PDA

View Full Version : Mixfight in 2011...



Illest
31-12-2010, 23:11
Vroeg me gewoon af of er nog spannende dingen komen gaan...

De site wordt steeds groter, meer bezoekers of lijkt het maar zo...(tijdens de K1GP was ie zelfs overbelast)
ook is de site veel professioneler geworden....implementeren van social media was een goeie zet..

Wat staat ons nog meer te wachten? Wie licht een tipje van de sluier? daar was ik gewoon benieuwd naar...

Kemal
31-12-2010, 23:53
Mixfight.nl is vanaf deze week officieel partner van Eurosport geworden! Dit houdt onder meer in dat Eurosport op Mixfight.nl haar agenda (http://www.mixfight.nl/portal/eurosport-vechtsporten/) plaatst en dat we op een aantal andere vlakken gaan samenwerken (hierover later meer).

komt van het Mixfight.nl Portaal (http://www.mixfight.nl/portal/2010/12/25/een-korte-terugblik-op-2010/)! ;)

Justinian
01-01-2011, 02:12
Scherp opgemerkt Illest; er gaan inderdaad de nodige leuke ontwikkelingen plaatsvinden. De eerste noemde Kemal al ;) Daar zijn we erg blij mee. We zijn ook ontzettend gegroeid en zitten nu ruim boven de 100.000 unieke bezoekers per maand. Dat is enorm, dus we draaien erg lekker! We werken op een aantal vlakken samen met Ben en Eldar Gross en dat is wat mij betreft perfect!

De contacten met de verschillende promotors en vechters zijn erg goed te noemen. Een goed voorbeeld hiervan zijn de 'fan-interviews' die we onlangs hebben gehad met Overeem en Saki. Daar zullen er meer van volgen. Ander voorbeeld is het feit dat onze reporters steeds vaker naar het buitenland gaan, al dan niet op uitnodiging van promotors. Zo zat Chris laatst nog in Suriname, zat ik zelf in Thailand, Basu bij de UFC in Duitsland (Octagon-side) en ga zo maar door. Leuk om te vermelden is het feit dat Basu voor zijn reportage de complimenten kreeg van de UFC!

Verder ben ik met een aantal zaken bezig waar ik nu nog niet al teveel over kwijt kan. Als het doorgaat dan zou het betekenen dat de site een nog veel grotere impuls krijgt!! Zodra ik hier meer over kan vertellen zal ik dit zeker doen.

Illest
01-01-2011, 03:37
Scherp opgemerkt Illest; er gaan inderdaad de nodige leuke ontwikkelingen plaatsvinden. De eerste noemde Kemal al ;) Daar zijn we erg blij mee. We zijn ook ontzettend gegroeid en zitten nu ruim boven de 100.000 unieke bezoekers per maand. Dat is enorm, dus we draaien erg lekker! We werken op een aantal vlakken samen met Ben en Eldar Gross en dat is wat mij betreft perfect!

De contacten met de verschillende promotors en vechters zijn erg goed te noemen. Een goed voorbeeld hiervan zijn de 'fan-interviews' die we onlangs hebben gehad met Overeem en Saki. Daar zullen er meer van volgen. Ander voorbeeld is het feit dat onze reporters steeds vaker naar het buitenland gaan, al dan niet op uitnodiging van promotors. Zo zat Chris laatst nog in Suriname, zat ik zelf in Thailand, Basu bij de UFC in Duitsland (Octagon-side) en ga zo maar door. Leuk om te vermelden is het feit dat Basu voor zijn reportage de complimenten kreeg van de UFC!

Verder ben ik met een aantal zaken bezig waar ik nu nog niet al teveel over kwijt kan. Als het doorgaat dan zou het betekenen dat de site een nog veel grotere impuls krijgt!! Zodra ik hier meer over kan vertellen zal ik dit zeker doen.

Goed om te horen....als je nou kijkt waar de site is begonnen....alleen al qua lay-out is het niet te vergelijken met een paar jaar geleden...laat staan de inhoud...ik vind dat echt een prestatie....mixfight is echt een begrip geworden....en nu dus ook officieel partner van Eurosport? heel knap!

en ja, die interviews zijn geniaal...(interactie tussen fan en vechter).....ook zijn verschillende vechters actief zijn op het forum, dit zegt wel wat. Mixfight is HET online platform van de Nederlandse kickboks/mma scene geworden.......

ben benieuwd naar de ontwikkelingen Justi!