PDA

View Full Version : Uitnodiging 1e Grapplingwedstrijddag 2011



Yoseikan Ede
09-01-2011, 22:28
Hierbij nodigen wij u uit voor de 1e grappling competitiedag van het open Nederlands grappling kampioenschap op zaterdag 19 maart 2011

Schrijf jezelf op tijd in en wacht niet tot op het laatste moment. Op de wedstrijddag zelf wordt gewoon omgepould naar een andere gewichtsklasse.

De inschrijving sluit op woensdag 16 maart om 21:00 uur, of indien nodig eerder.

Dames worden in het bijzonder uitgenodigd
Er wordt gewerkt met een poulesysteem zodat iedereen gegarandeerd is van meerdere wedstrijden. Ook zal er gestreden worden in een beginners-en gevorderdenklasse. Behalve bij de Dames daar wordt gewoon gestreden zowel beginners als gevorderde bij elkaar.

Weging
De 1e weging is van 09:30 tot 10:15 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.
De 2e weging is van 11:45 tot 12:30 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.


Gewichtklasse 1e weging:
-65kg Dames Open klasse en Heren beginners en gevorderden.
-70kg beginners en gevorderden
-76kg beginners en gevorderden

Gewichtklasse 2e weging:
-83kg beginners en gevorderden
-91kg beginners en gevorderden
-100kg beginnners en gevorderden
+100kg beginners en gevorderden.

Als een vechter is opgegeven in de gevorderde klasse zal hij/zij niet worden teruggezet naar de beginners klasse.
Let hier goed op tijdens de inschrijving!!

Inschrijfgeld
Het inschrijfgeld is € 15,- per persoon, te voldoen op de wedstrijddag. Bij inschrijving op de wedstrijddag zelf bedraagt het inschrijfgeld € 20,00

Geef in het inschrijfformulier de juiste gegevens op, niet de gewichtsklasse maar het juiste gewicht van de deelnemer.
Inschrijven is alleen geldig via de website Alle andere vormen van inschrijven worden niet geaccepteerd!

Gevorderde deelnemers zijn;
Judoka's vanaf de bruine band
NL Jiu Jitsu : vanaf Bruine band
BJJ : vanaf blauwe band
MMA Amateur : 5 partijen ongeacht winst of verlies
MMA Prof : Allemaal gevorderd
Worstelaars met minimaal één jaar training en/of wedstrijdervaring
De nummers 1 en 2 van het beginners eindklassement gaat het seizoen erna automatisch over naar de gevorderden klasse

Het is tijdens de Open Nederlandse Kampioenschappen Grappling niet toegestaan om in 2 gewichtsklasses deel te nemen.

Geef a.u.b een werkend e-mailadres op, want u krijgt na uw inschrijving automatisch een bevestiging dat u bent ingeschreven. Als u geen bevestiging krijgt betekend het ook dat de inschrijving niet is gelukt.
Uit de praktijk is gebleken dat er regelmatig verkeerde, niet werkende emailadressen worden opgegeven. Indien nodig kunnen wij dan geen e-mail contact met jullie opnemen.

Locatie: Budo Academy Physical
Vening Meineszstraat 7
6717 AJ Ede

Inschrijven kan alleen via onze site. Aan de linkerkant is een menu Grappling/BJJ daar kunt u het inschrijfformulier vinden.

Graag tot ziens op 19 maart!

lopez86
09-01-2011, 23:41
Sweet :) goed bezig

Gilaiir
10-01-2011, 10:46
tof! ik ben er zeker bij!

Dragao
10-01-2011, 13:12
Hopelijk blijf ik blessure vrij zodat ik weer mee kan doen

Boem Boem
10-01-2011, 14:48
Top: ik zal er wel bij zijn met een aantal leerlingen van Makoto Gym!

Osu

chris

Impulse
18-01-2011, 14:22
TTT

Mario Witteman
18-01-2011, 15:48
Nice!! I'm there!!

Yoseikan Ede
19-01-2011, 19:31
Publiek:

Het is uiteraard mogelijk om publiek mee te nemen. Maar met de ervaringen van afgelopen jaar en scherpere wet-en regelgeving en vooral veiligheid zijn de volgende regels van toepassing:

-Kinderen jonger dan 6 jaar hebben geen toegang.
-Het is dan ook niet toegestaan om kinderwagens en soortgelijke hulpmiddelen mee naar binnen te nemen.

Het personeel van het sportcentrum zal toezicht houden en indien nodig, optreden als deze regels overtreden worden.
Deze regels moeten worden nagevolgd, zowel voor de veiligheid van de deelnemers als die van de toeschouwers.

Indien er teveel toeschouwers zijn, is het sportcentrum gerechtigd om het aantal toeschouwers boven het bereikte maximum de toegang te weigeren.
Het belang van de deelnemers staat voorop en mag niet in het geding komen door een te groot aantal toeschouwers.

