PDA

View Full Version : UFC cuts Antonio McKee, Brandon Vera & Marcus Davis



Slome
06-01-2011, 12:57
UFC cuts Antonio McKee

http://prommanow.com/wp-content/uploads/2011/01/antonio-mckee-ufc-125-weigh-in-300x200.jpg
Longtime MMA veteran Antonio McKee (http://prommanow.com/index.php/tag/antonio-mckee/) (25-4-2) put together one of the best resumes outside of the major promotions and competed professionally for more than a decade before making his UFC debut at UFC 125 on Jan. 1.

However, after one loss, a split decision setback against Jacob Volkmann (http://prommanow.com/index.php/tag/jacob-volkmann/) — better known these days as the guy that called out for his next fight … President Obama (???) — McKee has already been released by the UFC, according to FiveOuncesofPain.com (http://fiveouncesofpain.com/2011/01/05/antonio-mckee-handed-walking-papers-after-ufc-125-loss/).

se3207
06-01-2011, 13:47
mooi zo weg met die gozer hij heeft de kans gekregen allemaal stoere praatjes gehad
maar dan niet waar maken dag antonio mckee

steftheboxer
06-01-2011, 13:57
mooi zo weg met die gozer hij heeft de kans gekregen allemaal stoere praatjes gehad
maar dan niet waar maken dag antonio mckee

Misschien moet je eens gebruik gaan maken van hoofdletters, punten, komma's en uitroeptekens dan begrijp ik in één keer waar je over schrijft!

Zo de UFC geeft wel een signaal af. geen goede performances eruit.....

se3207
06-01-2011, 13:58
Misschien moet je eens gebruik gaan maken van hoofdletters, punten, komma's en uitroeptekens dan begrijp ik in één keer waar je over schrijft!

Zo de UFC geeft wel een signaal af. geen goede performances eruit.....

dat zegt meer over jou dan over mij....idioot

steftheboxer
06-01-2011, 14:00
dat zegt meer over jou dan over mij....idioot

Hahaha je bent lief! kusje

Petrosyan188
06-01-2011, 14:08
strikeforce dus...

XanaduNL
06-01-2011, 14:32
Ik heb het gevecht nog niet zien, maar met zo record na een split-decision gecut worden..... dan moet je wel heel erg saai zijn naar mijn mening.

se3207
06-01-2011, 14:37
klopt ik heb het gezien antonio deed niets...wachten tot hij een double leg kon krijge maar dat was het dan ook deed met denke aan die laatste ronde falcao stonde ze ook maar tegen over elkaar

maar dat dut 3 ronde lang volkmann had nog een rear naked choke voor 3 min in de 2de ronde maar kon het niet afmake

kortom boring dag antonio mckee

remco pardoel
06-01-2011, 14:41
?
opfriscursus taal nodig SE3207?

UFC heeft ook wel 70% cans in zijn database staan als werknemer
Ik wordt met de dag meer fan van Strikeforce.
Als ze dit jaar nog meer shows als hun laatste kunnen neerzetten, dan ga ik het somber inzien voor de UFC

se3207
06-01-2011, 14:46
?
opfriscursus taal nodig SE3207?

UFC heeft ook wel 70% cans in zijn database staan als werknemer
Ik wordt met de dag meer fan van Strikeforce.
Als ze dit jaar nog meer shows als hun laatste kunnen neerzetten, dan ga ik het somber inzien voor de UFC

zal je moeder eens een opfris beurt geve

dirk5
06-01-2011, 14:51
zal je moeder eens een opfris beurt geve

Ik krijg zo'n donker bruin vermoeden dat je nog niet lang genoeg mma kijkt om de naam Remco Pardoel te kennen?

Ga anders eens wat filmpjes kijken van UFC 2......

ulysse
06-01-2011, 14:52
zal je moeder eens een opfris beurt geve

Ik ben bang dat je niet weet tegen wie je dit zegt...

se3207
06-01-2011, 14:53
like i give a fuck kijk sinds ufc 65 dus dat kan kloppen inderdaad hij moet niet zo wijs doen

Vinand
06-01-2011, 14:54
zal je moeder eens een opfris beurt geve

remco pardoel - Google zoeken (http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=remco+pardoel)

Toon eens een beetje respect, kutjong.

