naar Turkije maar zal jullie vragen vanuit Turkije beantwoorden, dus brand maar los.

Ik vind het erg cool dat vechters de tijd nemen om de vragen van de fans te beantwoorden en ik hoop dat we dit met meerdere vechters kunnen gaan doen :thup:

andyhugfan
22-12-2010, 13:32
Wat goed man!

vraag: Schrok je van jezelf door de snelle KO op kemayo, of had je al iets van 'kat in 't bakkie'?

sterrenkijker
22-12-2010, 13:35
Beste Gokhan Saki,
Wanneer gaat je eerste MMA-partij plaatsvinden? Train je hier nu al serieus voor?

Kemal
22-12-2010, 13:37
Helemaal top dit!! :thup:

Als je mag kiezen tegen wie wil je dan zeker nogeens een partij draaien..?

micha
22-12-2010, 13:54
Top dat ook saki tijd maakt voor zijn fans

Sadix
22-12-2010, 14:04
Ff voor op stellen dat, ik je de meest attractieve vechter van het moment vind samen met Badr Hari. Vind je vechtstijl echt mooi, der is niemand die de techniek beheerst zoals jij dat doet.

Ik heb een paar vragen :

mijn 1e vraag is, ben je kwa afkomst Koerdisch of toch echt Turks?
mijn 2e vraag is, waar zie je zelf tussen nu en 5 jaar?
mijn 3e vraag is, hoe groot schatte je kansen tegen alistair als je hand niet gebroken was?

ALvast bedankt!!

Mattie73
22-12-2010, 14:22
Vraag 1: Heb je weleens Full Muaythai (met ellebogen) gevochten? Zou een FMT partij van jou tegen Nathan Corbet wel gaaf vinden.

Vraag 2: Ik hoorde dat je ook MMA traint. Wil je daar wedstrijden in vechten in de toekomst?

PS Gokhan, tof dat je vragen van fans wilt beantwoorden. Ik vind jou samen met Badr de meest technische en attractievste vechters van het moment! RESPECT voor je actie voor Khalid Lazaar trouwens.

wrestler_nl
22-12-2010, 14:52
1. Je hebt al meerdere keren aangegeven dat je tegen Badr Hari wilt vechten. Als die match er ooit van komt , wat voor gameplan zou je dan gebruiken?

Tony
22-12-2010, 14:55
Je bent op dit moment een van de meest attractieve vechters in de k1, dit voornamelijk door je snelle combinaties (in tegenstelling tot de zwaardere en grotere jongens binnen de k1)
In hoeverre zie je je "beperkte" lengte en gewicht als een nadeel binnen het circuit?

bananenplukster
22-12-2010, 14:55
1. Je hebt al meerdere keren aangegeven dat je tegen Badr Hari wilt vechten. Als die match er ooit van komt , wat voor gameplan zou je dan gebruiken?

Dan wordt het een remach ze hebben namelijk al eerder tegen elkaar gevochten( beide gegroeid ben ook benieuwd naar die partij)

Pahlavan
22-12-2010, 15:03
top geregeld wheelie! en natuurlijk top dat gokhan hier aan meewerkt

mijn vraag is: zie jij jezelf binnenkort al een overstap maken naar MMA en zo ja, zou jij je debuut in NL of gelijk in amerika (bijvoorbeeld bij strikeforce) willen maken?!

Peter0711
22-12-2010, 15:06
1 = Waar zie je jezelf over 5 jaar?

2 = Blijf je op dit gewicht?

3 = Hoe ziet een doorsnee door de weekse dag van Gokhan eruit?

Marchant
22-12-2010, 15:19
Top dat dit kan thanks Weelie en natuurlijk Gokhan!


*Ik vind je erg vooruitgegaan dit jaar ,tenopzichte van bijv vorig jaar kan je dit verklaren andere training,voorbereiding?
Of gewoon het resultaat van veel en hard trainen?

*Hoe is het met je blessure?

Bedankt!!

Simone
22-12-2010, 15:31
Ooohh leuk zeg! Mijn vraag: Gokhan, Je ziet er de laatste tijd ontzettend fit uit! Ben je anders gaan eten/trainen dan voorheen ? :)

blackadder
22-12-2010, 15:36
Volgens Wikipedia ben je ietsjes korter dan Yoshihiro Sato. Heb je in het begin wel eens eraan gedacht de K1 MAX in te gaan?

