PDA

View Full Version : FIGHT! Magazine Heavyweight Rankings



snakerattle79
30-12-2010, 20:49
MMA Heavyweight Rankings | FIGHT! Magazine (http://www.fightmagazine.com/mma-rankings/mma-heavyweight-rankings.asp)

1. Cain Velasquez
2. Fedor Emelianenko
3. Fabricio Werdum
4. Alistair Overeem
5. Brock Lesnar
6. Josh Barnett
7. Junior dos Santos
8. Shane Carwin
9. Frank Mir
10. Antonio Silva

chechen
01-01-2011, 17:29
WTF!! wat staat Josh Barnett daarbij en dos santos op 7de plaats . en werdum op 3plaats gewoon omdat hij heeft gewonnen van fedor en dos santos heeft toch gewonnen op ko van werdum .

mijn top 10 :niet diegene die hem heeft verslagen maar de sterkste vechters

1. Alistair overeem ( moet zich aleen nog bewijzen )
2.Cain velasquez
3.Junior dos santos
4.Shane carwin
5.Fedor emelianenko
6.Frank mir
7.(weet niet)
8.(weet niet)
9.Brock lesnar
10.Fabricio werdum

Petrosyan188
01-01-2011, 17:59
huh dus jij weet niet wie 7 en 8e zijn maar wel wie 9 en 10e zijn. en waarom in godsnaam staat carwin 4e en mir 6e?? nadat die binnen 2e rondes zijn afgetroefd door jouw nummer 9 en werdum staat vind ik wel erg laag...

1.Cain Velasquez
2.Junior Dos Santos
3.Fabricio Werdum
4.Brock Lesnar
5.Alistair Overeem
6.Fedor Emelianenko
7.Shane Carwin
8.Antonio Silva
9.Frank Mir
10.Josh Barnett

chechen
01-01-2011, 20:38
huh dus jij weet niet wie 7 en 8e zijn maar wel wie 9 en 10e zijn. en waarom in godsnaam staat carwin 4e en mir 6e?? nadat die binnen 2e rondes zijn afgetroefd door jouw nummer 9 en werdum staat vind ik wel erg laag...

1.Cain Velasquez
2.Junior Dos Santos
3.Fabricio Werdum
4.Brock Lesnar
5.Alistair Overeem
6.Fedor Emelianenko
7.Shane Carwin
8.Antonio Silva
9.Frank Mir
10.Josh Barnett

waarom zetten jullie werdum zo hoog hij heeft gewoon maar gewonnen van fedor en julie zegen klaar ofwa

Petrosyan188
01-01-2011, 20:50
uhh en wat dacht je van overeem,gonzaga in z'n prime time net als vera en afgelopen jaar van antonio silva en fedor dus

Iggy
01-01-2011, 21:01
Dan ben ik ook benieuwd waarom jij lesnar boven alistair heb staan dan.

Petrosyan188
01-01-2011, 21:02
omdat ali nog nooit een top10 vechter heeft verslagen en lesnar wel.. en lesnar vecht in de ufc

Wiseguy
01-01-2011, 21:30
waarom zetten jullie werdum zo hoog hij heeft gewoon maar gewonnen van fedor en julie zegen klaar ofwa

lol @ gewoon maar winnen van Fedor

justsomeone
02-01-2011, 02:10
Dan ben ik ook benieuwd waarom jij lesnar boven alistair heb staan dan.

Lesnar heeft tegen Mir, Carwin etc gestaan.
Zijn behoorlijke namen.
Tegen wie heeft Alistair gestaan om boven brock te staan?

blackadder
02-01-2011, 09:32
en lesnar vecht in de ufc
Da's de echte reden niet waar?
Lesnar heeft het afgelopen jaar maar 2 partijen gedraaid waarvan ie 1 heeft verloren. For a grant total of 5 en 2. Zoiets heeft IMO niks in een top te zoeken.

dutchnl
02-01-2011, 12:16
omdat ali nog nooit een top10 vechter heeft verslagen en lesnar wel.. en lesnar vecht in de ufc

en dan heb je fedor op 6 staan omdat ie 1 keer heeft verloren in 35 partijen

remco pardoel
02-01-2011, 12:39
zakje chips erbij... Mooie en goede discussie dit!!!
Geen gevloek of gescheld maar goede persoonlijke goede argumenten..

