PDA

View Full Version : K1 niveau is erg slecht



el mustafa
30-12-2010, 14:52
wat ik bij de laatste k1 finale allemaal heb gezien is gewoon ziekelijk slecht !!!
met alle respect voor peter aerts , maar wat zo'n oude man waar je het ook nog van kan zien dat zijn lichaam niet meer mee kan tot in de finale komt dan is er toch wel iets mis met deze sport .
het niveau is bedroevend slecht geworden en een winnaar als overeem is echt niet wat deze sport nodig heeft ,want als hij het kan winnen dan had crocop het de laatste 5jaar makkelijk kunnen winnen !!
en beiden vechten eigenlijk in een andere sport waar de k1 eigenlijk mee moet concureren !!
sem schilt is een veel te wisselvallige vechter die vorig jaar na een immense demonstratie de finale wint , dit jaar als een oud wijf tegen een oude man vecht en nog verliest ook !!!!
verder heb ik ook nog een beetje hoop als ik wat jongere kerels zag als spong , saki en die japanse jongen dat het mischien toch weer beter wordt , het is verder van immens belang dat badr hari meedoet en eventueel remy bonjasky als hij fit is want die mag dan wel verliezen van schilt , maar hij zou niet verliezen van een oude man en zich zeker niet laten ko slagen door badr na 30 seconden !!
verder hoop ik dat er ook eens wat meer vechters komen die niet uit nederland zijn of er trainen want dat is echt niet goed voor de globale intresse en kwaliteit van de sport!!

simtekf1
30-12-2010, 14:56
Ga je mond spoelen, je hebt er duidelijk de ballen verstand van.

Aerts: een oude man? toon wat respect sjappie.
Schilt: wisselvallig? je kan op 1 hand tellen van wie hij in zijn hele K-1 carrière heeft verloren, hij verliest bijna nooit.

Volgens mij was het Schilt die Badr vorig jaar ook binnen 30 seconden 3 keer had liggen dus waar heb je het over.

Joris
30-12-2010, 15:02
cool story bro,

die 'oude man' zette toevallig wel een wereldpartij neer tegen Semmy. Dat Badr niet meedeed heeft hij vooral aan zichzelf te danken

Mauro
30-12-2010, 15:03
Misschien ben jij vandaag een beetje ziek Mustafa.
Iedereen recht op zn mening enzo, maar dit gaat nergens over.

bush1do
30-12-2010, 15:04
Ga je mond spoelen, je hebt er duidelijk de ballen verstand van.

Aerts: een oude man? toon wat respect sjappie.
Schilt: wisselvallig? je kan op 1 hand tellen van wie hij in zijn hele K-1 carrière heeft verloren, hij verliest bijna nooit.

Volgens mij was het Schilt die Badr vorig jaar ook binnen 30 seconden 3 keer had liggen dus waar heb je het over.

x2!!!

rafi
30-12-2010, 15:06
ik ben het wel met je eens. de beste tijden van de k1 zijn toch wel voorbij. dat waren toen voor 2000.
met vechters als.
hoost
andy hug
peter aerts
branko cikatic
mike bernado
le banner
enzo....

marcelt
30-12-2010, 15:27
Ik vind het niveau nu beter. Maar toen lag het misschien vaak dichter bij elkaar zodat het spannender was?

TOON
30-12-2010, 15:36
de toppers hebben een hoger niveau....het lijkt er alleen op de het gat tussen de 'echte' top en daaronder steeds groter wordt.....er komt niet heel veel nieuws aan.....maar tegelijkertijd moet ik erbij zeggen dat er vroeger veel meer K1 toernooien waren die ik zag, dus dan kreeg je een wat beter idee van de 'subtop'....nu heb ik werkelijk waar geen idee wat er aan zit te komen (op NL na dan)

betuwebiker
30-12-2010, 15:38
wat ik bij de laatste k1 finale allemaal heb gezien is gewoon ziekelijk slecht !!!
met alle respect voor peter aerts , maar wat zo'n oude man waar je het ook nog van kan zien dat zijn lichaam niet meer mee kan tot in de finale komt dan is er toch wel iets mis met deze sport .
het niveau is bedroevend slecht geworden en een winnaar als overeem is echt niet wat deze sport nodig heeft ,want als hij het kan winnen dan had crocop het de laatste 5jaar makkelijk kunnen winnen !!
en beiden vechten eigenlijk in een andere sport waar de k1 eigenlijk mee moet concureren !!
sem schilt is een veel te wisselvallige vechter die vorig jaar na een immense demonstratie de finale wint , dit jaar als een oud wijf tegen een oude man vecht en nog verliest ook !!!!
verder heb ik ook nog een beetje hoop als ik wat jongere kerels zag als spong , saki en die japanse jongen dat het mischien toch weer beter wordt , het is verder van immens belang dat badr hari meedoet en eventueel remy bonjasky als hij fit is want die mag dan wel verliezen van schilt , maar hij zou niet verliezen van een oude man en zich zeker niet laten ko slagen door badr na 30 seconden !!
verder hoop ik dat er ook eens wat meer vechters komen die niet uit nederland zijn of er trainen want dat is echt niet goed voor de globale intresse en kwaliteit van de sport!!

Wat heb jij gesnoven?
Je hebt het over een japanse jongen die steeds beter wordt?
Je bedoelt toch niet die mongool die niets anders doet dan weg rennen en hopen op 1 lucky punch?
Dat is volgens jou wel niveau?
Het is duidelijk dat je een Badr-lover bent, Ik heb hem totaal niet gemist deze finale.
Het lijkt me niet meer dan fair als jij eens 30 sec. in de ring kruipt met die "'oude man" kijken of je dan nog zo over hem denkt?

Als je niks anders te melden hebt hou dan aub stil, sensatiezoeker!

kooivechter
30-12-2010, 15:42
wat ik bij de laatste k1 finale allemaal heb gezien is gewoon ziekelijk slecht !!!
met alle respect voor peter aerts , maar wat zo'n oude man waar je het ook nog van kan zien dat zijn lichaam niet meer mee kan tot in de finale komt dan is er toch wel iets mis met deze sport .
het niveau is bedroevend slecht geworden en een winnaar als overeem is echt niet wat deze sport nodig heeft ,want als hij het kan winnen dan had crocop het de laatste 5jaar makkelijk kunnen winnen !!
en beiden vechten eigenlijk in een andere sport waar de k1 eigenlijk mee moet concureren !!
sem schilt is een veel te wisselvallige vechter die vorig jaar na een immense demonstratie de finale wint , dit jaar als een oud wijf tegen een oude man vecht en nog verliest ook !!!!
verder heb ik ook nog een beetje hoop als ik wat jongere kerels zag als spong , saki en die japanse jongen dat het mischien toch weer beter wordt , het is verder van immens belang dat badr hari meedoet en eventueel remy bonjasky als hij fit is want die mag dan wel verliezen van schilt , maar hij zou niet verliezen van een oude man en zich zeker niet laten ko slagen door badr na 30 seconden !!
verder hoop ik dat er ook eens wat meer vechters komen die niet uit nederland zijn of er trainen want dat is echt niet goed voor de globale intresse en kwaliteit van de sport!!