Petrosyan188
22-12-2010, 15:36
ga je bij SF vechten als HW of LHW?

tnk2k
22-12-2010, 15:40
Vraag:
Hoe ziet een doorgaanse week er bij je uit? Hoevaak train je per dag, hoeveel rust je/etc/etc/ en zijn er nog aparte dingen in je training te vinden (ik hoorde dat Brain Touwes regelmatig zwemt in de Zee o.a.).

stevie_wondah
22-12-2010, 15:45
Vraag: Wat was je zwaarste partij tot nu toe en waarom?

Pansier
22-12-2010, 16:03
Wat is je grootste droom in de vechtsport? (Of om ooit te bereiken in de vechtsport)

rafi
22-12-2010, 16:05
wie zie je als de grootste gevaar voor jouw in de k1.

univers1l
22-12-2010, 16:10
beste gokhan,
ten eerste RESPECT voor je actie voor Khalid Lazaar.

ik heb ook een paar vraagjes
1. komt er nog een match tegen badr hari in turkije? (heb begrepen dat badr ook enorm populair is in turkije of is dat al afgenomen na de gerges
incident)

2 ik heb gehoord dat manhoef een rematch wil, zou je daar op in gaan, of vindt je dat niet interessant genoeg?

3 wie vindt je zelf de mooiste en beste vechter in k1? op jou na dan.

4 wat vondt je van mosab vs mootje?

oja persoonlijk vind ik niet dat je aan mma moet doen, doe waar je goed in bent en dat is k1.

tik_tok
22-12-2010, 16:19
Beste Gokhan,

Ten eerste heel tof dat wij hier onze vragen aan jou kunnen stellen!

Mijn vragen:
1.) Jij bent zo snel en explosief, hoe train jij om die snelheid te behouden ook als je bijv een paar kg moet aankomen.
2.) Wat voor blessure had je precies in het gevecht met Alistair?
3.) Wat is jou grote voorbeeld?
4.) En met wie wil je nog graag vechten? Zowel een K-1 Partij en een MMA partij.

Bedankt alvast!

Tykill
22-12-2010, 17:04
Beste Saki,

Ik ben altijd al erg onder de indruk van je snelheid en techniek als heavy weight vechter, dit is erg mooi om naar te kijken.
Zelf zou ik ook wat sneller willen worden en explosiever.

Mijn vraag is: Hoe train jij je snelheid en explosiviteit?

Daarnaast valt mij op dat je steeds beter wordt en ik denk dat je nog veel moois gaat brengen in de toekomst!

reefer
22-12-2010, 17:15
Hoi Gokhan,

aangezien jij ,denk ik, de hardste lowkick heb van het hele K-1 circuit vraag ik me af hoelang jij moet herstellen van je scheenbenen na een intensief gevecht,of heb je daar over het algemeen weinig last van.
Gebruik je voor je herstel ook iets in de trant van accupunctuur ofzo?
Succes verder met alles wat je doet.

Fan1976
22-12-2010, 17:16
Arkadasim Gokhan,

wedstrijden die jij denk ik nog wel zou willen is rematch Aerts, Kyotaro en Badr. Buiten deze 3 is Hesdy waarschijnlijk op dit moment de boeiendste om tegen te knokken.

Mijn vraag aan jou is dan, zou je dan niet meer GG vechters willen treffen omdat daar toch de meeste HW zijn? Of is dit niet reeel zolang je voor GG uitkomt?

Optum


ps: en oja wat wil je voor je bruiloft :)

Irishrover
22-12-2010, 17:28
Haha, wow sommige forumleden maken goed gebruik van dit leuke initatief. Word urenwerk voor Gokhan om dit te gaan beantwoorden.

Selem Gokhan, zelf heb ik ook één vraagje voor je.
Ten eerste wil ik even wat kwijt:

Heel erg respectvol & geweldig dat jij een shirt droeg met Khalid Lazaar z'n naam erop, dit waardeerde de fans enorm.

Nu de vraag:


Is het niet wat als jij samen met Badr soort een kickbox/seminar/belevenissen serie zou maken voor de fans.

Aangezien jullie beide reuze populair zijn in Turkijke.

Dus samen naar Turkije, samen trainen, vleugje humor, discussies etc.


Wat vind jij hiervan ? als je genoeg tijd hebt, graag wat toelichting erbij haha.