Na het zien van het Een persoons sloopbedrijf Overeem dit weekend staat hij nu wel boven Lesnar
Ik denk dat hij nu NOG Santos, Cain, Fedor en Werdum boven zich moet dulden (voor een paar maandjes)

O god 2011 wordt een jaar!!!
- Gaat Fedor zijn zijn vorm hervinden
- Overeem voor de nummer 1 spot?
- Cain vd Santos

ArtistiC
02-01-2011, 13:37
#1 Cain
#2 JDS
#3 Alistair
#4 Fedor
#5 Shane Carwin/Brock Lesnar

Denk dat dit 'het' lijstje is waar het omgaat. Als iemand uit dit lijst tegen iemand erbuiten gaat.. zal de andere een heavy underdog zijn. Werdum hoort absoluut niet in dit lijstje thuis, maar volgens de ranking-regels (als je iemand verslaat, neem je zijn plaats in) dus weer wel. Gelukkig is dit geen ranking dat puur gebasseerd is op uitslagen..

Alistair is de kampioen van de organisatie waar Fedor en Werdum onder contract staan.. ik ga de kampioen dus echt niet onder Fedor/Werdum plaatsen wetende dat ze hem dodgen.

justsomeone
02-01-2011, 13:55
Lol @ Alistair boven Fedor plaatsen.

uraeus
02-01-2011, 14:06
Mijn persoonlijke top "10";

1. Fedor
2. Cain
3. Junior Dos Santos
4. Werdum
5. Brock Lesnar
6. Alistair Overeem
7. Shane Carwin
8. Silva
9. Barnett
10.

Puur gebasseerd op prestaties en titels.. en niet op potentie.

The Company
02-01-2011, 14:17
1. Fedor
2. Cain
3. Junior Dos Santos
4. Werdum
5. Brock Lesnar
6. Alistair Overeem
7. Shane Carwin
8. Frank Mir
9. Big nog
10 Silva

GnP
02-01-2011, 14:34
WTF!! wat staat Josh Barnett daarbij en dos santos op 7de plaats . en werdum op 3plaats gewoon omdat hij heeft gewonnen van fedor en dos santos heeft toch gewonnen op ko van werdum .

mijn top 10 :niet diegene die hem heeft verslagen maar de sterkste vechters

1. Alistair overeem ( moet zich aleen nog bewijzen )
2.Cain velasquez
3.Junior dos santos
4.Shane carwin
5.Fedor emelianenko
6.Frank mir
7.(weet niet)
8.(weet niet)
9.Brock lesnar
10.Fabricio werdum

hoe kan je nu in godsnaam iemand op nummer 1 zetten met dan daarbij "moet zich alleen nog bewijzen"

dan kan ik evengoed mezelf op 1 zetten met hetzelfde bijschrift

1. GnP ( moet mezelf alleen nog bewijzen )
2. Fedor
3. Cain
4. Werdum
5. JDS

TheCarnage
02-01-2011, 20:22
Snap die lijsten nooit zo goed voor zover je al een ranking kunt maken in vechtsportland.
Maar goed JDS op plaatsje 7 nadat hij Werdum vernietigd heeft en Werdum 3de doordat hij gewonnen heeft van een (laten we eerlijk zijn) twijfelachtige Fedor. Ik ben net zo erg fan van Fedor als de meest fanatieke hier denk ik, maar als we objectief kijken hoe serieus kunnen we zijn kracht nog meten als je hem een keer in de ring hebt gezien dit jaar voor nog geen minuut en hij word gesubmit. Hij moet gewoon vaker vechten om de man te zijn die velen zien als beste vechter ooit.

chechen
02-01-2011, 22:42
Da's de echte reden niet waar?
Lesnar heeft het afgelopen jaar maar 2 partijen gedraaid waarvan ie 1 heeft verloren. For a grant total of 5 en 2. Zoiets heeft IMO niks in een top te zoeken.

ik zou zeggen brock lesnars record zou normaal 4-3 moeten zijn , een normale sheidsrechter zou de parij tegen carwin alang gestopt hebben hoor

Joris
03-01-2011, 00:50
1. Cain
2. Fedor
3. JDS
4. Overeem
5. Werdum
6. Lesnar
7. Big Nog (mischien ook wel sentiment, net als bij fedor moeilijk om te zeggen)
8. Carwin
9. Giant Silva
10. Barnett/Mir (Barnet is wss ook sentiment.


