PDA

View Full Version : VIDEO Saenchai vs Nong-O Sit-O - 29-12-2010



tom69330
03-01-2011, 14:00
WMC Title Fight - Saenchai Sinbimuaythai vs Nong-O Sit-O - Rajadamnern Stadium - 29-12-2010. - FFF - Free-Fight Fever - World Fight news Videos (http://www.olivier-angelini.org/article-wmc-title-fight-saenchai-sinbimuaythai-vs-nong-o-sit-o-rajadamnern-stadium-29-12-2010-64196256.html)

Anderson
03-01-2011, 15:57
rare uitslag vind ik

Starpoint
03-01-2011, 21:43
Saenchai is the king of muaythai , it' s awasome !!!!

Richelieu
03-01-2011, 22:16
Thanks voor de video!

Djani
04-01-2011, 15:36
Waaaaaaaaaaat een gevecht. De intensiteit en technisch niveau zijn te erg. Ik vond het een moeilijk te scoren partij. Ik ben iig zwaar onder de indruk van Nong-O. Hij is nog jong en domineert al jaren. Hoop hem echt ooit in NL te zien. En Saenchai is gewoon de man. Hij krijgt hier in NL jammer genoeg niet de erkenning die een levende legende als hij zou moeten krijgen.

payap
04-01-2011, 23:25
Nong-O is idd een geweldige vechter. Jaren geleden maakte Rob Cox een Pound 4 Pound top 10 van Thailandvoor onze rubriek ram muay in Royal Rumble. Toen zat Nong-O al hoog in die top 10. Saenchai was toen al nr. 1.

Saenchai is van eenzame klasse en veruit de beste vechter ter wereld p4p. Komt zelfs niemand in zijn buurt. Vergeet ook niet dat Saenchai dit soort gevechten in Thailand met en handicap moet vechten. Gemiddeld moet hij een kilo of 2 minder wegen dan zijn tegenstander. En dat op nog geen 60 kg. Dit om de partijen spannender te maken.

Djani
05-01-2011, 14:48
Nong-O is idd een geweldige vechter. Jaren geleden maakte Rob Cox een Pound 4 Pound top 10 van Thailandvoor onze rubriek ram muay in Royal Rumble. Toen zat Nong-O al hoog in die top 10. Saenchai was toen al nr. 1.

Saenchai is van eenzame klasse en veruit de beste vechter ter wereld p4p. Komt zelfs niemand in zijn buurt. Vergeet ook niet dat Saenchai dit soort gevechten in Thailand met en handicap moet vechten. Gemiddeld moet hij een kilo of 2 minder wegen dan zijn tegenstander. En dat op nog geen 60 kg. Dit om de partijen spannender te maken.

Weet jij trouwens waarom Saenchai toen hij nog bij 13Coins trainde alsnog de naam Sor Kingstar droeg? Het lijkt erop dat hij tegenwoordig als Saenchai Sinbimuaythai door het leven gaat aangezien hij nu bij Sinbi traint.
Maar zoals ik al zei, hij krijgt hier niet de erkenning die hij verdient. Waarschijnlijk ook mede doordat weinig mensen weten dat hij idd altijd met z'n gewicht moet kloten om aan tegenstanders te komen.
Nong-O zal inmiddels nachtmerries hebben over Saenchai na drie nederlagen. Het schijnt dat hij zelfs zelf om deze partij gevraagd heeft. Ik vond hem wel beter dan Saenchai deze keer. Ik kijk uit naar z'n komende partijen. Banana821 op youtube upload echt veel toppartijen uit Lumpini en Rajadamnern.

Richelieu
05-01-2011, 15:10
Banana821 op youtube upload echt veel toppartijen uit Lumpini en Rajadamnern.

Thanks, staan echt veel mooie partijen tussen, hier een link naar de user - http://www.youtube.com/user/banana821

Djani
05-01-2011, 23:54
Thanks, staan echt veel mooie partijen tussen, hier een link naar de user - http://www.youtube.com/user/banana821

Als je die user blijft volgen dan krijg je een hooppartijen te zien. Ik pak altijd de rankings op muaythai2000.com erbij check dan ook de vechters die ik nog niet ken maar wel hoog geranked staan.

Daarnaast wil ik dit topic omhoog bumpen omdat dit gewoon een van de vetste muay thai partijen is van de afgelopen tijd:D