Kemal
06-01-2011, 14:54
sjonge jonge wat een topic weer....

steftheboxer
06-01-2011, 14:55
zal je moeder eens een opfris beurt geve

iets zegt me dat je het niet lang uithoudt op mixfight.nl....kijk dat je mij een bekkie geeft ok, maar Remco Pardoel.....

probeer niet zo opvliegend te zijn, beetje normaal te schrijven en niet de keybord warrior uit te hangen dan kan je hier een leuke tijd beleven.

se3207
06-01-2011, 14:56
hahaha lol ufc veteran oops maar ja beetje kinderachtig dan die gozer

Mauro
06-01-2011, 14:56
Waar was jouw moeder toen ze je moest opvoeden se3207 ?
Voor jou :
Schouten Nelissen - ONL - Opfriscursus Nederlands (http://www.sn.nl/persoonlijke-ontwikkeling/training-opleiding/Opfriscursus-Nederlands.htm)

OT: McKee ga ik niet missen, we zien hem wel verschijnen is SF imo

se3207
06-01-2011, 14:58
ik probeer normaal te doen maar als mensen gaan zeiken over bullshit die niets met topic te maken hebben
tja...

The Company
06-01-2011, 14:58
Ban die kerel gewoon....

Kemal
06-01-2011, 14:59
http://www.broken-fish.net/wp-content/uploads/2008/10/stay-on-topic.jpg

Leventdepevent
06-01-2011, 15:10
heel dit topic weer naar de pestpokke.....nekschot + trap onder de genitalien voor se3207 graag...bannen die trut

Ronald
06-01-2011, 15:29
zal je moeder eens een opfris beurt geve
Beste se3207, je post hier nog niet lang maar in de meeste van je posts gedraag je je behoorlijk respectloos. Bij deze krijg je dan ook een ban van een week.

Als je je na deze week op dezelfde manier blijft uitlaten als je nu doet, dan verzoek ik je ergens anders te gaan posten. Een permanente ban zal in dat geval ook snel volgen, zonder al teveel waarshuwingen vooraf.

Kemal
06-01-2011, 15:31
:osu:

Tony
06-01-2011, 15:35
En vanaf nu weer back 2 topic....

UFC heeft dus Antonio McKee gecut... Mja, begrijpelijk.
Trouwens, hij is een echte veteraan met veel partijen op zijn naam.. maar had er nog nooit eerder van gehoord.

steftheboxer
06-01-2011, 15:50
Ik merk wel dat er wat verandert bij de UFC, de beste man verliest een split decision tegen Volkmann en krijgt meteen zijn ontslag.

UFC is de boel aan het opruimen en aan het aanscherpen, is misschien ook wel nodig er zitten teveel slechte partijen tussen en teveel vechters die op safe vechten omdat ze bang zijn ge-cut te worden.

voor ons is het goed, kwaliteit omhoog en dus betere partijen!

Wiseguy
06-01-2011, 15:55
Ik merk wel dat er wat verandert bij de UFC, de beste man verliest een split decision tegen Volkmann en krijgt meteen zijn ontslag.

UFC is de boel aan het opruimen en aan het aanscherpen, is misschien ook wel nodig er zitten teveel slechte partijen tussen en teveel vechters die op safe vechten omdat ze bang zijn ge-cut te worden.

voor ons is het goed, kwaliteit omhoog en dus betere partijen!

Nogal tegenstrijdig. Ze vechten safe omdat ze bij een verlies gecut worden. Met andere woorden dit beleid is alleen maar slecht voor spannende gevechten.

steftheboxer
06-01-2011, 16:09
Nogal tegenstrijdig. Ze vechten safe omdat ze bij een verlies gecut worden. Met andere woorden dit beleid is alleen maar slecht voor spannende gevechten.

