PDA

View Full Version : Who will win the Strikeforce heavyweight tournament?



wrestler_nl
06-01-2011, 00:11
http://www.youtube.com/watch?v=XLzwjjST-lM

wrestler_nl
06-01-2011, 00:13
Ik ga voor FEDOR maar ook Overeem , Werdum & Barnett zijn grote favorieten imo.

Petrosyan188
06-01-2011, 00:21
easy voor overeem.. in 10min is hij klaar met alle 3 de matches

Chane
06-01-2011, 00:23
Ik denk toch Fedor.

wrestler_nl
06-01-2011, 00:25
hahahahaha Wie heeft op Rogers gestemd?

SjorsWilms
06-01-2011, 00:25
Wie heeft Rogers gestemt???

blackadder
06-01-2011, 00:25
Ik. Om het spannend te houden. Ik weet niet van wie de tweede stem is.

blackadder
06-01-2011, 00:27
Er zijn 2 stemmen voor Rogers. Ik ben één en de andere is...

wrestler_nl
06-01-2011, 00:28
Ik. Om het spannend te houden. Ik weet niet van wie de tweede stem is.

lool als Rogers wint kom ik nooit meer op Mixfight .

blackadder
06-01-2011, 00:29
Maar zijn trainer zei dat zijn wrestling off the hook is.
Waar is je andere post gebleven? Heeft ie snoep aangenomen van een vreemde?

wrestler_nl
06-01-2011, 00:31
Maar zijn trainer zei dat zijn wrestling off the hook is.
Waar is je andere post gebleven? Heeft ie snoep aangenomen van een vreemde?

ja en James Toney zei dat hij Dean Lister had ge-submit .

blackadder
06-01-2011, 00:33
ja en James Toney zei dat hij Dean Lister had ge-submit .
Nou. Dan zal het wel kloppen. Waarom zou hij dat anders beweren?

wrestler_nl
06-01-2011, 00:35
Nou. Dan zal het wel kloppen. Waarom zou hij dat anders beweren?

http://www.boxnews.com.ua/photos/2318/Randy-Couture-James-Toney1.jpg

maartenjackie
06-01-2011, 00:36
The babyface is echt overrated jongens kom op. Vroeger ok. Maar met al die new breeds is hij zeker bottom 2.

blackadder
06-01-2011, 00:36
http://www.boxnews.com.ua/photos/2318/Randy-Couture-James-Toney1.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=i3dB0qEcG20

Briant
06-01-2011, 00:40
Overeem natuurlijk, Fedor vs Overeem in de finale en dan zulu'd Overeem Fedor :)

Petrosyan188
06-01-2011, 00:47
Overeem natuurlijk, Fedor vs Overeem in de finale en dan zulu'd Overeem Fedor :)

gaat niet, als fedor wint en overeem wint wordt dat een halve finale match

blackadder
06-01-2011, 01:08
Is dit toernooi eigenlijk niet een leuk thema voor een tweede seizoen van The Reem documentary? Het was ja oorspronkelijk sowieso bedoelt als een Road to Fedor iets. En nu kan het alsnog gebeuren als hij van Werdum wint.

universele
06-01-2011, 01:44
hoop fedor, kan ik hem zo wie zo nog 3x zien knokken.
Of werdum gaat iedereen submitten, hij heeft wel eens iemand gesubmit waar ik aardig van stond te kijken.

Kemal
06-01-2011, 07:58
Overeem

dirk5
06-01-2011, 09:16
Fedor...

Overeem zal zijn zwaarste test worden maar wanneer Fedor Overeem raakt zoals Spong hem raakte op de k1 WGP dan is het voor alisatir ook gewoon over, net als voor de rest.

TOON
06-01-2011, 09:19
Fedor...

Overeem zal zijn zwaarste test worden maar wanneer Fedor Overeem raakt zoals Spong hem raakte op de k1 WGP dan is het voor alisatir ook gewoon over, net als voor de rest.

dit dus.....een zo'n fedor stoot en het kan over zijn....
het wordt of Fedor of Overeem....en ik ga gewoon toch nog steeds voor fedor :)

Tony
06-01-2011, 10:00
50/50 fedor/overeem....

