PDA

View Full Version : Boekrecensie: Down for the Count!



Kemal
24-12-2010, 07:48
Misdaadverslaggever en oud-karatekampioen Koen Scharrenberg heeft met ‘Down for the Count’ een boek geschreven dat niet alleen voor vechtsporters vaste kost zou moeten zijn, maar ook voor leken een zeer lezenswaardig boek is. Verhalen over vechtsporters die de absolute top bereiken maar desondanks in het misdaadcircuit belanden, persoonlijke ervaringen van de schrijver met de Japanse Yakuza(!), de liquidatie van Andre Brilleman met wie de schrijver bevriend was, maar ook verhalen over mensen die zonder dat de misdaad er ook maar iets mee te maken hebben gehad in ene ‘down for the count’ situatie zijn beland.

Voor meer info kan je terecht op het Mixfight.nl portaal (http://www.mixfight.nl/portal/2010/12/22/boekrecensie-down-for-the-count-2/)!

http://cdn2.boeken-plus.nl/images/boeken/9789089751324-k-scharrenberg-down-for-the-count-178.jpg

Hammerkick
24-12-2010, 08:34
Ik ken best al veel mensen, die het boek hebben gekocht en ik ken er ook, die het hebben gevraagd voor de kerst. Iedereen die ik heb gesproken over het boek, is enthousiast. Hier in Dordrecht zijn er echt veel vrienden van Peter Smit bijvoorbeeld die het boek hebben, maar ik ken ook veel mensen, die André Brilleman bijv. goed hebben gekend, en ook die zijn laaiend enthousiast over het boek. Ik heb zelf enorm veel reacties op het boek gehad, omdat ik Koen met wat materiaal heb geholpen en die reacties zijn allemaal hartverwarmend. Down for the count, is het ultieme kerstcadeau !!

knift
24-12-2010, 09:35
Ik heb 'm van de sint gekregen en heb er van genoten, ik kan niet zo goed lezen maar ik had 'm voor mijn doen snel uit.
Een echte topper en hele leuke en ontroerende verhalen zeker het hoofdstuk van Nordin Ben Salah heeft op mij indruk gemaakt.
Als je van lezen houd moet je 'm zeker scoren echt de moeite waard!!

mikeymcd
24-12-2010, 10:18
Top boek! een must read voor elke vechtsporter (vind zelf het verhaal van Peter Smit verreweg het indrukwekkends)

ArjanV
24-12-2010, 10:19
Ik ga hem bestellen...
Thanks!

Marco
24-12-2010, 11:12
krijg m vandaag met de post en weet nu al dat ik het boek in 1x uitlees.

Simone
24-12-2010, 11:48
Voor degene die hem ook graag willen bestellen op bol.com, met de code F5021GL valt 'ie zonder verzendkosten bij je op de mat ;-). Geldig t/m 31 dec.

Djani
24-12-2010, 17:30
Ik heb m gelezen. Zeker het kopen waard. Zaten wat mindere hoofdstukken tussen die wat minder relevant waren, maar de hoofdstukken over de oude Nederlandse toppers en ervaringen in Japan waren zeker goed.

wrestler_nl
24-12-2010, 23:39
Toen ik de titel zag dacht ik dat het een Michael Bisping boek was lol :)