Ha je hebt gedeeltelijk gelijk. Ik bedoelde het anders, als je weet dat je twee of drie keer mag verliezen sta je toch anders in je partij. ik denk dat er een hele andere mentaliteit naar boven komt als je weet dat als je verliest dat je eruit ligt....

stel je hebt ronde 1 en 2 verloren je kan dan alleen nog maar winnen op sub, TKO of KO dus dan vlieg je erin

biggz
06-01-2011, 16:56
Ik zeg Remco vs die SE3.
Make it happen! Kijken wie wie een opfris beurt geeft

Splinta
06-01-2011, 17:15
Waarom wordt Brandon Vera niet gecut?? Zn laatste 4 matches stelde ook niet veel voor!

dirk5
06-01-2011, 17:22
Waarom wordt Brandon Vera niet gecut?? Zn laatste 4 matches stelde ook niet veel voor!

is ook gecut....

zal vandaag/morgen officieel worden...

steftheboxer
06-01-2011, 17:34
http://www.bloodyelbow.com/2011/1/6/1918570/brandon-vera-cut-by-the-ufc

hierbij het offciele nieuws. Vera gecut

remco pardoel
06-01-2011, 17:40
Is Splinta een visionair?

Wat de UFC Zou moeten doen is mensen een contract van 6 partijen aanbieden
Gaan ze niet voor de kill (ko of een submission) dan mogen ze na 2 partijen hun spullen pakken

Dat zou een wijs besluit zijn..

Ik kan me zeker vinden in de gedachte van Wiseguy!

UFC Gaat er niet op vooruit in de laatste maanden. Eerst was meer dan de helft de moeite waard om te kijken en nu misschien twee partijen.

remco pardoel
06-01-2011, 17:42
Vera was een van de mannen waar ik van dacht / hoopte dat hij het wel zou kunnen gaan maken binnen de UFC.
Wellicht een betere toekomst in een league waar MMA hoger aangeschreven staat.

Tony
06-01-2011, 17:53
Werd tijd dat Vera eruit vloog. Heb niks met die kerel en zijn vechtstijl.

bryan
06-01-2011, 18:39
die snap ik niet ?? hij ligt 3 rondes onder iemand doet helemaal niets en dan moet hij naar een league waar mma hoger staat aangeschreven ?

TOON
06-01-2011, 18:44
toch vrij subjectief dat cutten bij de UFC krijg ik de indruk.....een loss en meteen gecut.....moeten ze niet bij iedereen gaan doen :)
maar goed....lig er niet wakker van....

Asura
06-01-2011, 19:41
Misschien moet je eens gebruik gaan maken van hoofdletters, punten, komma's en uitroeptekens dan begrijp ik in één keer waar je over schrijft!

Zo de UFC geeft wel een signaal af. geen goede performances eruit.....

Een heel goed signaal inderdaad, dan krijg je allemaal vechters die het op veilig spelen aangezien hun levensonderhoud ervan afhangt.
Heerlijk.

Gelukkig is er Strikeforce.

Marchant
06-01-2011, 19:42
maar goed....lig er niet wakker van....

2x

Kemal
06-01-2011, 22:24
Longtime UFC Veteran Marcus Davis Released After UFC 125 Loss

http://www.mmafighting.com/2011/01/06/longtime-ufc-veteran-marcus-davis-released-after-ufc-125-loss/

remco pardoel
06-01-2011, 23:45
@ Bryan:
Bij andere organisaties wordt er minder aan lay n pray gedaan en willen mensen wel knokken voor een (t)ko, klem of verwurging.
In de UFC zie ik dat steeds minder vaak gebeuren

lopez86
07-01-2011, 00:14
@ Bryan:
Bij andere organisaties wordt er minder aan lay n pray gedaan en willen mensen wel knokken voor een (t)ko, klem of verwurging.
In de UFC zie ik dat steeds minder vaak gebeuren

In elk land zie je bij partijen van lager niveau meer spectakel, of dat nou op KB of MMA regels is.
Hoe hoger het niveau, hoe meer het schaken wordt, en vaak ook hoe saaier de partij.
Dat hoeft jou niet uitgelegd te worden lijkt me?
De UFC is op dit moment nogsteeds het hoogste niveau, en dus ook het niveau waarbij je niet zomaar risico's kan nemen.
Vandaar dat je bij andere organisaties meer spectakel ziet.

remco pardoel
07-01-2011, 00:44
Ik vindt dat je deels gelijk hebt.