gaap weer een sukkel die interessant probeert te doen. gelijk een slotje op doen

Nickuraba
30-12-2010, 15:43
ik ben het ook met rafi eens...

de vroegere k1's waren veel spannender en m.i. meer technisch. Ik vind de huidige generatie ook minder technisch...Van gasten als Hari ben ik t.o.v. voorgaande jaren juist niet zo heel erg impressed....Bonjasky kan bijv. niet eens normaal boksen...etc. Don't get me wrong, ik kan niet waarmaken wat deze mannen kunnen, maar vond het vroeger wat imposanter.

vroeger had iedereen zijn eigen stijl, denk dat dat verder ook iets aparts met zich bracht. Hoe vaak zie je tegenwoordig bijvoorbeeld nog een Axe kick?

micha
30-12-2010, 15:44
vreemde post....

Pindakaas
30-12-2010, 15:47
Wat heb jij gesnoven?
Je hebt het over een japanse jongen die steeds beter wordt?
Je bedoelt toch niet die mongool die niets anders doet dan weg rennen en hopen op 1 lucky punch?
Dat is volgens jou wel niveau?
Het is duidelijk dat je een Badr-lover bent, Ik heb hem totaal niet gemist deze finale.
Het lijkt me niet meer dan fair als jij eens 30 sec. in de ring kruipt met die "'oude man" kijken of je dan nog zo over hem denkt?

Als je niks anders te melden hebt hou dan aub stil, sensatiezoeker!

Nu doe je eigenlijk precies hetzelfde als je het over een mongool hebt. Je mag zijn stijl misschien niet mooi vinden maar hij heeft van genoeg toppers gewonnen, dan heb je echt niet telkens geluk hoor maar kan je er echt wat van.

Denk trouwens dat het niveau ook nog steeds elk jaar stijgt van de K-1, het enige wat ik jammer vind is dat er zo weinig inbreng is van vechters buiten Nederland. Zijn er verder gewoon geen toppers of krijgen de goede geen kans? Want niveau van de final 16 viel mij wel weer erg tegen.

Anderson
30-12-2010, 15:55
Er zit wel een kern van waarheid in dat iedereen van elkaar kon winnen. Dat is niet meer zo alleen Shilt en Bonjasky wonnen bijna al hun partijen van generatie van nu. Wat misschien de huidige k1 fanaten niet weten dat vroeger in de k1 2 tournooien moesten winnen om in de grand prix finale te staan.

Wat ook vaak gebeurde dat iemand was uitgeschakeld in de kwart finale niet door toedoen van een verlies maar door een blessure Sefo, Hoost, Greco enz. Nu winnen sommige vechters fluitend maar toen was het 1e gevecht soms al een finale gevecht.

Biiyen
30-12-2010, 15:56
wat ik bij de laatste k1 finale allemaal heb gezien is gewoon ziekelijk slecht !!!
met alle respect voor peter aerts , maar wat zo'n oude man waar je het ook nog van kan zien dat zijn lichaam niet meer mee kan tot in de finale komt dan is er toch wel iets mis met deze sport .
het niveau is bedroevend slecht geworden en een winnaar als overeem is echt niet wat deze sport nodig heeft ,want als hij het kan winnen dan had crocop het de laatste 5jaar makkelijk kunnen winnen !!
en beiden vechten eigenlijk in een andere sport waar de k1 eigenlijk mee moet concureren !!
sem schilt is een veel te wisselvallige vechter die vorig jaar na een immense demonstratie de finale wint , dit jaar als een oud wijf tegen een oude man vecht en nog verliest ook !!!!
verder heb ik ook nog een beetje hoop als ik wat jongere kerels zag als spong , saki en die japanse jongen dat het mischien toch weer beter wordt , het is verder van immens belang dat badr hari meedoet en eventueel remy bonjasky als hij fit is want die mag dan wel verliezen van schilt , maar hij zou niet verliezen van een oude man en zich zeker niet laten ko slagen door badr na 30 seconden !!
verder hoop ik dat er ook eens wat meer vechters komen die niet uit nederland zijn of er trainen want dat is echt niet goed voor de globale intresse en kwaliteit van de sport!!

Mensen met een laag IQ zouden geen eigen mening mogen hebben. Net als bij de auto, in plaats van een APK een jaarlijkse IQ test met een daarbij behorende 'eigen mening' quotum.

biggz
30-12-2010, 15:57
Maar even alle gekheid op een stokje.. waarom reageren mensen hier serieus op?

G_tjin
30-12-2010, 16:02
Maar even alle gekheid op een stokje.. waarom reageren mensen hier serieus op?

amen :P

Mauro
30-12-2010, 16:04
Maar even alle gekheid op een stokje.. waarom reageren mensen hier serieus op?
Verveling denk ik...

The_Rock
30-12-2010, 16:09
Peters IS oud ...daar heeft Mustafa gelijk in. Je ziet het aan zijn lichaam(spieren) en motorische bewegingen. MAAR hij is nog steeds goed. Hard en slim. Zijn lowkicks zijn dodelijk.

Ik snap ook wat Mustafa bedoelt over het niveau. Ik persoonlijk zou paar MMA vechters een goede kans geven tegen meeste K1 vechters op K1 regels.

ARMENIA
30-12-2010, 16:19
Ik vind die mustafa ook wel een punt hebben. Het niveau van de k1 gp is niet moordend hoog, maar ik zou ook niet zeggen dat het laag is.

Petrosyan188
30-12-2010, 16:23
de overeem van 2010 had niet kansloos verloren ofzo van cikatic,hoost,aerts hug etc. in hun hoogtijd dagen... sterker nog meerendeel van de legendes had het moeten afleggen tegen overeem(op hoost en aerts denk ik na)

Jeroenwm
30-12-2010, 16:36
Hahaha...

Amsterdam'r
30-12-2010, 16:37
X2 @ alles wat al gezegd is..


..en eventueel remy bonjasky als hij fit is want die mag dan wel verliezen van schilt , maar hij zou niet verliezen van een oude man en zich zeker niet laten ko slagen door badr na 30 seconden !!..

En Remy was er niet voor niks niet bij, doe je huiswerk eens..maar Badr heeft een slagerij?

Anderson
30-12-2010, 16:49
Cikatic heeft maar 2 jaar mee gedaan en was al met pensioen dus logisch nee dat die niet mee kan met een jonge god. Maar Mike Bernardo, Cro Cop, Le Banner, Greco, Sefo zouden in hun jonge dagen gewoon gewonnen hebben van Overeem.

Splinta
30-12-2010, 16:49
Ik kan wel iets zien in je reactie! Zelf vond ik dit ook een mindere K1 jaar. Vorig jaar was knallend en gewoon super spannend. Dit was een lachertje.

