PDA

View Full Version : UFC Nieuwtjes



Petrosyan188
01-01-2011, 18:48
- Jim Miller die onlangs overtuigend won van Olivera en hoopte daar mee een titleshot binnen te hebben, zal het eerst moeten opnemen tegen de Iranees Kamal Shalorus die van de WEC afkomt en nog ongeslagen is met een record van 7wins en 2 draws. zij zullen vechten op 19maart tijdens UFC 128(Shogun vs Evans)

-Marco van den Broek zal alweer snel terugkeren naar de USA want Amir Sadollah zal het 26 maart moeten opnemen tegen Duane Ludwig. beide vechters vochten hun laatste match in november in duitsland en beide vechters wonnen

-Junior Dos Santos is liever niet bereid om 6 tot 8 maanden te wachten voor zijn volgende gevecht namelijk voor de titel tegen de geblesseerde Cain Velasquez en heeft zijn manager Ed Soares verteld niet zolang te willen wachten en te kijken voor een tussengevecht waarmee hij wel zijn titleshot in gevaar zet. Wie en wanneer is nog onduidelijk...

-Wie er ook vandaag zal winnen tussen Edgar en Maynard zal gewaarschuwd zijn want next in line is Anthony Pettis die bekend is om zijn inmiddels legendarische trap tegen Ben Henderson voor de WEC LW belt die hij ook wist te winnen

-Mark Hunt zal het 27 Februari tijdens UFC 127(Penn vs Fitch) tegen trainingsmaatje van Lesnar opnemen, namelijk Chris Tuchscherer. Voor beide vechters zal dit gevecht erop of eronder zijn want beide vechters verloren heel snel van hun vorige match-ups. Schaub had maar 1minuut en 7seconden nodig voor Tuchscherer, terwijl McCorkle binnen 1 minuut en 2 seconden klaar was met Hunt.

-Cole Miller heeft nieuwkomer van de UFC vanwege de Fusie met WEC Donald Cerrone uitgedaagd voor een match-up in Bloodyelbow.com zei die "Cerrone is a good fighter but he sucks at life. I guess i'll be ready to give..."

-UFC Featherweigt champion Jose Aldo wil in 2012 voor de Lightweigt belt gaan.
"I don't like to stop and I am never satisfied. I always think on the future. I want to fight three times in 2011 and keep my featherweight belt, then to move up to 155lbs division and battle to be the [lightweight] champion in 2012." aldus Jose Aldo

-En tot slot Mixfight.nl Publiekslieveling Chael Sonnen zal weer mogen vechten in maart nadat zijn schorsing is verkort van 12 naar 6 maanden. Chael Sonnen verklaarde zelf tijdens MMA Live dat die onschuldig is en dat de instantie nu eigenlijk hiermee toegeeft dat ze verkeerd zaten. Op de vraag wanneer die weer in de octagon zou stappen was die heel simpel in 'er zijn 3 shows in maart en ik sta er in een van zowiezo..' op de vraag of Wanderlei Silva zijn mogelijke tegenstander zou zijn, antwoorde die 'nou na zo'n lange tijd niet gevochten te hebben is het wel altijd lekker om eerst een makkelijkere tegenstander te krijgen en dan is Wanderlei Silva zeker een optie' aldus Chael.

Bronnen:
mmafrenzy
mmanews
MMAfighting
MMA Live(tv programma)

Pahlavan
01-01-2011, 19:06
ff mijn reactie op een aantal punten:

- war shalorus! al denk ik eerlijk gezegd dat hij tekort zal komen tegen jim miller...

- waarom is die cole miller toch opeens zo'n arrogante eikel?:fp: als ik me goed herriner was hij in TUF een beetje "the bitch" van het huis daar.... hij werd gebully'd door diaz... hij werd erg vrouwlijk toen die dronken was... en zijn kop werd kaalgeschoren lol :lol: oh en als vechter is hij ook niet al te bijzonder..

- en last but not least.... fuck you chael

simtekf1
01-01-2011, 19:40
Hunt was toch klaar in de UFC?