Ik geloof niet dat Strikeforce of Dream een zwakkere of mindere organisatie te noemen mag zijn.
UFC zal in dit jaar dingen moeten gaan veranderen, mensen gaan op een gegeven moment boven hun carriere kiezen ipv van snel geld.
Je bent liever drie jaar onder de pannen voor 40.000 per partij dan een partij risico waar je dan wellicht 75.000 voor krijgt.

Voor de top 4 maakt het niet meer uit tegenwoordig. Die kunnen overal 100K + krijgen

The Company
07-01-2011, 01:50
De UFC heeft het voordeel de grootste partij te zijn. Nadat ze Pride hadden opgekocht hadden ze eigenlijk bijna het monopolie op MMA. Zij kunnen het maken om zomaar vechterz te cutten. Ze hebben een enorm marketing machine die vechters de grond in boort of ze de hemel in prijst. Neem Overeem en Lesnar, ze zijn beide groot en sterk. Overeem is de beste striker en Lesnar is een top wrestler. Lesnar word omdat hij zo sterk is de hemel in geprezen door de UFC, je moet de video's van Dana is horen na UFC 100 nadat Lesnar van Mir heeft verloren. Mir is een van de beste BJJers ooit en het kan altijd gebeuren dat je in een submission word gepakt. Bij Fedor word Werdum als een gecutte UFC vechter( Niet als top BJJ'er) afgeschilderd en Fedor word gelijk afgedaan als 'done'. Overeem word er nog steeds mee geconfronteerd dat hij 7 jaar gelden als Pride MW verloren heeft van Chuck Lidell.

Ik weet het, het is Dana zijn werk om dit te zeggen ookal is het helemaal niet waar. het is alleen jammer dat sommige deze onzin ook nog geloven.


Dana white on UFC 100: http://www.youtube.com/watch?v=SmcCDbnY62A

punch
07-01-2011, 10:54
Voor Vera vind ik het wel jammer maar misschien is ie beter af bij strikeforce
Hij heeft zijn belofte niet in kunnen lossen hij heeft 3 partijen verloren maar stond niet tegen de minste
Ik denk als ie zijn laatste partij spectaculair gevochten had ie nog wel een kans had gekregen, ik denk dat ie na die afstraffing tegen Jones zijn sprit gebroken was of wel het laatste beetje

Khanom Thom
07-01-2011, 11:21
Hoop toch dat Yvel een kans krijgt bij Strikeforce en dat hij deze met beide handen aanpakt: ik wil V. Overeem vs Yvel 2 wel zien!

steftheboxer
07-01-2011, 11:45
Hoop toch dat Yvel een kans krijgt bij Strikeforce en dat hij deze met beide handen aanpakt: ik wil V. Overeem vs Yvel 2 wel zien!

Ik niet, Overeem verwoest Yvel dat weet ik 100% zeker. Vijf jaar geleden was deze partij competitief geweest nu niet meer. Yvel zijn laatste performance in de UFC was een van de slechtse ooit. Heb Yvel nog nooit in zo een slechte conditie gezien.

Pepe the Ice-Murderer
07-01-2011, 11:53
Wel vreemd dat Chael dan niet gecut wordt. En eerlijk gezegd mogen er van mij nog een heel pak vechters gecut worden hoor.

En @ Remco, u still the boss man ;-)

steftheboxer
07-01-2011, 12:01
Wel vreemd dat Chael dan niet gecut wordt. En eerlijk gezegd mogen er van mij nog een heel pak vechters gecut worden hoor.

