PDA

View Full Version : ANNE KAMMINGA (12) JEUGD SPORTVROUW VAN HET JAAR 2010 GRONINGEN



Hans Vos
26-12-2010, 17:20
http://i167.photobucket.com/albums/u141/biancah_album/annekampioen015.jpg

ANNE MET HAAR GORDELS EN SPORTPENNING OP HET GEMEENTEHUIS



De 12 jarige Anne Kamminga tweevoudig Nederlands kampioene kickboxen is uitgeroepen tot jeugd sportvrouw van het jaar 2010 van de provincie Groningen .
Zij kreeg 22 december de bij behorende sportpenning uitgereikt door de burgemeester en wethouders in haar woonplaats Uithuizen .
Als tien jarig meisje stapte zij met een vriendje de gym binnen van Team Hans Vos om een keer mee te doen en haar hele leven draait nu om het kickboxen .
Vijf dagen in de week is zijn in de dojo te vinden om te trainen ,daarnaast helpt zij haar trainer hans vos met het lesgeven aan de kinderen van 3 t/m 7 jaar en is zij op zondag morgen in de fitnessruimte te vinden op de loopband .
Haar eerste grote succes was in mei 2010 op de Joya open Nederlandse kampioenschappen waar zij in de finale tot 40 kg al in de tweede ronde en op 11 jarige leeftijd won door opgave van haar tegenstander Kim Hobers uit Emmen .
Haar laatste en zwaarste partij was die tegen Angel van Susterren van Golden Glory Helmond op 12 december jl om de Nederlandse titel tot 45 kg .
Na 5 ronden zag de jury het nog onbeslist maar Anne zou Anne niet zijn als ze die zesde ronde niet nog een tandje bij zou zetten zodat ze ook deze titel mee naar huis mocht nemen . Op haar elfde vocht ze al tegen meisjes van 13 a 14 jaar en ondanks het krachtsverschil wist zij ook van veel van deze oudere meisjes te winnen . Met een record van 16-3-1 is zij een meisje om rekening mee te houden en zullen we nog veel van haar horen . Anne wil namelijk maar 1 ding en dat is wereldkampioen worden . Haar grote voorbeeld is Germaine de Ramdomie en ze is net als Germaine en aanvallende vechter die altijd voor de overwinning gaat .
_________________

Kemal
26-12-2010, 19:50
Anne en natuurlijk ook Hans, van harte proficiat met deze prestatie. Deze waardering zal ook een stimulance zijn om er in 2011 een mooi jaar van te maken!

Osu

Hans Vos
26-12-2010, 20:50
dat is het zeker , en vd laan van amsterdam kan hier een voorbeeld aan nemen , in het noorden word een kickboxer wel gewaardeerd om zijn of haar sportieve prestaties , gr hans

MB667
26-12-2010, 22:17
feli HAns Vos en Anne!

Pansier
26-12-2010, 22:33
Gefeliciteerd!

Maar ik zie daar van 3 t/m 7 jaar, naar mijn mening beetje te jong om te beginnen met kickboxen. Misschien spreek ik ook te vroeg, maar als er zou worden gespart dan vind ik het te jong en dan kan ik er zeker van zijn van mijn mening.

Marco
26-12-2010, 23:02
Gefeliciteerd, mooie stimulans voor Anne en voor kickboksen in het algemeen.
Ben ook wel benieuwd hoe een training voor 3 tot 7 jarigen eruit ziet.

Durfal
27-12-2010, 05:41
Klappen op het hoofd bij de junioren is sowieso een zeer ongezonde bezigheid,maar toch Hans gefeliciteerd met dit mooie resultaat!!
We hopen bij Team Schreiber je pupil nog vaak te mogen bewonderen bij het enige echte originele Ladies only gala van NL !!

Respect, Gert-Jan,

Osu

BiCkOnE
27-12-2010, 10:39
Anne congratzz, de jeugd heeft de toekomst en deze meid is op de goede weg.....ga zo door!

Mister T.
27-12-2010, 10:57
Gefeliciteerd! En weer goed stukje over vechtsport en erg goed bezig Hans en Anne!!

T.

Hans Vos
27-12-2010, 11:09
Gefeliciteerd!

Maar ik zie daar van 3 t/m 7 jaar, naar mijn mening beetje te jong om te beginnen met kickboxen. Misschien spreek ik ook te vroeg, maar als er zou worden gespart dan vind ik het te jong en dan kan ik er zeker van zijn van mijn mening.
die les is meer spelletjes middag met wat trappen en stoten op de grote pads (technieken ) en verder tikkertje -voetbal - buikspieren- stoeien(worstellen ) spiegelboksen - en aan het eind met zijn allen vechten met de trainer met handschoenen aan , en dan bedoel ik met zijn allen te gelijk . heel ontspannen allemaal maar wel opbouwend . de kinderen vinden het geweldig en zijn dan erg teleur gesteld als het zoals nu in de kerstvakantie niet doorgaat . ik heb een paar jongens van 5 die het op de pads erg goed doen .er is dus niets schokkens aan gr hans

Hans Vos
27-12-2010, 11:10
Klappen op het hoofd bij de junioren is sowieso een zeer ongezonde bezigheid,maar toch Hans gefeliciteerd met dit mooie resultaat!!
We hopen bij Team Schreiber je pupil nog vaak te mogen bewonderen bij het enige echte originele Ladies only gala van NL !!

Respect, Gert-Jan,

Osu
ze is alweer in geschreven , gr hans

Marchant
27-12-2010, 11:55
dat is het zeker , en vd laan van amsterdam kan hier een voorbeeld aan nemen , in het noorden word een kickboxer wel gewaardeerd om zijn of haar sportieve prestaties , gr hans

Absolute!!!!

Beide gefeliciteerd

Queen Team
27-12-2010, 13:38
Hartelijk gefeliciteerd Anne en Hans!

PS er staat een verslag van je wedstrijd tegen Angel op www.queenofthering.nl (http://www.queenofthering.nl/Webwinkel-Page-120650/Interviews-&-verslagen.html) en op hier (http://queen-of-the-ring.hyves.nl/) staan de foto's van alle dames partijen van het gala van Golden Glory Helmond en het filmpje van jouw wedstrijd tegen Angel.
Ga zo door met trainen en presteren! Je doet het hartstikke goed en je hebt er zo te zien ook veel plezier in. Houden zo!

Groetjes van Diana en Evalien van Queen of the Ring