Fedor is een beest met zijn stoten.. maar Alistair is a whole other level.
Daarentegen weten we allemaal wat Fedor op de grond kan....

el bastardo
06-01-2011, 10:53
Alistair!
Denk dat Ali snel klaar is met Werdum en dat hij zich niet in de luren laat leggen met een sub. Hij is immer gewaarschuwd. Dan de partij waar iedereen op zit te wachten (damn, wat hoop ik dat deze er ook komt en dat Bigfoot niet voor een verrassing zorgt!!!) Ali vs Fedor. Ik denk dat Alistair heb gaat pakken. Idd, als hij tegen een stoot van Fedor aanloopt zal dat anders zijn dan bij Spong, maar dat geld both ways. De finale, is dan al geweest imo. Rare poule vind ik het sowieso. Zowel Ali als Fedor rollen de gasten uit het rechter rijtje op. Anyway, ik gok op Barnett of Kharitanov. Rogers is niet goed genoeg en Arlovski heeft het wel gehad denk ik.

TOON
06-01-2011, 11:14
indeling is ruk in mijn ogen.....het was vetter geweest als ali vs werdum en barnett vs rogers aan een kant zouden zitten en sergey vs arlovski en fedor vs silva aan de andere kant.... maar goed dan kom je wellicht met halve finales arlovski vs fedor en overeem vs rogers....en dat hebben we al gezien.....weet niet of dat de reden is, maar ik had het anders gedaan....

thijss
06-01-2011, 11:21
Fedor!

Splinta
06-01-2011, 11:28
Overeem heeft denk ik wel wat kans, maar dat hangt voor mij af van de eerste match.
Dit is de eerste x dat Overeem in een toernooi zit met tegenstand!
Ik denk niet dat hij over iedereen heen loopt.
Zodra Overeem op zn kin geraakt wordt is het voorbij voor hem.
We hebben het vaker gezien, dus ben benieuwd!!

Ik ga toch voor Fedor!

Fyodor
06-01-2011, 11:31
3 stemmen voor Rogers! :lol:

Verder zie ik 2 favorieten... Alistair en Fedor. Waarbij Alistair de tools heeft om Fedor te verslaan, maar het is en blijft Fedor...

wrestler_nl
06-01-2011, 14:57
Dayummmm Rogers heeft meer stemmen dan Barnett hahha

Wiseguy
06-01-2011, 15:07
Barnett is een hele gevaarlijke outsider. Tot voor kort nog de nummer 2 in de rankings. Ik heb op Fedor gestemd. Alistair heeft de betere skills maar niet de kin die je nodigt hebt om van Fedor te kunnen winnen.

Sendur
06-01-2011, 16:30
ik zeg Ali, maarja Fedor die zijn eerste echte en hele pijnlijke loss heeft geleden. Daar wil je niet mee fucken.

Een van die 2, al gaat mijn stem naar Ali

Leventdepevent
06-01-2011, 16:47
kan niks anders bedenken dan overeem, al misgun ik het fedor ook niet....maar die kan niet aan overeem tippen denk ik in de vorm zoals die is

Naj85
06-01-2011, 18:21
50/50 fedor/overeem....

Fedor is een beest met zijn stoten.. maar Alistair is a whole other level.
Daarentegen weten we allemaal wat Fedor op de grond kan....
x2

maakt mij ook niet uit wie van deze 2 wint. K wil Fedor liever niet nog een keer zien verliezen, maar Alistair ook niet.. die al een paar jaar onverslagen is op MMA

chechen
06-01-2011, 18:35
ik vind het heel raar , normaal zeggen de meeste mensen werdum gaat de titel winnnen omdat hij fedor heeft gesubmit en nu sttat er geen enkele persoon die voor hem is gegaan , mijn meninng is dat alistair of fedor de titel pakken

justsomeone
06-01-2011, 18:43
Barnett is een hele gevaarlijke outsider. Tot voor kort nog de nummer 2 in de rankings. Ik heb op Fedor gestemd. Alistair heeft de betere skills maar niet de kin die je nodigt hebt om van Fedor te kunnen winnen.

dat dus

lepel
06-01-2011, 18:54
ik denk Fedor, maar zou net zo blij zijn als het alistair word... ben al lang blij dat we dat gevecht eindelijk een keer te zien (kunnen) krijgen!!