Snap ook je punt over Aerts, maar toch moet je respect hebben voor wat ie in de eerste 2 rondes gedaan had. Dat ie Mo zo KO sloeg en daarna Schilt gewoon in een hoek propt. Ik zou het niet gek en ook niet erg vinden als hij volgend jaar kapt, hoe dan ook hij blijft een topper.

Maar zelf vind ik eigelijk dat Spong het gewoon gewonnen heeft! In mijn ogen was die match Spong vs Overeem voor Spong! De scheid sheeft Overeem 3x gewaarschuwd voor die knie die hij in de 2de EN 3de ronde door bleef doen. Alleen zei de scheids er niks meer van. 1ste ronde was voor Spong, 2 ronde had Overeem puntenaftrek moeten krijgen waardoor deze ook voor Spong was. En de derde was no doubt Overeem.

Als Spong door die match kwam was de rest ook voor hem een doorlopertje. AO heeft het met geluk moeten doen, want Saki had hem gemolt als ie 100% was.

Maar goed dat vindt ik!

The Company
30-12-2010, 17:04
Ik kan wel iets zien in je reactie! Zelf vond ik dit ook een mindere K1 jaar. Vorig jaar was knallend en gewoon super spannend. Dit was een lachertje.

Snap ook je punt over Aerts, maar toch moet je respect hebben voor wat ie in de eerste 2 rondes gedaan had. Dat ie Mo zo KO sloeg en daarna Schilt gewoon in een hoek propt. Ik zou het niet gek en ook niet erg vinden als hij volgend jaar kapt, hoe dan ook hij blijft een topper.

Maar zelf vind ik eigelijk dat Spong het gewoon gewonnen heeft! In mijn ogen was die match Spong vs Overeem voor Spong! De scheid sheeft Overeem 3x gewaarschuwd voor die knie die hij in de 2de EN 3de ronde door bleef doen. Alleen zei de scheids er niks meer van. 1ste ronde was voor Spong, 2 ronde had Overeem puntenaftrek moeten krijgen waardoor deze ook voor Spong was. En de derde was no doubt Overeem.

Als Spong door die match kwam was de rest ook voor hem een doorlopertje. AO heeft het met geluk moeten doen, want Saki had hem gemolt als ie 100% was.

Maar goed dat vindt ik!

Jij hebt het niet zo op Overeem geloof ik. Het is toch de bedoeling van een toernooi om met zo min mogelijk schade doortegaan. Dat heeft Overeem top gedaan, de partij tegen spong was zoals je zegt ook een 3ronder en Overeem had geen schade terwijl Saki helemaal gesloopt was.

Overeginds vond ik het terecht dat Overeem de win kreeg tegen Spong.

knift
30-12-2010, 17:12
Wat een gelul zeg!!!!! Aerts te oud, hij scoort een K.O tegen Mo in de eerste ronde en slaat vervolgens de regerent wereld kampioen naar huis en trouwens Saki lag toch ook aan bonken na z'n partij tegen Ghita en die partij was ook niet bedroevend slecht te noemen, en Saki is toch echt een paar jaartjes jonger maarrrrr alle respect voor Saki een echte warrior NET ZO ALS AERTS!

Splinta
30-12-2010, 17:24
Jij hebt het niet zo op Overeem geloof ik. Het is toch de bedoeling van een toernooi om met zo min mogelijk schade doortegaan. Dat heeft Overeem top gedaan, de partij tegen spong was zoals je zegt ook een 3ronder en Overeem had geen schade terwijl Saki helemaal gesloopt was.

Overeginds vond ik het terecht dat Overeem de win kreeg tegen Spong.

Ik vindt Overeem qua potentie gewoon de shit, maar toch ben ik nog niet impressed en dat komt denk ik omdat ik zo een beetje een Fedor gevoel krijg met hem, alles wordt zodanig geregeld, dat zijn record op een win blijft staan en hij allemaal tegenstanders tegenover zich krijgt die hun laatste match verloren hebben (in MMA).

En over K1, je hebt gelijk erin om met zo minmogelijk schade door te gaan, dat is hem ook goed gelukt.
Maar zoals ik ook al zei ik persoonlijk vindt dat Spong die match gewonnen had, en dan zou het ook voor Spong een doorlopertje zijn.

Oh ja en dat interview van Saki vond ik ook nog een beetje raar, waardoor Overeem zn winst nog meer wordt besmet, vind ik.

SjorsWilms
30-12-2010, 17:41
Maar zelf vind ik eigelijk dat Spong het gewoon gewonnen heeft! In mijn ogen was die match Spong vs Overeem voor Spong! De scheid sheeft Overeem 3x gewaarschuwd voor die knie die hij in de 2de EN 3de ronde door bleef doen. Alleen zei de scheids er niks meer van. 1ste ronde was voor Spong, 2 ronde had Overeem puntenaftrek moeten krijgen waardoor deze ook voor Spong was. En de derde was no doubt Overeem.

Als Spong door die match kwam was de rest ook voor hem een doorlopertje. AO heeft het met geluk moeten doen, want Saki had hem gemolt als ie 100% was.

Maar goed dat vindt ik!
Als als als...
Spong heeft gewoon verloren. Hij deed het goed in het begin, maar stopte met zijn spelletje later in de wedstrijd en dat heeft hem zijn partij gekost.

Vind wel dat Overeem veel geluk had met Saki en Aerst. Maar w/e, het is een toernooi. Daar gebeuren dat soort dingen.

henne
30-12-2010, 18:39
als als als,
je moet in een tournooi met zo min mogelijke moeite zo ver komen. Overeem had dit jaar geluk , volgend jaar een ander.
Het belangrijkste blijft echter RESPECT en dat hadden deze vechters. Dat is juist wat Badr mist en dat is ook jammer voor de volgers van deze sport.
Halleluja :)

blackadder
30-12-2010, 18:47
Ik snap ook wat Mustafa bedoelt over het niveau. Ik persoonlijk zou paar MMA vechters een goede kans geven tegen meeste K1 vechters op K1 regels.
Overeem of Schilt bv.

betuwebiker
30-12-2010, 18:58
Nu doe je eigenlijk precies hetzelfde als je het over een mongool hebt. Je mag zijn stijl misschien niet mooi vinden maar hij heeft van genoeg toppers gewonnen, dan heb je echt niet telkens geluk hoor maar kan je er echt wat van.

Denk trouwens dat het niveau ook nog steeds elk jaar stijgt van de K-1, het enige wat ik jammer vind is dat er zo weinig inbreng is van vechters buiten Nederland. Zijn er verder gewoon geen toppers of krijgen de goede geen kans? Want niveau van de final 16 viel mij wel weer erg tegen.

Okee, je hebt een punt.
Het woord mongool had ik idd niet moeten gebruiken.
Maar in mijn ogen is Kyotaro absoluut geen topper.
De man kan goed rennen dat is zeker maar van enig niveau (en dan bedoel ik toppers zoals Peter, of Spong) is geen sprake.

