PDA

View Full Version : wat zijn overeems mma titels waard !! ??



el mustafa
01-01-2011, 16:26
alistair won gisteren de dream hw titel tegen een absolute nobody !
hij heeft de strikeforce hw titel zonder te hebben gevochten tegen
fedor of barnett ! enkel gewonnen van paul buentello en brett rogers !
die twee laatste zijn toch echt geen grote namen of toppers !

marcelt
01-01-2011, 16:45
OP dit moment vind ik ze ook niet zo heel veel waard, maar hij heeft ze toch maar mooi!

Biiyen
01-01-2011, 17:01
alistair won gisteren de dream hw titel tegen een absolute nobody !
hij heeft de strikeforce hw titel zonder te hebben gevochten tegen
fedor of barnett ! enkel gewonnen van paul buentello en brett rogers !
die twee laatste zijn toch echt geen grote namen of toppers !

Waarom altijd zo negatief?

Vertel ons dan eens wat heb jij hebt bereikt in je leven dan? Waar ben jij dan zo spetterend in? Waarschijnlijk geen ene drol! Daarom ben je waarschijnlijk zo een gefrustreerde droeftoeter die alleen maar zeikt.

payap
01-01-2011, 17:03
Alistair doet gewoon in de ring wat hij moet doen en dat is winnen. En wat betreft titels in de vechtsportwereld dat is al een tig jaar lopend probleem. Er zijn meer titels dan vechters en geen hond weet nog wie wat is ondertussen. Las onlangs nog op een ander nederlands forum over een meisje die wereldkampioen in de nieuwelingen klasse was geworden. Tja....

Het is erg jammer voor de allergrootste vechters dat zij hierdoor niet de echte beloning krijgen die zij zouden moeten hebben omdat iedereen wereldkampioen is.

En Alistair is zeker iemand die aangeduid kan worden als de kampioen.

el bastardo
01-01-2011, 17:06
Man man, watn azijnzeikerds toch altijd. Wanneer is het nou een keer goed?! In andere landen worden hun sporters als helden ontvangen en behandeld en hier blijven we zeiken en doen we alsof het niks voorstelt. Jammer! Het zal toch nooit goed zijn. Rogers werd hier alom gezien als een contender toen hij Fedor een beetje tegenpartij bood. Voor die Dream titel wilde niemand het tegen Alistair opnemen. Hij wordt trouwens door iedereen, incl Fedor vermeden. Wat zou dat zeggen?! Over de K1 ga ik het niet eens hebben. Kom nou niet met het gezeik dat Badr er niet was, want dat gaat nergens over!

Ik hoop dat we een keer de prestatie zien voor wat ie is en niet blijven zeiken over het feit dat niemand tegen Alistair wil knokken! Ben benieuwd als Alistair naar de UFC gaat en daar de HW divisie overhoop haalt wat er dan weer fout is.

mikeymcd
01-01-2011, 17:08
Ali vind zelf ook dat hij zichzelf moet bewijzen ondanks zijn 3 titels. Daar kunnen een hoop Amerikanen een voorbeeld aan nemen. Dus wat zijn ze waard? Waarschijnlijk wat meer erkenning en wat meer kans om tegen te toppers uit te komen tegen wie hij wil vechten. Als Nederlandse vechtsportfan kan je denk ik alleen maar trots zijn op zijn prestaties afgelopen jaar en hopen dat hij dit jaar van toppers gaat winnen.

Wiseguy
01-01-2011, 17:29
De SF titel is niets waard. Niemand wil die titel de hele organisatie van SF is een grote grap. Niet Scott Coker maar de vechters en hun management bepalen tegen wie ze vechten. Neemt niet weg dat ik SF wel heel tof vind om naar t ekijken.