Marchant
06-01-2011, 19:39
the Reem

TheCarnage
06-01-2011, 23:34
Zet mijn geld op Alistair...

remco pardoel
06-01-2011, 23:41
Fedor was een man die jaren trainde zonder een echt doel en een echte uitdaging
Naar alle waarschijnlijk zag hij niet in dat hij de nummer 1 prooi van de wereld was geworden.

Wellicht heeft hij het vuur opnieuw gekregen, we zullen het zien tegen zijn match tegen Bigfoot.

Overeem zie ik als de andere finalist.
Overeem heeft een doel voor ogen, zag het voor zijn ogen ontglippen heeft zichzelf hervat binnen 24 uur en pakt in de maand december binnen drie weken twee belangrijke titels mee naar het GG kamp. 3 van de 4 te winnen gordels zijn in zijn bezit.
Op de weg die hij ingeslagen is zal hij ook de UFC naar zich gaan trekken binnen nu en drie jaar
Maar eerst dit SUPER toernooi zien te winnen...

2011 wordt een mooi MMA jaar denk ik

detje
07-01-2011, 12:57
toch lijkt het me moeilijk om een winnaar aan te wijzen voor dit toernooi, er wordt wel gesuggereerd dat ali in vorm is(hoelang kun je als vechter vorm vasthouden??), maar fedor is toch zeker uit op revenge...vergelijk dit toernooi met de c.l. voetbal, waarbij het ook lang niet zeker is dat het beste team met de hoofdprijs aan de haal gaat( dan zou barca moeten winnen dit jaar zeg maar). En als 2 honden(ali en fedor) vechten om een been, gaat een ander er mee heen..

steftheboxer
07-01-2011, 15:32
Ik ben het met een aantal mensen eens dat de opzet van de partijen een beetje scheef is.
Aan de linkerkant heb je Overeem, Fedor, Silva en Werdum, in mijn ogen zijn dit vechters die tot de top 8 HW van de wereld horen. Aan de rechterkant van het schema heb je Barnett, Arlovski, Rogers en Kharitonov die in mijn ogen geen top tien zijn maar 10 t/m 25.

Ze hadden beter Overeem en Werdum aan de linkerkant kunnen hebben, aangevuld met Arloski en Kharitonov en aan de rechterkant Silva, Fedor aangevuld met Barnett en Rogers.

Er komt dus sowieso een grote verassing in de finale te staan en als ik mag kiezen wordt dat Barnett.

Fedor pakt Silva, Silva ging goed door zijn hoeven tegen een veel lichtere Mike Kyle en als Fedor één zo een overhand right op de kin van Silva plaatst gaat daar het licht uit. Overeem pakt Werdum maar zal het afleggen tegen Fedor, om de reden wat Dirk5 ook heeft gezegd, hij stond te wankelen tegen Spong in de eerste ronde.

Finale wordt dus Fedor vs Barnett en dan pakt mijn allergrootste sportheld gewoon de belt en is de orde weer hersteld in het HW landschap.

Amen

steftheboxer
07-01-2011, 15:34
Fedor was een man die jaren trainde zonder een echt doel en een echte uitdaging
Naar alle waarschijnlijk zag hij niet in dat hij de nummer 1 prooi van de wereld was geworden.

Wellicht heeft hij het vuur opnieuw gekregen, we zullen het zien tegen zijn match tegen Bigfoot.

Overeem zie ik als de andere finalist.
Overeem heeft een doel voor ogen, zag het voor zijn ogen ontglippen heeft zichzelf hervat binnen 24 uur en pakt in de maand december binnen drie weken twee belangrijke titels mee naar het GG kamp. 3 van de 4 te winnen gordels zijn in zijn bezit.
Op de weg die hij ingeslagen is zal hij ook de UFC naar zich gaan trekken binnen nu en drie jaar
Maar eerst dit SUPER toernooi zien te winnen...