Kledingvoorschrift deelnemers:

De deelnemers zijn verplicht een t-shirt te dragen, dit om de hygiëne en de kwaliteit van de tatami te waarborgen.

Stefano~
20-01-2011, 18:14
Op het moment geblesseerd aan me elleboog maar hoop wel mee te doen.

Koen Zwart
21-01-2011, 12:47
top! wordt mijn eerste grappling tournooi

Baske
21-01-2011, 12:52
Hm, klinkt goed :)

Impulse
01-02-2011, 20:17
TTT

Boem Boem
01-02-2011, 23:33
Hoe gaat het met de aanmeldingen? Ben bezig met een aantal jongens van mijn sportschool die mee willen doen.....vandaar mijn vraag!

osu

chris

Impulse
02-02-2011, 00:44
Hoe gaat het met de aanmeldingen? Ben bezig met een aantal jongens van mijn sportschool die mee willen doen.....vandaar mijn vraag!

osu

chris

Op dezelfde manier zoals jij jezelf altijd had opgegeven, gewoon via de yoseikan site (zie post heulemaal bovenaan) ;)
Ach.....het is een poos geleden dat jezelf hebt mee gedaan/ingeschreven dus ik neem het je niet kwalijk dat je het niet meer weet :superwink:

Boem Boem
02-02-2011, 12:07
Op dezelfde manier zoals jij jezelf altijd had opgegeven, gewoon via de yoseikan site (zie post heulemaal bovenaan) ;)
Ach.....het is een poos geleden dat jezelf hebt mee gedaan/ingeschreven dus ik neem het je niet kwalijk dat je het niet meer weet :superwink:

ha ha ha: ik bedoel eigenlijk "hoeveel aanmeldingen/inschrijvingen hebben jullie tot dusver ontvangen" ? Er zijn nl een aantal grappling jongens met vakantie....vandaar.....

Osu

Chris

Impulse
02-02-2011, 20:36
ha ha ha: ik bedoel eigenlijk "hoeveel aanmeldingen/inschrijvingen hebben jullie tot dusver ontvangen" ? Er zijn nl een aantal grappling jongens met vakantie....vandaar.....

Osu

Chris

We hebben al een aantal inschrijvingen binnen. Je hebt officieel tot 16 maart 21:00 uur de tijd, tenzij wij al aan onze maximale deelnemers zitten.
Het is dus niet verstanding om tot het laatste moment te wachten met inschrijven.

joost
07-02-2011, 16:43
Doh.. dat weekend dienst. Ik ga proberen vrij te regelen zodat ik weer mee kan doen in de -70kg :)

Perfecte nieuwe regels m.b.t. bezoekersaantallen etc. Het was soms echt gekkenwerk.

Zie ook dat het inschrijfgeld omhoog is gegaan. (niet om te zeiken) maar waarvoor is dit?

Triker
10-02-2011, 13:37
datum voor de zekerheid maar in mijn agenda gezet, mocht ik in de buurt zijn ;)

Impulse
10-02-2011, 14:28
datum voor de zekerheid maar in mijn agenda gezet, mocht ik in de buurt zijn ;)


Zou leuk zijn als je ff een kijkje komt nemen Gerben:)

Triker
11-02-2011, 18:22
Eens kijken of ik nog oude bekenden zie uit het grappling wereldje ;)

Impulse
28-02-2011, 20:09
TTT

HUNTER
01-03-2011, 11:04
Eens kijken of ik nog oude bekenden zie uit het grappling wereldje ;)

gezellig! zie je dan!

Yoseikan Ede
09-03-2011, 19:37
De meeste die vaker deelnemen zullen het wel gemerkt hebben. Jullie ontvangen geen bevestigsmail.
Door een technische storing worden deze niet meer automatisch gegenereerd.

Mocht je twijfelen of je inschrijving goed is aangekomen dan kan je ons een mailtje sturen dan kunnen wij dit voor jouw controleren.

Excuses voor enig ongemak.

Triker
12-03-2011, 12:37
gezellig! zie je dan!

Leuk om jullie ook weer eens te zien ;)

Impulse
15-03-2011, 13:03
Beste mensen,


Wij zitten aan onze maximale inschrijvingen en hebben dan ook de inschrijving gesloten.

Mochten er nog mensen uitvallen laat het ons op tijd weten.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Team MMA/Yoseikan Ede

Yoseikan Ede
18-03-2011, 12:06
Beste Deelnemers,

Zoals de meeste van jullie weten hebben wij bij de weging ook een nagelcontrole.

Graag verzoeken wij jullie om er voor te zorgen dat de nagels zijn geknipt.
Geen scherpje randjes, haken enz. dat wondjes kan veroorzaken tijdens de partij.

Neem voor de zekerheid jullie eigen nagelschaartje mee mocht het niet in orde zijn.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Hendy
18-03-2011, 19:41
Waarschijnlijk is Mixfight.nl aanwezig voor een fotoverslag;)