PDA

View Full Version : Phil Baroni Cut by the UFC



Slome
04-01-2011, 11:13
Phil Baroni Cut by the UFC

http://cdn3.sbnation.com/entry_photo_images/800081/01_baroni_tavares_large.jpg


The UFC has released veteran Phil Baroni.

Baroni, 34, said he plans on "getting back on the horse" immediately after his 60-day medical suspension is over. He doesn't plan on retiring and would like to remain very active in 2011. He said he has come to grips with the idea of working his way back into a big show.
Phil "New York Bad Ass" Baroni (13-13)
Loss Brad Tavares - TKO (Knees and Punches) UFC 125
Loss Amir Sadollah - Decision (Unanimous) UFC 106
Loss Joe Riggs - Decision (Unanimous) Strikeforce


http://www.youtube.com/watch?v=k6ivGh4vU3U&feature=player_embedded

Leventdepevent
04-01-2011, 11:17
das cut voor hem

dirk5
04-01-2011, 11:28
the best eva is hij al een tijdje niet meer...

Kemal
04-01-2011, 11:36
Tja... tijdens het interview na zn partij was ie erg emotioneel..

Garcia
04-01-2011, 13:53
Klote voor hem, maar was te verwachten.

steftheboxer
04-01-2011, 14:00
Wel jammer maar dit geeft ook wel meteen het bestaansrecht aan van Strikeforce. Er worden genoeg goede, aansprekende namen gecut door de UFC die Strikeforce weer makkelijk kan oppakken en zo leuke events in elkaar kan zetten...

Alleen maar goed dus, houdt de vechters scherp en geeft ruimte voor andere organisaties om ook een leuke avond neer te zetten

dirk5
04-01-2011, 14:06
Wel jammer maar dit geeft ook wel meteen het bestaansrecht aan van Strikeforce. Er worden genoeg goede, aansprekende namen gecut door de UFC die Strikeforce weer makkelijk kan oppakken en zo leuke events in elkaar kan zetten...

Alleen maar goed dus, houdt de vechters scherp en geeft ruimte voor andere organisaties om ook een leuke avond neer te zetten

e muppet ;) , Baroni is gecut bij strikeforce en toen naar de UFC gegaan.....

dang..

steftheboxer
04-01-2011, 14:52
e muppet ;) , Baroni is gecut bij strikeforce en toen naar de UFC gegaan.....

dang..

Ik spreek niet alleen over Baroni mijn grote vriend Dirk, ik spreek over vechters in het algemeen die gecut worden door de UFC.

"Er worden genoeg goede, aansprekende namen gecut door de UFC die Strikeforce weer makkelijk kan oppakken en zo leuke events in elkaar kan zetten..."

Denk aan een Daley, Werdum, Arlovski en nog een aantal andere.

dirk5
04-01-2011, 15:08
Ik spreek niet alleen over Baroni mijn grote vriend Dirk, ik spreek over vechters in het algemeen die gecut worden door de UFC.

"Er worden genoeg goede, aansprekende namen gecut door de UFC die Strikeforce weer makkelijk kan oppakken en zo leuke events in elkaar kan zetten..."

Denk aan een Daley, Werdum, Arlovski en nog een aantal andere.

Dan snap ik nogsteeds niet waarom je dit in het Baroni topic post, die juist de weg andersom heeft bewandeld, en naar alle waarschijnlijkheid ook niet terug gaat naar Strikeforce...

jij wilt alleen even zeggen dat strikeforce niet veel voorstelt in een topic wat hier verder niks mee te maken heeft? dat noemen ze offtopic :)

steftheboxer
04-01-2011, 15:25
ik zeg juist helemaal niet dat Strikeforce niks voorstelt, ik geef juist aan dat ze bestaanrecht hebben ( en lees even mijn comment over het 8 man's HW toernooi wat ze willen gaan doen ) Ik vindt Strikeforce een erge leuke organisatie en hun laatste evenement schaar ik onder de topevenementen in 2010.
Het enige waar ze een probleem mee hebben is het feit dat de matchmaking gebeurt door de vechters zelf en dat Fedor een kut management heeft.