De Dream titel heeft hij gewonnen door Duffee te verslaan die niet eens top 20 is. Tja.. jullie noemen het azijnzeiken ik noem het realistisch zijn.

wrestler_nl
01-01-2011, 17:43
De SF titel is niets waard. Niemand wil die titel de hele organisatie van SF is een grote grap. Niet Scott Coker maar de vechters en hun management bepalen tegen wie ze vechten. Neemt niet weg dat ik SF wel heel tof vind om naar t ekijken.

De Dream titel heeft hij gewonnen door Duffee te verslaan die niet eens top 20 is. Tja.. jullie noemen het azijnzeiken ik noem het realistisch zijn.


x2

AMEN!

rene37
01-01-2011, 17:44
Nou het staat iedereen vrij die dream titel te komen halen. Overeem heeft aangegeven dat hij 'm tegen iedereen wil verdedigen.

So...try come and get it big boys.

Niemand van de heavyweights in strikeforce roept dat hij een shot voor de titel wilt, niemand vindt dat raar? Ik wel. Maar in plaats dat we hier roepen dat die heavyweights zich moeten schamen, zeiken we onze eigen kampioen liever af.

Pansier
01-01-2011, 17:46
Waarom altijd zo negatief?

Vertel ons dan eens wat heb jij hebt bereikt in je leven dan? Waar ben jij dan zo spetterend in? Waarschijnlijk geen ene drol! Daarom ben je waarschijnlijk zo een gefrustreerde droeftoeter die alleen maar zeikt.

Hij heeft er eigenlijk niets mee te maken. Hij snapt gewoon niet waarom er volgens hem ''zo makkelijk'' een titel wordt weggegeven.

Wiseguy
01-01-2011, 17:47
Nou het staat iedereen vrij die dream titel te komen halen. Overeem heeft aangegeven dat hij 'm tegen iedereen wil verdedigen.

So...try come and get it big boys.

Niemand van de heavyweights in strikeforce roept dat hij een shot voor de titel wilt, niemand vindt dat raar? Ik wel. Maar in plaats dat we hier roepen dat die heavyweights zich moeten schamen, zeiken we onze eigen kampioen liever af.

Wat een onzin. Niemand zeikt hem hier af. We zetten alleen onze vraagtekens bij de waarde van zijn titels. Dat neemt niet weg dat ik hem in potentie top 3 vind. Zolang hij tegen derderangs vechters blijft vechten zal hij nooit de erkenning krijgen die hij misschien wel verdient.

Petrosyan188
01-01-2011, 18:05
nee maar welke dream titel zegt trouwens wel iets?

chechen
01-01-2011, 18:11
de k-1 heeft hij met geluk gewonnen, en de dream titel tegen iemand die niet zelfs in de top hoort , oke SF titel begrijp ik nog wel werdum moet nu wel tegen hem normaal gezien , als AO wint zeg ik pas dat SF titel waard is , en dan toch hoort hij beter bij ufc !!

lopez86
01-01-2011, 18:30
Het mag duidelijk zijn dat el Mustafa een gefrustreerde Badr fan is die het leuk vind om het nieuwe jaar te openen met een anti Overeem tirade.
Maar hij heeft ergens wel gelijk: Overeem heeft niet tegen de wereldtop gevochten om de SF en DREAM titel te winnen.
Daar zit echter ook een keerzijde aan, want de zogeheten "top" in SF en DREAM wil niet tegen Overeem vechten, óf ze willen dat onder abnormale (financiele) voorwaarden.
Dat is de reden waarom we nog geen Overeem-Fedor of Overeem-Werdum gezien hebben en Barnett vecht al jaren niet tegen "top" competitie.
Dus dan is wat mij betreft Overeem alsnog de onbetwiste kampioen.


de k-1 heeft hij met geluk gewonnen, en de dream titel tegen iemand die niet zelfs in de top hoort , oke SF titel begrijp ik nog wel werdum moet nu wel tegen hem normaal gezien , als AO wint zeg ik pas dat SF titel waard is , en dan toch hoort hij beter bij ufc !!

