PDA

View Full Version : Poster - RINGS "Men of Respect" / Nieuwegein 6 februari 2011



Richelieu
29-12-2010, 15:19
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/12/29/1293614689-920.jpg

Glen
29-12-2010, 15:22
Weer een vechter met een 'nieuwe' achternaam??
Dat is toch Billy Kaptein?

Richelieu
29-12-2010, 15:23
Weer een vechter met een 'nieuwe' achternaam??
Dat is toch Billy Kaptein?

"Was" Glen, is alweer een tijdje Echter

Justinian
29-12-2010, 21:09
Ik ben uiteraard van de partij ;)

Richelieu
29-12-2010, 21:25
Ik ben uiteraard van de partij ;)

Had niet anders verwacht, zag al een x aantal vechters van Angelo Gym op de poster staan.

lopez86
29-12-2010, 21:42
Is er ook een posterversie die vergroot kan worden?

Richelieu
29-12-2010, 22:19
Is er ook een posterversie die vergroot kan worden?

Zal het voor je vragen.

MataLeo
30-12-2010, 01:23
Strakke poster

Tja RINGS .......

Richelieu
30-12-2010, 14:53
Is er ook een posterversie die vergroot kan worden?

Bij deze;

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/12/30/1293699552-080.jpg

Rverm
31-12-2010, 02:10
Heb der weer zin in...9 vechters van Oscar vd Veen (Rings Nieuwegein) aanwezig, ben benieuwd! Worden weer knal partijen.

G_tjin
31-12-2010, 10:04
Poster is duidelijk...maar ik vindt de poster niet echt mooi ofzo.. geef mij een paar centen en ik maak hem veel mooier.. maarjah dat is persoonlijk :)

Richelieu
31-12-2010, 10:09
Poster is duidelijk...maar ik vindt de poster niet echt mooi ofzo.. geef mij een paar centen en ik maak hem veel mooier.. maarjah dat is persoonlijk :)

Dat hebben meer mensen gezegd, waarvan één liefhebber nog eens een flyer heeft gemaakt voor een duistere forumsite na een soortgelijke opmerking. De RINGS posters zijn altijd duidelijk van opzet en zelf vind ik het mooie van deze posters dat er altijd een groot gedeelte van de matchmaking al goed afgebeeld staat, zodat je al in de voorverkooptijd zelf een beeld kan creeren wat er straks zal staan. De matchmakings zijn altijd betrouwbaar bij RINGS en mede dat gegeven maakt het één van de meeste degelijke organistaties in Nederland. De heren/dames op de poster staan gewoon op het gala, das vaak wel eens anders. Maar de promotor van het gala post ook wel eens op deze site, dus misschien kun je voor hem een opzetje maken voor een volgend gala ;)

MataLeo
31-12-2010, 10:58
Ik las net dat Yvel K-1 wil gaan doen ...... een optie voor RINGS Holland ????

G_tjin
31-12-2010, 11:06
Dat hebben meer mensen gezegd, waarvan één liefhebber nog eens een flyer heeft gemaakt voor een duistere forumsite na een soortgelijke opmerking. De RINGS posters zijn altijd duidelijk van opzet en zelf vind ik het mooie van deze posters dat er altijd een groot gedeelte van de matchmaking al goed afgebeeld staat, zodat je al in de voorverkooptijd zelf een beeld kan creeren wat er straks zal staan. De matchmakings zijn altijd betrouwbaar bij RINGS en mede dat gegeven maakt het één van de meeste degelijke organistaties in Nederland. De heren/dames op de poster staan gewoon op het gala, das vaak wel eens anders. Maar de promotor van het gala post ook wel eens op deze site, dus misschien kun je voor hem een opzetje maken voor een volgend gala


Het is zeker wel duidelijk.. daarmee ben ik 100% met je eens!
Maar ik vindt dat zo een poster het visitekaartje is van het event, of de organisatie.

