PDA

View Full Version : Dustin Hazelett cut by UFC



Slome
22-12-2010, 20:51
Dustin Hazelett cut by UFC

http://mmanytt.se/wp/wp-content/uploads/hazelett01.jpg

Dustin Hazelett is one of the biggest talents in MMA today, and he’s struck us with awesomeness with his incredible armbars and entertaining style of fighting. He started his stint with UFC with three wins until he met his maker, Josh Koscheck to whom he lost. After that he continued his victorious crusade with another two wins via his patented armbars.


However, lastely has been rough as he’s lost to Paul Daley, Rick Story and Mark Bocek. This normally means bye bye UFC, and Hazelett is no exception. He’s only 24 years old and surely has a lot of big things to achieve in MMA ahead of him, but he will have to survive in minor fight organizations in order to return to UFC again. He leaves his first stint with UFC on an internal record of 5-4. Dustin himself confirmed that he’s out of UFC to MMAweekley.

Slome
22-12-2010, 20:51
Persoonlijk vindt k dit erg jammer.... keek altijd uit naar zijn gevechten... t zat hm niet mee de laatst x

Kemal
22-12-2010, 20:53
Erg jammer , misschien kan hij bij strikeforce aan de bak komen..

GilbertYvelFan24
22-12-2010, 21:18
Jammer is toch een van de beter submission artists in de UFC.


(Nu ff wachten op de reactie van Petrosyan88 over het 'afvoerputje' Strikeforce)

Kemal
22-12-2010, 21:19
(Nu ff wachten op de reactie van Petrosyan88 over het 'afvoerputje' Strikeforce)

:lol:

tik_tok
22-12-2010, 21:57
Jammer jammer jammer, zo zie je dat Dana er geen verstand van heeft..

wrestler_nl
22-12-2010, 22:13
Jammer , hij is idd een super goede grappler maar staand vond ik hem best matig om eerlijk te zijn.
Maar hij is pas 24 jaar en als hij een aantal partijen weet te winnen buiten de UFC weet ik zeker dat ze hem terug brengen.

Slome
22-12-2010, 22:15
kan ook zijn dat hij niet eens was met de contract voorwaarden...

wrestler_nl
22-12-2010, 22:27
kan ook zijn dat hij niet eens was met de contract voorwaarden...

lijkt me sterk , hij heeft z'n laatste 3 partijen verloren!

Fyodor
23-12-2010, 13:32
lijkt me sterk , hij heeft z'n laatste 3 partijen verloren!

Inderdaad, hij heeft volgens mij ook zelf van te voren aangegeven dat hij waarschijnlijk gecut zou worden als hij z'n laatste partij niet zou winnen. Gewoon een optelsom, net als bij Yvel en vele andere vechters. Hoop dat hij flink aan z'n stand-up gaat werken en wie weet zien we hem dan weer eens terug bij de grote spelers op de markt.

Tony
23-12-2010, 15:07
Ik vind net wel jammer. Zag hem graag knokken.

steftheboxer
23-12-2010, 15:19
Met de samenvoeging van WEC en UFC zal dit in de toekomst nog veel meer gaan gebeuren. De UFC heeft teveel vechters in de lagere gewichtsklasses en er zullen de komende tijd nog wel een aantal eruit gaan...

wel jammer voor hem maar gewoon een paar partijen winnen buiten de UFC en hij is weer terug