PDA

View Full Version : Manny Pacquiao vs Suger Shane Mosley on for May 7



Jani
22-12-2010, 22:30
Fightnews.com has confirmed that Manny Pacquiao will face Shane Mosley on May 7. The bout will be for Pacquiao’s WBO welterweight title (no catch weight) and will take place at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. Mosley officially signed to do the fight today. Promoter Bob Arum said he turned to Mosley after Floyd Mayweather Jr. was unresponsive to doing the fight. Mosley, a partner with Oscar De La Hoya and Bernard Hopkins in Golden Boy Promotions, went rogue and negotiated the fight on his own against the wishes of Golden Boy, which preferred to have Juan Manuel Marquez face Pacman.

http://www.youtube.com/watch?v=GDhPWemt8VA

http://www.youtube.com/watch?v=pbYMy0E8ul0

Facade
22-12-2010, 22:31
Kzit niet echt op Shane Mosley te wachten om eerlijk te zijn. Maar goed zolang Pac maar niet stopt tot Mayweather es over de brug komt is dit natuurlijk wel aardig.

Jani
22-12-2010, 22:43
Mosley is wel een echte Knokker,hij is snel,sterk en nog nooit ko gegaan. dus dat word zeker wel een vette partij.

maar op Mayweather vs pacman zit gewoon iedereen op te wachten,en die partij moet gewoon komen.

bananenplukster
22-12-2010, 22:59
Met alle respect voor dit gevecht maar iedereen zit te wachten op manny pacqiuao vs mayweather!!!! Make it happen!!!

Marco
23-12-2010, 09:43
zolang als meneer Mayweather moeilijk doet is het toch prachtig dat pacman tegen mosley vecht? mosley is nog steeds een topvechter. ik denk echter wel dat pacman ook deze wint.

Anderson
23-12-2010, 12:52
mosley is veelste langzaam Pacman

mikeymcd
23-12-2010, 14:15
zolang als meneer Mayweather moeilijk doet is het toch prachtig dat pacman tegen mosley vecht? mosley is nog steeds een topvechter. ik denk echter wel dat pacman ook deze wint.

X2 en denk ook niet dat hij er veel moeite mee heeft.

Wiseguy
23-12-2010, 19:13
Mayweather die moeilijk doet? Pacman doet moeilijk want hij wil die tests niet doen.

Djani
23-12-2010, 22:12
Mayweather die moeilijk doet? Pacman doet moeilijk want hij wil die tests niet doen.

Mayweather wil als hij tegen Pacman vecht ineens allemaal tests. Kan me niet herinneren dat hij tegen Mosley ook zulke tests eiste.

Jani
23-12-2010, 22:24
Mayweather wil als hij tegen Pacman vecht ineens allemaal tests. Kan me niet herinneren dat hij tegen Mosley ook zulke tests eiste.

Mosley en Mayweather deden volgens mij een andere test dan normaal,dat zag je met de 24/7

dat wil floyd ook doen met Paquiao,maar hij en zijn trainer zijn daar niet zo blij mee.

redjuh
24-12-2010, 03:50
als ie dit net zo afhandelt als dat meiweer dit deed, dan kun je toch bijna niet meer om de potentieel bruutste bokspartij in de geschiedenis heen

pure
24-12-2010, 11:41
vet hij mag wel een beetje oud zijn maar snelheid heeft die gozer nog steeds en knokke doet ie als de beste en een vette stijl heeft ie , eerlijk gezegd hoopte ik dat deze partij zou komen.

citrusfruit
24-12-2010, 14:22
Mayweather die moeilijk doet? Pacman doet moeilijk want hij wil die tests niet doen.


Die tests van Maywheather houden in dat er op de wedstrijddag bloed afgenomen wordt. Pacman heeft dit eerder al een keer gehad en toen stond hij zo slap als een vaatdoek in de ring. Daarom heeft hij gezegd dat hij de tests wel wil doen, maar niet op de dag zelf. Dit was echter niet genoeg voor meneer Maywheather. Waar haalt die kerel eigenlijk het lef vandaan om die tests te gaan eisen. Doping tegengaan is iets van de bond en zij hebben daar tests voor waar iedereen zich aan te houden heeft. Hij eist die tests (alleen bij Pacman, idd niet tegen Mosley) waarschijnlijk omdat hij dan weet dat hij tegen een mindere Pacman komt te staan.

Marijn Boran
24-12-2010, 14:31
Dit is weer een mismatch net als Pacquiao vs Margarito. Mosley heeft zijn 2 laatste partijen niet gewonnen en hij is aan het aftakelen. Ik zou liever een 3e partij tussen Marquez en Pacquiao zien of Pacquiao vs de ongeslagen Berto die de WBC weltergewicht titel heeft.