Simon-chellie
30-12-2010, 19:07
Tja iedereen zijn eigen mening.. ik vondt het niveau dit jaar wel wat lager dan het geweest is, alhoewel Spong een top partij neerzette, Saki en Aerts mij ook verastte.. Iedereen kan zeggen wat hij wil maar ze staan er niet zomaar ;)

respect
30-12-2010, 19:26
als als als,
je moet in een tournooi met zo min mogelijke moeite zo ver komen. Overeem had dit jaar geluk , volgend jaar een ander.
Het belangrijkste blijft echter RESPECT en dat hadden deze vechters. Dat is juist wat Badr mist en dat is ook jammer voor de volgers van deze sport.
Halleluja :)

x2

marrilia
30-12-2010, 19:32
http://teteraconsultoria.com.br/infoescravo/arquivos/2009/06/do-not-feed-troll.jpeg

Illest
30-12-2010, 20:11
Lekker makkelijk om iemand te bestempelen als mongool omdat hij er een andere kijk op heeft. Iedereen hier op mixfight vond het geweldig dat Ali gewonnen heeft, maar dat uitgerekend hij wint, zegt veel over het huidige niveau. Een aantal GP's terug had ie geen schijn van kans gemaakt. Aan de andere kant is het ook niet zo heel gek als je kijkt naar de stal van GG (zijn sparringspartners)....'steel sharpens steel' dat is gewoon een feit.

Badr, Saki en Aerts (ongelooflijk, maar nog steeds!) zijn de smaakmakers....ik hoop op Spong, maar het lijkt alsof hij dit gewicht niet echt kan dragen, wat ook niet zo gek is.
Schilt is voor de K1 fan die is opgegroeid met Hoost, Hug, Filho, Iggy al jaren een kwelling voor het oog. Daar kan hij zelf niks aan doen, maar het is wel zo.

de aanwas van absolute toppers is schaars.

YoMarK
30-12-2010, 20:44
Vind het wel meevallen. We hebben in ieder geval geen gedrochten als hong-man choi en Bob Sapp aan het werk gezien.
Gerges en Gita zijn ook twee technisch zeer goede vechters die we niet moeten vergeten.

carlsson
30-12-2010, 20:52
Hij heeft het mischien een beetje verkeerd en niet netjes gebracht vroeger was de k1 veel technischer en mooier om te zien toen was het echt vechten vanuit het hart nu is het het alleen maar punten maken en proberen om zo snel mogelijk iemand knock out te slaan.Persoonlijk vind ik de finales van 93 tot 2000 de mooiste finales.En ik vind het knap en heb er diep respect voor wat Peter Aerts op dit moment presteerd op deze leeftijd.Hoost wist wanneer hij moest stoppen en Peter zal dat ongetwijfeld zelf ook weten en zal ook stoppen wanneer hij niet meer wint van de jonkies van tegenwoordig.En persoonlijk vind dat we onze kampioenen al het respect moeten geven wat ze dubbel en dwars verdienen.Iedereen heeft zo zijn eigen helden maar laten we ze het respect geven wat verdienen.

chechen
30-12-2010, 20:59
WTF!!! AO zegt op interview dat hij al zijn partijen zo snel mogelijk ging afmaken en nu zegt the company dat hij zo weinig shaden moet aanbrengen .


ikweetzeker dat Ao geen k1 wint met badr erbij dat is zeker .

Ao heeft zwaar geluk gehad deze jaar geen badr geen gerges maar(eerlijk verloregn bij final 16 maar toch ) ik zeg zelfs dat hesdy gerges AOgaat winnen hoor

T15Boxing
30-12-2010, 21:05
Het lijkt me niet meer dan fair als jij eens 30 sec. in de ring kruipt met die "'oude man" kijken of je dan nog zo over hem denkt?


Ga jij dan eens 30 sec. in de ring kruipen met die "mongool" die alleen rent, kijken of je dan nog zo over hem denkt?
Doe ons een plezier en ga Aerts niet op die manier verdedigen. Hij verdient fans die nog hersenen hebben.

The Company
30-12-2010, 21:06
Ten 1e: Laat me raden Marrokaan? Altijd in ieder topic Badr betrekken. Volgens mij is het zijn eigen schuld dat hij er niet bij was.
Ten 2e: Ik snap niet echt veel van je bericht omdat er veel spelfouten in staan.
Ten 3e: Ik bedoelde er mee te zeggen dat het het principe van een toernooi is je partijen zonder lichamelijke schade doortekomen omdat je nog 2 partijen moet vechten. Dat kan onder andere doormiddel van een snelle knockout.



Jij hebt het niet zo op Overeem geloof ik. Het is toch de bedoeling van een toernooi om met zo min mogelijk schade doortegaan.


Het lijkt me duidelijk dat ik hier schade aan je eigen lichaam bedoel en niet aan je tegenstander.

el mustafa
30-12-2010, 23:38
1. ik heb absoluut respect voor aerts , maar ik denk dat ik toch de waarheid spreek !
2 .ik ben geen echte badr fan ,maar geef toe het is de beste en de spektaculairste vechter !
3. ik begrijp niet dat er zoveel overeem fans zijn , die man heeft echt wel dingen gebruikt die niet kunnen!
4. ik doe het zeker om jullie domme reacties (sommigen althans) te zien!

superstucie
30-12-2010, 23:49
wat ik bij de laatste k1 finale allemaal heb gezien is gewoon ziekelijk slecht !!!
met alle respect voor peter aerts , maar wat zo'n oude man waar je het ook nog van kan zien dat zijn lichaam niet meer mee kan tot in de finale komt dan is er toch wel iets mis met deze sport .
het niveau is bedroevend slecht geworden en een winnaar als overeem is echt niet wat deze sport nodig heeft ,want als hij het kan winnen dan had crocop het de laatste 5jaar makkelijk kunnen winnen !!
en beiden vechten eigenlijk in een andere sport waar de k1 eigenlijk mee moet concureren !!
sem schilt is een veel te wisselvallige vechter die vorig jaar na een immense demonstratie de finale wint , dit jaar als een oud wijf tegen een oude man vecht en nog verliest ook !!!!
verder heb ik ook nog een beetje hoop als ik wat jongere kerels zag als spong , saki en die japanse jongen dat het mischien toch weer beter wordt , het is verder van immens belang dat badr hari meedoet en eventueel remy bonjasky als hij fit is want die mag dan wel verliezen van schilt , maar hij zou niet verliezen van een oude man en zich zeker niet laten ko slagen door badr na 30 seconden !!
verder hoop ik dat er ook eens wat meer vechters komen die niet uit nederland zijn of er trainen want dat is echt niet goed voor de globale intresse en kwaliteit van de sport!!

