PDA

View Full Version : Computer Vraag



wrestler_nl
10-01-2011, 21:43
Hello Forumbroeders/zusters,

Er is een zwart balkje aan de linker en rechterkant van mijn scherm. Kan iemand mij hieraan helpen?
Het zal wel gebeurd zijn toen me nichtje achter de pc zat.


BVD,

Wrestler_nl:thup:

Mister T.
10-01-2011, 21:48
resolutie aanpassen?
Bij beeldscherm instellingen.

T.

Baske
10-01-2011, 21:51
Resolutie waarschijnlijk niet. Waarschijnlijk zijn het de instelling van de monitor zelf. Resolutie aanpassen zal namelijk geen effect hebben op de zwarte randen. De PC verspreid de pixels over een X hoeveelheid van het scherm, en dus denk ik dat het te maken heeft met de monitor zelf.

Ik neem aan dat je een desktop hebt? In dat geval is 't ff onder de monitor de knopjes opzoeken, en ff in dat menu opzoeken hoe je het beeldscherm kan vergroten. Zijn namelijk instelling voor de hoeveelheid naar links, rechts wil hebben; misschien dus ook om het scherm 'uit te breiden'.

Dat is mijn gok.

wrestler_nl
10-01-2011, 21:54
Resolutie waarschijnlijk niet. Waarschijnlijk zijn het de instelling van de monitor zelf. Resolutie aanpassen zal namelijk geen effect hebben op de zwarte randen. De PC verspreid de pixels over een X hoeveelheid van het scherm, en dus denk ik dat het te maken heeft met de monitor zelf.

Ik neem aan dat je een desktop hebt? In dat geval is 't ff onder de monitor de knopjes opzoeken, en ff in dat menu opzoeken hoe je het beeldscherm kan vergroten. Zijn namelijk instelling voor de hoeveelheid naar links, rechts wil hebben; misschien dus ook om het scherm 'uit te breiden'.

Dat is mijn gok.

HELD & REPS!!

Baske
10-01-2011, 22:18
Glad to help! :)

Mister T.
10-01-2011, 22:19
sorry van mijn beperkte kennis over pcs........

T.;)