Pacquiao 7e ronde KO.

Djani
24-12-2010, 16:28
Die tests van Maywheather houden in dat er op de wedstrijddag bloed afgenomen wordt. Pacman heeft dit eerder al een keer gehad en toen stond hij zo slap als een vaatdoek in de ring. Daarom heeft hij gezegd dat hij de tests wel wil doen, maar niet op de dag zelf. Dit was echter niet genoeg voor meneer Maywheather. Waar haalt die kerel eigenlijk het lef vandaan om die tests te gaan eisen. Doping tegengaan is iets van de bond en zij hebben daar tests voor waar iedereen zich aan te houden heeft. Hij eist die tests (alleen bij Pacman, idd niet tegen Mosley) waarschijnlijk omdat hij dan weet dat hij tegen een mindere Pacman komt te staan.

Wiseguy
24-12-2010, 18:34
Die tests van Maywheather houden in dat er op de wedstrijddag bloed afgenomen wordt. Pacman heeft dit eerder al een keer gehad en toen stond hij zo slap als een vaatdoek in de ring. Daarom heeft hij gezegd dat hij de tests wel wil doen, maar niet op de dag zelf. Dit was echter niet genoeg voor meneer Maywheather. Waar haalt die kerel eigenlijk het lef vandaan om die tests te gaan eisen. Doping tegengaan is iets van de bond en zij hebben daar tests voor waar iedereen zich aan te houden heeft. Hij eist die tests (alleen bij Pacman, idd niet tegen Mosley) waarschijnlijk omdat hij dan weet dat hij tegen een mindere Pacman komt te staan.

Dude je loopt te bazelen. Mosley heeft deze tests wel degelijk ondergaan.



NEW YORK | Thu Mar 18, 2010 9:01pm EDT

NEW YORK (Reuters) - Floyd Mayweather and Shane Mosley have agreed to begin an Olympic-style drug testing program from Monday ahead of their May 1 bout in Las Vegas, the boxers said in a conference call.
The U.S. Anti-Doping Agency (USADA) protocol includes random blood tests before and after the fight.
A proposed showdown between Mayweather and Manny Pacquiao fell through in January after the Filipino refused to yield to the American's demand for random blood testing within three weeks of the bout.
"I just want to show the world that boxing is a clean sport and it is my hope that all fighters will take a similar stance," said Mayweather Thursday.
Mosley agreed the program made sense.
"I think the testing program is a great idea and I did not hesitate for a minute about agreeing to it."
Samples are screened for drugs currently banned by the World Anti-Doping Agency (WADA), including human growth hormone.
USADA chief Travis Tygart hailed their decision to submit to stringent testing.
"I believe today is another watershed moment in the advancement of anti-doping," Tygart said in the conference call.
"For the first time, we're seeing professional athletes in the sport of boxing approach us to implement our program, and take ownership for the integrity of their sport."
State athletic commissions set their own rules for drug testing, often limited to urine tests.
(Writing by Larry Fine (http://blogs.reuters.com/search/journalist.php?edition=us&n=larryfine&), Editing by Peter Rutherford)


http://www.reuters.com/article/idUSTRE62I06J20100319

Jani
24-12-2010, 18:51
Ik vind die Olympische test juist goed,vooral met dat top boksen.dat gaat gewoon over dikke miljoenen.

een beetje bloed afnemen 3 weken voor de partij kan toch geen kwaad

ArtistiC
24-12-2010, 19:36
Mayweather wil als hij tegen Pacman vecht ineens allemaal tests. Kan me niet herinneren dat hij tegen Mosley ook zulke tests eiste.

Wel dus.

T15Boxing
24-12-2010, 22:05
Als ik me het goed herinner wouden Pac en zn team die tests doen met een minimum van 12 dagen voor het gevecht. Mayweather zoekt gewoon smoesjes om niet te vechten en met al zijn persoonlijke problemen laatste tijd zal Pac vs May nog lang niet gebeuren.

Het is een schande voor zo'n mooie, historische vechtsport.

Pacquiao blijft grote risico's nemen nu ook met Mosley. Mensen nemen aan dat hij te oud en langzaam is, maar in het boksen gaat het om je stijl. Shane is geen makkelijke partij voor Pacquiao. Hij heeft het moeilijk met technische, supersnelle boksers die ook nog eens wat groter zijn. Maar Pacquiao zal recht op hem afkomen en niet bang zijn voor stotenwisselingen. Risico gevecht voor Pac.

Djani
25-12-2010, 12:41
Wel dus.

Ok dus.