En het is niet alleen Rings, veel posters/flyers lijken er op dat er een beetje gespeeld is met Photoshop, zonder enig gevoel voor stijl.
Vindt ik gewoon jammer..

Rverm
12-01-2011, 20:58
Wie gaat hier nog meer heen?

Rverm
15-01-2011, 20:32
Matchmaking Men of Respect

1 Joel de Preter (Jurojin) - 80kg Kevin van Heeckeren (Rings Nieuwegein) N 3x 1,5 min
2 Berry Pel (Colosseum) - 90kg Peter van Dokkum (Rings Nieuwegein) N 3x 1,5 min
3 Mark Herremans (Clyde van Dams) - 70kg Daniel van Driel (Vechtsportcentrum Wout Kist) N 3x 1,5 min
4 Umit Aydin (FPA Amersfoort) - 67kg Mo El Ayachi (Gym Ngein) N 3x 1,5min
5 Mo Saih (Yamato Gym) open Davin van Rossum (Rings Nieuwegein) N 3x 1,5min
6 - 70kg Lucky Brobby (Clyde van Dams) B 3x 3min
7 Tony Kraaij (Colosseum) - 85kg Nigel Karsowidjojo (Rings Nieuwegein) N 3x 1,5min
8 - 76kg Maarten van Heugten (FPA Amersfoort) N 3x 1,5min
9 Jerry Akkal (Shaolin Ryu) - 78kg Martin Bregonje (Rings Nieuwegein) N 3x 1,5min
10 Murat Aygun (Angelo Gym) open Jaffar Wilnis (Colosseum) B 3x 3min
PAUZE
11 Shafika Hoeseini (Days Gym) - 54kg Nadine Bamberger (Ronny Rivano) N 3x 1,5min
12 Ramin Rezai (FPA Amersfoort) - 74kg Souheil Loukili (Yamato Gym) B 3x 3min
13 Ivo Subaran (Shaolin Ryu) - 91kg Giedo Withfield (Rings Nieuwegein) MMA-N 2x 3min
14 Melvin Glasbergen (Jurojin) - 76kg Erturul Bayrak (FPA Amersfoort) B 3x 3min
15 Sontje Harisson (Jurojin) open Jorn van Rossum (Rings Nieuwegein) C 3x 2min
16 Abraham Gok (Angelo Gym) - 70kg Ershad Azizzi (FPA Amersfoort) B 3x 3min
17 Jose Vlug (Days Gym) - 64kg Fabian Finisie (Rings Nieuwegein) B 3x 3min
18 - 75kg Mark Trijsburg (Fitz Gym) C 3x 2min
19 Deji Kalejaye (Angelo Gym) - 95kg Billy Echter (Rings Nieuwegein) MMA-A 2x 5min

Richelieu
15-01-2011, 20:35
Dacht dat RINGS pas naar buiten zou komen met de mm als de drie opgevulde plekken (t.b.a.) zouden zijn ingevuld?

Rverm
15-01-2011, 23:30
Dacht dat RINGS pas naar buiten zou komen met de mm als de drie opgevulde plekken (t.b.a.) zouden zijn ingevuld?

Als dat het geval is, zou je mijn post dan kunnen verwijderen?

RINGS INFO
16-01-2011, 16:33
Als dat het geval is, zou je mijn post dan kunnen verwijderen?

Wij zijn nog even de laatste invullingen aan het doen, maar de MM staat voor 95% al vast. Zodra we hem weer ge-update hebben naar 100% laat ik hem hier wel even posten.

JeMalleMoer
16-01-2011, 16:58
Poster is duidelijk...maar ik vindt de poster niet echt mooi ofzo.. geef mij een paar centen en ik maak hem veel mooier.. maarjah dat is persoonlijk :)

Laat anders ff zien wat jij zoal veel mooier maakt in deze wereld.

Richelieu
16-01-2011, 20:33
Laat anders ff zien wat jij zoal veel mooier maakt in deze wereld.

Daar is in ieder geval het wachten op. Hij kan altijd zijn visie in elkaar zetten en online posten.