Heel eerlijk gezegd is dit een discussie zonder einde, als bovenstaande vechters het tegen elkaar opnemen zet ik altijd wel een wekkertje. :)

Petrosyan188
03-01-2011, 01:10
Da's de echte reden niet waar?
Lesnar heeft het afgelopen jaar maar 2 partijen gedraaid waarvan ie 1 heeft verloren. For a grant total of 5 en 2. Zoiets heeft IMO niks in een top te zoeken.

ja maar wel tegen op die 1e match na wel allemaal toppers of subtoppers... geef lesnar ook maar matches als rogers,duffee,thompson,fujita en goodridge(laatste 5 tegenstanders van overeem) en voordat je het weet heeft die 20-2 record oid en lesnar mist de gebruikelijke 5 a 6 wins die bijna iedere vechter heeft voordat ze voor een grote organisatie vechten, want lesnar vocht gelijk meteen voor een grote organisatie en dan zou die bv. 11-2 hebben en is de record van lesnar ineens geen onderwerp meer.... en zowiezo een match winnen in de UFC schrijf ik hoger aan als winnen van iemand uit strikeforce oid. en dan heb ik het over een van de mindere van ufc of een van de mindere bij SF

El Bambino
03-01-2011, 09:24
omdat ali nog nooit een top10 vechter heeft verslagen en lesnar wel.. en lesnar vecht in de ufc

100% true!!
Een ranglijst maak je aan de hand van feiten, feit is dat Ali alleen maar pannenkoeken vecht!

Tykill
03-01-2011, 10:33
hoe kan je nu in godsnaam iemand op nummer 1 zetten met dan daarbij "moet zich alleen nog bewijzen"

dan kan ik evengoed mezelf op 1 zetten met hetzelfde bijschrift

1. GnP ( moet mezelf alleen nog bewijzen )
2. Fedor
3. Cain
4. Werdum
5. JDS

Omdat mensen weten dat ali beter is, alleen moet hij dat nog laten zien aan ufc fanboys.

TOON
03-01-2011, 11:01
eindeloze discussie :)
gaan we nooit uitkomen!

The Company
03-01-2011, 14:07
maar wel tegen op die 1e match na wel allemaal toppers of subtoppers... geef lesnar ook maar matches als rogers,duffee,thompson,fujita en goodridge(laatste 5 tegenstanders van overeem) en voordat je het weet heeft die 20-2 record oid en lesnar mist de gebruikelijke 5 a 6 wins die bijna iedere vechter heeft voordat ze voor een grote organisatie vechten, want lesnar vocht gelijk meteen voor een grote organisatie en dan zou die bv. 11-2 hebben en is de record van lesnar ineens geen onderwerp meer.... en zowiezo een match winnen in de UFC schrijf ik hoger aan als winnen van iemand uit strikeforce oid. en dan heb ik het over een van de mindere van ufc of een van de mindere bij SF


De HW divisie van SF is beter dan die van de UFC alleen ze vechten te weinig tegen elkaar. De UFC zit in grote problemen want na JDS en Cain komt er eigenlijk niks meer.

Lesnar is gewoon een hype van de UFC, ik snap niet dat je daar zo maar intrapt. Ik weet zeker dat Lesnar het moeilijk zou hebben met Rogers en Duffee. Stel Rogers, Fedor en Arlovski zaten allemaal bij de UFC. Eerst verliest Arlovski van de 1# in de wereld, en daarna slaat rogers hem KO en geeft Fedor goed partij. Moet je voorstellen hoe anders de UFC fanboys dan tegen hem aan hadden gekeken. Begrijp me niet verkeerd ik kijk graag na de UFC maar het is gewoon niet waar dat een vechter alleen goed kan zijn als hij in de UFC zit en dat een W op je record alleen telt als je in de UFC zit. Stel Overeem wint dit jaar van Werdum en Fedor dan nog heeft Dana zijn woordje klaar, en zullen de UFC fanboys dat overnemen: Werdum van een UFC dropout en Fedor is uit zijn Prime wat natuurlijk nergens op slaat.

dirk5
03-01-2011, 14:12
1. Fedor
2. Ali
3. Cain
4. JDS

de rest doet er niet toe...

El Bambino
03-01-2011, 15:46
1. Fedor
2. Velasquez
3.JDS
4. Ali
5. Lesnar

bazooka
03-01-2011, 16:25
Omdat mensen weten dat ali beter is, alleen moet hij dat nog laten zien aan ufc fanboys.

Dat heeft vrij weinig te maken met het feit dat hij niet in ufc vecht. Ook in SF heeft hij alleen tegen koekenbakkers gevochten, ondanks het feit dat er wel degelijk top 10 vechters zijn in SF.

