PDA

View Full Version : Twee GG Vechters in StrikeForce



Jamila
04-01-2011, 19:56
Op 12 februari zullen 2 vechters van Golden Glory vechten in Strikeforce.
Valentijn Overeem en Sergei Kharitonov zullen hun skilsz gaan laten zien.
De tegenstanders zijn bij mij nog niet bekend dus dat kan ik jullie helaas nog niet vertellen.

Morgen komt er nog meer groot nieuws vanuit Strikeforce.

Grtjs Jamila

Petrosyan188
04-01-2011, 19:59
kharitanov voor de toernooi toch?

Hendy
04-01-2011, 20:02
Nice!

Ben vooral benieuwd hoe Valentijn het gaat doen!

Slome
04-01-2011, 20:07
dat is goed nieuws..... maar we wisten natuurlijk al. Valentijn zou vorig jaar natuurlijk al te zien zijn. Dit ging toen helaas niet door.. Kharitonov ga ik ook volgen; al denk ik niet dat hij met de top mee kan...

Morgen meer nieuws!? hmmm ik vermoed SAKI TIME!!!!

Petrosyan188
04-01-2011, 20:08
kharitanov vecht trouwens tegen arlovski! dit is een toernooi gevecht, andere 2 toernooigevechten zijn 5 maart, werdum vs rogers en barnett vs onbekend... waar is in godsnaam Alistair Overeem!!!???? jamila?

Slome
04-01-2011, 20:08
kharitanov voor de toernooi toch?
Nope, althans daar heb ik in het HW tournament topic niets over gelezen... maar dr zijn nog 2 plaatsen weg te geven, dus t zou kunnen...

Edit: Nu dus wel, thanks... we gaan het meemaken...
Strikeforce targets Fedor vs. "Bigfoot," Arlovski vs. Kharitonov for Feb. 12 event | MMAjunkie.com
(http://mmajunkie.com/news/21964/strikeforce-targets-fedor-vs-bigfoot-arlovski-vs-kharitonov-for-feb-12-event.mma)

Petrosyan188
04-01-2011, 20:19
en overeem werdum, leuke matchup ;)

micha
04-01-2011, 20:29
Goed nieuws!

Petrosyan188
04-01-2011, 20:30
2GG vechters in die toernooi.. begint wel de k-1 te lijken ze nemen echt alles over

Kemal
04-01-2011, 21:20
VET!!

Harrie Nak
04-01-2011, 21:34
Hoe kom je er bij dat Valentijn mee zal gaan doen? Op alle sites staat er maar een Overeem genoemd van de in totaal 8 vechters, en dat is Alistair.

Petrosyan188
04-01-2011, 21:37
Hoe kom je er bij dat Valentijn mee zal gaan doen? Op alle sites staat er maar een Overeem genoemd van de in totaal 8 vechters, en dat is Alistair.

waar zegt ze dat valentijn zal deelnemen aan de toernooi? ik neem aan gewoon een supergevecht

Harrie Nak
04-01-2011, 21:40
waar zegt ze dat valentijn zal deelnemen aan de toernooi? ik neem aan gewoon een supergevechtJe hebt gelijk, ik las te snel, thanks! :)

Petrosyan188
05-01-2011, 01:38
Valentijn Overeem vs Ray Sefo wordt het trouwens

Fyodor
05-01-2011, 02:03
Valentijn Overeem vs Ray Sefo wordt het trouwens

Klopt, ik heb gelezen dat dit de reserve-partij wordt voor het HW tournament.

Leventdepevent
05-01-2011, 09:16
ray sefo omg word die ook weer van stal gehaald.

Kemal
05-01-2011, 09:25
Valentijn Overeem vs Ray Sefo wordt het trouwens

klopt!
-----
A matchup between heavyweights Ray Sefo (2-0 MMA, 1-0 SF) and Valentijn Overeem (28-25 MMA, 0-0 SF) is targeted for the supporting cast of Strikeforce's recently announced eight-man heavyweight tournament.

Sources close to negotiations today told MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com (http://www.mmajunkie.com/)) that contracts have not been signed, but verbal agreements are in place. An announcement on the fight is expected soon.

The tentatively-titled "Strikeforce in New Jersey" is set for Feb. 12 at the IZOD Center in East Rutherford, N.J. Its main card airs live on Showtime.

Yesterday, MMAjunkie.com reported news that the East Coast event will be headlined by the first and second quarterfinal pairings of the tournament. Andrei Arlovski will face off with Sergei Kharitonov, and the returning Fedor Emelianenko will meet Antonio "Bigfoot" Silva.

It is unknown whether Sefo vs. Overeem will be a part of the evening's televised main card, though one source said the matchup is targeted for the preliminary card.

Overeem, the older brother of Strikeforce heavyweight champion (and DREAM interim heavyweight champion) Alistair Overeem, makes his promotional debut after an injury forced him to withdraw from a planned matchup with Silva this past month at "Strikeforce: Henderson vs. Babalu." Silva went on to meet Mike Kyle and battled back from an early knockdown to knockout Kyle.

Valentijn Overeem enjoys back-to-back knockout victories on his current resume, though his 14-year career in MMA is marked by steep ups and downs.

Sefo returns to action for the first time since picking up his second victory in MMA, a TKO win over UFC vet Kevin Jordan at Strikeforce Challengers 3 this past August. It had been four years since he dabbled in the sport with a one-fight appearance in the now-defunct K-1 Hero's, where he knocked out Min-Soo Kim with a kick.

Sefo's bread and butter is kickboxing. He's fought pretty much everyone under the sun during a 14-year career in K-1, though he's in recent years transitioned to a coach's role in MMA and works closely with the fighters of Xtreme Couture in Las Vegas.

He most recent K-1 appearance came this past October when he took on Tyrone Spong at the K-1 World Grand Prix Final 16 and lost a decision. (Spong went on to lose a decision to eventual 2010 K-1 Grand Prix champ Alistair Overeem.)

For more on Strikeforce in New Jersey (http://mmajunkie.com/event/781/strikeforce-in-new-jersey.mma), stay tuned to the MMA Rumors (http://mmajunkie.com/Rumors) section of the site.

Harrie Nak
05-01-2011, 11:01
Ray Sefo... :fp:

Sjaak
05-01-2011, 14:36
Volgens mij heeft Bas Boon het aardig voor elkaar voor zijn jongens

micha
05-01-2011, 17:06
dat kun je wel stellen he

Jamila
06-01-2011, 16:36
Als ik zo de matchup bekijk dan lijkt het erop dat het Kharitonov vs Alovski zal worden.
Lijkt me wel leuk, 2 russen tegen elkaar, russische temperament!!

grtjs Jamila

Peter0711
06-01-2011, 16:38
Lijkt me wel leuk, 2 russen tegen elkaar, russische temperament!!

Ja,das nog nooit eerder gebeurd.............................

:D

BiCkOnE
06-01-2011, 16:40
ray sefo omg word die ook weer van stal gehaald.
Jij zei het, ik dacht het...Sefo..:fp:

boola
06-01-2011, 23:10
niet tegen Sefo please dat is toch geen partij met alle respect voor Sefo maar hier zit niemand op te wachten erg lachwekkend

gido
06-01-2011, 23:37
het is :

werdum vs overeem
fedor vs silva
Barnett vs rogers
arlovski vs kharitonov