1:als je respect hebt voor peter aerts noem je hem geen oude man.
2:sem vocht niet wisselvallig maar stootte zich voor de tweede keer aan de zelfde steen(aerts won op de zelfde soort manier als hun vorige ontmoetinng.
3:rremy komt niet meer dus vergeet die.
4:de kans dat een buitenlandse vechter niet in nl traint of gaat trainen is inmens klein.(dan is nl the place to be)
al met al denk ik dat het wel goed komt met de k1 met jongens als:gerges,chita,saki,spong,kyotaro,zimmerman,hari they are the future fore the k1

The Company
30-12-2010, 23:50
3. ik begrijp niet dat er zoveel overeem fans zijn , die man heeft echt wel dingen gebruikt die niet kunnen!

Is hij ooit gepakt?


Nee.



Slaat jou comment nergens op.


Ja.

el mustafa
31-12-2010, 00:07
betrapt of niet , ik mag toch hopen dat jij niet dom bent !!
iedereen weet dat hij heeft gepakt en ik heb zelf dit jaar uit de mond van zijn broer gehoord dat die vond dat hij zelfs overdreef !!

Petrosyan188
31-12-2010, 00:27
en ik heb dit jaar van zijn zus gehoord dat die misschien wel die 4ton die hij won met mij gaat delen

The Company
31-12-2010, 00:40
Volgens mij ben jij degene die hier dom overkomt.

Ik heb meer respect voor Overeem als voor Badr ookal zou hij roids hebben gebruikt. Badr gaat 2x op de zelfde manier in de fout en maakt de vechtsport belachelijk. Het is een top vechter zeker top 3 in maar hij is het schoolvoorbeeld voor mensen die MMA zien als 2 beesten die tekeer gaan in een kooi/ring.

chechen
31-12-2010, 00:46
fuck up , badr is de beste mischien wel 2 fouten gemaakt maar hij is diegene die de zaal in de amsterdam en in japan vol maakt hoor

als badr meedeed dit jaar zou Ao geen kans maken op de titel ( begrijp wel waarom badr niet meedeed maar toch)

Pansier
31-12-2010, 01:14
wat ik bij de laatste k1 finale allemaal heb gezien is gewoon ziekelijk slecht !!!
met alle respect voor peter aerts , maar wat zo'n oude man waar je het ook nog van kan zien dat zijn lichaam niet meer mee kan tot in de finale komt dan is er toch wel iets mis met deze sport .
het niveau is bedroevend slecht geworden en een winnaar als overeem is echt niet wat deze sport nodig heeft ,want als hij het kan winnen dan had crocop het de laatste 5jaar makkelijk kunnen winnen !!
en beiden vechten eigenlijk in een andere sport waar de k1 eigenlijk mee moet concureren !!
sem schilt is een veel te wisselvallige vechter die vorig jaar na een immense demonstratie de finale wint , dit jaar als een oud wijf tegen een oude man vecht en nog verliest ook !!!!
verder heb ik ook nog een beetje hoop als ik wat jongere kerels zag als spong , saki en die japanse jongen dat het mischien toch weer beter wordt , het is verder van immens belang dat badr hari meedoet en eventueel remy bonjasky als hij fit is want die mag dan wel verliezen van schilt , maar hij zou niet verliezen van een oude man en zich zeker niet laten ko slagen door badr na 30 seconden !!
verder hoop ik dat er ook eens wat meer vechters komen die niet uit nederland zijn of er trainen want dat is echt niet goed voor de globale intresse en kwaliteit van de sport!!

Hmm je schijnt er wel veel verstand van te hebben! Kan jij niet even het voorbeeld geven? Ik wil je wel zien vechten tegen die ''oude man''!

Als je nu even diep in de boeken gaat snap je waarom iedereen je afzeikt ;).

jake phuk
31-12-2010, 03:31
Overeem had het toernooi op zak na het winnen van één partij.

Aerts had in het gevecht met Schilt geen superreflexen nodig, tegen de andere top 5 jongens zie ik hem verliezen. Het is ook geen schande hoor met zijn leeftijd.

Schilt is simpelweg niet om aan te zien. Hij wint puur op reach; jabs en kicks..
Ik walg ervan als hij technisch superieurdere verslaat. Die vuile effectieve schilt...haha

het k-1 niveau is niet slecht, het toernooi oogde alleen zwak met vooral een zwak einde.
Overeem valt niets te verwijten, maar hij weet zelf ook dat deze wgp zege niet veel voorstelde.
Het voelde ook raar zonder Bonjasky en Hari die naar mijn mening beide 7 v/d 10 keer winnen
van Overeem.

hassebas
31-12-2010, 09:13
Wat ik wel erg jammer vind is dat Aerts door naar voren te maaien en constant druk op Schilt te zetten
uiteindelijk wint, maar echt mooi ziet het er niet uit. Maar je moet het allemaal wel maar even doen tegen
een gast als Schilt met zijn gewicht en lengte, en het is volgens mij 1 vd weinige manieren om Schilt te
verslaan. En ondanks dat het er niet uit ziet, het is toch spectaculair om Aerts-Schilt te kijken, want iedereen
hoopt dat Aerts wint, ondanks dat ie in principe toch een kleine kans heeft.

Vechters als Saki en Hari zijn wel vechters die gewoon goed kijken, mooie combi's zetten en op die manier
veel wedstrijden winnen. Ziet er 10x beter uit als gewoon naar voren springen met zo'n zwaaistoot en
uiteindelijk in de armen vallen vd tegenstander.

Schilt is trouwens echt wel een goede vechter, maar als ik die gast zie vechten dan wil je gewoon dat ie klappen krijgt,
zo irritant is zijn manier van vechten, ziet er niet uit. Ik hoop op veel vette bouts in 2011.

univers1l
31-12-2010, 09:29
erg zielig hoe sommige hier reageren op een mening van iemand.
ik ben het niet met mustafa eens over aerts en zelfs schilt, maar hoe sommige hierop reageren is overdreven.
geef je mening zonder boos te doen.

johnmixfight
31-12-2010, 09:30
lees de ringsports eens, pagina 5 de column van Hoost.
Hij zegt ook dat het niveau hoger ligt dan vroeger.
Het niveau is over de gehele linie hoger en ja, dan lijkt het soms minder spectaculair. Dit komt dus omdat iedereen op dat niveau poepgoed is.
Aerts vocht de partij van de avond tegen Schilt met ontzettend veel hart, Saki - Ghita was een te gekke wedstrijd, Overeem-Spong toch wel.

Feit is dat die jongens stuk voor stuk onze ass kicken, El Mustafa je hebt geen idee waar je het over hebt.

ArjanV
31-12-2010, 09:42
1. ik heb absoluut respect voor aerts , maar ik denk dat ik toch de waarheid spreek !
2 .ik ben geen echte badr fan ,maar geef toe het is de beste en de spektaculairste vechter !
3. ik begrijp niet dat er zoveel overeem fans zijn , die man heeft echt wel dingen gebruikt die niet kunnen!
4. ik doe het zeker om jullie domme reacties (sommigen althans) te zien!