Jou posts slaan ook vierkant nergens op.
De K-1 "winnen met geluk" hoor je zelf wel wat je zegt?
Het zwaarste toernooi ter wereld win je niet met geluk!
En dat "als als als" in je posts... als je vader z'n pik 3cm lager had geprikt was je nooit geboren.

mikeymcd
01-01-2011, 18:33
de k-1 heeft hij met geluk gewonnen, en de dream titel tegen iemand die niet zelfs in de top hoort , oke SF titel begrijp ik nog wel werdum moet nu wel tegen hem normaal gezien , als AO wint zeg ik pas dat SF titel waard is , en dan toch hoort hij beter bij ufc !!

K-1 met geluk??? Wat een onzin. Bij een toernooi heb je een beetje geluk nodig, maar overeen heeft die titel gewoon terecht gewonnen.

The Company
01-01-2011, 18:45
Veel gefrustreerde Badr fans hier:confused:\

Eerst altijd dat gezeik met Schilt nu Overeem. Volgens mij heeft Badr nog nooit de K1 GP gewonnen met of zonder geluk....

Irishrover
01-01-2011, 18:48
Veel gefrustreerde Badr fans hier:confused:\

Eerst altijd dat gezeik met Schilt nu Overeem. Volgens mij heeft Badr nog nooit de K1 GP gewonnen met of zonder geluk....

Hoe weet jij dat het Badr fans zijn die Ali afkraken dan ? Laat je niet misleiden door de naam 'Mustafa'.
Beetje kort door de bocht om dit te suggeren.

lopez86
01-01-2011, 18:49
Hoe weet jij dat het Badr fans zijn die Ali afkraken dan ? Laat je niet misleiden door de naam 'Mustafa'.
Beetje kort door de bocht om dit te suggeren.

Is het niet zo dan?

Irishrover
01-01-2011, 18:52
Is het niet zo dan?

Persoonlijk kan ik niet zien of lezen of forumleden Badr fans zijn, tenzij zij dit zelf aangeven.
Het word door bepaalde personen zo gebracht dat vele Badr fans het Ali niet gunnen. Opmerkingen als: WEER zo een gefrustreerde Badr fan.
Ik zie die link niet, dus iemand die een fan van Badr is, gunt Ali niets ?

Illest
01-01-2011, 19:01
omdat dit soort posts kenmerkend zijn voor Badr-fans....die gunnen doorgaans alleen hun idool het succes.....een tijdje was dit misgunnen vooral bij Remy het geval, maar het zou zomaar kunnen dat dit verschoven is naar Allistair...:lol:

(voel je niet aangesproken Irish)

Petrosyan188
01-01-2011, 19:01
nou ik ben groot badr fan en gun hem geen k-1 titel als hari meedoet, alle mma titels mag die van mij gerust hebben

Irishrover
01-01-2011, 19:07
omdat dit soort posts kenmerkend zijn voor Badr-fans....die gunnen doorgaans alleen hun idool het succes.....een tijdje was dit misgunnen vooral bij Remy het geval, maar het zou zomaar kunnen dat dit verschoven is naar Allistair...:lol:

(voel je niet aangesproken Irish)

Je kunt denk ik niet alle Badr fans over één kam scheren, maar ok, dit is weer een andere discussie.
Het is denk ik beter als we bij het onderwerp blijven.

Splinta
01-01-2011, 19:33
Alistair doet gewoon in de ring wat hij moet doen en dat is winnen. En wat betreft titels in de vechtsportwereld dat is al een tig jaar lopend probleem. Er zijn meer titels dan vechters en geen hond weet nog wie wat is ondertussen. Las onlangs nog op een ander nederlands forum over een meisje die wereldkampioen in de nieuwelingen klasse was geworden. Tja....

Het is erg jammer voor de allergrootste vechters dat zij hierdoor niet de echte beloning krijgen die zij zouden moeten hebben omdat iedereen wereldkampioen is.

En Alistair is zeker iemand die aangeduid kan worden als de kampioen.