Richelieu
30-01-2011, 17:33
Zojuist de laatste update doorgekregen van de promotor van de avond;

MATCHMAKING RINGS NIEUWEGEIN 2011
BLAUWE HOEK MAX: RODE HOEK KL: TIJD:

1.. Joël de Preter -80kg Kevin van Heeckeren N 3x1,5
(Jurojin) (Oscar v/d Veen)

2. Berry Pel -90kg Peter van Dokkum N 3x1,5
(Colosseum) (Oscar v/d Veen)

3. Mark Herremans -70kg Daniël van Driel N 3x1,5
(Clyde van Dams) (Wout Kist)

4. Tony Kraaij -85kg Nigel Karsiwidjojo N 3x1,5
(Colosseum) (Oscar van der Veen)

5. Mo Saih open Davin van Rossum N 3x1,5
(Yamato Gym) (Oscar van der Veen)

6. Rocky v/d Bunt -70kg Kheibar Bakhiri B 3x3
(Body Plan) (Top Team Beverwijk)

7. Ilias Habri -65kg Mohamed El Ayachi N 3x1,5
(Clyde van Dams) (Gym Nieuwegein)

8. Laurens Reinds -76kg Maarten van Heugten N 3x1,5
(Yamato Gym) (FPA Amersfoort)

9. Jerry Akkal -78kg Martin Bregonje N 3x1,5
(Shaolin Ryu) (Oscar v/d Veen)

10. Murat Aygun open Jafharr Wilnis B 3x3
(Angelo Gym) (Colosseum)

P A U Z E

11. Shafika Hoeseni -54kg Nadine Bamberger N 3x1,5
(Days Gym) (Ronny Rivano)

12. Ramin Rezai -74kg Redouan Bougazza B 3x3
(FPA Amersfoort) (Sportlife Heerlen)

13. Ivo Subaran -91kg Giedo Witfield MMA-N 2x3
(Shaolin Ryu) (Oscar v/d Veen)

14. Melvin Glasbergen -76kg Erturul Bayrak C 3x2
(Jurojin) (FPA Amersfoort)

15. Sontje Harrison open Jorn van Rossum C 3x2
(Yamato Gym) (Oscar v/d Veen)

16. Abraham Gok -70kg Ershad Azizzi B 3x3
(Angelo Gym) (FPA Amersfoort)

17. José Vlug -64kg Papuna Margrelashvili B 3x3
(Days Gym) (Tooy Gym)

18. Deji Kalejaye -95kg Billy Echter MMA-A 2x5
(Angelo Gym) (Oscar v/d Veen)

Rverm
30-01-2011, 23:27
Ik heb der zin in!

Gerben Zonderland
31-01-2011, 20:17
Ben er ook bij. De jongens uit Amersfoort gaan :twak:

andrewsgym
31-01-2011, 22:54
FPA komt met veel support voor zijn vechters.

Octavius
06-02-2011, 13:16
Alles staat klaar en om drie uur gaat de zaal open.

DrSteve
06-02-2011, 19:15
Kan iemand hier vandaag nog wat uitslagen posten!? War Abraham!!!

dennisyzf
07-02-2011, 00:10
Billy heeft verloren op punten. Redelijk kansloos en eigenlijk kon je misschien we spreken van een mismatch. Behoorlijk gewichts/formaat verschil met zijn tegenstander.

Justinian
07-02-2011, 00:44
Billy heeft verloren op punten. Redelijk kansloos en eigenlijk kon je misschien we spreken van een mismatch. Behoorlijk gewichts/formaat verschil met zijn tegenstander.
Het was een mooie partij! Dit was Deji zijn 5e MMA-partij en het ging erg goed. Zowel staand als op de grond kwam Deji goed door en ik moet zeggen dat ik alle respect heb voor het incasseringsvermogen van Billy! Menigeen had al lang opgegeven. Deji heeft goed gevochten en terecht op punten gewonnen. Foto's zullen deze week wel op Mixfight verschijnen.