Briant
01-01-2011, 19:51
Cole Miller niet al te bijzonder? Hij heeft in de UFC pas 1 wedstrijd op decision gewonnen de rest die hij won allemaal op ko of submission. Waarvan 1 ko of the night en 3 keer submission of the night. Daarnaast vind ik het gewoon een taaie rakker die altijd blijft gaan. Cole Miller zie ik graag vechten.

Pahlavan
01-01-2011, 20:05
Cole Miller niet al te bijzonder? Hij heeft in de UFC pas 1 wedstrijd op decision gewonnen de rest die hij won allemaal op ko of submission. Waarvan 1 ko of the night en 3 keer submission of the night. Daarnaast vind ik het gewoon een taaie rakker die altijd blijft gaan. Cole Miller zie ik graag vechten.

ja maar heb je ook gezien van wie hij allemaal heeft gewonnen? de grootste naam waarvan hij heeft gewonnen in de ufc is leonard garcia... en dat was ook in 2007...

ik vind hem geen slechte vechter... maar ook zeker geen topper

wrestler_nl
01-01-2011, 20:15
-Warr Shalorus!
-Top dat Junior Dos Santos nog wilt vechten voordat Cain terug komt van z'n blessure in tegenstelling to Rashad Evans.
-Slecht Match up voor Mark Hunt , dat zal hij verliezen via Tko (Ground and pound)
-

Briant
01-01-2011, 21:18
ja maar heb je ook gezien van wie hij allemaal heeft gewonnen? de grootste naam waarvan hij heeft gewonnen in de ufc is leonard garcia... en dat was ook in 2007...

ik vind hem geen slechte vechter... maar ook zeker geen topper

Wij kijken op twee verschillende manieren er tegen aan. Jij kijkt naar de tegenstanders en de kwaliteiten daar van. Ik kijk naar de kwaliteiten van Cole Miller zelf en dat hij (bijna) altijd voortijdig de wedstrijd beslist. Het is maar wat je belangrijker vind en wat je bedoelt met "bijzonder" ;)

Splinta
01-01-2011, 21:22
- Gruwlijk van JDS, wil hem ook wel vlug weer zien vechten! Zo wel tof zijn om hem tegen Mir te zien. Maar dan again, Mir moet eigelijk nog wat wins hebben voordat hij een gevecht krijgt die em een title shot zou kunnen geven. Is wel moeilijk om een tegenstander te vinden sinds hij en Velasquez de enige zijn die op een winning streak zitten. Misschien Schaub? of rematch Struve?

- Denk dat Maynard gaat winnen! En daardoor denk ik dat Pettis het wel moeilijk gaat krijgen met Maynard. Die kick krijg je nu in alle highlights te zien, maar ga er vanuit dat je dat nooit meer gaat zien. Maynard legt em op de grond en dan houd et verhaal wel op denk ik.

- Ik snap sowiezo niet hoe Hunt de UFC in gekomen is, die kill heeft ze laatste 6 wedstrijden verloren! Raar! Hij verliest.
- Zou geweldig zijn om Aldo te zien vechten op lightweight, maar eerst even 3 of 4x je belt verdedigen. Als er nog goeie tegenstanders zijn.
- Fuck Chael Sonnen!

Petrosyan188
01-01-2011, 21:34
- Gruwlijk van JDS, wil hem ook wel vlug weer zien vechten! Zo wel tof zijn om hem tegen Mir te zien. Maar dan again, Mir moet eigelijk nog wat wins hebben voordat hij een gevecht krijgt die em een title shot zou kunnen geven. Is wel moeilijk om een tegenstander te vinden sinds hij en Velasquez de enige zijn die op een winning streak zitten. Misschien Schaub? of rematch Struve

- Ik snap sowiezo niet hoe Hunt de UFC in gekomen is, die kill heeft ze laatste 6 wedstrijden verloren! Raar! Hij verliest.

dan liever mir.. dan schaub of struve... maar stiekem hoop ik op carwin of lesnar tegen JDS...

verplichting toen ze dingen van pride overnamen.. daar zat ook bij dat hunt ooit een kans zou krijgen in de UFC volgens mij maar een match maar blijkbaar niet