Hij wint idd, maar van wie?? (MMA) Sinds zijn laatste loss heeft hij 10x gevochten! Waarvan 7 van zijn tegenstanders hun laatste gevecht hadden verloren, eentje zelf die voor zn 3de x vocht en dat was tegen Overeem.
Ik vind dat Overeem een beest is en zeker in de top 10 thuis kan horen. Maar nu eerst tegen top 10 vechters vechten en dan pas kunnen we allemaal roepen hoe geweldig is en iedereen die hij sloopt!

Want in MMA heeft ie tot nu toe nodbody's gesloopt! En in K1 heeft hij helemaal NIEMAND gesloopt.
Again Overeem KAN de man zijn, maar eerst tegen die echte toppers vechten en ik doe mijn oranje T-Shirt aan en roep op straat hoe gruwlijk hij is. Tot nu toe ben ik het helemaal eens met deze topic.

Ga maar lekker pronken met die titels, maar we zullen zien wat er gebeurd als die bog boys tegenover hem staan. K1 verliest ie volgend jaar, dat is een feit. Dus het is leuk voor nu. Dat zogenaamde gedoe dat hij een held is of whatever is ook zwaar overrated. Mensen worden verblindt door bling!

lopez86
01-01-2011, 19:45
Hij wint idd, maar van wie?? (MMA) Sinds zijn laatste loss heeft hij 10x gevochten! Waarvan 7 van zijn tegenstanders hun laatste gevecht hadden verloren, eentje zelf die voor zn 3de x vocht en dat was tegen Overeem.
Ik vind dat Overeem een beest is en zeker in de top 10 thuis kan horen. Maar nu eerst tegen top 10 vechters vechten en dan pas kunnen we allemaal roepen hoe geweldig is en iedereen die hij sloopt!

Want in MMA heeft ie tot nu toe nodbody's gesloopt! En in K1 heeft hij helemaal NIEMAND gesloopt.
Again Overeem KAN de man zijn, maar eerst tegen die echte toppers vechten en ik doe mijn oranje T-Shirt aan en roep op straat hoe gruwlijk hij is. Tot nu toe ben ik het helemaal eens met deze topic.

Ga maar lekker pronken met die titels, maar we zullen zien wat er gebeurd als die bog boys tegenover hem staan. K1 verliest ie volgend jaar, dat is een feit. Dus het is leuk voor nu. Dat zogenaamde gedoe dat hij een held is of whatever is ook zwaar overrated. Mensen worden verblindt door bling!

Mhaw, winst op Aerts (2x), Badr, een discutabele verlies op Remy, Saki, Spong, zijn toch niet de minste.
Feit is wel dat Ali een C-klasser was toen hij voor het eerst K-1 vocht tegen Feitosa, daarna in Amersfoort een B partijtje heeft gedraait en nu K-1 kampioen is.
Zijn huidige MMA carriére, ok daar heb ik begrip voor.
Maar over zijn K-1 carriére valt echt weinig af te dingen hoor, snap ook niet hoe men daarbij komt.
Hij heeft daar gewoon eerlijk voor geknokt en geen invloed gehad op tegenstanders en dergelijke.

robholland
01-01-2011, 20:07
Ik denk dat 2011 het jaar gaat worden waarin Allistair zich helemaal gaat bewijzen (of niet).

K1: tegen Schilt en Hari

SF: tegen Werdum en Fedor (en eventueel Big Foot)


En als hij die 4 wint dan de UFC HW uitroeien.

The Company
01-01-2011, 20:08
Ik zie niet in waarom Overeem volgend jaar niet zou kunnen winnen. Hij staat 1-1 met Badr, Badr heeft een glazen kin 1 stoot en het kan afgelopen zijn. Hij zou Schilt op de zelfde manier aankunnen pakken als Aerts. De rest zou hij ook aan moeten kunnen. Ik zeg niet dat hij hem weer wint maar om te zeggen dat het een feit is dat hij hem niet wint...

hassebas
01-01-2011, 20:09
Dat is het vaker op forums he. Mustafa vindt het gewoon leuk om de boel een beetje op te fokken, en dat lukt
ook want je ziet de reply's. Ik zou proberen er de lol van in te zien...