Justinian
07-02-2011, 00:45
btw gewicht was nagenoeg hetzelfde, Deji woog namelijk 93,5kg, dus nog 1,5kg onder het afgesproken gewicht ;)

RINGS INFO
07-02-2011, 03:10
Billy heeft verloren op punten. Redelijk kansloos en eigenlijk kon je misschien we spreken van een mismatch. Behoorlijk gewichts/formaat verschil met zijn tegenstander.

Van een mismatch mag je spreken als er sprake is van een 'walk-over'. Dat was hier zeker niet het geval. Billy heeft geknokt voor wat hij waard was, maar Deji was in deze partij gewoon sterker. Terechte, maar zwaar bevochten overwinning voor Deji.

dennisyzf
07-02-2011, 10:32
Misschien een beetje ongelukkig geformuleerd. Matchmaking is het hele gala prima geweest. En het gala was weer zeer proffesioneel opgezet zoals Rings zijn zaken eigenlijk altijd goed voor elkaar heeft!!! Heb alleen de indruk dat er zonder aftrainen een behoorlijk gewichtsverschil zou zijn geweest. Dit resulteerde in mijn beleving in een behoorlijk verschil in kracht en formaat.
Ik wil niets onderdoen voor de prestatie van Billy. Hij heeft echt karakter getoond door zich goed te verdedigen en ondanks soms zeer benarde posities toch niet op te geven en door te blijven knokken! Maar echt gevaarlijk kon hij naar mijn mening niet worden door het verschil in kracht en formaat.

Justinian
07-02-2011, 11:25
Misschien een beetje ongelukkig geformuleerd. Matchmaking is het hele gala prima geweest. En het gala was weer zeer proffesioneel opgezet zoals Rings zijn zaken eigenlijk altijd goed voor elkaar heeft!!! Heb alleen de indruk dat er zonder aftrainen een behoorlijk gewichtsverschil zou zijn geweest. Dit resulteerde in mijn beleving in een behoorlijk verschil in kracht en formaat.
Ik wil niets onderdoen voor de prestatie van Billy. Hij heeft echt karakter getoond door zich goed te verdedigen en ondanks soms zeer benarde posities toch niet op te geven en door te blijven knokken! Maar echt gevaarlijk kon hij naar mijn mening niet worden door het verschil in kracht en formaat.
Begrijp wat je bedoelt, maar op de dag zelf woog Deji 93,5kg. Het is dus niet zoals bij de UFC vaak het geval dat men op de dag van de wedstrijd vele kilo's zwaarder is. Deji ziet er vrij groot uit maar zit altijd zo rond dit gewicht, zonder extra aftrainen.

Rverm
07-02-2011, 20:36
Vond het ook absoluut geen mismatch. Staand wist Billy een paar keer goed door te komen en ook heeft hij de 1ste en 2de ronde fullmount gezeten en een paar rake stoten uitgedeeld. De kracht van Deji gaf deze partij de doorslag waardoor Deji mogelijkheid zag Billy te kantelen en zelf fullmount te komen. Billy heeft zoals altijd weer enorm veel karakter getoont en zoals Justinian al aangeeft had menig andere vechter allang opgegeven na zo'n keiharde GnP die Deji uitdeelde. Maar als iemand op punten wint kan je absoluut niet spreken van een walk-over. Deji was ook compleet moegestreden en heeft alles moeten geven om deze partij te winnen.
Zoals de ringspeaker ook aangaf : Billy was de locale vechter en dan kan je wel kiezen voor een "mindere" tegenstander zodat je op een spectaculaire ko wint, maar hij koos ervoor om tegen iemand als Deji te gaan staan en ook daar dien je enorm veel respect voor te hebben, aangezien je voor eigen publiek ook een hele zware avond gaat krijgen.
Wat wel gezegd moet worden, Billy is normaliter +/- 88 kg, Deji is van nature een 95 kg + vechter. Wat ik begreep is dat de partij eigenlijk op -93 gevochten zou worden maar uiteindelijk is afgesloten op -95, iets waar Billy moeilijk in de buurt kan komen. Vandaar het verschil in kracht en bouw. Buiten dat wil ik de prestatie van Deji niet tekort doen want hij was de terechte winnaar.