2011 wordt een mooi MMA jaar denk ik

Remco volgens mij sugereer je dat Fedor de ene finalist wordt en Overeem de andere maar in de huidge opzet gaan ze elkaar in de halve finale ontmoeten.

The Company
07-01-2011, 15:38
Ik ben het met een aantal mensen eens dat de opzet van de partijen een beetje scheef is.
Aan de linkerkant heb je Overeem, Fedor, Silva en Werdum, in mijn ogen zijn dit vechters die tot de top 8 HW van de wereld horen. Aan de rechterkant van het schema heb je Barnett, Arlovski, Rogers en Kharitonov die in mijn ogen geen top tien zijn maar 10 t/m 25.

Ze hadden beter Overeem en Werdum aan de linkerkant kunnen hebben, aangevuld met Arloski en Kharitonov en aan de rechterkant Silva, Fedor aangevuld met Barnett en Rogers.

Er komt dus sowieso een grote verassing in de finale te staan en als ik mag kiezen wordt dat Barnett.

Fedor pakt Silva, Silva ging goed door zijn hoeven tegen een veel lichtere Mike Kyle en als Fedor één zo een overhand right op de kin van Silva plaatst gaat daar het licht uit. Overeem pakt Werdum maar zal het afleggen tegen Fedor, om de reden wat Dirk5 ook heeft gezegd, hij stond te wankelen tegen Spong in de eerste ronde.

Finale wordt dus Fedor vs Barnett en dan pakt mijn allergrootste sportheld gewoon de belt en is de orde weer hersteld in het HW landschap.

Amen


Dat is juist de bedoeling. Het zijn eigenlijk meer partijen in een toernooi jasje gegoten. Want nu zou Werdum de nummer 1 contenter zijn. En daarna zou de contenter uit de partij Fedor/Silva moeten komen en daarna uit de andere 4. Daarom staan alle toppers aan de ene kant van en de wat mindere aan de andere kant.

steftheboxer
07-01-2011, 15:50
Dat is juist de bedoeling. Het zijn eigenlijk meer partijen in een toernooi jasje gegoten. Want nu zou Werdum de nummer 1 contenter zijn. En daarna zou de contenter uit de partij Fedor/Silva moeten komen en daarna uit de andere 4. Daarom staan alle toppers aan de ene kant van en de wat mindere aan de andere kant.

Het kan misschien wel de bedoeling zijn maar ik ben van mening dat we straks een finale krijgen van het eerste HW toernooi sinds jaren en wie het ook zal zijn, Barnett, Rogers, Kharitonov of Arloski dat zal een enorme verassing zijn. Barnett heeft al anderhalf jaar niet gevochten, Arloski is 0-3, Rogers is 1-2 en had een beslissing nodig om Warpath!! van zich af te schudden en kharotonov is geen eens top 25 geranked.

Ik pleit veel meer voor een opzet die ze gebruiken in het tennis. De top 20 heeft een beschermede status en de nummer 1,2,3 en 4 kunnen elkaar enkel in de halve finales treffen.

Je zal merken dat het spektakel van dit HW toernooi in de eerste rondes ligt. Hoe mooi zou het zijn als de finale Overeem- Fedor of Fedor - Werdum is?

The Persian Killer
07-01-2011, 18:09
Ik denk Fedor maar ik hoop Arlovski...

http://lovecine.smartblog.com.br/wp-content/uploads/2009/03/aarlovski.jpg

blackadder
07-01-2011, 18:14
Barnett heeft al anderhalf jaar niet gevochten
Correctie. Hij heeft anderhalf jaar niet in Amerika gevochten. Zijn laatste partij was afgelopen Juli in Bisbane, Australie tegen Geronimo dos Santos.

ArjanV
07-01-2011, 18:18
Fedor...

GilbertYvelFan24
07-01-2011, 23:52
Mijn voorspelling ;)


Qf.
Fedor wint van Bigfoot
Overeem wint van Werdum
Arlovski wint van Kharitonov
Barnett wint van Rogers

Sf.
Fedor wint van Overeem
Arlovski wint van Barnett

F.
Fedor wint van Arlovski