En Overeem... tsja... die vecht ook om zijn centen te verdienen, dus als dat makkelijk kan, waarom niet?
En volgens mij wilde die Buentello perse tegen Overeem vechten, dus ja waarom niet makkelijk je geld pakken?

univers1l
01-01-2011, 20:12
Veel gefrustreerde Badr fans hier:confused:\

Eerst altijd dat gezeik met Schilt nu Overeem. Volgens mij heeft Badr nog nooit de K1 GP gewonnen met of zonder geluk....

dit is onzin, wat mustafa doet is bewust bashen om je bloed onder je nagels vandaan te halen, en moet zeggen dat lukt aardig bij velen.
maar laat badr en zn fans erbuiten, ik ben zowel overeem als badr fan vanwege hun vechtstijl.

hoewel overeem niets verkeerd doet en alles wint wat hij maar kan winnen, zit hier toch een dubbelgevoel bij want hij heeft nog niemand waardig gevochten, taak van zijn management om goed te onderhandelen, fedor of werdum dit jaar of anders ufc anders fail (management).

el mustafa
01-01-2011, 20:22
ik ben geen echte badr fan maar vind hem heel spektaculair net als alistair overeem , als ze vechten is er altijd een ko mogelijk !!
wat het verschil is tussen mij en vele mensen op dit forum is dat ik objectief ben en het mij totaal niets uit maakt waar een vechter vandaan komt!
je moet eens wat verder kijken dan alleen de beelden , zoek wat achtergrond naar de tegenstanders van jou vechter bv: zijn record .
HET IS NIET OMDAT OVEREEM UIT NEDELAND KOMT DAT JE BLIND MOET ZIJN EN DAT HIJ IN MMA NOG HEEL VEEL TE BEWIJZEN HEEFT !!!!!!!!!!!!!!

punch
01-01-2011, 20:25
Vreemde stemmingmakerij
Kampioenschappen worden veroverd, niet weggegeven ondanks alles(geluk, corruptie.politiek) het hoort erbij en je moet het allemaal overwinnen.
Zo kan je alles blijven bagataliseren door er mickey mouse kampioenschappen van te maken
Vul maar In
Wat heeftt BADR of Le Banner, Drago SATO vulmaar in ................................. nou eigenlijk gewonnen? Zijn ze daardoor slecht of toch goed?
Of alleen goed voor hun eigen fans/ liefhebbers......................

The Company
01-01-2011, 20:35
ik ben geen echte badr fan maar vind hem heel spektaculair net als alistair overeem , als ze vechten is er altijd een ko mogelijk !!
wat het verschil is tussen mij en vele mensen op dit forum is dat ik objectief ben en het mij totaal niets uit maakt waar een vechter vandaan komt!
je moet eens wat verder kijken dan alleen de beelden , zoek wat achtergrond naar de tegenstanders van jou vechter bv: zijn record .
HET IS NIET OMDAT OVEREEM UIT NEDELAND KOMT DAT JE BLIND MOET ZIJN EN DAT HIJ IN MMA NOG HEEL VEEL TE BEWIJZEN HEEFT !!!!!!!!!!!!!!

Rustig aan...

Het slaat gewoon nergens op dat sommige mensen hem niet top 10 ranken. Ze praten gewoon Dana na die de minst objectieve mening heeft in heel de MMA wereld. Als je wilt kan je bij elke vechter zijn record vraagtekens zeggen. Cain zijn grote wins zijn over Big Nog die ver uit zijn Prime is en een overated Brock Lesnar. Welke top 10 HW heeft Carwin verslagen behalve Mir? hoe wil je een gevecht winnen als je gassed out bent na 5 minuten en zo kan ik bij elke top 10 HW mijn vraagtekens zetten.
Ik zeg niet dat Overeem de beste HW is maar ik word gewoon zo moe van het Strikeforce bashen uit de UFC hoek.