The Company
03-01-2011, 17:52
Rogers was top 10 toen hij hem vocht.

En Paul Buentello had 10 wins uit zijn laatste 11 gevechten en die ene Loss was tegen Arlovski voor UFC HW championship.

Niet echt koekebakkers dus.

blackadder
03-01-2011, 23:49
ik zou zeggen brock lesnars record zou normaal 4-3 moeten zijn , een normale sheidsrechter zou de parij tegen carwin alang gestopt hebben hoor
Tja. Maar het gaat om het uiteindelijke resultaat. En hij heeft nou eenmaal gewonnen. Met de hakken over de sloot.

blackadder
03-01-2011, 23:52
en zowiezo een match winnen in de UFC schrijf ik hoger aan
Dus daar komt het dan uiteindelijk toch gewoon weer op uit bij jou.

JeIIe
04-01-2011, 18:25
Sherdog plaatst Brock nog altijd op nr. 2. Overeem op 8

Heavyweight

1. Cain Velasquez (9-0)
The hope was that Velasquez would make the first defense of his UFC heavyweight title in April or May against Junior dos Santos. However, rehab did not mend his torn rotator cuff, and surgery became a necessity. Therefore, the first defense of the new champion will likely come in the summer -- or later.

2. Brock Lesnar (5-2)
Following his lopsided loss to Cain Velasquez at UFC 121 in October, the next step for Lesnar remains unclear. UFC President Dana White started laying the groundwork for a rubber match with rival Frank Mir in the media, but fans and pundits alike were quick to skewer the bout, forcing White to publicly rethink the matchup. For now, Lesnar remains without a dance partner.

3. Fabricio Werdum (14-4-1)
On Aug. 18, Werdum underwent surgery and had 27 loose bone fragments removed from his left elbow. Now physically cleared to resume his training, the author of last year’s most significant upset now targets a return to action in the first quarter of 2011. He hopes to secure a fight outside of Strikeforce before meeting either Alistair Overeem or Fedor Emelianenko in a rematch.

4. Fedor Emelianenko (31-2, 1 NC)
With just a few minor hitches to clear, Emelianenko should be good to go for a Feb. 12 bout against Antonio Silva that will kick off Strikeforce’s heavyweight tournament in East Rutherford, N.J. It would end months of renegotiations between Emelianenko’s promoter, M-1 Global, Strikeforce and Showtime.

5. Junior dos Santos (12-1)
Cain Velasquez’s shoulder injury means dos Santos will have to wait for a crack at the UFC title. However, “Cigano” has expressed his desire to say active and fight for an interim title while Velasquez mends over the first half of 2011.

6. Shane Carwin (12-1)
Carwin was scheduled to face “The Ultimate Fighter” Season 10 winner Roy Nelson at UFC 125 on Jan. 1. However, due to ongoing spinal problems, he opted for surgery. After a successful procedure, the Colorado native looks to get back into training sometime in early 2011.

7. Frank Mir (14-5)
At UFC 119, Mir and Mirko “Cro Cop” Filipovic underwhelmed the Indianapolis crowd for 14 minutes with a dreadful exhibition of aimless clinching. Finally, with just 58 ticks left in the fight, Mir landed a colossal knee that crushed the Croat, notching one of the least impressive highlight-reel KOs in recent memory. A rumored bout with “The Ultimate Fighter” Season 10 finalist Brendan Schaub appears to have fallen through, leaving Mir’s next step uncertain.

8. Alistair Overeem (34-11, 1 NC)
The MMA world expected Overeem to have little trouble dealing with UFC veteran Todd Duffee on New Year’s Eve. However, few realized how short and brutal it would be. It took Overeem a knee to the body, two hooks and just 19 seconds to lay waste to Duffee and pick up Dream’s interim heavyweight title.

9. Antonio Rodrigo Nogueira (32-6-1, 1 NC)
“Minotauro” continues to mend from the hip surgery that took him out of a rematch with Frank Mir in September. Nogueira now targets August’s UFC show in Rio de Janeiro as his desired comeback date, which would be a fitting return for one of Brazil’s greatest MMA idols.

10. Antonio Silva (15-2)
A slated Feb. 12 bout with Fedor Emelianenko appears to be all but official now. The bout, set to take place in East Rutherford, N.J., would help kick off the heavyweight tournament with which Strikeforce hopes to anchor its cards in the first half of 2011.

Other contenders: Josh Barnett, Cole Konrad, Roy Nelson, Ben Rothwell, Brendan Schaub.