PDA

View Full Version : Struve vs Cro Cop (Febr 2011)



Worf
27-12-2010, 13:12
Kan iemand dit bevestigen?


http://forums.ufc.production.sparkart.net/showthread.php?t=69579

http://www.sherdog.net/forums/f2/cro-cop-vs-stephen-struve-1479649/

Mastenbroek
27-12-2010, 13:33
mischien een maatje te groot voor stefan
maar zal wel mooie pot worden en nog mooier zijn als stefan dit wint !

Harrie Nak
27-12-2010, 13:40
Ik vraag me af hoe ze er bij komen. In geen van beide threads (op zowel Sherdog als UFC) staat ook maar een enkele source.

Sadix
27-12-2010, 13:43
mischien een maatje te groot voor stefan
maar zal wel mooie pot worden en nog mooier zijn als stefan dit wint !

ik denk easy win voor stefan... Cro cop is al jaren niet meer wat het is geweest.

BlackStarr
27-12-2010, 13:59
Stefan Struve wint dit gewoon, al hoop ik een Cro Cop weer in top vorm (wishful thinking).

XanaduNL
27-12-2010, 14:06
Die 2 "sources" lijken me gewoon fan discussies. Niet eens rumors. :)

Slome
27-12-2010, 14:27
maar wat zou dit vet zijn.... tegen wie moet stefan anders...?

Great Gambler
27-12-2010, 14:36
Saki vs Crocop voor de UFC...

Harrie Nak
27-12-2010, 14:37
maar wat zou dit vet zijn.... tegen wie moet stefan anders...?Roy Nelson? :)

Baske
27-12-2010, 14:47
Roy Nelson? Nah. Stefan verdient beter in mijn ogen. Cro Cop zou, in mijn ogen, een geweldige match-up zijn. Misschien de wijlen Brock Lesnar nog een kopje kleiner maken en zo zijn naam in de top verzekeren?

GnP
27-12-2010, 14:56
Saki vs Crocop voor de UFC...

wil jij nu echt in elk topic Saki betrekken?

ZakKa!
27-12-2010, 15:12
Roy Nelson? Nah. Stefan verdient beter in mijn ogen.

Je weet dat Roy Struve ko geslagen heeft? Just Saying.

Slome
27-12-2010, 15:56
vs nelson mooie rematch imo.... valt wel wat t winnen....

biggz
27-12-2010, 18:52
Zover ik weet is Nelson geen optie omdat die verplichtingen heeft bij een andere organisatie.

Baske
27-12-2010, 18:56
Je weet dat Roy Struve ko geslagen heeft? Just Saying.
Nee, dit was ik dus vergeten... In dat geval neem ik m'n woorden terug.

Ik vind alleen dat Struve maar in de middelmaat blijft hangen. Hij krijgt wel gevechten, maar geen enkel gevecht tegen de huidige toppers.

Budokan
27-12-2010, 19:34
Dat heet nou rustig brengen, waarschijnlijk snapt de UFC dat de echte topjaren van Struve pas over een aantal jaar komen.

Baske
27-12-2010, 19:41
Ze brachten 't ook zeker rustig met Brock Lesnar.

Petrosyan188
27-12-2010, 19:49
Dat heet nou rustig brengen, waarschijnlijk snapt de UFC dat de echte topjaren van Struve pas over een aantal jaar komen.

zelfde wat ze eigenlijk met JDS hebben gedaan.. doen ze daar goed bij UFC

struve vs crocop lijkt me wel een hele spannende match-up ik zou geen winnaar durven te kiezen alhoewel ik wel op struve hoop.. beide goede stand-up vechters en een opkomende vechter tegen eentje die in de herfst van z'n carriere zit, ik zou niet durven zeggen maar als struve wint heeft die wel een geweldige naam op z'n palmares... gewoon fucking Cro Cop

Sadix
27-12-2010, 19:50
nee maar JDS en Cain zijn zeker wel rustig opgebracht. Net zoals Jon Jones.

The Company
27-12-2010, 19:52
Ze brachten 't ook zeker rustig met Brock Lesnar.

Volgens mij is Lesnar geen 22 jaar oud, en zou hij nu in zijn Prime moeten zitten. Dit is dus een vergelijking die nergens op slaat.

Petrosyan188
27-12-2010, 20:05
en Lesnar is toch gewoon een fucking hype middeltje voor dana, daar kan die bakken met geld verdienen... ik zou niet weten hoe hij destijds de allereerste gevecht van JDS,Cain,Jones of onze eigen struve had kunnen hypen totaal niet te vergelijkn

TOON
27-12-2010, 20:39
en Lesnar is toch gewoon een fucking hype middeltje voor dana, daar kan die bakken met geld verdienen... ik zou niet weten hoe hij destijds de allereerste gevecht van JDS,Cain,Jones of onze eigen struve had kunnen hypen totaal niet te vergelijkn

x2 lesnar was al huge door z'n wwe tijd.....appels met peren.....
ze zouden een eerste MMA-fight van Nadal ook enorm kunnen hypen ook al zal ie er niks van bakken

Baske
27-12-2010, 21:04
Appels & Peren ben ik het niet zo mee eens. Het zijn immers allebei vechters en Struve zit nu toch al een goeie tijd bij de UFC om toch eens voorbij de middelmaat te komen. Hij heeft het in zich.

Ik kan me op zich ook wel vinden in het feit dat ie misschien nog niet in z'n prime zit, maar ik vind dit zo'n subjectief begrip... Stefan Struve is overigens ook 'huge' op zijn manier, maar de UFC lijkt niet te realiseren dat als ze meer richting Europa willen - ze ook vechters van Europese grond meer kansen moeten geven. Maar goed, stapje voor stapje... Het feit dat Dana JDS een kans geeft vind ik al heel wat...

Slome
27-12-2010, 21:44
Petro188 is right...

Slome
27-12-2010, 21:48
Appels & Peren ben ik het niet zo mee eens. Het zijn immers allebei vechters en Struve zit nu toch al een goeie tijd bij de UFC om toch eens voorbij de middelmaat te komen. Hij heeft het in zich.

Ik kan me op zich ook wel vinden in het feit dat ie misschien nog niet in z'n prime zit, maar ik vind dit zo'n subjectief begrip... Stefan Struve is overigens ook 'huge' op zijn manier, maar de UFC lijkt niet te realiseren dat als ze meer richting Europa willen - ze ook vechters van Europese grond meer kansen moeten geven. Maar goed, stapje voor stapje... Het feit dat Dana JDS een kans geeft vind ik al heel wat...

JDS verdient het imo, hij heeft alles gedaan om nu een titelshot te krijgen (oke, had nog tegen mir, of carwin kunne knokke maar zo is goed)
Struve mist was kilo's zie partij vs. JDS en Nelson... hij heeft zelf ook aangegeven zwaarder te gaan worden. Puur fysiek komt hij te kort tegen boys als MIR, Nelson, Lesnar, Velazques e.d.... Ind Brendan Schaub zou een goede match up zijn maar die vecht tegen Mir in maart

Baske
27-12-2010, 21:56
Schaub tegen Mir? What the fuck?! Dit gaat alleen maar door op mijn punt.

JDS verdiende het een jaar geleden ook al. Wil alleen maar zeggen dat ik het systeem niet vind kloppen.