OXY
01-01-2011, 20:40
Al had ik ooit maar 1 van die titels gehad dan was ik de gelukkigste man op aarde geweest !!!!!!!

Splinta
01-01-2011, 21:08
Als je wilt kan je bij elke vechter zijn record vraagtekens zeggen. Cain zijn grote wins zijn over Big Nog die ver uit zijn Prime is en een overated Brock Lesnar. Welke top 10 HW heeft Carwin verslagen behalve Mir? hoe wil je een gevecht winnen als je gassed out bent na 5 minuten en zo kan ik bij elke top 10 HW mijn vraagtekens zetten.


X2, we moeten het sowiezo overal eens worden dat er in MMA niet veel ECHTE heavyweight toppers zijn. En Brock vindt ik helemaal niet zo overrated, met zijn 7 MMA fights heeft ie wel Randy, Mir, Carwin verslagen. Dus met zn kennis die hij heeft (wat weinig is) doet hij het aardig goed.

Maar goed ik denk wel dat iedereen het er mee eens is dat toch de meest belovende heavyweights in de UFC zitten.



Ik zeg niet dat Overeem de beste HW is maar ik word gewoon zo moe van het Strikeforce bashen uit de UFC hoek.

Het Strikeforce bashen spreekt voor zichzelf! En dat gaat ook met Dream gebeuren zoals het er nu uitziet. Als organisatie moet je ervoor zorgen dat je vechters willen vechten voor jou belt! En als je zomaar gekke matches in elkaar propt waar Rodgers net verloren heeft voor de belt vecht, of een Duffee die voor het eerst vecht in Dream voor de belt laat vechten, dan gaan er zeker kritiek zijn. En met dit soort match ups zorg jij ervoor dat de vechters ook niet willen vechten voor de belt.

Ze hebben het aan zichzelf te danken!

The Company
01-01-2011, 21:13
Een 48 jarige en veel lichtere Couture verslaan is niet echt een top prestatie. Hij heeft ook van Mir verloren en hij werd helemaal in de pan gehakt door Carwin. 9 van de 10 scheidsrechters hadden het gevecht gestopt. Hij heeft een record van 5-2 en ik vind het niet kunnen dat hij 2# geranked staat op sommige sites.

Splinta
01-01-2011, 21:28
Dat klopt hij heeft Couture verslagen terwijl hij oud is. Overeem is nu aan het loeren op Fedor, is dat wel een prestatie als hij van Fedor wint?
En hij had idd ook verloren van Mir, maar in de eerste match ownde hij Mir en lette niet op zn been, wat hij gecorrigeerd had in de 2de match. In de 3de gebeurd weer hetzelfde. Hij legt em neer en pounden maar.
En rank hem idd ook niet op #2, maar het feit dat hij tegen die 3 gasten gevochten heeft kan ik em toch in de top #5 ranken.
Overeem niet, de enige naam die eruit spat op zn lijstje is 2x win over Belfort.... in 2006.

chechen
01-01-2011, 21:28
Het mag duidelijk zijn dat el Mustafa een gefrustreerde Badr fan is die het leuk vind om het nieuwe jaar te openen met een anti Overeem tirade.
Maar hij heeft ergens wel gelijk: Overeem heeft niet tegen de wereldtop gevochten om de SF en DREAM titel te winnen.
Daar zit echter ook een keerzijde aan, want de zogeheten "top" in SF en DREAM wil niet tegen Overeem vechten, óf ze willen dat onder abnormale (financiele) voorwaarden.
Dat is de reden waarom we nog geen Overeem-Fedor of Overeem-Werdum gezien hebben en Barnett vecht al jaren niet tegen "top" competitie.
Dus dan is wat mij betreft Overeem alsnog de onbetwiste kampioen.



