PDA

View Full Version : old school : Leo de Snoo vs Sajidkhan



Marco
05-01-2011, 15:38
Ik kwam deze partij tegen op youtube, Leo de Snoo tegen Sajidkhan. Ik ken de datum en plaats (Thailand denk ik) verder niet maar misschien Hammerkick wel ?

deel 1:

http://www.youtube.com/watch?v=jaejNpqKV7I

en deel 2


http://www.youtube.com/watch?v=UM_bkA8LWyc&feature=related

P.S. de uploader heeft bijna 1000 MT/KB filmpjes erop gezet, zeer de moeite waard!
http://www.youtube.com/user/LOOPNOUB

Mattie73
05-01-2011, 16:05
Volgens mij is dit in het Lumpini stadion te Bangkok alwaar Leo de Snoo de wereldtitel won van Sayid Khan.

Fightfan
05-01-2011, 17:31
Nee de Snoo won op k.o. in Lumpini op dezelfde avond dat Smit op k.o. won.
Van Sayid Khan won hij op punten in de Jaap Eden Hal A'dam en verloor hij van Khan in Thailand op punten.
Was een stugge, sterke vechter met veel doorzettingsvermogen, hij was ook 1 van de weingen die tegen iedereen stond zoals : Smit 3 maal, Verheyen, Hoost, Theriault en anderen.

Mattie73
05-01-2011, 17:54
Was een stugge, sterke vechter met veel doorzettingsvermogen, hij was ook 1 van de weingen die tegen iedereen stond zoals : Smit 3 maal, Verheyen, Hoost, Theriault en anderen.

Wat heeft Peter Smit tegen Sayid Khan gedaan? Hammerkick, weet 't vast?

Hammerkick
05-01-2011, 17:59
Ik kwam deze partij tegen op youtube, Leo de Snoo tegen Sajidkhan. Ik ken de datum en plaats (Thailand denk ik) verder niet maar misschien Hammerkick wel ?

Lumpini stadion Bangkok / Thailand 27-11-1990

Hammerkick
05-01-2011, 18:02
Wat heeft Peter Smit tegen Sayid Khan gedaan? Hammerkick, weet 't vast?

Peter heeft nooit tegen Sayid Khan gevochten. Wel heeft Luc Verheije in 1994 tegen Sayid Khan gevochten, in het Lumpini Stadion. Luc won op punten en werd daarmee wereldkampioen muay thai I.M.F halfzwaargewicht.

Marco
05-01-2011, 20:45
Thanks Hammerkick ! :thup:

Marco
05-01-2011, 20:52
Btw ook weer een partij waar de thai ongelovelijk veel neemt en niet 1x wankelt of neer gaat...ik weet dat de thais "taaie rakkers" zijn maar volgens mij is er duidelijk dope in zijn lijf.. (zoals wel vaker voor kwam/komt volgens insiders..)

bush1do
05-01-2011, 22:08
respect,

ik heb nog les gehad van Leo bij ss Muilwijk

Mattie73
05-01-2011, 22:26
Btw ook weer een partij waar de thai ongelovelijk veel neemt en niet 1x wankelt of neer gaat...ik weet dat de thais "taaie rakkers" zijn maar volgens mij is er duidelijk dope in zijn lijf.. (zoals wel vaker voor kwam/komt volgens insiders..)

Ik zag laatst een interview met lucien Carbin bij AFAV TV. Darin verteld hij ook dat die Thai geen zuivere koffie waren. Ze zitten allemaal aan de dope zei hij. Hij had bijvoorbeeld gezien dat een Thai een keiharde leverstoot kreeg waarop iedereen neer zou gaan, maar die Thai ging vrolijk verder alsof er niets aan de hand was :lol:.
Check het filmpje vanaf 1.46 min.
http://www.youtube.com/watch?v=eSHj8_X9jQg

Djani
05-01-2011, 23:48
Ik zag laatst een interview met lucien Carbin bij AFAV TV. Darin verteld hij ook dat die Thai geen zuivere koffie waren. Ze zitten allemaal aan de dope zei hij. Hij had bijvoorbeeld gezien dat een Thai een keiharde leverstoot kreeg waarop iedereen neer zou gaan, maar die Thai ging vrolijk verder alsof er niets aan de hand was :lol:.
Check het filmpje vanaf 1.46 min.
http://www.youtube.com/watch?v=eSHj8_X9jQg

Ik spreek het niet tegen aangezien ik geen bewijs heb, maar vanuit m'n eigen ervaring gesproken, ik kijk een hoop partijen van Lumpini, Rajadamnern en Omnoi en zie die thaise vechters regelmatig gewoon neergaan zoals het hoort. Dus in hoeverre het waar is...

Glen
06-01-2011, 09:02
Ik spreek het niet tegen aangezien ik geen bewijs heb, maar vanuit m'n eigen ervaring gesproken, ik kijk een hoop partijen van Lumpini, Rajadamnern en Omnoi en zie die thaise vechters regelmatig gewoon neergaan zoals het hoort. Dus in hoeverre het waar is...
Het gaat ook vooral om de partijen tegen de buitenlanders...die moeten gewonnen worden.
Toevallig gisteren Perry Ubeda tegen Nungtrakan (ofzoiets) (Battle of Arnhem 2 2000 geloof ik) gezien...die Thai bleef ook maar staan en die kreeg me een petsen van Perry, sjonge sjonge.