ik post dit in een topic over een UFC vechter die gecut wordt, daarin geef ik aan dat de vechters die gecut worden in mijn ogen een goede kans hebben om te tekenen bij Strikforce en daar zich weer terug te vechten richting de UFC, het gaat inderdaad niet over Baroni dus ik geef toe dat de post 50% offtopic is, ouwe azijnpisser van me ;-)

dirk5
04-01-2011, 15:33
ik zeg juist helemaal niet dat Strikeforce niks voorstelt, ik geef juist aan dat ze bestaanrecht hebben ( en lees even mijn comment over het 8 man's HW toernooi wat ze willen gaan doen ) Ik vindt Strikeforce een erge leuke organisatie en hun laatste evenement schaar ik onder de topevenementen in 2010.
Het enige waar ze een probleem mee hebben is het feit dat de matchmaking gebeurt door de vechters zelf en dat Fedor een kut management heeft.

ik post dit in een topic over een UFC vechter die gecut wordt, daarin geef ik aan dat de vechters die gecut worden in mijn ogen een goede kans hebben om te tekenen bij Strikforce en daar zich weer terug te vechten richting de UFC, het gaat inderdaad niet over Baroni dus ik geef toe dat de post 50% offtopic is, ouwe azijnpisser van me ;-)

Hehe, ik moet toch iets te zeiken hebben he ;)

Nee, Baroni zie ik geen betekenis meer spelen in strikeforce, maar met Werdum en Daley hebben ze idd een goede slag geslaan...

wrestler_nl
04-01-2011, 15:36
Dat is idd klote voor Baroni maar het was te verwachten.

steftheboxer
04-01-2011, 15:49
Hehe, ik moet toch iets te zeiken hebben he ;)

Nee, Baroni zie ik geen betekenis meer spelen in strikeforce, maar met Werdum en Daley hebben ze idd een goede slag geslaan...

het is je vergeven Dirk ;-)

Baroni telt inderdaad niet meer mee! die moet lekker naar de WWE gaan en daar een paar mooie showmatches draaien!

Slome
08-01-2011, 18:14
http://www.youtube.com/watch?v=5IYDshqZG98&feature=player_embedded

Kemal
13-01-2011, 07:56
Phil Baroni Signs With Titan Fighting Championships

Phil Baroni said following his loss at UFC 125 (http://www.mmafighting.com/2011/01/02/emotional-phil-baroni-expects-ufc-release-refuses-to-call-it-qu/) that he wasn't going to retire, and "The New York Bad Ass" is staying true to his word.

Baroni has signed a two-fight deal with Kansas City-based Titan Fighting Championships, MMA Fighting has learned from sources close to the organization.

The MMA veteran is expected to make his organizational debut in March at middleweight against a yet to be determined opponent. The event is also expected to air on HDNet.

Baroni, who was unavailable for comment, underwent successful surgery on Monday to correct a deviated septum and to clean up scar tissue in his nose.

The 34-year-old was released from the UFC after losing to Brad Tavares at UFC 125 via first-round TKO. The loss dropped his record to 13-13.

Update: Titan FC have officially announced the Baroni signing. He will make his debut on March 25. His opponent is still unknown.

redjuh
13-01-2011, 14:07
tja baroni is in die weet ik het... 10 jaar dat ik hem zie vechten, geen slipje op zijn band vooruit gegaan

YoMarK
13-01-2011, 14:37
Toch zit er geen saaie partij tussen. :)

redjuh
13-01-2011, 14:40
true

dirk5
13-01-2011, 14:48
Dat is mooi voor onze phil. Niveau beperkt, maar hij gaat er altijd voor.

Tony
13-01-2011, 15:12
Baroni is een van de betere brawlers in de MMA scene vind ik.... Maar lukt het hem niet om iemand binnen de 5 minuten te KO'en dat verliest ie t zelf.

redjuh
13-01-2011, 16:47
1 vd betere brawlers? hell tank abbot is nog beter. hij heeft wel een goede kin. alleen het probleem is dat men daar achter komt, doordat ie er te vaak op is gestompt. geen defence.

Sendur
13-01-2011, 17:19
Baroni is gewoon vermakelijke vechter, als hij in het verleden wat rustiger en slimmer had gevochten had hij verder kunnen komen. Maarja dat maakt hem wel weer wie die is. Dikke brawler

se3207
13-01-2011, 17:40
oud nieuws