1 Al zou Aerts 98 zijn! Wanneer je de regerend kampioen verslaat hoor je bij de absolute top!
2 Als Badr de beste zou zijn was hij wel kampioen of minstens kampioen geweest...
3 Iedere topsporter die met zijn sport zijn geld moet verdienen gebruikt!
4 Domme redenatie...dan kun je domme antwoorden verwachten...

The Company
31-12-2010, 10:06
Wat ik wel erg jammer vind is dat Aerts door naar voren te maaien en constant druk op Schilt te zetten
uiteindelijk wint, maar echt mooi ziet het er niet uit. Maar je moet het allemaal wel maar even doen tegen
een gast als Schilt met zijn gewicht en lengte, en het is volgens mij 1 vd weinige manieren om Schilt te
verslaan. En ondanks dat het er niet uit ziet, het is toch spectaculair om Aerts-Schilt te kijken, want iedereen
hoopt dat Aerts wint, ondanks dat ie in principe toch een kleine kans heeft.

Vechters als Saki en Hari zijn wel vechters die gewoon goed kijken, mooie combi's zetten en op die manier
veel wedstrijden winnen. Ziet er 10x beter uit als gewoon naar voren springen met zo'n zwaaistoot en
uiteindelijk in de armen vallen vd tegenstander.

Schilt is trouwens echt wel een goede vechter, maar als ik die gast zie vechten dan wil je gewoon dat ie klappen krijgt,
zo irritant is zijn manier van vechten, ziet er niet uit. Ik hoop op veel vette bouts in 2011.


Volgens mij heeft Badr Schilt ook verslagen door maar wat naar voren te maaien. Het is gewoon DE manier om Sem te verslaan.

Durfal
31-12-2010, 10:49
Beetje jammer dat jullie elkaar voor rotte vis uitmaken dat is nu ook weer niet nodig!!???
Die El Mustafa heeft wel een punt maar drukt zich nogal onhandig uit zogezegd.
Mijn held Peter = idd al op leeftijd maar vecht nog als een jonge hond qua inzet,winnen van de regerend kampioen Schilt =een top prestatie!!
Maar waarde forum vrienden/vriendinnen eerlijk gezegd was deze finale niet om aan te gluren vergeleken met sommige andere finales uit het verleden.
En persoonlijk vond ik het vroeger toch allemaal wat technischer en gevarieerder,denk aan Hoost en zn combos de ax kick van de kleine lichte Andy Hug.(wel 3x in de finale toen)
Het hele aangezicht in de K1 is al jaren verziekt door de commercie idd een B Sapp een Akebono een Hong Man Choi een Butterbean een braziliaan van 224 cm hoog die weinig ervan bakte........ tja toen kwam Sem die wel kan knokken maar nogal log over komt (sorry Sem).
Nu hebben we Ali Overeem die naar voren stomt als een bulldozer en dan zn keiharde boerenhoeken erop los laat,ook niet echt spectaculair (sorry)
Waar zijn de hoge trappen gebleven de uitgekiende leverstoten van bv Hoost,waar is het ouderwetse echte kickboxen gebleven??
Saki is was een lust voor het oog combi's snelle trappen hoge trappen prachtig om te zien.
Met alle respect hoor want ga er maar aan staan (400.000 dollar geeft druk) maar het huidige K1 verhaal lijkt op het Italiaanse voetbal spelen (eindeloos verdedigen) om vooral maar niet te verliezen effectief heeft de geschiedenis helaas geleerd maar vaak het aankijken niet waard!!
Terwijl er vroeger toch echt gespeeld werd zowel in het voetbal (wk 1974) als in de K1 om toch vooral te winnen!!!
Ik heb het al eens eerder gepost als het grote geld in een sport komt gaat de sport kapot dan komen er andere belangen in het spel helaas.
Ik ben zelf beslist geen Hari fan maar in zn goede doen gaat ie er wel voor knokt nog echt om te winnen met ouderwets kompleet kickboxen en daarom is hari ondanks zn idiote oliedomme onnodige acties toch nog steeds zo populair kwaliteit veloochend zich niet
De K1 neemt steeds verder in populariteit af, trek ik weer die parralel met voetbal..... de Italiaanse comp is ook al jaren de grootste populairste competitie niet meer dat is nu de engelse waar minder tactisch gespeeld wordt misschien,maar wel met inzet vuur en passie geen cattenacio angstig bijna laf italo voetbal maar engels knok voetbal met continentale invloeden.
Kwaliteit verloochent zich niet en ik hoop als liefhebber toch vurig dat er weer meer ouderwetse knokkers opstaan in de K1 die weer meer technisch dan tactisch gaan knokken anders zie ik de K1 verworden tot die italo comp van nu..............

Allemaal een gezonde prettige en vredige jaarwisseling toegewenst!!!


Respect Osu

Facade
31-12-2010, 11:11
Size matters, daar zijn we gaandeweg achter gekomen. Dit is gewoon steeds verder doorgedreven en daardoor zijn de gevechten veranderd. Overeem en Schilt zijn natuurlijk geen technische onbenullen, maar hun fysiek speelt een hele grote rol in hun stijl. Badr weet dit ook, die is immers ook in korte tijd enorm gegroeid.

Volgens mij heeft het nog niet eens zozeer met geld te maken maar met een onbeperkt gewichtslimiet. Op een gegeven moment zul je zulke monsters tegenkomen dat je met heel veel techniek alsnog te kort gaat komen. Dat is natuurlijk best zuur en daarom keek ik (totdat ze andy en buakaw eruit trapten) ook liever naar K-1 Max dan de grote jongens.

Desalniettemin vond ik dit toernooi meevallen. Je weet van tevoren dat er een paar namen ontbreken en dat iemand als mighty mo wel meedoet. Ik hield echter wel een positief gevoel over aan het evenement en dat kwam alleen al door Aerts, de partij Spong v Overeem en Saki. In zekere zin vond ik dit een toernooi vol drama en verrassingen. Het klopt dat Aerts v Schilt misschien niet een technisch hoogstaande partij was, maar wat een beleving. Het was niet voor niets dat iedereen daar in de zaal ging staan klappen, zelfs GG mensen heb ik begrepen. Spong was natuurlijk ook onverwacht dat hij zich zo verdedigde (misschien niet voor bananenplukster) en ik vond dat mede daarom ook een hele leuke partij.Ten slotte heeft voor mij Saki zich juist dit toernooi echt op de kaart gezegd en dat zegt ook wel wat over het toernooi zelf..

Je kunt alles heel droog gaan analyseren en dan klopt het inderdaad dat het toernooi tegenwoordig op technisch vlak te wensen overlaat, maar er zijn nog een hoop andere dingen die meepspelen die het toch nog een leuk en vooral geslaagd toernooi maken voor mij.

Illest
31-12-2010, 11:59
goed om te lezen dat ik niet de enige ben met deze mening....K1 is echt niet meer wat het was....