Gokhan
06-01-2011, 11:23
Is dit de vader van Mike de Snoo?

Mattie73
06-01-2011, 12:07
Is dit de vader van Mike de Snoo?

Ja

sprAe
06-01-2011, 12:21
Ik was toen nog veel te jong om dit te volgen, maar vind die oude partijen op youtube fantastisch om te kijken. Ze hebben echt iets magisch. Ik ben opgegroeid met de k-1 in de jaren '90 en dat gevoel komt zo weer een beetje terug. Dus bedankt Hammerkick en Marco en alle andere 'oude rotten' die altijd weer met wat moois komen.

Djani
06-01-2011, 17:45
Het gaat ook vooral om de partijen tegen de buitenlanders...die moeten gewonnen worden.
Toevallig gisteren Perry Ubeda tegen Nungtrakan (ofzoiets) (Battle of Arnhem 2 2000 geloof ik) gezien...die Thai bleef ook maar staan en die kreeg me een petsen van Perry, sjonge sjonge.

Denk je dat dat ook van deze tijd is en dat de bij ons bekende jongens als Buakaw, Saiyok, Bovy, Orono, Sudsakorn etc. ook aan de dope zitten als ze in het buitenland vechten? Zoja, waarom... (is een serieuze vraag, niet sarcastisch bedoeld ahaha)

Hammerkick
06-01-2011, 18:32
Toen Leo de Snoo tegen Sayid Khan vocht op 27 november 1990, vocht Peter Smit de rematch tegen Changpuak Kiatsongrit. Changpuak kreeg echt veel klappen en bleef ook maar staan, een normaal mens zou zoiets nooit kunnen verdragen. Ik zal binnenkort de partij op Mixfight zetten, zodat iedereen kan zien, dat er toen iets niet helemaal klopte.

Marchant
06-01-2011, 19:07
Lumpini stadion Bangkok / Thailand 27-11-1990


Peter heeft nooit tegen Sayid Khan gevochten. Wel heeft Luc Verheije in 1994 tegen Sayid Khan gevochten, in het Lumpini Stadion. Luc won op punten en werd daarmee wereldkampioen muay thai I.M.F halfzwaargewicht.


Toen Leo de Snoo tegen Sayid Khan vocht op 27 november 1990, vocht Peter Smit de rematch tegen Changpuak Kiatsongrit. Changpuak kreeg echt veel klappen en bleef ook maar staan, een normaal mens zou zoiets nooit kunnen verdragen. Ik zal binnenkort de partij op Mixfight zetten, zodat iedereen kan zien, dat er toen iets niet helemaal klopte.


http://www.railsonwave.com/assets/2007/9/5/oracle.jpg

Damn man !!!!!

Reps voor je kennis!!!!!!

Fightfan
07-01-2011, 02:28
Wat heeft Peter Smit tegen Sayid Khan gedaan? Hammerkick, weet 't vast?

Hammerkick heeft t al aangepast, ik bedoelde dat de Snoo tegen al deze knokkers gestaan heeft.

Fightfan
07-01-2011, 02:30
Het gaat ook vooral om de partijen tegen de buitenlanders...die moeten gewonnen worden.
Toevallig gisteren Perry Ubeda tegen Nungtrakan (ofzoiets) (Battle of Arnhem 2 2000 geloof ik) gezien...die Thai bleef ook maar staan en die kreeg me een petsen van Perry, sjonge sjonge.

Dit klopt zeker soms, ik zag Veselic vs Djepitak in Rotterdam, dat was gewoon eng. Stomp, na stomp, na stomp keihard op het hoofd van Djepitak en niet neer te krijgen, tot hij in elkaar zakte in de 3e ronde...Finaal gesloopt.

Glen
07-01-2011, 08:36
Denk je dat dat ook van deze tijd is en dat de bij ons bekende jongens als Buakaw, Saiyok, Bovy, Orono, Sudsakorn etc. ook aan de dope zitten als ze in het buitenland vechten? Zoja, waarom... (is een serieuze vraag, niet sarcastisch bedoeld ahaha)
Nee, geloof dat het nu niet meer zo is...
Het was 10 jaar (en langer) geleden gewoon een schande als je verloor van een buitenlander.
Vraag aan Ramon Dekker maar eens wat ze allemaal met hem uitvraten voor zijn wedstrijden om hem uit 'balans' te krijgen.
Feit is dat Muay Thai in Thailand toch een beetje aan populariteit aan het inboeten is.
Dus dat ligt niet meer zo gevoelig.

tnk2k
07-01-2011, 10:42
Nee, geloof dat het nu niet meer zo is...
Het was 10 jaar (en langer) geleden gewoon een schande als je verloor van een buitenlander.
Vraag aan Ramon Dekker maar eens wat ze allemaal met hem uitvraten voor zijn wedstrijden om hem uit 'balans' te krijgen.
Feit is dat Muay Thai in Thailand toch een beetje aan populariteit aan het inboeten is.
Dus dat ligt niet meer zo gevoelig.

Nu ben ik heel benieuwd wat ze dan deden? Gekke bekke trekken ? :)

Glen
07-01-2011, 11:56
Nu ben ik heel benieuwd wat ze dan deden? Gekke bekke trekken ? :)
Nou gewoon.....een ritje hotel naar het stadion (half uurtje) 4 uur laten duren...en dan nog moeten knokken, dat soort trucjes.
En geloof me 4 uur in de taxi in Bangkok is geen pretje.