En @ Remco, u still the boss man ;-)

Chael zijn contract staat on ice. Ik ben heel benieuwd wat de UFC met hem gaat doen. Eerst gepakt worden op EPD's en nu dat verhaal met dat geld witwassen. Van mij mag ie gecut worden

TOON
07-01-2011, 12:17
Ik niet, Overeem verwoest Yvel dat weet ik 100% zeker. Vijf jaar geleden was deze partij competitief geweest nu niet meer. Yvel zijn laatste performance in de UFC was een van de slechtse ooit. Heb Yvel nog nooit in zo een slechte conditie gezien.

khanom thom had het over Valentijn Overeem......denk dat de meeste het er wel over eens zijn dat momenteel alistair toch echt een maatje te groot is....

steftheboxer
07-01-2011, 12:17
Chael zijn contract staat on ice. Ik ben heel benieuwd wat de UFC met hem gaat doen. Eerst gepakt worden op EPD's en nu dat verhaal met dat geld witwassen. Van mij mag ie gecut worden

ho typfoutje PED's bedoel ik

steftheboxer
07-01-2011, 12:18
khanom thom had het over Valentijn Overeem......denk dat de meeste het er wel over eens zijn dat momenteel alistair toch echt een maatje te groot is....

je hebt helemaal gelijk! my bad, te weinig slaap gehad vanacht!

Valentijn vs Yvel wil ik trouwens wel zien!

Tony
07-01-2011, 12:35
Vind het wel verrassend dat Marcus Davis gecut is.. alhoewel hij natuurlijk wel een aantal losses op zijn naam had staan.Marcus doet mee aan TUF seizoen 2 en treft daar de latere winnaar, Joe Stevenson en verliest nadat de partij direct naar de grond gaat. Daarna terug als invaller voor Jason von Flue en verliest wederom.. dit keer van Melvin Guillard en loopt ook nog een blessure op.Vervolgens gaat ie toch weer trainen en komt als een beest terug en lijkt haast onverslaanbaar in zijn standup en wint zo stuk of 5 a 7 partijen achter elkaar in de UFC (bijna allemaal KO of Submission)... verliest weer eentje en wint er weer... vervolgens komt tijdens UFC99 Keulen het begin van zijn "einde" en verliest van Dan Hardy... Vervolgens van Ben Saunders (nee niet die van TVOH :P), wint weer een keer vna Goulet, en vervolgens weer 2 losses.motivatie/trainingsdipje? Of gewoon bad luck?

punch
07-01-2011, 13:33
Wat ook een mogelijkheid is dat men teveel vechters heeft voor te weinig events nu de WEC vechters erbij komen dus alle ballast wordt sneller overboord gooid

wrestler_nl
07-01-2011, 13:45
Marcus Davis en Brandon Vera vond ik wel mooie vechters om naar te kijken. Antonio Mckee zal ik niet missen.
Marcus Davis mag van mij wel stoppen , hij is al 37 jaar en heeft een hoop harde MMA gevechten achter de rug. Die zullen we niet meer aan de top zien. Brandon Vera zal een paar x moeten winnen buiten de UFC , dan zal hij vast wel terugkomen.

wrestler_nl
07-01-2011, 13:56
@Remco Pardoel

Je zegt dat bij de UFC 2 of 3 partijen per event de moeite waard zijn om te kijken. Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Dat is misschien wel waar als je alleen naar de partijen kijkt op main card maar ik zelf kijk altijd naar (bijna) alle gevechten op een event. Imo heb je op de ene of andere manier een hekel aan de UFC :) , ik weet niet of dat zo is maar het lijkt wel zo.
kijk maar naar de laatste 5 ufc's met imo partijen die waard zijn om zeker te kijken
UFC 125: Maynard vs Edgar , Leben vs Stann , Guida vs Gomi , Davis vs Stephens , Baroni vs Tavares, Roberts vs Soto & Nunes vs Brown.
UFC 124: St Pierre vs Kosckeck , Struve vs McCorkle , Danzig vs Stevenson , Miller vs Oliveira , Alves vs Howard , Bocek vs Hazelett .
TUF 12 Finale: Paixao vs Garzo , McKenzie vs Wilkinson , Nam Pham vs Leonard Garcia , Maia vs Grove.
UFC 123: Parisyan vs Hallman , Simpson vs Munoz , Sotripoulos vs Lauzon , Hughes vs Penn , Rampage vs Machida , Davis vs Boetsch
UFC 122: Siver vs Winner , McCray vs Rocha , Petrezulli vs Vemola , Krauss vs Scanlon

Khanom Thom
07-01-2011, 14:04
je hebt helemaal gelijk! my bad, te weinig slaap gehad vanacht!