Alvast bedankt.

kmr
22-12-2010, 17:31
De afgelopen tijd ben je lichamelijk gezien meer in vorm, vroeger was je namelijk wat 'soft'/'flubberig' (voor zover dit laatste een woord is). Is dit wellicht gekomen door ouder worden, dus door het verliezen van 'babyvet', is het een bijkomend verschijnsel van een veranderde training of is het een bewuste keuze geweest? Indien laatstgenoemde reden juist is, welke voordelen merk je van meer spieren hebben? (Ben je sneller, sla je harder etc.?)

mikeymcd
22-12-2010, 18:35
Denk je dat mma training ten goede komt van het kickboksen? M.a.w als je als vechter zijnde elke dag zou kickboksen zal je dan aanraden trainingen te vervangen door mma?

koenisonthis
22-12-2010, 19:08
Hee Gokhan Saki

Echt top dat je de tijd neemt om dit te doen, je bent 1 van de leukste vechters om naar te kijken super snel en ook nog met erg veel kracht top combinaties ronduit top. (gruwelijke spinning backkick tegen allistair hij viel er van om)

Ben je erbij op 30 januari in het golden glory toernooi ?!
En dan meer in trant van ben je voorledig herstelt tegen die tijd

Bedankt voor de tijd (ps: its showtime the sand was een topgale je was wel aan het genieten hahah :P)

Hammerkick
22-12-2010, 21:32
Hey Gökhan,
Ik weet dat je Peter ''Hurricane'' Smit goed heb gekend. Wat zijn je herinneringen aan Peter ?
Respect Dirk.

Bartju
22-12-2010, 21:50
Gokhan wat doe je het liefste naast kickboxen en vechtsport?!!

chechen
22-12-2010, 22:36
beste saki, jij hebt mij echt verast in k1 final 2010 nu mijn vragen zijn

vraag 1: zullen we je in de amsterdam arena deze jaar nog zien ? zo ja , tegen wie wil je en waarom
vraag 2: als je eleboog niet was gebleseerd , was je dan k1 kampioen geworden
vraag 3: wil je graag tegen badr hari of iemand anders vechten ?
vraag 4: spong en jij zijn wel de beste vechters volgens mij in de -100 kg zul je graag tegen hem willen vechten
vraag 5: hesdy gerges en jij hebben snoeiharde lowkicks , heb je plannen om tegen hem te vechten , zo ja en waarom
vraag 6: op welke leeftijd denk je dat je gaat stoppen?

thanks saki!! jij bent mijn favoriet , groetjes

musti
22-12-2010, 22:52
Merhaba Gokhan,

Zie jij de komende jaren meerdere Turkse kickboxers in de K1 of MMA doorbreken? Aangezien kickboxen en vechtsporten in Turkije erg populair aan het worden is.

P.S. Het zou inderdaad erg leuk zijn als jullie samen met Badr dingen gaan doen in Istanbul op kickboks gebied. Om het vervolgens af te sluiten met een knaller van een partij Saki vs Badr.

Alvast bedankt.

Naj85
22-12-2010, 22:52
Beste Gokhan abi,

1. Ben je een religieus persoon? zo ja, waar geloof je in? en bid je ook voordat je gaat vechten? ik zag je volgens mij een gebedje doen bij je opkomst tegen Ghita

2. ben je nog van plan je haren ooit te laten groeien? :p vind dit wel cool staan bij je hoor, wat je nu hebt, lincoln burrows style

rollermanskunk
23-12-2010, 00:22
Allereerst wil ik je bedanken voor de mooie fights die je ons dit jaar heb laten zien. Jouw vechtstijl is op dit moment de meest aantrekkelijke die er is. Tony heeft hierboven al een vraag gesteld die ik ook wilde stellen daarom toch maar 2 andere vragen:

vraag 1: Alistair zweeft al een tijdje tussen de K1 en de MMA en doet dit uitermate succesvol, ik heb begrepen dat jij je ook wil gaan oriënteren binnen de MMA (Strikeforce?) wil je dan dezelfde pad gaan bewandelen als Ali en heeft hij je al het één en ander toegefluisterd of geadviseerd hoe je het beste de K1 kan afwisselen met de MMA qua training, planning etc. in een seizoen?

vraag 2: zie je jezelf als voorbeeldfunctie voor de Turkse gemeenschap in Nederland en ben je er van bewust dat in deze tijd van stigmatisering (ook wat betreft de vechtsport) alles met een vergrootglas wordt bekeken? Badr Hari bijv.heeft denk ik nog niet echt het besef wat voor een voorbeeldfunctie hij heeft door steeds maar negatief in het nieuws te komen.

chechen
23-12-2010, 07:24
beste Saki, jij bent de laatste jaren echt gegroeid .