SjorsWilms
31-12-2010, 12:10
K1 heeft gewoon een wat minder jaar gehad.

joost
31-12-2010, 13:26
Mustafa je bent een domme jongen

STERKE JERKE
31-12-2010, 14:29
wat ik bij de laatste k1 finale allemaal heb gezien is gewoon ziekelijk slecht !!!
met alle respect voor peter aerts , maar wat zo'n oude man waar je het ook nog van kan zien dat zijn lichaam niet meer mee kan tot in de finale komt dan is er toch wel iets mis met deze sport .
het niveau is bedroevend slecht geworden en een winnaar als overeem is echt niet wat deze sport nodig heeft ,want als hij het kan winnen dan had crocop het de laatste 5jaar makkelijk kunnen winnen !!
en beiden vechten eigenlijk in een andere sport waar de k1 eigenlijk mee moet concureren !!
sem schilt is een veel te wisselvallige vechter die vorig jaar na een immense demonstratie de finale wint , dit jaar als een oud wijf tegen een oude man vecht en nog verliest ook !!!!
verder heb ik ook nog een beetje hoop als ik wat jongere kerels zag als spong , saki en die japanse jongen dat het mischien toch weer beter wordt , het is verder van immens belang dat badr hari meedoet en eventueel remy bonjasky als hij fit is want die mag dan wel verliezen van schilt , maar hij zou niet verliezen van een oude man en zich zeker niet laten ko slagen door badr na 30 seconden !!
verder hoop ik dat er ook eens wat meer vechters komen die niet uit nederland zijn of er trainen want dat is echt niet goed voor de globale intresse en kwaliteit van de sport!!

JIJ WEET ECHT NIET WAAR JIJ HET OVER HEBT!...DOMKOP!
HEB A.U.B. RESPECT VOOR EEN MAN...CORRECTIE EEN LEVENDE LEGENDE ALS PETER AERTS!

Ronald
31-12-2010, 15:32
wat ik bij de laatste k1 finale allemaal heb gezien is gewoon ziekelijk slecht !!!
met alle respect voor peter aerts , maar wat zo'n oude man waar je het ook nog van kan zien dat zijn lichaam niet meer mee kan tot in de finale komt dan is er toch wel iets mis met deze sport .
het niveau is bedroevend slecht geworden en een winnaar als overeem is echt niet wat deze sport nodig heeft ,want als hij het kan winnen dan had crocop het de laatste 5jaar makkelijk kunnen winnen !!
en beiden vechten eigenlijk in een andere sport waar de k1 eigenlijk mee moet concureren !!
sem schilt is een veel te wisselvallige vechter die vorig jaar na een immense demonstratie de finale wint , dit jaar als een oud wijf tegen een oude man vecht en nog verliest ook !!!!
verder heb ik ook nog een beetje hoop als ik wat jongere kerels zag als spong , saki en die japanse jongen dat het mischien toch weer beter wordt , het is verder van immens belang dat badr hari meedoet en eventueel remy bonjasky als hij fit is want die mag dan wel verliezen van schilt , maar hij zou niet verliezen van een oude man en zich zeker niet laten ko slagen door badr na 30 seconden !!
verder hoop ik dat er ook eens wat meer vechters komen die niet uit nederland zijn of er trainen want dat is echt niet goed voor de globale intresse en kwaliteit van de sport!!
:fp:

Zo net voor de afsluiting van het jaar kun je er nog net aan meedoen: meest irritante post van 2010. Heb jij tenminste ook nog wat gewonnen... :hooray:

betuwebiker
31-12-2010, 15:57
Ga jij dan eens 30 sec. in de ring kruipen met die "mongool" die alleen rent, kijken of je dan nog zo over hem denkt?
Doe ons een plezier en ga Aerts niet op die manier verdedigen. Hij verdient fans die nog hersenen hebben.

Als je het topic gelezen hebt, heb je gezien dat ik het woord mongool terug genomen heb.
Je komt dus als mosterd na de maaltijd met deze opmerking.

Anderson
31-12-2010, 16:54
lees de ringsports eens, pagina 5 de column van Hoost.
Hij zegt ook dat het niveau hoger ligt dan vroeger.
Het niveau is over de gehele linie hoger en ja, dan lijkt het soms minder spectaculair. Dit komt dus omdat iedereen op dat niveau poepgoed is.
Aerts vocht de partij van de avond tegen Schilt met ontzettend veel hart, Saki - Ghita was een te gekke wedstrijd, Overeem-Spong toch wel.

Feit is dat die jongens stuk voor stuk onze ass kicken, El Mustafa je hebt geen idee waar je het over hebt.


lieve schat leg mij dan uit dat Schilt en Bonjasky bijna al hun partijen winnen en vroeger gebeurde dit niet iedereen kon vanelkaar winnen of verliezen. Peter aerts verloor 3 van mike Bernardo en won 2 keer. Aerts Hug 2-2 Aerts - Hoost 1-2 aerts - abidi 1-2 en ga zo maar door. Vroeger waren ze gewoon tegen elkaar opgewassen de generatie van nu is Schilt en Bonjasky en nu Badr en Bonjasky niet meedoen wint Overeem.

vroeger was het gewoon beter klaar.

Durfal
31-12-2010, 17:36
lieve schat leg mij dan uit dat Schilt en Bonjasky bijna al hun partijen winnen en vroeger gebeurde dit niet iedereen kon vanelkaar winnen of verliezen. Peter aerts verloor 3 van mike Bernardo en won 2 keer. Aerts Hug 2-2 Aerts - Hoost 1-2 aerts - abidi 1-2 en ga zo maar door. Vroeger waren ze gewoon tegen elkaar opgewassen de generatie van nu is Schilt en Bonjasky en nu Badr en Bonjasky niet meedoen wint Overeem.

vroeger was het gewoon beter klaar.

Helemaal 100% mee eens

Illest
31-12-2010, 18:59
lieve schat leg mij dan uit dat Schilt en Bonjasky bijna al hun partijen winnen en vroeger gebeurde dit niet iedereen kon vanelkaar winnen of verliezen. Peter aerts verloor 3 van mike Bernardo en won 2 keer. Aerts Hug 2-2 Aerts - Hoost 1-2 aerts - abidi 1-2 en ga zo maar door. Vroeger waren ze gewoon tegen elkaar opgewassen de generatie van nu is Schilt en Bonjasky en nu Badr en Bonjasky niet meedoen wint Overeem.

vroeger was het gewoon beter klaar.

zo is het

SjorsWilms
31-12-2010, 19:13
lieve schat leg mij dan uit dat Schilt en Bonjasky bijna al hun partijen winnen en vroeger gebeurde dit niet iedereen kon vanelkaar winnen of verliezen. Peter aerts verloor 3 van mike Bernardo en won 2 keer. Aerts Hug 2-2 Aerts - Hoost 1-2 aerts - abidi 1-2 en ga zo maar door. Vroeger waren ze gewoon tegen elkaar opgewassen de generatie van nu is Schilt en Bonjasky en nu Badr en Bonjasky niet meedoen wint Overeem.

vroeger was het gewoon beter klaar.