Jou posts slaan ook vierkant nergens op.
De K-1 "winnen met geluk" hoor je zelf wel wat je zegt?
Het zwaarste toernooi ter wereld win je niet met geluk!
En dat "als als als" in je posts... als je vader z'n pik 3cm lager had geprikt was je nooit geboren.


mischien win je de k-1 niet met geluk , maar saki was zwaar gebleseerd en sloeg hem bijna ko met 1 hand en peter was dood na de parij tegen shilt , en over vaders moet jij ni beginnen over te praten

blackadder
01-01-2011, 21:33
Een 48 jarige en veel lichtere Couture verslaan is niet echt een top prestatie. Hij heeft ook van Mir verloren en hij werd helemaal in de pan gehakt door Carwin. 9 van de 10 scheidsrechters hadden het gevecht gestopt. Hij heeft een record van 5-2 en ik vind het niet kunnen dat hij 2# geranked staat op sommige sites.

x2
Die gast is net Bob Sapp die ook 2x van Hoost won. Maar wil iemand serieus beweren dat Sapp in de top thuishoort?

blackadder
01-01-2011, 21:37
Dat klopt hij heeft Couture verslagen terwijl hij oud is. Overeem is nu aan het loeren op Fedor, is dat wel een prestatie als hij van Fedor wint?
Fedor is 34 ,geen 40+. Dus die vergelijking gaat echt niet op.

The Company
01-01-2011, 21:48
Fedor is 34 ,geen 40+. Dus die vergelijking gaat echt niet op.

Fedor is ook de beste vechter die MMA ooit gehad heeft en is op gewicht.

Snap zoiezo niet waarom Brock Lesnar de titelshot kreeg, hij had een win over een Koreaan met een 2-5 record, een loss tegen Mir en een decision win op Herring. Hij was dus op een 1 winstreak. De HW division was toen gewoon een grote grap en dus zijn kampioen ook. Lesnar is gewoon als een gek gehyped door de UFC en met succes. Hij is en was een echt kijkcijfer kanon, de PPV kijkers zijn veel hoger als Lesnar op een mainevent staat.

Kemal
01-01-2011, 21:51
tja.. wat een topic weer.. Uiteindelijk heeft Alistair iets bereikt wat nooit eerder is bereikt, 3 titels in een jaar, hoe je het ook wendt of keert elke partij moet gewonnen worden wil je deze titels behalen. De benoeming in het Guinnees book of world records nemen ze hem ook niet meer af. Als je dan vraagt wat zijn titels waard zijn zal het eerder de erkenning zijn voor zijn prestaties.

blackadder
01-01-2011, 22:00
Fedor is ook de beste vechter die MMA ooit gehad heeft en is op gewicht.

Snap zoiezo niet waarom Brock Lesnar de titelshot kreeg, hij had een win over een Koreaan met een 2-5 record, een loss tegen Mir en een decision win op Herring. Hij was dus op een 1 winstreak. De HW division was toen gewoon een grote grap en dus zijn kampioen ook. Lesnar is gewoon als een gek gehyped door de UFC en met succes. Hij is en was een echt kijkcijfer kanon, de PPV kijkers zijn veel hoger als Lesnar op een mainevent staat.
En dat is waarom die clown zo werd gehyped. Omdat hij die lui uit het WWE cirkus kon leveren. Niet omdat het zo een geweldige vechter is. Laat hem maar weer lekker oprotten naar het make believe.

Justinian
01-01-2011, 22:02
Wat een gezeik weer, wees eens trots op een vechter die in een jaar drie titels weet te behalen in twee verschillende disciplines! Nee, zijn tegenstander in Dream was geen topper. Neemt niet weg dat hij de beste man werkelijk gesloopt heeft en wel in 19 seconden! Ook de K-1 gewonnen en in Strikeforce van een tegenstander die Fedor behoorlijk tegenstand gaf.

De topicstarter is kennelijk uit op het bashen van Overeem, gelet ook op zijn eerdere posts. Gaan we niet in mee, topic closed. Dit gedoe hebben we een hele tijd geleden ook gehad en daar hebben we geen zin meer in.