vraag 1: wat vind jij van hesdy gerges als vechter , en heb je plannen om tegen hem te vechten
vraag 2: als je mma gaat doen moet je goed op de grond kunnen vechten , en hoe zit dat bij jou ? zie bv ( james toney boxer vs randy couture mma)
vraag 3: en wat is volgens jou de top 10 , met badr hari , hesdy gerges , ruslan karaev erbij ( ik vind dat mighty mo en kyotaro der niet bij moesten zijn dit jaar )


saki echt leuk dat jij ook tijd wilt maken voor de fans . volgend jaar k-1 finale , gokhan saki vs badr hari

simtekf1
23-12-2010, 08:42
Gokhan, in 2007 heb je tegen Magomed Magomedov gevochten en dat liep op het einde flink uit de hand. Heb je hem hier ooit nog over gesproken? Is dit ooit uitgepraat?

BiCkOnE
23-12-2010, 09:36
Aangezien de meeste vragen wel gesteld zijn die ik in gedachte had, wil ik je alleen even zeggen dat ik veel respect heb hoever je het geschopt hebt deze K1, je bent een van de meest aantrekkelijke vechters van dit moment,
ook heel veel respect dat jij een shirt droeg met Khalid Lazaar naam erop!
OSU!

Djani
23-12-2010, 14:45
Gokhan, in 2007 heb je tegen Magomed Magomedov gevochten en dat liep op het einde flink uit de hand. Heb je hem hier ooit nog over gesproken? Is dit ooit uitgepraat?


x2

wrestler_nl
23-12-2010, 16:43
Wat vind je van Sem Schilt's vechtstijl?

chechen
23-12-2010, 17:35
saki ,

vraag 1: is je vriendin een moslim ?
vraag 2: zo neen ga je met haar trouwen?

dank u saki jij bent top !!!!

Illest
23-12-2010, 20:15
Saki,

Allereerst gefeliciteerd met de progressie die je als vechter doormaakt. Jouw techniek en explosiviteit is ongekend in deze klasse.

Als opkomende vechter zal je ongetwijfeld voorbeelden hebben gehad...welke vechters waren dat?

En wat vind je van het feit dat een vechter, je teamgenoot Allistair Overeem, de titel heeft gepakt ondanks het feit dat hij meer furore heeft gemaakt in het mma dan het kickboksen? Is dat naar jouw idee een goede ontwikkeling voor het kickboksen? Of juist niet?

Persoonlijk hoop ik niet dat je de overstap naar mma maakt omdat je stand up van een andere planeet is en mma toch een ander spelletje is (grondwerk voornamelijk)....maar ik kan me goed voorstellen dat je het doet vanwege de uitdaging zowel financieel als sportief.

alvast bedankt voor het lezen/beantwoorden van onze vragen en heel veel succes!

osu!

respect
23-12-2010, 20:30
Merhaba gokhan,

ben je van plan om nog ietsje zwaarder te worden of blijf je op deze gewicht?

het is al gevraagt maar stort je jou zelf nou op mma of is hoofd doel nog de k1?

ga zo door je bent echt goed bezig en de mooiste vechter.

groeten en succes in belgie abisi.

redjuh
24-12-2010, 04:03
Gokhan, je bent een relatief lichte zwaargewicht. Ben je van plan om jezelf naar +- 105 kg te trainen; zo ja hoe? en zo nee, waarom niet.

omdat jij zeker 3 a 4 jaar eerder op dit niveau had kunnen vechten, maar daar waarschijnlijk niet de kans voor kreeg doordat onze japanse vrienden die 'hollanders' wel redelijk zat waren, en nu je op dit niveau acteert, heb je dan niet voor je gevoel wat weinig partijen per jaar? zou je relatief vroeg in de topjaren van je carriere al willen schikken voor 2 of max 3 partijen buiten die ene dag in december om?
ben je van plan om je opties uit te gaan breiden, wat betreft andere takken van vechtsport? ik doel dan op (taekwondo of) MMA

chechen
24-12-2010, 11:24
beste gokhan saki ,

vraag 1: wie denk je dat er volgende jaar k1 grand prix wint ? zonder jou er bij .
vraag 2 : wat denk je van badr hari als vechter ?
vraag 3: denk je dat hesdy gerges veel kan bereiken in de k1 ?

danku saki .

chechen
24-12-2010, 11:28
beste saki ,

vraag 1. als badr meedeed deze jaar was alistair dan kampioen geworden denk je ? ( badr is de laatste tegenstander die AO heeft gestopt )
vraag 2 . om weke leeftijd deed je je eerste jeugdparij ?
vraag 3. welke record had je op je jeugdparijen?