Ja, en het gras was ook groener

ZakKa!
31-12-2010, 21:10
Vind eigenlijk alleen dit jaar k1 teleurstellen. Vorig jaar en de jaren daar voor vond ik dik. We hadden dit jaar gewoon de pech dat Remy is gestopt en Badr niet meedeed. Ik vind wel dat K1 met de HW er eens goed over na moet gaan denken om misschien een 4mans toernooi te houden. Het is namelijk zo dat er maar een paar uit de 8 pas echt kans maken op de titel. K1 max kijgt er alleen maar meer talent bij, terwijl er in de heavyweight alleen talent weggaat.

Straks is Aerts er niet meer. Schilt begint ook al oud te worden. Misschien heeft Overeem in de toekomst een UFC contract en vecht hij niet meer voor de K1. Wat dan? Ik ben bang dat K1 straks helemaal weg is, al helemaal met wat je hoort over geldproblemen en vechters die te laat worden betaald of niet worden uitgenodigd (Souwer en Buakaw). Gelukkig is er altijd nog It's Showtime.

spen
01-01-2011, 11:41
Jeetje, wat een gebitch. Lijkt Sherdog wel.

Heb persoonlijk ook meer met de Grand Prix finales van aantal jaren terug. Maar misschien is dit wel meer nostalgie dan iets anders. Spannender was het imo iig wel. Vechters als Hoost, Hug, Bernardo, Filho, JLB en ook Abidi, Ignashov etc etc spraken mij gewoon meer aan dan de huidige generatie.

Daarnaast niets dan lof en alle respect voor de prestaties van een Schilt en Overeem maar zij vertegenwoordigen niet de K1-stijl waardoor ik zo van het spelletje ben ga houden en vroeg m'n bedje uitkruip om op een gare stream beelden vanuit Japan te bekijken. Heb evenwel vertrouwen dat het goed komt met jongens als bijv. Saki, Gerges, Spong, Ghita en ook Hari (geen fan van z'n persoonlijkheid maar des te meer van z'n vechtstijl) die normaal gesproken de dienst gaan uitmaken in de K1 de komende jaren.

Gelukkig nieuwjaar ook allemaal.

Asura
01-01-2011, 19:47
Ik vond het 1 goede partij te kort van een geweldig event.
Jammer van Saki's blessure, jammer van Aerts blessure(en dat hij tegen Overeem stond).

Als Mighty Mo vervangen was door Zimmerman, Gerges, of wie dan ook, was het perfect geweest.

Een iets minder jaar.

univers1l
01-01-2011, 20:16
of vroeger nou echt beter was, durf ik niet te zeggen hoor, maar vanwege internet en forum als deze, heb je meer nieuwtje en roddels waardoor je uiteindelijk de vechters minder gaat waarderen of juist wel gekgenoeg, en vroeger was het moeilijker om aan materiaal te komen. en daardoor een meer helden status hadden. ik heb alle GP gezien en vind dat technisch de kwaliteit beter is geworden, ook zie ik nieuwe jongens aankomen: saki, spong, hari, gerges. alleen is de size enorm oneerlijk. er zou een superheavyweight moeten komen, voor schilt en overeem etc. waardoor saki en spong bijv meer op -100 kunnen richten en zo beter concurrentie strijd los zou barsten.

T15Boxing
02-01-2011, 06:01
Als je het topic gelezen hebt, heb je gezien dat ik het woord mongool terug genomen heb.
Je komt dus als mosterd na de maaltijd met deze opmerking.

Ik weet niet waar ik naar moet kijken voor jou. Je bent een ventje die andere vechters afkraakt om je favorieten te verdedigen. Als je iemand een lesje wilt leren over respect moet je eerst naar jezelf kijken want je bent hier heel hypocritisch bezig.

johnmixfight
03-01-2011, 07:53
lieve schat leg mij dan uit dat Schilt en Bonjasky bijna al hun partijen winnen en vroeger gebeurde dit niet iedereen kon vanelkaar winnen of verliezen. Peter aerts verloor 3 van mike Bernardo en won 2 keer. Aerts Hug 2-2 Aerts - Hoost 1-2 aerts - abidi 1-2 en ga zo maar door. Vroeger waren ze gewoon tegen elkaar opgewassen de generatie van nu is Schilt en Bonjasky en nu Badr en Bonjasky niet meedoen wint Overeem.

vroeger was het gewoon beter klaar.


nou en, ik vind lekker van niet

Marchant
03-01-2011, 10:56
1. ik heb absoluut respect voor aerts , maar ik denk dat ik toch de waarheid spreek !
2 .ik ben geen echte badr fan ,maar geef toe het is de beste en de spektaculairste vechter !
3. ik begrijp niet dat er zoveel overeem fans zijn , die man heeft echt wel dingen gebruikt die niet kunnen!
4. ik doe het zeker om jullie domme reacties (sommigen althans) te zien!

1.:confused:

2.:fp:

3.:sleep1:

4.:lol:


http://images.forum-auto.com/mesimages/511236/100troll.gif1..gif

RINGS INFO
03-01-2011, 11:06
Heel jammer dat er met zo weinig respect gesproken wordt over vechters die het K-1 in de wereld op de kaart hebben gezet. Iedereen kan en mag zijn mening hebben gelukkig, maar je kan ook doorslaan.

Marchant
03-01-2011, 11:08
Heel jammer dat er met zo weinig respect gesproken wordt over vechters die het K-1 in de wereld op de kaart hebben gezet. Iedereen kan en mag zijn mening hebben gelukkig, maar je kan ook doorslaan.

2x

Kemal
03-01-2011, 11:27
Heel jammer dat er met zo weinig respect gesproken wordt over vechters die het K-1 in de wereld op de kaart hebben gezet. Iedereen kan en mag zijn mening hebben gelukkig, maar je kan ook doorslaan.

X3

smike
03-01-2011, 11:35
In mijn ogen is de k1 dood. De k1 max heeft nog wel bestaansrecht.

Ik denk dat de regels eens wat meer uniform moeten worden in het algemeen.
De k1 styl wordt buiten Nederland nauwelijks ergens beoefent, dit heeft dus ook geem bestaansrecht meer.

In de meeste landen is het ofwel full contact kickboksen ofwel muay thai en daar stikt het in beide disciplines van de toppers.

Nu krijg ik bij de k1 zo'n korfbal gevoel: een sport die alleen in Nederland nog serieus genomen wordt.

Facade
03-01-2011, 11:41
K-1 wordt door geen enkele overheid in stand gehouden, als er blijkbaar markt voor is heeft de K-1 zeker wel bestaansrecht. Als er geen vraag meer naar is verdwijnt het vanzelf.