Valentijn vs Yvel wil ik trouwens wel zien!

;)

remco pardoel
07-01-2011, 15:27
@ Wrestler
Ik probeer zo ook allemaal te kijken en de main events weet ik van te voren te voorspellen in 99% van de gevallen.
Mijn interesse gaat voornamelijk uit naar de undercards omdat veel te veel main events net als boksen is gaan worden.
Tot het einde en op punten...
Maar UFC kan mij persoonlijk niet zo meer boeien of aan zich binden dan een jaar geleden

Maar dat is mijn persoonlijke mening en, als jij er van geniet dan is het je gegund!

Briant
07-01-2011, 15:30
Remco, misschien moet je daar eens een stukje over schrijven en publiceren op een internationale website. Ik denk dat de mening van een UFC veteraan zeker gerespecteerd wordt.

wrestler_nl
07-01-2011, 15:32
@ Wrestler
Ik probeer zo ook allemaal te kijken en de main events weet ik van te voren te voorspellen in 99% van de gevallen.
Mijn interesse gaat voornamelijk uit naar de undercards omdat veel te veel main events net als boksen is gaan worden.
Tot het einde en op punten...
Maar UFC kan mij persoonlijk niet zo meer boeien of aan zich binden dan een jaar geleden

Maar dat is mijn persoonlijke mening en, als jij er van geniet dan is het je gegund!


Ik geniet van MMA , het maakt mij niet uit of het Strikeforce , dream, ufc of bellator is.

remco pardoel
07-01-2011, 20:06
That is the spirit :)

Geloof me... binnen nu en twee jaar (max drie) is er wekelijks MMA op de tv

dirk5
07-01-2011, 20:23
That is the spirit :)

Geloof me... binnen nu en twee jaar (max drie) is er wekelijks MMA op de tv

Klote, moet ik elk weekend om 4:00 mijn nest uit.. :)

Sadix
07-01-2011, 20:46
Vind het wel verrassend dat Marcus Davis gecut is.. alhoewel hij natuurlijk wel een aantal losses op zijn naam had staan.Marcus doet mee aan TUF seizoen 2 en treft daar de latere winnaar, Joe Stevenson en verliest nadat de partij direct naar de grond gaat. Daarna terug als invaller voor Jason von Flue en verliest wederom.. dit keer van Melvin Guillard en loopt ook nog een blessure op.Vervolgens gaat ie toch weer trainen en komt als een beest terug en lijkt haast onverslaanbaar in zijn standup en wint zo stuk of 5 a 7 partijen achter elkaar in de UFC (bijna allemaal KO of Submission)... verliest weer eentje en wint er weer... vervolgens komt tijdens UFC99 Keulen het begin van zijn "einde" en verliest van Dan Hardy... Vervolgens van Ben Saunders (nee niet die van TVOH :P), wint weer een keer vna Goulet, en vervolgens weer 2 losses.motivatie/trainingsdipje? Of gewoon bad luck?

ik lees soms met verbazing hoe jullie dit zo perfect weten.

@ Wrestler : gomi vs guida was alles behalve dat wat ik verwachte. Zo saai! guida die echt heel gek zat te springen en doen, gomi te afwachtend. vond het echt een flut partij.

superstucie
07-01-2011, 21:15
zal je moeder eens een opfris beurt geve
weet wel naar wie je dit schrijft kerel!!

wrestler_nl
07-01-2011, 21:59
@ Wrestler : gomi vs guida was alles behalve dat wat ik verwachte. Zo saai! guida die echt heel gek zat te springen en doen, gomi te afwachtend. vond het echt een flut partij.

Ik vond het wel een interessante partij. Guida bewoog echt super veel & Gomi wist echt niet wat hij ermee moest doen. Ik vind elke partij van Clay Guida gewoon SUPER VET om te zien , echt super veel energy brengt hij de arena/octagon in.