Slome
24-12-2010, 17:06
ter info:
zojuist getwitterd:
http://middleeasy.com/images/stories/organizations/euromma/screenhunter_01%20dec.%2024%2006.57.jpg

kmr
25-12-2010, 14:11
saki ,

vraag 1: is je vriendin een moslim ?
vraag 2: zo neen ga je met haar trouwen?

dank u saki jij bent top !!!!

wat boeit dat nou?

chechen
25-12-2010, 14:51
wat boeit dat nou?


kan mischien niks shelen maar mij wel hoor en wij mogen vragen wat wij willen dus

mimoen
25-12-2010, 14:59
Wanneer kunnen we de antwoorden verwachten?

musti
25-12-2010, 15:07
wat boeit dat nou?

x2

Wat maakt iemands geloof nou uit? Een ieder gelooft voor zichzelf!!
Er wordt ook een vraag gesteld of Saki religieus is? Wat zie je Saki voor de wedstrijd doen??????

MB667
25-12-2010, 23:14
hoe lang doet het jou pijn als je gemiddeld per wedstrijd zon 20 van die snoeiharde lowkicks, die alleen jij volgens mij zo hard kan maken, geeft aan je slachtoffers, die er volgens mij minimaal 2 weken last van hebben?

is een vraag en een compliment

Illest
25-12-2010, 23:47
x2

Wat maakt iemands geloof nou uit? Een ieder gelooft voor zichzelf!!
Er wordt ook een vraag gesteld of Saki religieus is? Wat zie je Saki voor de wedstrijd doen??????

misschien boeit het hem wel toch.....de vraag die je wilt stellen, is iets wat jij interessant vindt....

denk dat we dat van elkaar moeten respecteren...

Justinian
26-12-2010, 16:33
TTT

Anderson
26-12-2010, 16:45
Zou je tegen Nathan Corbett willlen vechten als die matchup zou komen.

respect
26-12-2010, 17:11
Ben je voor fenerbache of galatasaray of welke andere club?

NonaManisss
27-12-2010, 11:49
hoi Gohkan,

- Wat vind je ervan dat Daniel Ghita in the ringsports zegt: dat hij eigenlijk vindt dat hij in de derde al gewonnen had van jou?

- Hoe sta jij er tegenover dat er gesuggereerd werd dat Golden Glory spelletjes had gespeel en dat jij ( zoals ook in the ringsports staat) niet verder wilde vechten?

- Vecht je nu wel of niet in Charleoi?

Groeten Nona

chechen
27-12-2010, 23:17
heb je je 1ste jeugdparij gewonnen of verloren ?

wat was je gewicht en lengte ongeveer op 13 a 14 jaar ?

thanks saki !!

Naj85
28-12-2010, 01:06
Klopt, dat was mijn vraag. of Gokhan een Religieus persoon is of niet. dat ik hem iets voor een wedstrijd zie doen betekent niet dat ik ook gelijk weet wat voor religieus persoon hij is. en zoals Illest al aangaf, laten we elkaar respecteren om wat iemand interesseert
x2

Wat maakt iemands geloof nou uit? Een ieder gelooft voor zichzelf!!
Er wordt ook een vraag gesteld of Saki religieus is? Wat zie je Saki voor de wedstrijd doen??????

Wheelie
28-12-2010, 14:53
Interview met Gokhan Saki is gedaan en zal z.s.m. online komen ;)

Justinian
28-12-2010, 16:45
Correctomundo, ik ben e.e.a. aan het uitwerken ;) Het is naar mijn mening een erg leuk interview geworden. Gokhan heeft speciaal voor Mixfight tijd gemaakt tijdens zijn vakantie in Turkije, sympathieke kerel met de nodige humor!

sjaakie'tje
28-12-2010, 20:32
Hey broer, je bent een fantastische kickbokser en bent enorm vooruit gegaan de afgelopen jaren, wat veel belovend is voor de toekomst.
Ik hoop alleen niet dat je de zoveelste kickbokser wordt die zijn carriere gaat verneuken door mma te gaan draaien! Hoop dus om je te mogen blijven bewonderen waar je het beste in bent en dat is kickboksen!

chechen
28-12-2010, 22:47
ben je van kavkaz ?

chechen
28-12-2010, 23:21
waneer krijgen we de antwoorden ?

Justinian
29-12-2010, 20:10
Eerste en tweede deel staat online ;)