Justinian
07-02-2011, 21:52
Vond het ook absoluut geen mismatch. Staand wist Billy een paar keer goed door te komen en ook heeft hij de 1ste en 2de ronde fullmount gezeten en een paar rake stoten uitgedeeld. De kracht van Deji gaf deze partij de doorslag waardoor Deji mogelijkheid zag Billy te kantelen en zelf fullmount te komen. Billy heeft zoals altijd weer enorm veel karakter getoont en zoals Justinian al aangeeft had menig andere vechter allang opgegeven na zo'n keiharde GnP die Deji uitdeelde. Maar als iemand op punten wint kan je absoluut niet spreken van een walk-over. Deji was ook compleet moegestreden en heeft alles moeten geven om deze partij te winnen.
Zoals de ringspeaker ook aangaf : Billy was de locale vechter en dan kan je wel kiezen voor een "mindere" tegenstander zodat je op een spectaculaire ko wint, maar hij koos ervoor om tegen iemand als Deji te gaan staan en ook daar dien je enorm veel respect voor te hebben, aangezien je voor eigen publiek ook een hele zware avond gaat krijgen.
Wat wel gezegd moet worden, Billy is normaliter +/- 88 kg, Deji is van nature een 95 kg + vechter. Wat ik begreep is dat de partij eigenlijk op -93 gevochten zou worden maar uiteindelijk is afgesloten op -95, iets waar Billy moeilijk in de buurt kan komen. Vandaar het verschil in kracht en bouw. Buiten dat wil ik de prestatie van Deji niet tekort doen want hij was de terechte winnaar.
Kleine correctie; Deji is van nature geen 95+ vechter. De meeste wedstrijden vecht hij op ongeveer 90kg. Als je zijn postuur bekijkt zou je dat zeker anders inschatten ;) Kan me trouwens niet herinneren dat Billy mount heeft gezeten, maar dat ik ook fout hebben. Weet wel dat hij een paar keer bij Deji in de guard zat en vanuit die positie stoten maakte.

Rverm
07-02-2011, 22:42
Kan me trouwens niet herinneren dat Billy mount heeft gezeten, maar dat ik ook fout hebben. Weet wel dat hij een paar keer bij Deji in de guard zat en vanuit die positie stoten maakte.

Dan laat ik dat even in het midden haha, begin nu zelf ook te twijfelen. Weet idd wel dat Billy in de guard bij Deji zat en daar een paar rake stoten, staand en zittend, uitdeelde. Maar ook ik zat met de nodige adrenaline in me lijf te kijken dus weet het niet zeker meer.

Justinian
07-02-2011, 22:43
Dan laat ik dat even in het midden haha, begin nu zelf ook te twijfelen. Weet idd wel dat Billy in de guard bij Deji zat en daar een paar rake stoten, staand en zittend, uitdeelde. Maar ook ik zat met de nodige adrenaline in me lijf te kijken dus weet het niet zeker meer.
Hahaha zelfde hier ;)

Rverm
11-02-2011, 02:05
Je had gelijk, het was zijn guard ;)
Hier de beelden van deze beestenpartij. Wat ik me wel afvraag is waarom de partij gestopt werd en staand hervat wanneer Billy Deji meeneemt naar de grond en Billy aan het stoten is en aan het werken naar een opening. Was best een moment in de partij waarvan ik dacht dat er mogelijkheden lagen voor Billy. (vanaf 6.25 min.)
Harde partij om terug te zien en de beelden laten zien dat ook Deji er alles aan heeft moeten doen om de winst mee naar huis te nemen. En ja nog steeds, wat een verschil in bouw...;)

http://www.youtube.com/watch?v=7w7HvLgX18c