PDA

View Full Version : Zambidis vs Chahid



Pansier
26-12-2010, 12:02
Gisteren fight club gezien en er kwam de partij Zambidis vs Chahid voorbij. Ik weer nieuwe favorieten erbij!

Deze partij is gewoon zoals alle partijen horen te zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=4ZUr4xeaCKU

http://www.youtube.com/watch?v=z72_OkgiQoE&feature=related

Irishrover
26-12-2010, 15:23
Dit was een legendarische match. Geweldige strijdlust, gladiator fighting op z'n puurst.
Net zoals Mootje VS Mosab knallen tot het eind. Het hoeft niet altijd even tactisch te zijn, soms is een cafe gevecht erg sensationeel.

Irishrover
26-12-2010, 15:23
.

Devilprince
26-12-2010, 15:28
wel vond ik dat de commentators erg pro-zambidis waren en chahid tekort deden

Pansier
26-12-2010, 15:42
wel vond ik dat de commentators erg pro-zambidis waren en chahid tekort deden

Ja ik heb deze versie niet gekeken dat kan zijn, maar gister heb ik het op fight-club en daar had je Nederlands commentaar en die deden Zambidis juist te kort ;). Dit zeiden ze zelf ook dat ze aan Chahid zijn kant stonden, omdat hij NLer is.

Devilprince
26-12-2010, 17:13
ja klopt maar ik heb het over de engelse commentatoren

Anderson
26-12-2010, 17:49
Dat is omdat de commentatoren Australisch zijn en Zambidis in Australie woont. Wat ook nog speelt is dat Zambidis een publiekslieveling is in het buitenland en al van het begin van de k1 max mee doet.

Kemal
26-12-2010, 20:55
wat een pracht partij!

Pansier
26-12-2010, 21:35
Dat is omdat de commentatoren Australisch zijn en Zambidis in Australie woont. Wat ook nog speelt is dat Zambidis een publiekslieveling is in het buitenland en al van het begin van de k1 max mee doet.

Hij is Grieks ;), maar kan IDD zo zijn dat hij in australië woont wat ik begrijp, wat een fantastisch land!

TheCarnage
26-12-2010, 23:07
wel vond ik dat de commentators erg pro-zambidis waren en chahid tekort deden

Daar irriteerde ik me dus ook aan "Zambidis is putting on a CLINIC!" alsof Chahid werd afgedroogd..

Maar goed dit zijn wel de partijen!!

ZakKa!
27-12-2010, 00:36
De commentaargevers kenden Chahid duidelijk niet, Als ze hem wel kenden dan wisten ze dat hij een geweldige partij heeft gedraaid tegen Andy Souwer en vele andere toppers. Ook zouden ze weten dat hij een tank is. The moroccan zombie zon beetje haha.

Partij was hardstikke close. Super dik, Zambidis wel terecht gewonnen. Sowieso gruwelijke comeback van Zambidis dit jaar. Hij maakte het Petrosyan ook erg lastig.